Zijn Huntelaar en Kuijt beter dan Van Nistelrooy in het spel?quote:Op maandag 4 december 2006 08:11 schreef waterreus23 het volgende:
Met Oranje nu geplaatst voor het WK 2010 in Zui Afrika. Clarence Seedorf heeft mij verklaard niet meer geselecteerd te worden zolang ik bondscoach ben![]()
Speel met deze 11: Stekelenburg, Kromkamp, Boulahrouz, Matthijsen, Bouma, van Persie, van Bommel, Schaars, Robben, Kuyt en Huntelaar.
bank: Krul, Ooijer, Vlaar, Babel, Medujanin, van Nistelrooy, Vennegoor.
van nistelrooy is de jongste niet meer en zijn save is in 2010quote:Op maandag 4 december 2006 10:17 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Zijn Huntelaar en Kuijt beter dan Van Nistelrooy in het spel?
quote:Helaas, helaas. We hebben een tijdje moeten wachten op de nieuwe patch maar hij blijkt vol fouten te zitten. Het bestand herstelt een hoop fouten uit de originele versie van FM 2007, 7.0. Daarvoor in de plaats zijn enkele andere fouten teruggekomen. SI Games heeft inmiddels al zijn excuses aangeboden en aangegeven binnenkort een nieuwe patch uit te brengen.
De fouten lopen uiteen van totaal verkeerde transferbedragen tot spelers die na een weigering van een nieuw contract plots transfervrij zijn. Op de verschillende fora zijn veel negatieve reactie's, waaronder in dit topic.
Herkenbaar!quote:Op zondag 3 december 2006 23:46 schreef Herr_Munk het volgende:
een tvp en de hoop deze week het spel van VI te mogen ontvangen.
Ik start gewoon mijn game en gooi die fixes er wel overheen. Zijn save game compatible. Anders blijf je wachten, er is altijd wel iets. In het algemeen is het gewoon speelbaar en nu de regens gefixed zijn kun je ook long term games spelen. De match engine is nu ook erg goed.quote:Op maandag 4 december 2006 12:24 schreef Everett het volgende:
Lees net dit op www.manutd.nl
Misschien nog maar even wachten dan met die patch.
[..]
Voor mij zou dat uiterlijk vrijdag zijn, als ze één dag later zijn zeg ik á la minute het abbonement op. Ik houd me aan afspraken dan mogen zij dat ook doen.quote:Op maandag 4 december 2006 12:35 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Herkenbaar!Ik had ook de hoop dat die met het eerste exemplaar zou komen, maar blijkbaar pas drie weken na ontvangst van je betaling. Voor mij zou dat woensdag zijn, dus ik ben benieuwd. Ik ben FM 2006 nu ook wel zat na het spelen van de demo van FM 2007.
Speel jij in de NL-competitie dan? want ik speel met Chelsea en mijn spelers groeien wel degelijk, helemaal als ik ze koppel aan een topperquote:Op maandag 4 december 2006 13:28 schreef BobbyHill het volgende:
Ik heb ook maar even gewacht op de reacties gelukkigBehalve dat m'n spelers niet groeien, zie ik verder weinig fouten die het spel echt minder leuk maken. Dus ik installeer de patch wel zogauw ik zeker weet dat alles o.k is.
Ik speel met AZ en daar zie ik weinig effecten van mijn trainingen. Maar misschien ligt dat aan mijquote:Op maandag 4 december 2006 14:31 schreef TheVulture het volgende:
Speel jij in de NL-competitie dan? want ik speel met Chelsea en mijn spelers groeien wel degelijk, helemaal als ik ze koppel aan een topper
is al uit voor 7.0.1quote:Op maandag 4 december 2006 12:19 schreef Jelminho het volgende:
Nog steeds geen werkende no cd crack of wel ?
Schande dat jij maar blijft zeuren over een patch en no-cd crack terwijl je er als downloadende gebruiker er het minste recht op hebt.quote:Op maandag 4 december 2006 17:45 schreef dvdk het volgende:
[..]
schande dat ze 50 euro vragen voor een spel dat niet af is![]()
Hij werd eerst pas volgende week verwacht maar ik denk dat de druk te groot isquote:Op maandag 4 december 2006 17:44 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Het forum is weer down van SI dus ik denk dat ze de patch voor de patch erop gooien
grote bek op internet, kijken of je op centraal station,tegenover elkaar, nog zo stoer bent.quote:Op maandag 4 december 2006 17:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Schande dat jij maar blijft zeuren over een patch en no-cd crack terwijl je er als downloadende gebruiker er het minste recht op hebt.
quote:Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef dvdk het volgende:
[..]
grote bek op internet, kijken of je op centraal station,tegenover elkaar, nog zo stoer bent.
Zeg dat maar tegen SI als je ze tegen komt op het Centraal Station als je tevergeefs op mij staat te wachtenquote:Op maandag 4 december 2006 17:54 schreef dvdk het volgende:
ok.....je zegt dat ik geen recht op die patch zou hebben.....SI heeft geen recht op 50 euro als ze een product dat half-af is aanbieden.
ik wist wel dat je te schijt was, kneusquote:Op maandag 4 december 2006 17:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen SI als je ze tegen komt op het Centraal Station als je tevergeefs op mij staat te wachten![]()
Idd! Je zou toch bijna denken dat de leeftijd in je profiel gelogen isquote:Op maandag 4 december 2006 17:56 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik wist wel dat je te schijt was, kneus
Zoiets.quote:Op maandag 4 december 2006 19:34 schreef martjin het volgende:
tvp heet dat ofzo he.
Je schijnt dat probleem te kunnen verhelpen door de originele skin te gebruiken.quote:Op maandag 4 december 2006 19:46 schreef DaMart het volgende:
Had ik nou maar gewacht met die patch... ik speel altijd met match speed op full. Alleen de highlights gaan nu supertraag, over iedere spelseconde doet hij bijna twee hele secondes...
Dat maakt het spel juist zo mooi.quote:Op maandag 4 december 2006 21:01 schreef martjin het volgende:
Ik snap momenteen echt de ballen van dit kutspel. Heb gewoon superteam/spitsen/verdedigers. Maar het is weer het oude verhaal, 99 aanvallen, 0 doelputen. 1 tegenaanval en hij ligt er meteen in. Instelling staan gewoon perfect, precies voor elke man geregeld. Echt dom kutspel soms.
Op dit moment niet, ik verdien het gewoon om te winnen, krijg je zulk gezeik. Kan ik niet tegen.quote:
Ik heb nooit een andere gehad.quote:Op maandag 4 december 2006 20:40 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Je schijnt dat probleem te kunnen verhelpen door de originele skin te gebruiken.![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 14:52 schreef Crack_david het volgende:
toch maar een tvp. Ik ga pas spelen als ik positieve dingen hoor
Via het SI forum heb ik al een soort van oplossing gevonden. Gewoon de spelcache leeggooien (de patch zelf doet dat blijkbaar niet)... daarna kan de highlight schuifregelaar gebruikt worden om de spelsnelheid aan te passen.quote:Op maandag 4 december 2006 21:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb geen last van vertraagde gameplay.
Sommige mensen kunnen ook niet tegen hun verlies als ze op de Kalverstraat met hotel komen he... beuken ze de eigenaar maar meteen de hersens in!quote:Op maandag 4 december 2006 22:29 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Lekkere blessure heeft mijn spits![]()
Ja tegen monopoliquote:Op maandag 4 december 2006 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen ook niet tegen hun verlies als ze op de Kalverstraat met hotel komen he... beuken ze de eigenaar maar meteen de hersens in!
quote:Op maandag 4 december 2006 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen ook niet tegen hun verlies als ze op de Kalverstraat met hotel komen he... beuken ze de eigenaar maar meteen de hersens in!
20 keer weigeren en een vraagprijs opgeven in bij de spelersstatus?quote:Op maandag 4 december 2006 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik word een beetje moe van de clubs die 20x achter elkaar met hetzelfde lage bod voor een speler komen. Iemand een oplossing?
quote:Op maandag 4 december 2006 14:23 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Voor mij zou dat uiterlijk vrijdag zijn, als ze één dag later zijn zeg ik á la minute het abbonement op. Ik houd me aan afspraken dan mogen zij dat ook doen.
Heb jij trouwens, net als ik, min of meer al vast gesteld welke club je onder je hoede neemt mocht het spel op je deurmat vallen?
Ik kan maar niet kiezen tussen 1. Fc Nürnberg, VFL Bochum of Eintracht Frankfurt. (New England Revolution uit Boston MLS staat ook op het "verlanglijstje". Als iemand trouwens een leuke uitdaging in het verschiet voor me heeft neem ik die graag aan zodra ik het spel binnen heb.
tussen de bedrijven door ben ik wel weer lekker bezig in FM 2006
Een gevalletje LLM, ben als werkloze trainer begonnen en een aabod aanvaard van Hednesford in de Conference North league ze stonden 19de. Nu heb ik er twee succesvolle wedstrijden opzitten 3-2 gewonnen van de nummer 5 en met 6-0 gewonnen van de toenmalige nummer 18 terwijl ik na 30 minuten bij een 2-0 voorsprong een rode kaart te verwerken had.
Ik dacht ik ga ook even pronken met mijn (korte) prestaties
In mijn game met Orlando Pirates moest ik na 2 of 3 dagen al de beslissende wedstrijd in de kwartfinale poule van de African Champions League spelen... wel gewonnen, maar met spelers die ik na twee maanden naar de Under 19s heb gebonjourd of verkocht heb...quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:46 schreef AminBen het volgende:
Zonder Patch begonnen met de Hibs in Schotland. Op dag 2 al gelijk de Intertoto![]()
Top man! Speel ze! dan zal ik hem vandaag of morgen ook binnen krijgen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 07:46 schreef Peregrijn het volgende:
Ik heb het spel gisteren binnen gekregenBen gelijk flink aan de slag gegaan met Darlington in League Two. Flink gesaneerd en wat spelers gehuurd van mijn "parent clubs" Sunderland en Middlesbrough. Ben benieuwd wat het wordt. Men verwacht dat ik tiende wordt, maar ik ga voor minimaal de play-offs. Ik heb een paar goede assistent-managers en coaches aangetrokken. Nu mijn scoutingapparaat maar eens versterken en verder slechte spelers saneren om geld vrij te krijgen voor investeringen in mijn jeugopleiding.
Het begon al goed in ieder geval, aangezien Arsene Wenger me voorafgaand aan een oefenduel tegen Arsenal als een grote belofte in de trainerswereld zagHeeft toch wel inzicht die Fransoos
![]()
[..]
Goed bezig. Ik ben toevallig ook net met Darlington begonnen. Heb je nog tips... Het is namelijk vrij moelijk en juiste spelers te vinden en een leuke opstelling.quote:Op dinsdag 5 december 2006 07:46 schreef Peregrijn het volgende:
Ik heb het spel gisteren binnen gekregenBen gelijk flink aan de slag gegaan met Darlington in League Two. Flink gesaneerd en wat spelers gehuurd van mijn "parent clubs" Sunderland en Middlesbrough. Ben benieuwd wat het wordt. Men verwacht dat ik tiende wordt, maar ik ga voor minimaal de play-offs. Ik heb een paar goede assistent-managers en coaches aangetrokken. Nu mijn scoutingapparaat maar eens versterken en verder slechte spelers saneren om geld vrij te krijgen voor investeringen in mijn jeugopleiding.
Het begon al goed in ieder geval, aangezien Arsene Wenger me voorafgaand aan een oefenduel tegen Arsenal als een grote belofte in de trainerswereld zagHeeft toch wel inzicht die Fransoos
![]()
[..]
Beste tip is om spelers gratis te huren van Sunderland en Middlesbrough. Zo is Carson een leuk keepertje. Je kunt er zeker vier redelijke voetballers vandaan halen voor een jaar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:08 schreef Che1984 het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik ben toevallig ook net met Darlington begonnen. Heb je nog tips... Het is namelijk vrij moelijk en juiste spelers te vinden en een leuke opstelling.
Ja klopt, ben nu even aant kijken. Maar heb je verder geen gratis spelers aangetrokken?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:50 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Beste tip is om spelers gratis te huren van Sunderland en Middlesbrough. Zo is Carson een leuk keepertje. Je kunt er zeker vier redelijke voetballers vandaan halen voor een jaar.
Kan dat ook bij een game die je al aan het spelen bent? En staat dat dan bij options want had al zittenn kijken en kwam het zo 1-2-3 niet tegen....quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:53 schreef sjimz het volgende:
Je kan gewoon bij de instellingen de taal wijzigen in het nederlands![]()
Kan bij een game die je aan het spelen bentquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:05 schreef Fiduci het volgende:
[..]
Kan dat ook bij een game die je al aan het spelen bent? En staat dat dan bij options want had al zittenn kijken en kwam het zo 1-2-3 niet tegen....
Dankje!!! Scheelt mij weer tijd met vertalen!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan bij een game die je aan het spelen bent![]()
Options -> Preferences -> Language
Alleen is niet altijd alles goed naar het nederlands toe vertaalt....maar ik vind het niet zo super storendquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:18 schreef Fiduci het volgende:
[..]
Dankje!!! Scheelt mij weer tijd met vertalen!!
da's vaag, normaal gesproken valt zo'n transfer altijd in het water door een gebrek aan cashquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:27 schreef Rahl het volgende:
game verneukt
Had met Valencia Káka gekocht voor ¤61 miljoen... guess what, het bedrag werd verdubbelt dus zit ik nu met een enorme schuld
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06492/kakaveelwaard.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
sta nu 8 miljoen in het rood, en geen transferbudget meer over (had 87 milj transferbudget en 101 miljoen saldo)quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
da's vaag, normaal gesproken valt zo'n transfer altijd in het water door een gebrek aan cash![]()
Nee, alleen voor ¤80.000,- Ryan Laight DRC, Ben Harding AMC en Youssef Chida ST aangetrokken. Verder Carson GK (Sunderland) gratis gehuurd en nog wat spelers voor een deel van het salaris gehuurd: Rory McArdle DRC (Shef Wed), Floribert N'Galula DM (Man Utd), Ibrahim Sissoko MC (West Brom), Mike Jones AMRC (Tranmere) en Raffaele de Vita FC (Blackburn). Heb tien mensen eruit gegooid, dus mijn wagebudget ziet er ook positief uitquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:14 schreef Che1984 het volgende:
[..]
Ja klopt, ben nu even aant kijken. Maar heb je verder geen gratis spelers aangetrokken?
En welke opstelling speel je?
quote:Op maandag 4 december 2006 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat de speler niet naar 'n andere club in de MLS mag voor die datum, omdat nieuwe spelers daar verdeeld worden en dus niet naar de door jou gewenste club mogen verkassen.quote:
Haha, looooooooooser.quote:Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef dvdk het volgende:
[..]
grote bek op internet, kijken of je op centraal station,tegenover elkaar, nog zo stoer bent.
Om een of andere reden heb ik geen recht om me berichten te wijzigenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:27 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik ben de Fake file van de patch vergeten weg te halen nu speel ik dus met Fred Oosting bij het NL11tal.
Ik weet niet of hij hier al bekend is maar Antonio Cerrajero (15) is een wonderkid en is gemakkelijk weg te halen bij Atlético, ik heb hem bij Ipswich gehaald.![]()
donequote:Op dinsdag 5 december 2006 22:01 schreef Herr_Munk het volgende:
Trouwens wellicht een leuke site om toe te voegen aan de OP: www.fucktheref.nl
Niet via het snelmenu startenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:39 schreef TIM-846 het volgende:
Hoe starten jullie een nieuwe game bij FM2007? Bij mij zijn enkele spelers helemaal niet in het spel opgenomen heb ik het idee.. Voornamelijk talentjes uit oostbloklanden. Weet iemand wat ik moet doen om dit te fixen? Hoe ik mijn preferences in moet stellen, of wat ik anders kan doen?
Ok, bedankt! zal het even doen.. hopen dat het dan lukt!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet via het snelmenu startenmaar geavanceerde opties kiezen En de huge database downloaden op een van de sites die in de OP staat.
Ik had er wel gekeken maar kennelijk niet goed genoegquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:50 schreef sjimz het volgende:
http://forum.manutd.nl/index.php/topic,5974.0.html
Die site staat in de OP hoor![]()
Waarom heb Seedorf een conditie van 19?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:04 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Waarom wordt Collins John gewisseld voor Michel Vorm ( Reserverkeeper)
Oude man hequote:Op dinsdag 5 december 2006 23:08 schreef martjin het volgende:
[..]
Waarom heb Seedorf een conditie van 19?
Moet je iets specifieker zijn...quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:31 schreef TIM-846 het volgende:
Weet iemand nog een leuke rechsbuiten?
7 mln .. Ajaxquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je iets specifieker zijn...
Hoeveel heb je te besteden en welke club ben je?
Dat krijgen ze als ze wel heftig onderuit geschopt worden maar er niet geblesseerd genoeg van raken om het veld uit te moetenquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:08 schreef martjin het volgende:
[..]
Waarom heb Seedorf een conditie van 19?
Als ik de taal wil veranderen naar het Nederlands kan dit niet. In de lijst van Language staat enkel en alleen English.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan bij een game die je aan het spelen bent![]()
Options -> Preferences -> Language
Heb je hem gedownload of origineel?quote:Op woensdag 6 december 2006 09:15 schreef Fiduci het volgende:
[..]
Als ik de taal wil veranderen naar het Nederlands kan dit niet. In de lijst van Language staat enkel en alleen English.
Heeft dit een bepaalde reden? Kan ik de game niet in het nederlands spelen?
Dan zal het nederlandse taalpack er niet bijzitten op je kopie.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:52 schreef Fiduci het volgende:
heb hem op een kopie cd gekregen, zou hem origineel nog krijgen bij mijn nieuwe VI abbonoment......
http://ftr.thedugout.net/index.php?option=com_content&task=category§ionid=5&id=41&Itemid=28quote:Op woensdag 6 december 2006 09:57 schreef Fiduci het volgende:
Mogelijk om die erbij te krijgen?
Bij deze bedankt als ik straks thuis ben download ik het gelijk. Na het uitpakken moet ik dan die patch weer in een of andere map zetten? Ben zelf niet zo op de hoogte van dat soort dingetjesquote:Op woensdag 6 december 2006 10:07 schreef Maravilla het volgende:
[..]
http://ftr.thedugout.net/index.php?option=com_content&task=category§ionid=5&id=41&Itemid=28
Derde van boven, daar kan je het goede bestand downloaden.
Hoe het allemaal werkt en in welke map je het moet zetten staat in de ReadMe.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:14 schreef Fiduci het volgende:
[..]
Bij deze bedankt als ik straks thuis ben download ik het gelijk. Na het uitpakken moet ik dan die patch weer in een of andere map zetten? Ben zelf niet zo op de hoogte van dat soort dingetjes
Wat klopt hier niet aan? Hoe kan het spel de update vinden als jij nog niet heb geupdate?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als ik bij het beginscherm op update druk dan kan ie er geen 1 vinden terwijl ik nog niks heb geupdate ( heb wel de originele versie )![]()
omdat ie wel op een site komt die het dan aangeeft , iemand mishien een linkie waar alle updates staanquote:Op woensdag 6 december 2006 22:37 schreef martjin het volgende:
[..]
Wat klopt hier niet aan? Hoe kan het spel de update vinden als jij nog niet heb geupdate?
Die functie schijnt niet helemaal naar behorent e werken. Het beste kun je af en toe op www.sigames.com checken of er wat is uitgekomen. En hier hoor je het ook wel als er een patch of iets uit is hoor. Gewoon even rondkijken.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
omdat ie wel op een site komt die het dan aangeeft , iemand mishien een linkie waar alle updates staan![]()
Mooi! Zal binnen een paar uur wel te downloaden zijn neem ik aan.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:54 schreef PPWB84 het volgende:
De update patch is uit! Alleen op dit moment nog niet echt te downloaden...moeten even wat goede downloadlocaties komen.
De newgens zien er goed uit trouwens! http://community.sigames.(...)1102691/m/9812096972
Doe aub dat België uit je avatar, ik schaam me dat er zo'n agressieve klunsen rondlopen hier, ik hoop dat je een van deze eens tegen de verkeerde loopt en even hard op je kloten krijgt, "stoere bink"quote:Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef dvdk het volgende:
[..]
Kun je verhelpen door geen no-cd crack te gebruikenquote:Op donderdag 7 december 2006 15:19 schreef Calyptus het volgende:
en de beruchte transfer cost*2 bug?
Ah, het is dus enkel met gedownloade copies? Goedquote:Op donderdag 7 december 2006 16:02 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Kun je verhelpen door geen no-cd crack te gebruiken![]()
Ik brand mijn huidige save game altijd op een dvd-rw zodat ik het spel zowel op de laptop als de gewone computer kan spelenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:13 schreef SuperUli het volgende:
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!
Harde schijf gecrashed. Alles aan games/savegames weg. Niet meer herstelbaar.!
Is hij al officieel door SI vrij gegeven dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:32 schreef Boe-man het volgende:
Nog een mirror voor de patch
http://rapidshare.com/files/6467611/463.exe
Benavente (Peru) als ik het goed heb, van Real Madrid. Wordt een topper na een aantal jaarquote:
Vroeger toen ik CM3 deed moest je altijd zelf scouten . . .quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:31 schreef TIM-846 het volgende:
Weet iemand nog een leuke rechsbuiten?
Maar vol op de aanval ging je zelf niet?quote:
Toen Bodmer dat deed werden zijn benen meteen afgezaagd.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar vol op de aanval ging je zelf niet?
Dat vind ik bijna gelijk aan cheaten.. Omdat je kan zien welke onbekende talenten de nieuwe Ronaldihno's kunnen worden. Het is veel leuker om zelf uit te vinden wie goed wordt en wie niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:38 schreef DrDentz het volgende:
http://www.cmukraine.org.ua/forum/showthread.php?t=3169&page=25
hier vind je een heel handig programmatje waarmee je zelf kunt zien wat goede spelers zijn en wat niet
Ik vraag het hier ook nietquote:Op donderdag 7 december 2006 20:39 schreef DrDentz het volgende:
De computer weet dat wel, en die pikt altijd de beste talenten eruit. En zelf zit je dan met allemaal miskopen opgescheeptMaar goed, als hier om spelers vragen je leuker lijkt
Jezus hey ga huilen, ik vraag gewoon ff een spelertje, kan toch zijn dat jullie een aanradertje hebben? Mocht het je niet zinnen, reageer dan lekker niet en ga lekker spelen..quote:Op donderdag 7 december 2006 20:47 schreef Herr_Munk het volgende:
Als je niet in staat bent om spelers voor Ajax te halen of zelf te zoeken dan vraag ik me oprecht af of wij binnenkort verzoeken krijgen om een seizoen voor ze te spelen omdat dat ook al te moeilijk is,
Tof, je hebt een bug gevonden volgens mij! Als een van de teams met minder dan 8 spelers op het veld staat (door blessures of rode kaarten bijvoorbeeld) moet de wedstrijd officieel gestaakt worden, dacht ik... dat is hier duidelijk niet gebeurd!quote:
Die link is op de vorige pagina ook al gepostquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:09 schreef andre347 het volgende:
http://rapidshare.com/files/6467611/463.exe --> de final patch.. dus niet die verkeerde patch maar die is hiermee verholpen
Ow sorry .. hadk nie gezienquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die link is op de vorige pagina ook al gepost![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 21:55 schreef martjin het volgende:
[..]
Jezus hey ga huilen, ik vraag gewoon ff een spelertje, kan toch zijn dat jullie een aanradertje hebben? Mocht het je niet zinnen, reageer dan lekker niet en ga lekker spelen..
Ik wil hieraan toevoegen het woord : kneus.
Iemand??quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:27 schreef andre347 het volgende:
Ik heb nu net een nieuw beeldscherm .. en nu is alles inmens groot ( 19" ) windows en andere spellen kan ik wel de resolutie instellen maar nie bij FM.. weet iemand hoe dat moet want ik heb nu hele grote icoontjes enzo..
Al eens geprobeerd in de opties te rommelen bij bijvoorbeeld iets dat lijkt op grafische instellingen ( ik zit nu op het werk ik kan het beestje niet bij de naam noemen)quote:
Echt niemand die me kan helpen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:02 schreef Greetings het volgende:
Even een vraagje voor FM 2007 voor de Xbox:
Ik kan maar niet vinden waar je de grootte van de database kan instellen...... zodra ik mn leagues selecteer geeft ie automatisch aan dat ik small database heb. Het zal toch niet zo zijn dat small de enige optie is op de Xbox?![]()
Nederland en dat was het wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:15 schreef Greetings het volgende:
Ik vrees het ook ja.
Overigens: ik weet dat Engeland (en Schotland) de strengste buitenlanders regels hebben, maar welke landen hebben nu geen of heel soepele regels t.o.v. buitenlanders, buiten Belgie?
en ontslagen na 33 wedstrijden. Dit is trouwens de eerste keer ooit in een FM of CM dat ik ontslagen ben! Dit is trouwens ook de eerste keer dat ik speelde zonder te cheatenquote:Op donderdag 7 december 2006 15:22 schreef KansloosForEver het volgende:
Na 28 wedstrijden sta ik op de 17de plek met FC Utrecht.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:56 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
en ontslagen na 33 wedstrijden. Dit is trouwens de eerste keer ooit in een FM of CM dat ik ontslagen ben! Dit is trouwens ook de eerste keer dat ik speelde zonder te cheaten![]()
Je hebt een te kleine database gekozenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef Justsa00 het volgende:
Ben ik de enige of is Sebastian Zuniga echt er niet meer? Of heb ik een te kleine Database gekozen?
Volgens mij mag ie tot z'n 16e of zo geen officiële wedstrijden voetballen en kan ie dus tegen die tijd pas 'n werkvergunning aanvragenquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:29 schreef andre347 het volgende:
Ik heb Millan (14e jarig talentje) een contract aangeboden en die werd geaccepteerd maar dan komt ie bij de club en dan staat er dat hij in afwachting is van een Werkvergunning maar wanneer kan ie dat krijgen en wat moet ik daarvoor doen...
Maar hoe heeft ie dat dan bij Colo Colo gdaan.. maar ik kan um dan beter gaan verhuren..ofnie???quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Volgens mij mag ie tot z'n 16e of zo geen officiële wedstrijden voetballen en kan ie dus tegen die tijd pas 'n werkvergunning aanvragen
Daar ben je mooi klaar mee
Omdat er in Chili denk ik andere wetten geldenquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:42 schreef andre347 het volgende:
[..]
Maar hoe heeft ie dat dan bij Colo Colo gdaan.. maar ik kan um dan beter gaan verhuren..ofnie???
Fijn..pfffquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat er in Chili denk ik andere wetten gelden
Je kan hem ook niet verhuren want hij heeft geen contract![]()
Waarom heb je hem dan ook niet eerst laten scouten? Dan zie je dat hij geen werkvergunning krijgt bij zijn scoutrapportquote:
pass op kort en direct zetten. Pressen aan zettenquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:51 schreef andre347 het volgende:
Heeft iemand ook nog tips om met een team zoals ManU dominant spel te spelen want ik sta op dit moment wel voor met 2-0 tegen Newcastle maar hun spellen veel dominanter...
dus pass op kort bij bijna elke speler.. maar nie bij de spelverdeler want dat is degene met de beste pass dusz die mag zelf weten wat ie doet.. en dan Pressen bij alle spelers behalve de verdediger (vc)quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
pass op kort en direct zetten. Pressen aan zetten![]()
Nou heb ik een nieuwe game gestart, met de patch en database Groot/Large en ze staan er nog steeds niet in. raar.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt een te kleine database gekozen![]()
Hij zit toch echt bij cobreloa in Chili in mijn spel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:27 schreef Justsa00 het volgende:
[..]
Nou heb ik een nieuwe game gestart, met de patch en database Groot/Large en ze staan er nog steeds niet in. raar.
Heb je de nieuwste patch?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zit toch echt bij cobreloa in Chili in mijn spel.
Bij spelercommunicatiequote:Op vrijdag 8 december 2006 22:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hoe is het mogelijk om een wedstrijd uit te stellen als je hele eftal een interland moet spelen ? ( al die duitsers en nog een paar zijn op pad , en ik moet wel een paar belangrijke wedstrijden spelen )
En hoe is het mogelijk een jonge speler te begeliden ( Ik zie bij andere clubs wel BEG staan maar hoe doe je dit bij je eigen club )
mmm heb daar al wel zitten kijken , nog maar ff spieken danquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij spelercommunicatieDan kan je uit 3 opties kiezen. Is al zo vaak uitgelegd
![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:07 schreef Piet_Veerman het volgende:
Radoi maakt net een eigen doelpunt vanaf de helft van de tegenstander. Beat that.
Kostte me verdomme wel 2 punten.
Verkopenquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:27 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb nu toch een rare bug: na elke wedstrijd krijg ik het bericht 'Stekelenburg bedolven onder lofzangen' (waarop ik moet reageren). Nu dacht ik na 3 wedstrijden al, 'Zoo, die is populair', maar nu krijg ik het na elke wedstrijd. Is dit een bug en wat kan ik er tegen doen? Behoorlijk irritant.
(ik zit btw in 2010)
Net won je nog met 4-1 van Pool en nu zit je te bedelen om een goede tactiek. Ik zal je wens uit de wereld helpen: voor FM07 bestaat er geen enkele tactiek die altijd, overal en met elk team goed werkt. Dus je zult echt zelf aan de slag moeten gaan, kijken wat voor spelers je hebt, je tactiek daarop aanpassen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:40 schreef andre347 het volgende:
Kan iemand mij helpen .. zie paar posts hierboven!
Heb ik ook gehad, toen verkocht voor 11 miljoen aan Interquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:27 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb nu toch een rare bug: na elke wedstrijd krijg ik het bericht 'Stekelenburg bedolven onder lofzangen' (waarop ik moet reageren). Nu dacht ik na 3 wedstrijden al, 'Zoo, die is populair', maar nu krijg ik het na elke wedstrijd. Is dit een bug en wat kan ik er tegen doen? Behoorlijk irritant.
(ik zit btw in 2010)
Ik heb hem net met moeite een contract aan kunnen bieden tot 2015.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, toen verkocht voor 11 miljoen aan Inter
Zoek eens in wat Fm forumsquote:Op zondag 10 december 2006 12:19 schreef andre347 het volgende:
Wie heeft hier nog meer met AZ gespeeld??.. en wat zijn jou succesen en met welke tactiek (spelers ligt het niet aan.. heb gekocht: Marcelo, Mokoena,Hleb,Enyeama, VdBorre,Sivok).. wil diegene dan die taktiek naar mij toe sturen.. via de mail ofzo
Ik heb gezocht bij SI games .. maar ik ben mijn w8woord kwijt vant forum.. en hier: http://fmdownloads.net//index.php?direction=0&order=&PHPSESSID=3f1bc6fc94e1bf62168d6b957e0f7bf7quote:
Maak dan een nieuw account aan bij siquote:Op zondag 10 december 2006 12:22 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik heb gezocht bij SI games .. maar ik ben mijn w8woord kwijt vant forum.. en hier: http://fmdownloads.net//index.php?direction=0&order=&PHPSESSID=3f1bc6fc94e1bf62168d6b957e0f7bf7
zijn veel tacktieken maar ik weeet niet welke geschikt is voor mijn AZ team..
Heb geen mail adres meer waar de acc. op kan.. kun jij mss ff wat sites naar me toe sturen>?quote:Op zondag 10 december 2006 12:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maak dan een nieuw account aan bij siEn in de OP staan meerdere sites waar je terecht kan
![]()
4-4-2 Demolition Tactic Liverpool Jul 2 van FMdownloads is wel geschikt voor AZquote:Op zondag 10 december 2006 12:35 schreef andre347 het volgende:
[..]
Heb geen mail adres meer waar de acc. op kan.. kun jij mss ff wat sites naar me toe sturen>?![]()
Nee, hij is 34 maar erg doeltreffend. En er is bijna nergens een goede jonge Nederlandse spitsquote:Op zondag 10 december 2006 00:51 schreef DrDentz het volgende:
Maagdeneilanden uit, altijd lastig. Maaruh, 2010 en je hebt Van the Man nog. Noem je dat verjongen?![]()
Collins John is bij mij een goede NL spits.quote:Op zondag 10 december 2006 12:45 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Nee, hij is 34 maar erg doeltreffend. En er is bijna nergens een goede jonge Nederlandse spitsBijna alle Nederlandse clubs hebben allemaal buitenlandse spitsen
Zal hem straks eens beoordelenquote:Op zondag 10 december 2006 12:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Collins John is bij mij een goede NL spits.
Ik speel met VVV en die hebben een spits met veel potentieel: Rachid Ofrany. Vorig seizoen topscorer in de eerste divisie, nu begeerd door een aantal Europese topclubs, waaronder Bordeaux en Dortmund.quote:Op zondag 10 december 2006 12:45 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Nee, hij is 34 maar erg doeltreffend. En er is bijna nergens een goede jonge Nederlandse spitsBijna alle Nederlandse clubs hebben allemaal buitenlandse spitsen
Ik zal um us proberen.. heb um een beetje getweaked voor AZquote:Op zondag 10 december 2006 12:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
4-4-2 Demolition Tactic Liverpool Jul 2 van FMdownloads is wel geschikt voor AZ![]()
stel de standaard VC instellingen in, staan in dat dropdown menuutje naast Spelerinstructies.quote:Op zondag 10 december 2006 13:08 schreef andre347 het volgende:
Eerste wedstrijd met die tacktiek.. 1-1 tegen Ado.. ben er achter dat de verdediging steken laat vallen.. weet iemand goeie instellingen voor de beide VC's??
ik zal us zien als ik um vinden kan.. speel nu met mijn keeper van onder de -19 want Enyeama is op internationale tour en Didulica is geblesseerd.. Bulters is verhuurdquote:Op zondag 10 december 2006 13:17 schreef Rahl het volgende:
[..]
stel de standaard VC instellingen in, staan in dat dropdown menuutje naast Spelerinstructies.
Ik speel voetbal manager al heel lang.. maar mijn eigen tactieken waar ik succes mee heb gehad werken niet meer.. daarom wou ik andere managers vragen om hun meningquote:Op zondag 10 december 2006 13:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Moet je nou echt alles vragen? Het is toch leuker iets zelf uit te zoeken?
Je lijkt Ronald Koeman welquote:Op zondag 10 december 2006 17:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Effe een vraagje. Ik heb er inmiddels mijn eerste game met PSV opzitten
Seizoen 1: Kampioen, 2e ronde CL. Aankopen: Cardozo, Gago, Garay en Palacio
Seizoen 2: 6e plaats, UEFA cup ticket na PO, 2e ronde CL. Aankopen: Trabelsi, Kanu(bosman, na een seizoen weer weg gedaan) en Boutahar
Seizoen 3: 8e plaats, eerste PO ronde verloren van Vitesse, 2e ronde UEFA cup. Aankoop: Ogararu en wat jonge spelers zonder contract uit allerlei landen.
Het ging eigenlijk steeds slechter, zonder dat ik echt een reden kon aangeven. In het eerste jaar kon ik flink investeren en in seizoen 2 en 3 eigenlijk alleen Bosman spelers. Ik verwisselde regelmatig van systeem. Gomes, Gago, Farfan, Alex en Salcido wilden weg maar die wilde ik houden. Na een tijdje wilden ze dan weer blijven
Seizoen 2 en 3 had ik ongeveer 20-25 spelers die wilden spelen en ongeveer een stuk of 8 spelers die ongelukkig waren.
Beerens, Aissati, Pla, DeBock en Affelay braken eigenlijk nooit echt door
Wat kan je doen als het na een succesvol jaar steeds minder goed gaat?
Daar zit je grote fout, je moet altijd wat zeggen tegen de spelers... anders doen ze hun best niet meer voor je...quote:Op zondag 10 december 2006 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op zich gebruik ik teamtalk niet zo vaak en slechts zeer zelden kraak ik ze af(bijvoorbeeld na een dikke thuis nederlaag) ik prijs spelers niet zo vaak maar ik had wel een paar spelers die mij te negatief vonden.
Ze hebben toch gewoon 2 verschillende namenquote:Op zondag 10 december 2006 17:59 schreef AminBen het volgende:
Ik ben begonnen bij Steaua, leuke selectie met slechts 4 buitenlanders, waaronder 2 Fransen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Can anyone tell me what's gone wrong(of is dit IRL ook zo
)
Ik zal het bij mijn nieuwe spel wat vaker doen maar ik vind het nog steeds niet erg boeiend.quote:Op zondag 10 december 2006 18:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar zit je grote fout, je moet altijd wat zeggen tegen de spelers... anders doen ze hun best niet meer voor je...
je kunt bij opties je ass man de teamtalk laten gevenquote:Op zondag 10 december 2006 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zal het bij mijn nieuwe spel wat vaker doen maar ik vind het nog steeds niet erg boeiend.
Het liefst speel ik gewoon door. Dubbele spatiebalk
ik ga nu met Galastaray, Boca en LA Galaxy spelen.
Bij de MLS heb ik al gezien dat spelers die ontslagen worden, ter beschikking gesteld worden aan de andere ploegen. Leuk is dat. Wordt alleen maar leuker zo.
Worden ze dan minder boos?quote:Op zondag 10 december 2006 19:40 schreef Calyptus het volgende:
[..]
je kunt bij opties je ass man de teamtalk laten geven
Ok, dank je. Komt mooi uit, kan ik lekker wat talentjes halen voor de toekomst.quote:Op maandag 11 december 2006 15:24 schreef andre347 het volgende:
Ja .. je kan ze stallen bij die teams
Er is al weer een nieuwe versie van de patch die nagenoeg geen fouten heeftquote:Op maandag 11 december 2006 17:32 schreef CittaR het volgende:
nog maar even een postje... is het verstandig om de patch al erover heen te gooien want ik had gelezen dat er nogal wat foutjes inzaten...
Behalve het feit dat free transfers allemaal een contract van 5 jaar willen en over een paar jaar dus een groot deel van alle spelers onbetaalbaar zijn..quote:Op maandag 11 december 2006 17:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er is al weer een nieuwe versie van de patch die nagenoeg geen fouten heeft
Staat in dit topic vermeld![]()
Daar heb ik geen last vanquote:Op maandag 11 december 2006 17:46 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Behalve het feit dat free transfers allemaal een contract van 5 jaar willen en over een paar jaar dus een groot deel van alle spelers onbetaalbaar zijn..
Soms vraag je je af waar die testers mee bezig zijn..![]()
Iemand een idee wat dit betekent?quote:Points Deductions
Farnborough Town - 10 point
Deduction for entering into Administration
Bedankt.quote:Op maandag 11 december 2006 18:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Lijkt erop dat ze niet tijdig 'n minimum aan budget hebben kunnen "tonen".. Je moet 'n soort van startkapitaal hebben om in 'n divisie te spelen. "into administration" wil zeggen dat ze onder curatele staan, of zoiets in ieder geval..
ja, eigenlijk wel. zo heb ik Jairo uit brazilie gehaald voor 5 ton, verhuurd aan ADO waar hij de sterren van de hemel speelt (ADO staat 4e) en hij is 4e topscorer. nu bijna na een seizoen is die 4/5 miljoen waard...quote:Op maandag 11 december 2006 22:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik geef eigenlijk vrijwel nooit lange contracten, zeker niet aan bosman spelers.
Heeft iemand al veel voordeel gehad van het uitlenen van spelers aan een club?
Als ik de verhalen van SI goed begrijp kunnen ze er niks aan doen. Het is de crack die de code van de .exe verandert waardoor de dubbele transfer fee optreedt. SI is wel bereid om het te fixen (aangezien ze het gezeur zat zijn), maar niemand durft een savegame naar ze te sturen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:33 schreef dvdk het volgende:
het zijn echt smerige klootzakken bij sigames. die patch op patch 7.01 (dubbele transfer fee betalen, en expirering contract van je speler als ie je 1ste contract voorstel niet accepteert) hebben ze expres in die patch gezet om de gecrackte versies te frustreren. Ik wacht wel weer tot er een nieuwe crack weer komt...sukkeltjes, tot dan speel ik dit zielige spel niet meer en ga nuttige dingen doen.
Hoe frustreerden ze de mensen die het spel gekocht hebben dan? Je kan moeilijk een internationale regel opstellen tegen bugs, die zijn namelijk onvermijdelijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:56 schreef Herr_Munk het volgende:
Zo te merken is ze dat aardig gelukt de mensen die een gecrackte versie spelen te frustreren. Echter frustreerden ze ook de mensen die het spel netjes gekocht hebben en daar moet toch een internationale regel tegen komen vindt ik.
Als ze meer speeltijd krijgen dan stijgen de eigenschappen ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:22 schreef EvertonPride het volgende:
Ff een vraagje,
mijn training heb ik best goed in elkaar gezet waardoor vrijwel de hele selectie iedere maand verbetert kwa attributen. Ik wil graag mijn jonge talenten die nog net niet rijp zijn om in het 1e te spelen uit lenen aan ere-divisie clubs. Alleen ik ben dan bang dat ze niet zo snel verbeteren als bij mij? (5 sterren overal training)
cheers
Moet je hem maar origineel kopenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:33 schreef dvdk het volgende:
het zijn echt smerige klootzakken bij sigames. die patch op patch 7.01 (dubbele transfer fee betalen, en expirering contract van je speler als ie je 1ste contract voorstel niet accepteert) hebben ze expres in die patch gezet om de gecrackte versies te frustreren. Ik wacht wel weer tot er een nieuwe crack weer komt...sukkeltjes, tot dan speel ik dit zielige spel niet meer en ga nuttige dingen doen.
Ik sprak in het geval dat als SI games dat inderdaad deed om de illegalen te frustreren. Dat heb ik echter niet duidelijk gezegt in mijn post maar wil er toch graag op in gaan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:08 schreef BUG80 het volgende:
Hoe frustreerden ze de mensen die het spel gekocht hebben dan? Je kan moeilijk een internationale regel opstellen tegen bugs, die zijn namelijk onvermijdelijk.![]()
Bedankt voor de Tip .. ik zal us proberen..quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:08 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Alianza Lima heeft trouwens vaak goede talenten. Naast Millan is ook Carlos Elias zeker een aanraderWanneer je competites als China of Korea selecteert, en spelers uit wat armere landen toevoegt als extra spelers in de DB zitten daar vaak ook hele goedkope maar goede talenten in, zo heb ik een Koreaan en een Fin op proef die met hun 17 jaar, na een jaar wennen en een jaartje verhuur aan een eerste divisionist, zo aan de bak kunnen bij mijn PSV
Ik ben het wel deels met je eens.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:37 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Ik sprak in het geval dat als SI games dat inderdaad deed om de illegalen te frustreren. Dat heb ik echter niet duidelijk gezegt in mijn post maar wil er toch graag op in gaan.
Ik vindt nog steeds dat die regel best mag komen hoor. Ik betaal immers goed geld en dan verwacht ik geen smoesjes in de zin van "Bugs". Bugs zijn prima vermijdtbaar echter zit er een publisher achter de reet van de ontwikkelingsteam die onderhand flappen wil tappen.
Vergelijkbaar verhouding vindt ik als blijkt dat je brood, zojuist gekocht bij de bakker, een gaten kaas blijkt te zijn. Dan ga ik terug naar de bakker en krijg ik naast een nieuw brood of geld terug ook nog excuses. Dan gaat het hier "slechts" over een product van één euro, maar als het software is en het kost 50 euro is het onovermijdelijk?
Het voorbeeld is een brood van één euro.
Het geval is een spel van 50 euro.
Straks zijn zijn het auto's ter waarde van 50.000. met gaten in de uitlaat en dan zou je moeten kunnen leven omdat het om productiefouten mogelijk zijn? Hell no!
Mijn punt is dat ik voor die ¤50,- kwaliteit geleverd heb door te werken. Dan mag ik voor die ¤50,- precies dezelfde foutloze kwaliteit terug verwachten. Fouten in het product? Prima maar dan wel de prijs ernaar graag. Stagiaires die dus fouten kunnen maken krijgen als ze geluk hebben ook maar één euro per uur en is de prijs dus er naar. Wij "oudere" gamers kunnen die 50 euro misschien prima missen maar die kinderen van 13 jaar die dit spel ook willen kopen kunnen het wat minder missen en dan zou juist helemaal belachelijk zijn dat een spel onspeelbaar ( hier valt het gelukkig nog mee) omdat er bugs in zitten en dat maar als onvermijdelijk beschouwd wordt.
Hey ik heb ergens een zogenoemde FM Novel gelezen van iemand die waarschijnlijk gaat beginnen in Hong Kong ( Hij bouwt het verhaal flink op door eerst daar in de gevangenis te zitten enzo) Maar ik weet nog niet hoe zijn bevindingen zijn. Hoeveel teams spelen er eigenlijk mee in de competitie van Hong Kong? Ik durf te wedden dat het allemaal aartsrivalen zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 10:40 schreef Guimenez het volgende:
Ik probeer het tegenwoordig in Hong Kong, voor de uitdaging. Leuke competitie, lekker kort. Het niveau van de spelers is dramatisch, maar da's wel een leuke uitdaging.
Zoals Oasis in Wonderwall zingt: "I'm sure I heard it all before and never realy had a doubt"quote:Op woensdag 13 december 2006 14:19 schreef Guimenez het volgende:
Raad eens wie die dude isJe hebt me zelf aangeraden naar hier te komen kerel.
De league heeft 10 clubs, dus 18 competitiewedstrijden plus twee bekertoernooien. Er is inderdaad wel felle rivaliteit. Overigens zitten er ook fouten in de database. Zo moet mijn club, HKFC, 1,8 miljoen betalen om een ploeg als feeder te krijgen. Dat is meer dan wat de hele club waard is... Overigens heeft HKFC in FM 4 elftallen en in het echt 5. De ploeg die in FM een feeder club is, is in het echt het vijfde elftal van HKFC.
Ik?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:37 schreef Guimenez het volgende:
2 man? Wie nog meer dan?
Een gutfeeling eigenlijk... Stijl kwam me gewoon bekend voor.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:21 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Zoals Oasis in Wonderwall zingt: "I'm sure I heard it all before and never realy had a doubt"
Maar wat heeft mij verraden dat ik ook als FatWreck bekend sta? BTW Mijn Novel club blijft nog even geheim tenzij jij een goede vermoeden hebt waar ik niet onderuit kan
Toch wel onder een andere username dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |