Gelukkig maar dan. Moet ik je een doosje rubber sturen of durf je zelf naar de winkel?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks aan de hand, loos alarm, maar wel een wake-up call.
Nee, lijkt me wel leuk denk ik... Wanneer is 't?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gaan er hier meer mensen naar de Scissor Sisters?
22 april 2007 i/d HMH. Het is wel bijna uitverkocht al.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:26 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nee, lijkt me wel leuk denk ik... Wanneer is 't?
Hoe noemen moslims zoiets, eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:58 schreef samjustme het volgende:
'voor het zingen de kerk uitgaan'
Ik heb je niet gezien vandaagquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hoe noemen moslims zoiets, eigenlijk?
Dat rekenen we niet goed.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien vandaag
Geen idee, was overigens moslim ben niet meerquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hoe noemen moslims zoiets, eigenlijk?
quote:Op woensdag 6 december 2006 07:48 schreef Stroekie het volgende:
Zo en wie is er nog meer lief geweest afgelopen jaar en daardoor niet in een zak naar Spanje afgevoerd ?
Maar volgens mij had jij ook liever aan dan in de zak van Sinterklaas gezetenquote:Op woensdag 6 december 2006 08:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik wou nog wel naar Spanje toe...
Te oudquote:Op woensdag 6 december 2006 08:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar volgens mij had jij ook liever aan dan in de zak van Sinterklaas gezeten![]()
Toch liep er hier een exemplaar rond dat van dichtbij toch geen grijze haren onder de mijter en baard hadquote:
Je had per ongeluk SP gestemd?quote:Op woensdag 6 december 2006 08:09 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben een beetje rood...
Zoiets heet dan understatement.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:45 schreef Stroekie het volgende:
Dan zou ik dat niet meer classificeren met een beetje rood, maar een beetje boel rood![]()
Gisteren voor 't eerst in maanden weer 's 20 minuutjes zonnebank (de lichtste).quote:
In zulke gevallen wordt ik door desbetreffende meneer/mevrouw achter de balie direct weer terug gezet naar 10 minuten wanneer ik langer dan 6 weken niet geweest ben.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gisteren voor 't eerst in maanden weer 's 20 minuutjes zonnebank (de lichtste).
Normaal gesproken zie ik er niet meteen wat van... nu dus wel. Raar..
Ik doe dat alleen maar op momenten als voorbereiding op vakantiequote:Op woensdag 6 december 2006 11:19 schreef Weemz het volgende:
'k Ben nog nooit onder een zonnebank geweest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |