Heeft ie echt gezegd ook hequote:
Ben je aangereden?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:03 schreef Netsplitter het volgende:
Rijd iemand hier toevallig mee of op een bestelbus van de BCC???
Weet ik, ik lees meequote:Op dinsdag 5 december 2006 20:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heeft ie echt gezegd ook he.
Maar vrijdag wordt mijn comp gemaakt als het goed is.
Ben nu ff bij een vriendin.
Nee, ze probeerden vanmiddag zowat voor m'n deur te keren en 1 lampie dacht dat wel even een stukje het gras op kon rijden om zo ruimte genoeg te hebben voor de draai...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, ze probeerden vanmiddag zowat voor m'n deur te keren en 1 lampie dacht dat wel even een stukje het gras op kon rijden om zo ruimte genoeg te hebben voor de draai...Haha, waar woon jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Wippolder, bij het oude tno complex.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wippolder, bij het oude tno complex.
Was echt schitterend.
3 van die verbouwereerde gasten, peukie erbij en niks kunnen doen...
Hoop gas geven en geen milimeter op schieten...
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:58 schreef mcDavid het volgende:
En toen heb jij maar even tegen ze gezegd dat ze hun banden leeg moesten laten lopen?
Niet, maar heb wel foto's.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik wíst het!
Waar is de link naar het youtube filmpje?
Vetquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet, maar heb wel foto's.![]()
Zal die morgen online zetten.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:21 schreef Originele_Naam het volgende:
gaat wel snel met die delft topics, kan et effe niet meer bijhouden
Hahaquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:29 schreef Netsplitter het volgende:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Meer heb ik helaas niet.
De rest is of te donker, of te bewogen.
Welkom in delftquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:34 schreef warrel het volgende:
Nou, het is wel niet meer het Delft, rijexamens en verhuizingen-topic, maar er komt weer een rijexamen aanEn de verhuizing van donderdag komt ook steeds dichterbij.
Morgen de Ikea in Delft plunderen voor beddingetjes, en donderdag m'n eerste nachtje overnachten in m'n allereigenste huisje..
Oeh..
Dankjequote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:13 schreef warrel het volgende:
[..]
Dankje
Delft is zo leuk, weet alleen de weg nog niet. Donderdag maar even een plattegrond scoren![]()
Je leert het zo!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:13 schreef warrel het volgende:
[..]
Dankje
Delft is zo leuk, weet alleen de weg nog niet. Donderdag maar even een plattegrond scoren![]()
Op 't station staat zo'n informatiepaal die gratis plattegrondjes uittuft!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:13 schreef warrel het volgende:
[..]
Dankje
Staat ook bij het 'blauwe hart' en bij de zuidpoortquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Op 't station staat zo'n informatiepaal die gratis plattegrondjes uittuft!!
Volgende Delft meetquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:50 schreef Originele_Naam het volgende:
wat is er volgende week
Haha, je zei fokquote:Op woensdag 6 december 2006 01:30 schreef Autoreply het volgende:
Owja; morgen om fokking half acht er uit![]()
Ohja... goed dat je het zegt!quote:Op woensdag 6 december 2006 01:30 schreef Autoreply het volgende:
Owja; morgen om fokking half acht er uit![]()
Ja, maar ik ben dronkenzit er doorheen enzowquote:
Oh, superhandig, dat ga ik dan maar eens doen. Dankjequote:Op dinsdag 5 december 2006 23:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Op 't station staat zo'n informatiepaal die gratis plattegrondjes uittuft!!
Misschien kan ik die ook uit laten tuffen.. Nu zou ik écht niet weten waar het isquote:Op woensdag 6 december 2006 00:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Staat ook bij het 'blauwe hart' en bij de zuidpoort
De grote C1000 is zowieso op zondag tot 8 uur (!) open. Altijd handig n'est pas?quote:Op woensdag 6 december 2006 08:49 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh, superhandig, dat ga ik dan maar eens doen. Dankje
[..]
Misschien kan ik die ook uit laten tuffen.. Nu zou ik écht niet weten waar het is![]()
![]()
En er zijn toch ook meerdere supermarkten op zondag open? Dit weekend blijf ik in Delft, lekker leren enzo.![]()
quote:
Bij ons op de Facu. Begin is half zes oid, friettent is geregeld. Doe maar ff een berichtje als je wil komenquote:
Die is in het centrum toch? Vlakbij de kapper waar op de zijkant van het pand 'jan, wat zit je haar mooi (oid)' staat? Dies leukquote:Op woensdag 6 december 2006 09:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De grote C1000 is zowieso op zondag tot 8 uur (!) open. Altijd handig n'est pas?
tot 8 uur?quote:Op woensdag 6 december 2006 09:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De grote C1000 is zowieso op zondag tot 8 uur (!) open. Altijd handig n'est pas?
Bijna, maar dan aan de andere kant van het centrum...quote:Op woensdag 6 december 2006 12:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Die is in het centrum toch? Vlakbij de kapper waar op de zijkant van het pand 'jan, wat zit je haar mooi (oid)' staat? Dies leuk![]()
In de buitenhof ookquote:Op woensdag 6 december 2006 12:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tot 8 uur?
Sinds wanneer dan? volgens mij was hij op zondag altijd tot 6 uur open!
-edit-
die in tanthof is tegenwoordig ook op zondag open, trouwens!
Oh god, dit wordt wat met mijquote:Op woensdag 6 december 2006 12:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bijna, maar dan aan de andere kant van het centrum...
Vlakbij de v&d.
Yepz, die kapper is gaafquote:Op woensdag 6 december 2006 12:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Die is in het centrum toch? Vlakbij de kapper waar op de zijkant van het pand 'jan, wat zit je haar mooi (oid)' staat? Dies leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |