quote:
Dus... doe eens lief en mail me een foto van die boxset met alle 6 seizoenenquote:
Hoe kopieer ik dat klote ding hiernatoe?quote:
De instructies i/d OP zijn toch niet ZO moeilijk?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoe kopieer ik dat klote ding hiernatoe?
Zie PM.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:07 schreef Dizer het volgende:
Dus... doe eens lief en mail me een foto van die boxset met alle 6 seizoenen.
Het is me toch gelukt. Had eff moeten lezenquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De instructies i/d OP zijn toch niet ZO moeilijk?![]()
Onderaan de OP staat een linkje met "de h staat hier". Klikken, code kopieren en plakken en bob's your uncle.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoe kopieer ik dat klote ding hiernatoe?
Who told you?quote:
Auntie Em.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Who told you?
The little elf did.quote:
quote:
Om in wondie's wereld te blijvenquote:Why Dorothy and Toto went over the rainbow
To blow off Auntie Em
LA VIE BOHEEEEEME
Da's alleen seizoen 1 he?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:21 schreef xman het volgende:
Oh man.. zit nu die Melrose stukjes te bekijken op Youtube.. Memories.
Die box is zoo mine!!
Wonderers Wereld? Is dat met Chriet Titulaer?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Om in wondie's wereld te blijven
Moet jij raden welk liedje net op de tv was...quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
Om in wondie's wereld te blijven
Hell no. Wubbo Ockels!quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wonderers Wereld? Is dat met Chriet Titulaer?
Geen idee?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet jij raden welk liedje net op de tv was...
Somewhere over the rainbowquote:
Ik zag vanmiddag nog de McPhever uitvoeringquote:
Ja zie het nu.quote:
Ik weet niet wat voor uitvoering dit was, stel vrouwen in witte jurken waarvan er eentje ook viool kon spelen en over het toneel kon huppelen. Tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag nog de McPhever uitvoering
Heroes straks? En een geweldige Studio 60!quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:31 schreef wonderer het volgende:
KutherhalingenThe Class is ook niet nieuw
Yeah, Heroes wel nieuw. Maar The Class is echt cool en ik word gestoord van die zenders die in een nieuw seizoen zomaar herhalingen gooit omdat ze denken dat er minder mensen kijken ofzo...quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heroes straks? En een geweldige Studio 60!
Tja, december is een kutmaand qua American TV. Das bekend. In November flink uitpakken en dan in januari pas weer..quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, Heroes wel nieuw. Maar The Class is echt cool en ik word gestoord van die zenders die in een nieuw seizoen zomaar herhalingen gooit omdat ze denken dat er minder mensen kijken ofzo...
Klerelijers.
Morgen ook geen House. Maar dat komt dan wel weer goed uitquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tja, december is een kutmaand qua American TV. Das bekend. In November flink uitpakken en dan in januari pas weer..
American Idol begint bijna weerquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Morgen ook geen House. Maar dat komt dan wel weer goed uit
Yeah, ze waren al bezig met AI Rewind of zoiets. Allemaal terugblikken. Ik stond te koken dus veel heb ik er niet van meegekregen, maar Brad kijkt trouwquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
American Idol begint bijna weer![]()
AI Rewind is idd het 1e seizoen met Kelly Clarkson met extra beelden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ze waren al bezig met AI Rewind of zoiets. Allemaal terugblikken. Ik stond te koken dus veel heb ik er niet van meegekregen, maar Brad kijkt trouw
Gelukt met je gedichten? Weltrusten in ieder gevalquote:
Van Sinterklaas gekregen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 07:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb lood in m'n schoenen, dat scheelt
En die knippen ze dan weer in 2 zodat je er 4 hebt?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
2 kaartjes voor de Scissor Sisters
Let's hope not!quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
En die knippen ze dan weer in 2 zodat je er 4 hebt?
ik ben naar bed geweest en weer opgestaanquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een woordenstorm gisteren zeg
jemig zoveel posts dat is lan geleden, heb ook niet de behoefte om alles weer na te lezen, kan er iemand een kort verslagje geven van wat er gebeurt is tuusn gisteren 20 uur en nu?
was ze ziek?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hè kut. beste vriendin haar moeder is overleden..
Nee wel, de volledige soundtrack. Nu de Deluxe Edition nog.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
was ze ziek?
naar hoor om je moeder jong te verliezen.
beetje cru misschien, maar om het in een nieuw bericht te schrijven is net zo cru
heb je The best dreamgirls in concert al?
Hoe oud is de vriendin?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee wel, de volledige soundtrack. Nu de Deluxe Edition nog.
Haar moeder had al 2x kanker overwonnen, maar nu was het toch weer terug. Haar vader is al eerder overleden aan een hartaanval dus nu staat ze er alleen voor met 1 jonger zusje en 1 jong broertje..
18..quote:
Ja da's toch geen leeftijd om de zorg en verantwoording op je moeten nemen voor een jongere broer en zusquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeez, dás nog jong zeg, om er dan alleen voor te staan.
Ja ik ben dan ook de oudste thuisquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Om nog maar te zwijgen over je eigen leven, want al ben je wettelijk wel volwassen, ik weet zeker dat ik op mijn 18e nog genoeg hulp nodig heb van mijn ouders.
Ik ben als de dood dat ik vanavond een ander soort kado krijg van de Sint, maar daar heb ik het later wel een keer over. Ik voel me op dit moment heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal niet op m'n gemak. Zweet staat in m'n handen, knoop in m'n maag, hartkloppingen ..... maar vanavond kan ik pas iets meer te weten komen.quote:
Doe je wel voorzichtig, vlinder?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben als de dood dat ik vanavond een ander soort kado krijg van de Sint, maar daar heb ik het later wel een keer over. Ik voel me op dit moment heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal niet op m'n gemak. Zweet staat in m'n handen, knoop in m'n maag, hartkloppingen ..... maar vanavond kan ik pas iets meer te weten komen.
To be continued..........
Ja, heerlijke cap is dat, dank je welquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zag het stukje op de fansite, leuk! En je hebt wel de leukste foto gekozen
Oh, wat naarquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Humor...ik heb iemand met extreem geheugenverlies in m'n MSN.
Heb nog nooit Sinterklaas gevierdquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:13 schreef Vlarp het volgende:
O ja.. wat ik bijna vergat!
Gefeliciteerd met die ouwe zak allemaal!
De 2 standaard vragen:quote:
Ik poog toch altijd wel te onthouden wat ik in m'n lijst heb. En anders gaat het op de blockquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De 2 standaard vragen:
"waar vandaan"
&
"hoe oud"
Kan je toch gewoon verwijderenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik poog toch altijd wel te onthouden wat ik in m'n lijst heb. En anders gaat het op de block
Worden die nog steeds gesteld ja?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De 2 standaard vragen:
"waar vandaan"
&
"hoe oud"
Eindigt elke vraag op ja ja?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Worden die nog steeds gesteld ja?.
Ik heb dat bij deze geregeld.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik poog toch altijd wel te onthouden wat ik in m'n lijst heb. En anders gaat het op de block
Niks aan de hand, loos alarm, maar wel een wake-up call.quote:
SOA?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks aan de hand, loos alarm, maar wel een wake-up call.
Uhu. Was ik wel even heel bang voor.quote:
Godzijdank niks aan de handquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu. Was ik wel even heel bang voor.
Helpt het als je stil staat?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:52 schreef samjustme het volgende:
Godzijdank niks aan de handDe volgende keer gewoon eff bij stil staan
In letterlijk zin nietquote:
Gelukkig maar dan. Moet ik je een doosje rubber sturen of durf je zelf naar de winkel?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks aan de hand, loos alarm, maar wel een wake-up call.
Nee, lijkt me wel leuk denk ik... Wanneer is 't?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gaan er hier meer mensen naar de Scissor Sisters?
22 april 2007 i/d HMH. Het is wel bijna uitverkocht al.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:26 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nee, lijkt me wel leuk denk ik... Wanneer is 't?
Hoe noemen moslims zoiets, eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:58 schreef samjustme het volgende:
'voor het zingen de kerk uitgaan'
Ik heb je niet gezien vandaagquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hoe noemen moslims zoiets, eigenlijk?
Dat rekenen we niet goed.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien vandaag
Geen idee, was overigens moslim ben niet meerquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hoe noemen moslims zoiets, eigenlijk?
quote:Op woensdag 6 december 2006 07:48 schreef Stroekie het volgende:
Zo en wie is er nog meer lief geweest afgelopen jaar en daardoor niet in een zak naar Spanje afgevoerd ?
Maar volgens mij had jij ook liever aan dan in de zak van Sinterklaas gezetenquote:Op woensdag 6 december 2006 08:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik wou nog wel naar Spanje toe...
Te oudquote:Op woensdag 6 december 2006 08:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar volgens mij had jij ook liever aan dan in de zak van Sinterklaas gezeten![]()
Toch liep er hier een exemplaar rond dat van dichtbij toch geen grijze haren onder de mijter en baard hadquote:
Je had per ongeluk SP gestemd?quote:Op woensdag 6 december 2006 08:09 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben een beetje rood...
Zoiets heet dan understatement.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:45 schreef Stroekie het volgende:
Dan zou ik dat niet meer classificeren met een beetje rood, maar een beetje boel rood![]()
Gisteren voor 't eerst in maanden weer 's 20 minuutjes zonnebank (de lichtste).quote:
In zulke gevallen wordt ik door desbetreffende meneer/mevrouw achter de balie direct weer terug gezet naar 10 minuten wanneer ik langer dan 6 weken niet geweest ben.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gisteren voor 't eerst in maanden weer 's 20 minuutjes zonnebank (de lichtste).
Normaal gesproken zie ik er niet meteen wat van... nu dus wel. Raar..
Ik doe dat alleen maar op momenten als voorbereiding op vakantiequote:Op woensdag 6 december 2006 11:19 schreef Weemz het volgende:
'k Ben nog nooit onder een zonnebank geweest...
Ik volg gewoon jouw,quote:Op woensdag 6 december 2006 12:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon myat volgen dan kan het niet missen![]()
Is dat een kat met een spraakgebrek?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:07 schreef Stroekie het volgende:
myat
Das gewoon een afkorting,quote:Op woensdag 6 december 2006 12:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is dat een kat met een spraakgebrek?
Ach af en toe verlaten mijn klanken wel eens ongelukkig mijn strotquote:Op woensdag 6 december 2006 12:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is dat een kat met een spraakgebrek?
De simpelste verklaringen zijn vaak de saaiste.quote:
Ik geef het toe, ik ben simpel,quote:Op woensdag 6 december 2006 12:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
De simpelste verklaringen zijn vaak de saaiste.
uhu,quote:
quote:
Plaag die jongen eens niet zo, of ik plaag terug,quote:Op woensdag 6 december 2006 13:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Comment allez vous au jourhui ?
ja ik ga alweer koestquote:Op woensdag 6 december 2006 13:11 schreef Sitethief het volgende:
Plaag die jongen eens niet zo, of ik plaag terug,.
Volgens mij vind jij het juist leuks als ik je plaag,quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch handig, zoiemand die gewoon even mensen back-offt.
Ik las even bake-offt, maar da's iets heel anders.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch handig, zoiemand die gewoon even mensen back-offt.
mopelt iets over kaatsen en ballenquote:Op woensdag 6 december 2006 13:23 schreef Sitethief het volgende:
Volgens mij vind jij het juist leuks als ik je plaag,.
Nee johquote:Op woensdag 6 december 2006 14:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wie kaatst moet zijn ballen beschermen?
Dat was nog niet duidelijk?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Je houdt wel van ouder?
Hey cool, beweegt jouw icoontje altijd al?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Je houdt wel van ouder?
Heb je een date of praat je altijd in derde persoon,quote:Op woensdag 6 december 2006 17:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo het prinsje is weer thuis en het huis weer prinsheerlijk schoon, dadelijk een vorstelijck maal koken waarvan hij kan smickelen en smullen
Angdrielquote:Op woensdag 6 december 2006 17:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey cool, beweegt jouw icoontje altijd al?
[..]
Heb je een date of praat je altijd in derde persoon,.
Sinds vandaag,om een soort kerstsfeer te creeërenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey cool, beweegt jouw icoontje altijd al?
Misschien kan dat ook wel.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn hoofd voelt alsof die elk moment uit elkaar kan spatten..
Treintijden he?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:32 schreef wonderer het volgende:
Rare tijden :s
Heb ik iets gemist?quote:
Nope, daar ben ik er op een hele lullige manier uitgegooid.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?Je werkt toch bij de Fame?
Ahh. Nou ja, dit is toch best leuk voor een keertje? En ging je nou bij FRS werken, had ik dat wel goed opgevangen?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nope, daar ben ik er op een hele lullige manier uitgegooid.
Ik ga nu dus 8 dagen werken voor www.tellenindetrein.nl
Nee, dat was een grapje tegenover Dizer.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh. Nou ja, dit is toch best leuk voor een keertje? En ging je nou bij FRS werken, had ik dat wel goed opgevangen?
Denk het wel. Nog meer geld voor Londonquote:Op woensdag 6 december 2006 19:47 schreef Andyvie het volgende:
CDP: ga je ook in januari werken?
Ja, ik probeer jou ook in mn sig te krijgen maar ik moet even iets leuks verzinnen want jouw zin is te langquote:
Of op mijquote:
Doe jij mee? Gaaf!quote:
Bij de Mr. FOK! sectie hè.quote:
Ja, let op "of" niet "en"quote:
Hip!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Erik, je staat in mn sig heur.
ik kan het wel, ik kan het wel!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Je link is niet echt goed voor op FOK!.
Grote jongenquote:Op woensdag 6 december 2006 20:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
ik kan het wel, ik kan het wel!
Och ben je d'r ook weerquote:Op woensdag 6 december 2006 20:34 schreef TehRockstar het volgende:
uhuh
Ja, gisteravond al.quote:
Kom op, gewoon vrolijk doen!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee hé?
Ik heb helemaal geen reden om niet vrolijk te zijn.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Kom op, gewoon vrolijk doen!
Dat ben ik ook, ook al is mijn internet nu al bijna 3 weken kut. Denk je dat het de pc is omdat die een tikje te warm wordt, dus ik Medion bellen, die komen vrijdag kijken. Zit ik nu op de laptop te typen, knalt ie er weer uit! dus het is niet mijn pc die verrot is
Ik dan wel?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen reden om niet vrolijk te zijn.
Och, zelfs niet nu ik er ben?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
haaaaj schat, ik ben eeeeerquote:Op woensdag 6 december 2006 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
M'n download is bijna binnen
En niet zo maar eentje!quote:
O dat bundchengevalquote:Op woensdag 6 december 2006 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En niet zo maar eentje!![]()
Gisele
![]()
quote:
KP! Hoe is het met jou? Update pleasequote:
Popularquote:Op woensdag 6 december 2006 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ís het?
quote:The world of high school gets a treatment both glamorous and terrifying in the TV series Popular. The show spins around two characters: Blonde cheerleader Brooke (Leslie Bibb) and brunette alterna-girl Sam (Carly Pope), each the center of their social groups. To their mutual horror, Brooke's divorced father and Sam's widowed mother fall in love, turning these cultural opposites into stepsisters. The large supporting cast includes overweight but determined Carmen (Sara Rue), conniving Lady-Macbeth-with-pom-poms Nicole (Tammy Lynn Michaels), earnest jock Josh (Bryce Johnson), all-encompassing activist Lily (Tamara Mello), frustrated sensitive boy Harrison (Christopher Gorham), and many others. The key to Popular is how it merges melodramatic soap-opera stories with wrenchingly blunt and honest portrayals of the cruelties of adolescence.
While some viewers may find it galling to listen to a gorgeous young actress who's been on magazine covers moan about how she can't be as perfect as a model, the series tackles everything from anorexia to peer manipulation to teen sex with directness and an eye for moral and emotional complexity. An episode about a Sadie Hawkins dance becomes a satirical farce about body image (female and male); a slumber party turns into brutal humiliation; a teacher decides to get a sex-change operation, prompting anxiety throughout the school. Almost every character gets a moment of heartfelt grandstanding, yet the actors pull them off with commitment and guts (Rue routinely turns speeches that could have been cheesy schlock into genuine pathos). Sure, some fantasy sequences are silly, but the show skillfully creates characters and situations that defy easy definition. Repeatedly, Brooke and Sam each set out with good intentions, only to end up hurting their friends and fueling their antagonistic relationship. Popular cunningly subverts expectations; it's a smart show for both teenagers and adults. --Bret Fetzer
Ik ben nu bijna een jaar samen op een maand na met mijn lieve vriendje!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
KP! Hoe is het met jou? Update please
Gaaf, gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 december 2006 21:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ik ben nu bijna een jaar samen op een maand na met mijn lieve vriendje!wonen samen
en hebben het erg fijn!
verder eigelijk niks verandert haha![]()
in het bos is een houte chalet achtig huisje erg knus!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gaaf, gefeliciteerdWaar woon je nu?
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:24 schreef PeRi het volgende:. Mister Wonderer
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey poesjequote:
Als jij op mij stemt, stem ik op jouquote:
Ga de stad in, huur een film, doe eens gek. Als vermaak moet afhangen van vaste dingen kun je er vanuitgaan dat het allemaal niet zo loopt als het moet.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:56 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik dan wel?
Gezeik op werk, gezeik met mijn pc, zit helemaal alleen in mijn eentje thuis en ik moet nog ruim een uur wachten voor er weer wat leuks op tv is
*kuch*quote:Op woensdag 6 december 2006 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga de stad in, huur een film, doe eens gek. Als vermaak moet afhangen van vaste dingen kun je er vanuitgaan dat het allemaal niet zo loopt als het moet.
Zijn stem is al vergeven, ka(a)p(st)er!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als jij op mij stemt, stem ik op jou
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zijn stem is al vergeven, ka(a)p(st)er!
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zijn stem is al vergeven, ka(a)p(st)er!
AL je borsthaar?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Het semi-vriendje vindt het niet leuk dat ik net al mijn borsthaar heb afgeschoren
Dat lijkt me juist de meest juiste beslissing van je sinds tijden.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Het semi-vriendje vindt het niet leuk dat ik net al mijn borsthaar heb afgeschoren
Oh, dan moeten we toch maar ruilenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb geen kloonquote:Op woensdag 6 december 2006 21:52 schreef wonderer het volgende:
En hij heeft vast wel een kloon over
Awquote:
Nee, dat helpt hier niet tegen..quote:Op woensdag 6 december 2006 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mot je een keeltabletje?
had jij borsthaar dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Edward Nortonquote:Op woensdag 6 december 2006 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mot je een keeltabletje?
Ik heb mijn bril niet op. Die gast uit je avatar... spreken Edward Nortonquote:Op woensdag 6 december 2006 21:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij moet echt een bril hebben.
*LOL* Volgens mij heb je dat nooit gezien danquote:
Ja?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer?
Ang3lquote:Op woensdag 6 december 2006 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Volgens mij heb je dat nooit gezien dan
You'd wish!quote:
Je bent hier.quote:
Ja, wat is't? Moe'k bij jou ook ff komen scheren dan?quote:
Alweer.quote:
Ik zag het wel pasquote:Op woensdag 6 december 2006 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Volgens mij heb je dat nooit gezien dan
Nope, mijn borsthaar blijftquote:Op woensdag 6 december 2006 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, wat is't? Moe'k bij jou ook ff komen scheren dan?
Ladies?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nope, mijn borsthaar blijft![]()
. The ladies like it
.
Ik ken ook vrouwen buiten FOK Erikquote:
Vond je'm echt zo leuk dan?quote:
Nee, ik zat meer te denken dat ik niet een echte ladie benquote:Op woensdag 6 december 2006 22:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ken ook vrouwen buiten FOK Erik. En niet alle vrouwen zijn zo kortzichtig en hebben een hekel aan borsthaar.
Ja tis ene heteroquote:
nee, turn-onquote:
Dat IS lief! Ik vind het niet erg dat je hier bent, alleen opmerkelijkquote:
2005 was een kutjaar, maar als het staat voor flirten met hetero's dan was DAT het hoogtepunt van 2005 denk ikquote:Op woensdag 6 december 2006 22:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Achter hetero's aanzitten is zooooooo 2005..
Oh dacht dta je sarcastisch was. Jullie doen hier niet zo veel met PI'squote:Op woensdag 6 december 2006 22:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat IS lief! Ik vind het niet erg dat je hier bent, alleen opmerkelijk
Wil je'm hebben? Hij poetst ookquote:Op woensdag 6 december 2006 22:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm, nou ja, hij komt erg in de buurt van "mijn type"![]()
Ik doe de moeite niet meer, zonde..quote:Op woensdag 6 december 2006 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2005 was een kutjaar, maar als het staat voor flirten met hetero's dan was DAT het hoogtepunt van 2005 denk ik
Sorryquote:Op woensdag 6 december 2006 22:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh dacht dta je sarcastisch was. Jullie doen hier niet zo veel met PI's!
Erik, hoe hou je dat vol!
Wat volhouden?quote:
Nou, af en toe lukt het hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 22:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik doe de moeite niet meer, zonde..
Gewenning. In den beginne deed ik het nooit.quote:
Ik wel!quote:Op woensdag 6 december 2006 22:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh dacht dta je sarcastisch was. Jullie doen hier niet zo veel met PI's!
Erik, hoe hou je dat vol!
Zijn hier homo'squote:Op woensdag 6 december 2006 22:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wel!
Maar die homo's weten niet hoe je ze gebruikt
Dat moet je'm dan wel heel duidelijk van t voren even zeggen, anders ligt binnen de korste keren de inhoud van je kast op seizoen gesorteerd en op kleurquote:Op woensdag 6 december 2006 22:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ie poetst mag ie blijven. Hij blijft alleen van m'n spullen af!
Hij had willen helpen met harsen?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
PI?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wel!
Maar die homo's weten niet hoe je ze gebruikt
Dat is onmogelijk hierquote:Op woensdag 6 december 2006 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat moet je'm dan wel heel duidelijk van t voren even zeggen, anders ligt binnen de korste keren de inhoud van je kast op seizoen gesorteerd en op kleur
Ze lijkt op jouquote:Op woensdag 6 december 2006 22:13 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Iekeliene is veel leuker dan Gisele.
Alles is 1 kleur?quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik zat meer te denken dat ik niet een echte ladie ben.
Oooh, zeg dat dan! Homoquote:Op woensdag 6 december 2006 22:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Homo!
Gewoon een ordinair scheldwoord
Ow, die nutteloze dingen.quote:
Ik heb heel wat foto's van mezelf, maar verkleed als vrouw nog niet.quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb heel wat foto's van mezelf, maar verkleed als vrouw nog niet.
Maar altijd met mate... als ik soms die msn vensters vol zie met allerlei woorden in emoticon formaatquote:Op woensdag 6 december 2006 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, die nutteloze dingen.
"Zeg het met smileys" zeg ik altijd maarSmileys houden van mensen.
Kusje van davequote:
Die zal er ook nooit komen, hoorquote:
Handig, is ie te huur?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat moet je'm dan wel heel duidelijk van t voren even zeggen, anders ligt binnen de korste keren de inhoud van je kast op seizoen gesorteerd en op kleur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |