Heeft ie echt gezegd ook hequote:
Ben je aangereden?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:03 schreef Netsplitter het volgende:
Rijd iemand hier toevallig mee of op een bestelbus van de BCC???
Weet ik, ik lees meequote:Op dinsdag 5 december 2006 20:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heeft ie echt gezegd ook he.
Maar vrijdag wordt mijn comp gemaakt als het goed is.
Ben nu ff bij een vriendin.
Nee, ze probeerden vanmiddag zowat voor m'n deur te keren en 1 lampie dacht dat wel even een stukje het gras op kon rijden om zo ruimte genoeg te hebben voor de draai...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, ze probeerden vanmiddag zowat voor m'n deur te keren en 1 lampie dacht dat wel even een stukje het gras op kon rijden om zo ruimte genoeg te hebben voor de draai...Haha, waar woon jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Wippolder, bij het oude tno complex.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wippolder, bij het oude tno complex.
Was echt schitterend.
3 van die verbouwereerde gasten, peukie erbij en niks kunnen doen...
Hoop gas geven en geen milimeter op schieten...
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:58 schreef mcDavid het volgende:
En toen heb jij maar even tegen ze gezegd dat ze hun banden leeg moesten laten lopen?
Niet, maar heb wel foto's.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik wíst het!
Waar is de link naar het youtube filmpje?
Vetquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet, maar heb wel foto's.![]()
Zal die morgen online zetten.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:21 schreef Originele_Naam het volgende:
gaat wel snel met die delft topics, kan et effe niet meer bijhouden
Hahaquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:29 schreef Netsplitter het volgende:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Meer heb ik helaas niet.
De rest is of te donker, of te bewogen.
Welkom in delftquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:34 schreef warrel het volgende:
Nou, het is wel niet meer het Delft, rijexamens en verhuizingen-topic, maar er komt weer een rijexamen aanEn de verhuizing van donderdag komt ook steeds dichterbij.
Morgen de Ikea in Delft plunderen voor beddingetjes, en donderdag m'n eerste nachtje overnachten in m'n allereigenste huisje..
Oeh..
Dankjequote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:13 schreef warrel het volgende:
[..]
Dankje
Delft is zo leuk, weet alleen de weg nog niet. Donderdag maar even een plattegrond scoren![]()
Je leert het zo!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:13 schreef warrel het volgende:
[..]
Dankje
Delft is zo leuk, weet alleen de weg nog niet. Donderdag maar even een plattegrond scoren![]()
Op 't station staat zo'n informatiepaal die gratis plattegrondjes uittuft!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:13 schreef warrel het volgende:
[..]
Dankje
Staat ook bij het 'blauwe hart' en bij de zuidpoortquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Op 't station staat zo'n informatiepaal die gratis plattegrondjes uittuft!!
Volgende Delft meetquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:50 schreef Originele_Naam het volgende:
wat is er volgende week
Haha, je zei fokquote:Op woensdag 6 december 2006 01:30 schreef Autoreply het volgende:
Owja; morgen om fokking half acht er uit![]()
Ohja... goed dat je het zegt!quote:Op woensdag 6 december 2006 01:30 schreef Autoreply het volgende:
Owja; morgen om fokking half acht er uit![]()
Ja, maar ik ben dronkenzit er doorheen enzowquote:
Oh, superhandig, dat ga ik dan maar eens doen. Dankjequote:Op dinsdag 5 december 2006 23:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Op 't station staat zo'n informatiepaal die gratis plattegrondjes uittuft!!
Misschien kan ik die ook uit laten tuffen.. Nu zou ik écht niet weten waar het isquote:Op woensdag 6 december 2006 00:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Staat ook bij het 'blauwe hart' en bij de zuidpoort
De grote C1000 is zowieso op zondag tot 8 uur (!) open. Altijd handig n'est pas?quote:Op woensdag 6 december 2006 08:49 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh, superhandig, dat ga ik dan maar eens doen. Dankje
[..]
Misschien kan ik die ook uit laten tuffen.. Nu zou ik écht niet weten waar het is![]()
![]()
En er zijn toch ook meerdere supermarkten op zondag open? Dit weekend blijf ik in Delft, lekker leren enzo.![]()
quote:
Bij ons op de Facu. Begin is half zes oid, friettent is geregeld. Doe maar ff een berichtje als je wil komenquote:
Die is in het centrum toch? Vlakbij de kapper waar op de zijkant van het pand 'jan, wat zit je haar mooi (oid)' staat? Dies leukquote:Op woensdag 6 december 2006 09:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De grote C1000 is zowieso op zondag tot 8 uur (!) open. Altijd handig n'est pas?
tot 8 uur?quote:Op woensdag 6 december 2006 09:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De grote C1000 is zowieso op zondag tot 8 uur (!) open. Altijd handig n'est pas?
Bijna, maar dan aan de andere kant van het centrum...quote:Op woensdag 6 december 2006 12:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Die is in het centrum toch? Vlakbij de kapper waar op de zijkant van het pand 'jan, wat zit je haar mooi (oid)' staat? Dies leuk![]()
In de buitenhof ookquote:Op woensdag 6 december 2006 12:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tot 8 uur?
Sinds wanneer dan? volgens mij was hij op zondag altijd tot 6 uur open!
-edit-
die in tanthof is tegenwoordig ook op zondag open, trouwens!
Oh god, dit wordt wat met mijquote:Op woensdag 6 december 2006 12:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bijna, maar dan aan de andere kant van het centrum...
Vlakbij de v&d.
Yepz, die kapper is gaafquote:Op woensdag 6 december 2006 12:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Die is in het centrum toch? Vlakbij de kapper waar op de zijkant van het pand 'jan, wat zit je haar mooi (oid)' staat? Dies leuk![]()
Heb ik niet, dus dat wordt op de band zitten...quote:Op woensdag 6 december 2006 13:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh god, dit wordt wat met mij![]()
Zie je een meisje verward om zich heen kijken in een grote zwarte eskimojas, of een grijs jasje, dan ben ik het, op zoek naar de supermarkt of jouw bagagedrager die me er heen brengt![]()
Je belt maar als je verdwaaltquote:Op woensdag 6 december 2006 13:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh god, dit wordt wat met mij![]()
Zie je een meisje verward om zich heen kijken in een grote zwarte eskimojas, of een grijs jasje, dan ben ik het, op zoek naar de supermarkt of jouw bagagedrager die me er heen brengt![]()
Wilde jij iets krijgen danquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
Daar loop ik Delfste Post, en de oudejaarsfooi komt eran, dus dan kom ik binnekort bij je langs
ik bepaal niet of hij iets krijgtquote:Op woensdag 6 december 2006 16:28 schreef Originele_Naam het volgende:
Al krijgt Frank niks, krijg je met mij te maken
Dat BCC busje?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:39 schreef seekfaM het volgende:
iemand trouwens al de voorkant van de Delfste post gezien'creatief parkeren' staar er als titel boven, en als je dan de foto ziet, dan kan je iets van de titel begrijpen
![]()
Nog 37 posts hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 16:43 schreef Originele_Naam het volgende:
ajt scan maar in, trouwens topic is bijna vol
Mijn hospita krijgt'm wel ja. Moar ik zit er niet zo om te springen!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:45 schreef seekfaM het volgende:
want krijgen jullie geen delfse post of pas over 2 maanden?dank aan frank. voor het zo vroeg bezorgen van de krant
![]()
Kan je mooi je kont mee afvegenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef double_d_dennis het volgende:
ja die krijg ik iedere week jammer genoeg nog in mn brieven bus. pfff weer een krantje voor de prullebak. recycelen.... doen we niet aan
Briljant parkeerwerk moet ik zeggen...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:42 schreef seekfaM het volgende:
Nee, een bmw ( met daar iemand die net der rijbewijs had ) die Op de motorkap van een geparkeerde auto gereden is, ( volgens mij een scoda ) maar, ik scan zo wel ff foto, in dan laat ik um zien
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Briljant parkeerwerk moet ik zeggen...
Stuur 'm door naar originele_naam!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef double_d_dennis het volgende:
ja die krijg ik iedere week jammer genoeg nog in mn brieven bus. pfff weer een krantje voor de prullebak. recycelen.... doen we niet aan
Wordt nog bepaaldquote:
Woensdag is nog niet zeker he, ff voor de goeie ordequote:Op donderdag 7 december 2006 02:28 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Woensdag prolly, dinsdag bebibo, maandag daten, donderdag Snollywood
![]()
quote:
Mooie kleuren nu...quote:Op donderdag 7 december 2006 16:07 schreef mcDavid het volgende:
Whoei dat koufrontje was gaaf!
mits je binnen zat he
Tering. Ik ben gisteravond helemaal verkleumd. (Te lang buiten lopen e.d.) Daarna nog ff met een paar vrienden richting kroeg en daar werd er met bier gegooid, zelfs in m'n schoenen stond bier bij thuiskomstquote:Op donderdag 7 december 2006 16:07 schreef mcDavid het volgende:
Whoei dat koufrontje was gaaf!
mits je binnen zat he
hoe doe je dat?quote:
Sowieso is de OP al meer dan 48 uur oudquote:Maar qua meet, ik zal de poll ff in de volgende OP fietsen, dan is ie tenminste terug te vinden. Aangezien SOL TS is en haar internet morgen pas weer werkt is er weinig kans om de huidige te editten...
Foto's?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:18 schreef mcDavid het volgende:
Ik had een prachtig uitzicht hier trouwens, op de bovenste verdieping van de THR!
Handig als je modjes kentquote:Op donderdag 7 december 2006 16:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dark_angelus![]()
txt-file ook aangepast![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:42 schreef double_d_dennis het volgende:
wtf is de OP?????? ik snap er ook weer eens niets meer van, net als van mn zojuist verklotewiskunde eeh aero tentamendus ik stel voor om vanaaf lekker te gaan zuipen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
om mn leed weg te drinken. wie gaat er mee???? laat het maar ff weten
TH Rijswijk!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dark_angelus![]()
txt-file ook aangepast![]()
[..]
Wat is TRH![]()
Jep, hier: http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op donderdag 7 december 2006 16:49 schreef double_d_dennis het volgende:
okee ik weet nu wat OP betekend, kan ik er wat aan doen dat ik hier zo groen ben als grasmaar ga jij nog mee als we vanaaf een biertje gaan doen??????
Ik had het niet beter kunnnen zeggenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jep, hier: http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
Tip van de deskundige: vraag niet wat afkortingen als TVP betekenen. Zoek het op, of laat het erbij.
Sja tenzij je op bushokjes geilt ofzo... dan mag het wel
Bushokjes bushokjes werden op fok en dan met name het onzinforum vooral gebruikt om iemand doorheen te tiefen. Die kende ik niet; wel gaaf. Naja, ik doe dan ook niet aan onzinquote:Op donderdag 7 december 2006 16:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jep, hier: http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
Tip van de deskundige: vraag niet wat afkortingen als TVP betekenen. Zoek het op, of laat het erbij.
Sja tenzij je op bushokjes geilt ofzo... dan mag het wel
Vette film ?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Bushokjes bushokjes werden op fok en dan met name het onzinforum vooral gebruikt om iemand doorheen te tiefen. Die kende ik niet; wel gaaf. Naja, ik doe dan ook niet aan onzin![]()
Change of plans btw, film @ v Leeuwenhoeksingel. Bellen kan, indien vrouwelijk alleen met foto![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Bushokjes bushokjes werden op fok en dan met name het onzinforum vooral gebruikt om iemand doorheen te tiefen. Die kende ik niet; wel gaaf. Naja, ik doe dan ook niet aan onzin![]()
Change of plans btw, film @ v Leeuwenhoeksingel. Bellen kan, indien vrouwelijk alleen met foto![]()
Je weet 't adres? If not=> foon.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]Newbie!
Ik moet nog ff wat testresultaten verwerken, maar als dat vlot gaat, kan ik misschien best ff langskomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |