abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44234938
Ligt het aan mij of word er met die patch veel minder gescoord? En makkelijk door de tegenstander? Ik bedoel ik heb vaak 2 keer zoveel schoten (op doel) dan de tegenstander, en dan toch nog gelijk spelen of verliezen, vroegah was dat nooit zo? :S
pi_44235006
quote:
Op donderdag 7 december 2006 20:47 schreef Herr_Munk het volgende:
Als je niet in staat bent om spelers voor Ajax te halen of zelf te zoeken dan vraag ik me oprecht af of wij binnenkort verzoeken krijgen om een seizoen voor ze te spelen omdat dat ook al te moeilijk is,
Jezus hey ga huilen, ik vraag gewoon ff een spelertje, kan toch zijn dat jullie een aanradertje hebben? Mocht het je niet zinnen, reageer dan lekker niet en ga lekker spelen..
Ik wil hieraan toevoegen het woord : kneus.
pi_44235061
-spam-

[ Bericht 96% gewijzigd door Mordreth op 07-12-2006 22:55:03 ]
pi_44238224
Even een vraagje voor FM 2007 voor de Xbox:

Ik kan maar niet vinden waar je de grootte van de database kan instellen...... zodra ik mn leagues selecteer geeft ie automatisch aan dat ik small database heb. Het zal toch niet zo zijn dat small de enige optie is op de Xbox?
pi_44240608
ik snap niet dat je zo'n spel voor de xbox kan kopen. een controller is relaxed voor schietspellen of racespellen. maar voor football manager heb ik toch liever een muis....

helaas dus geen antwoord op je vraag
  Moderator vrijdag 8 december 2006 @ 07:59:53 #156
42184 crew  DaMart
pi_44240993
quote:
Op donderdag 7 december 2006 19:14 schreef Piet_Veerman het volgende:
Villarreal hoo-li-gans!

Tof, je hebt een bug gevonden volgens mij! Als een van de teams met minder dan 8 spelers op het veld staat (door blessures of rode kaarten bijvoorbeeld) moet de wedstrijd officieel gestaakt worden, dacht ik... dat is hier duidelijk niet gebeurd!
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 8 december 2006 @ 09:01:05 #157
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_44241641
Nee die grens is voorzover ik weet minder dan 6. Er moet minimaal met 8 begonnen worden.
  vrijdag 8 december 2006 @ 09:18:32 #158
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44241926
Ben zojuist aan het tweede seizoen met HSV begonnen, eerste seizoen presteerde ik vooral in uitwedstrijden dramatisch (tien nederlagen), maar toch eindigde ik op de derde plaats (met evenveel punten als de nummer twee, Werder Bremen). Het tweede seizoen gaat aanmerkerlijk beter, van de eerste elf wedstrijden won ik er negen en ik sta nu op de tweede plaats. Slechts twee aankopen heb ik in de basis staan, Anthony Vanden Borre en Maxi Lopez (gehuurd van Barcelona), daarbij aangetekend dat Thomas Hitzlsperger op dit moment uitstekend bezig is als vervanger van de langdurig geblesseerde Rafael van der Vaart en ik Kerlon aantrok voor de basis, maar die raakte ook al snel zwaargeblesseerd. José Paolo Guerrero scoorde al dertienmaal in de eerste elf wedstrijden, terwijl Maxi Lopez er negen scoorde. Nigel de Jong, Rafael van der Vaart en Vincent Kompany zijn wekelijks de uitblinkers, kan ze gelukkig nog nét weten te behouden. Op dit moment ben ik op zoek naar een links- en rechtshalf, als vervangers voor Juan Pablo Sorín en Mehdi Mahdavikia, wie kunnen jullie aanraden? Liefst niet te duur, maar wel véél assists!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44242912
http://rapidshare.com/files/6467611/463.exe --> de final patch.. dus niet die verkeerde patch maar die is hiermee verholpen
pi_44242967
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:09 schreef andre347 het volgende:
http://rapidshare.com/files/6467611/463.exe --> de final patch.. dus niet die verkeerde patch maar die is hiermee verholpen
Die link is op de vorige pagina ook al gepost
pi_44243112
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Die link is op de vorige pagina ook al gepost
Ow sorry .. hadk nie gezien
pi_44243306
Ik heb nu net een nieuw beeldscherm .. en nu is alles inmens groot ( 19" ) windows en andere spellen kan ik wel de resolutie instellen maar nie bij FM.. weet iemand hoe dat moet want ik heb nu hele grote icoontjes enzo..
pi_44244844
quote:
Op donderdag 7 december 2006 21:55 schreef martjin het volgende:

[..]

Jezus hey ga huilen, ik vraag gewoon ff een spelertje, kan toch zijn dat jullie een aanradertje hebben? Mocht het je niet zinnen, reageer dan lekker niet en ga lekker spelen..
Ik wil hieraan toevoegen het woord : kneus.

Het valt me mee dat ik je reactie niet hoef te typen. Het kon best zijn dat je een aanrader kon geven hoe je beter kon reageren

Wil je betere spelers voor Ajax dan Maduro nou ff denken hoor. Davids, Viera jammer dat Roy Keane gestopt is want die was echt top! Dat is geen FM spelen dat is voetbal volgen en zo klaar als een klontje.

Wat ik hiermee wil aangeven is dat je het al relatief makkelijk hebt omdat je makkelijk landskampioen kan worden, spelers graag naar je toe willen komen omdat je met een TOPCLUB speelt. Als je met dat budget nog geen eigen spelers kunt vinden, en we hebben het niet over "verborgen" talenten want dat kan ik best begrijpen dat je die vraagt, je bent expleciet opzoek naar spelers BETER dan Maduro als je die niet kan vinden in het spel met het leuke budget dat Ajax heeft vindt ik dat treurig. Mocht je het niet zinnen dat het mij niet zint reageer dan niet n00b
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:04:49 #164
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_44246242
Martjin, je zult hem gerust kennen maar Guarin is een zeer bruikbare speler op die positie en is ook nog niet eens zo duur.
pi_44247459
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:27 schreef andre347 het volgende:
Ik heb nu net een nieuw beeldscherm .. en nu is alles inmens groot ( 19" ) windows en andere spellen kan ik wel de resolutie instellen maar nie bij FM.. weet iemand hoe dat moet want ik heb nu hele grote icoontjes enzo..
Iemand??
pi_44249114
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:45 schreef andre347 het volgende:

[..]

Iemand??
Al eens geprobeerd in de opties te rommelen bij bijvoorbeeld iets dat lijkt op grafische instellingen ( ik zit nu op het werk ik kan het beestje niet bij de naam noemen)
pi_44249567
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 00:02 schreef Greetings het volgende:
Even een vraagje voor FM 2007 voor de Xbox:

Ik kan maar niet vinden waar je de grootte van de database kan instellen...... zodra ik mn leagues selecteer geeft ie automatisch aan dat ik small database heb. Het zal toch niet zo zijn dat small de enige optie is op de Xbox?
Echt niemand die me kan helpen?
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:49:25 #168
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44249639
Ben bang dat hier alleen PC-FM'ers zitten, ikzelf ook.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44250491
Ik vrees het ook ja.

Overigens: ik weet dat Engeland (en Schotland) de strengste buitenlanders regels hebben, maar welke landen hebben nu geen of heel soepele regels t.o.v. buitenlanders, buiten Belgie?
pi_44250521
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:15 schreef Greetings het volgende:
Ik vrees het ook ja.

Overigens: ik weet dat Engeland (en Schotland) de strengste buitenlanders regels hebben, maar welke landen hebben nu geen of heel soepele regels t.o.v. buitenlanders, buiten Belgie?
Nederland en dat was het wel zo'n beetje.
Italie is minstens even streng als VK wat betreft niet EU spelers.
pi_44252356
In Italie mag je maar 1 buiten EU speler aantrekken per seizoen (in de Serie A, daaronder is het volgens mij zelfs 0). Oost-Europa heeft volgens mij ook weinig/geen buitenlandregels.

@andre347, http://ftr.thedugout.net/index.php?option=com_content&task=view&id=190&Itemid=28
Heb je daar wat aan?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_44253921
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:22 schreef KansloosForEver het volgende:
Na 28 wedstrijden sta ik op de 17de plek met FC Utrecht .
en ontslagen na 33 wedstrijden. Dit is trouwens de eerste keer ooit in een FM of CM dat ik ontslagen ben! Dit is trouwens ook de eerste keer dat ik speelde zonder te cheaten
pi_44253984
Zuid-Afrika is ook retestreng, mag maar 5 buitenlandse spelers in je selectie hebben (inclusief je U19's)
Don't look here, the joke is in your hand...
pi_44254012
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:56 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

en ontslagen na 33 wedstrijden. Dit is trouwens de eerste keer ooit in een FM of CM dat ik ontslagen ben! Dit is trouwens ook de eerste keer dat ik speelde zonder te cheaten
Je doet met dit spel je nickname wel eer aan
pi_44254474
Ben ik de enige of is Sebastian Zuniga echt er niet meer? Of heb ik een te kleine Database gekozen?
pi_44254743
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef Justsa00 het volgende:
Ben ik de enige of is Sebastian Zuniga echt er niet meer? Of heb ik een te kleine Database gekozen?
Je hebt een te kleine database gekozen
pi_44257498
Ik ben nog zonder patch nu halverwege mijn tweede seizoen met Chelsea.... ik steven opnieuw op de titelwinst af met afstand.... Arsenal is inmiddels overgenomen door een zakenman en die wil Willem v Hanegem ipv Wenger als coach

Heb mijn prijzenkast al uitgebreid met de Europese Supercup en de Wereldbeker en doe nog mee voor alle andere prijzen:

Prijzenkast tot nu

1 * kampioen
1 * Champions League
1 * Wereldbeker
1 * Europese Supercup
1 * League Cup
2 * Charity Shield

En met Australie Aziatisch kampioen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_44259114
Ik heb Millan (14e jarig talentje) een contract aangeboden en die werd geaccepteerd maar dan komt ie bij de club en dan staat er dat hij in afwachting is van een Werkvergunning maar wanneer kan ie dat krijgen en wat moet ik daarvoor doen...
pi_44259304
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 19:29 schreef andre347 het volgende:
Ik heb Millan (14e jarig talentje) een contract aangeboden en die werd geaccepteerd maar dan komt ie bij de club en dan staat er dat hij in afwachting is van een Werkvergunning maar wanneer kan ie dat krijgen en wat moet ik daarvoor doen...
Volgens mij mag ie tot z'n 16e of zo geen officiële wedstrijden voetballen en kan ie dus tegen die tijd pas 'n werkvergunning aanvragen

Daar ben je mooi klaar mee
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_44259521
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 19:35 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Volgens mij mag ie tot z'n 16e of zo geen officiële wedstrijden voetballen en kan ie dus tegen die tijd pas 'n werkvergunning aanvragen

Daar ben je mooi klaar mee
Maar hoe heeft ie dat dan bij Colo Colo gdaan.. maar ik kan um dan beter gaan verhuren..ofnie???
pi_44259580
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 19:42 schreef andre347 het volgende:

[..]

Maar hoe heeft ie dat dan bij Colo Colo gdaan.. maar ik kan um dan beter gaan verhuren..ofnie???
Omdat er in Chili denk ik andere wetten gelden

Je kan hem ook niet verhuren want hij heeft geen contract
pi_44259648
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 19:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Omdat er in Chili denk ik andere wetten gelden

Je kan hem ook niet verhuren want hij heeft geen contract
Fijn..pfff
pi_44259796
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 19:46 schreef andre347 het volgende:

[..]

Fijn..pfff
Waarom heb je hem dan ook niet eerst laten scouten? Dan zie je dat hij geen werkvergunning krijgt bij zijn scoutrapport
pi_44259820
Heeft iemand ook nog tips om met een team zoals ManU dominant spel te spelen want ik sta op dit moment wel voor met 2-0 tegen Newcastle maar hun spellen veel dominanter...
pi_44259842
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 19:51 schreef andre347 het volgende:
Heeft iemand ook nog tips om met een team zoals ManU dominant spel te spelen want ik sta op dit moment wel voor met 2-0 tegen Newcastle maar hun spellen veel dominanter...
pass op kort en direct zetten. Pressen aan zetten
pi_44260041
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 19:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

pass op kort en direct zetten. Pressen aan zetten
dus pass op kort bij bijna elke speler.. maar nie bij de spelverdeler want dat is degene met de beste pass dusz die mag zelf weten wat ie doet.. en dan Pressen bij alle spelers behalve de verdediger (vc)
pi_44260748
direkt eerste wedstrijd tegen Liverpool win ik met 4-1 .. helpt in de eerste wedstrijd dusz wel
pi_44260923
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je hebt een te kleine database gekozen
Nou heb ik een nieuwe game gestart, met de patch en database Groot/Large en ze staan er nog steeds niet in. raar.
pi_44261192
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:27 schreef Justsa00 het volgende:

[..]

Nou heb ik een nieuwe game gestart, met de patch en database Groot/Large en ze staan er nog steeds niet in. raar.
Hij zit toch echt bij cobreloa in Chili in mijn spel.
pi_44261478
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij zit toch echt bij cobreloa in Chili in mijn spel.
Heb je de nieuwste patch?
pi_44261618
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:44 schreef Justsa00 het volgende:

[..]

Heb je de nieuwste patch?
Ja
pi_44264832
Hoe is het mogelijk om een wedstrijd uit te stellen als je hele eftal een interland moet spelen ? ( al die duitsers en nog een paar zijn op pad , en ik moet wel een paar belangrijke wedstrijden spelen )

En hoe is het mogelijk een jonge speler te begeliden ( Ik zie bij andere clubs wel BEG staan maar hoe doe je dit bij je eigen club )
pi_44264913
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hoe is het mogelijk om een wedstrijd uit te stellen als je hele eftal een interland moet spelen ? ( al die duitsers en nog een paar zijn op pad , en ik moet wel een paar belangrijke wedstrijden spelen )

En hoe is het mogelijk een jonge speler te begeliden ( Ik zie bij andere clubs wel BEG staan maar hoe doe je dit bij je eigen club )
Bij spelercommunicatie Dan kan je uit 3 opties kiezen. Is al zo vaak uitgelegd
pi_44265030
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:38 schreef sjimz het volgende:

[..]

Bij spelercommunicatie Dan kan je uit 3 opties kiezen. Is al zo vaak uitgelegd
mmm heb daar al wel zitten kijken , nog maar ff spieken dan
pi_44274623
Ik ben met Manu begonnen maar mijn tactic is niet zo heel goed ookal sta ik nu 2e maar ik wou graag vragen of er iemand een goeie tactic heeft voor een team soals ManU...???
pi_44276042
Radoi maakt net een eigen doelpunt vanaf de helft van de tegenstander. Beat that.

Kostte me verdomme wel 2 punten.
pi_44276215
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:07 schreef Piet_Veerman het volgende:
Radoi maakt net een eigen doelpunt vanaf de helft van de tegenstander. Beat that.

Kostte me verdomme wel 2 punten.
pi_44276475
Ik heb nu toch een rare bug: na elke wedstrijd krijg ik het bericht 'Stekelenburg bedolven onder lofzangen' (waarop ik moet reageren). Nu dacht ik na 3 wedstrijden al, 'Zoo, die is populair', maar nu krijg ik het na elke wedstrijd. Is dit een bug en wat kan ik er tegen doen? Behoorlijk irritant.

(ik zit btw in 2010)
pi_44276611
Wees er gewoon blij mee. Tis een teken dat hij goed presteert.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_44276755
Kan iemand mij helpen .. zie paar posts hierboven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')