Angdrielquote:Op woensdag 6 december 2006 17:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey cool, beweegt jouw icoontje altijd al?
[..]
Heb je een date of praat je altijd in derde persoon,.
Sinds vandaag,om een soort kerstsfeer te creeërenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey cool, beweegt jouw icoontje altijd al?
Misschien kan dat ook wel.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn hoofd voelt alsof die elk moment uit elkaar kan spatten..
Treintijden he?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:32 schreef wonderer het volgende:
Rare tijden :s
Heb ik iets gemist?quote:
Nope, daar ben ik er op een hele lullige manier uitgegooid.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?Je werkt toch bij de Fame?
Ahh. Nou ja, dit is toch best leuk voor een keertje? En ging je nou bij FRS werken, had ik dat wel goed opgevangen?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nope, daar ben ik er op een hele lullige manier uitgegooid.
Ik ga nu dus 8 dagen werken voor www.tellenindetrein.nl
Nee, dat was een grapje tegenover Dizer.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh. Nou ja, dit is toch best leuk voor een keertje? En ging je nou bij FRS werken, had ik dat wel goed opgevangen?
Denk het wel. Nog meer geld voor Londonquote:Op woensdag 6 december 2006 19:47 schreef Andyvie het volgende:
CDP: ga je ook in januari werken?
Ja, ik probeer jou ook in mn sig te krijgen maar ik moet even iets leuks verzinnen want jouw zin is te langquote:
Of op mijquote:
Doe jij mee? Gaaf!quote:
Bij de Mr. FOK! sectie hè.quote:
Ja, let op "of" niet "en"quote:
Hip!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Erik, je staat in mn sig heur.
ik kan het wel, ik kan het wel!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Je link is niet echt goed voor op FOK!.
Grote jongenquote:Op woensdag 6 december 2006 20:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
ik kan het wel, ik kan het wel!
Och ben je d'r ook weerquote:Op woensdag 6 december 2006 20:34 schreef TehRockstar het volgende:
uhuh
Ja, gisteravond al.quote:
Kom op, gewoon vrolijk doen!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee hé?
Ik heb helemaal geen reden om niet vrolijk te zijn.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Kom op, gewoon vrolijk doen!
Dat ben ik ook, ook al is mijn internet nu al bijna 3 weken kut. Denk je dat het de pc is omdat die een tikje te warm wordt, dus ik Medion bellen, die komen vrijdag kijken. Zit ik nu op de laptop te typen, knalt ie er weer uit! dus het is niet mijn pc die verrot is
Ik dan wel?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen reden om niet vrolijk te zijn.
Och, zelfs niet nu ik er ben?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
haaaaj schat, ik ben eeeeerquote:Op woensdag 6 december 2006 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |