Jezus hey ga huilen, ik vraag gewoon ff een spelertje, kan toch zijn dat jullie een aanradertje hebben? Mocht het je niet zinnen, reageer dan lekker niet en ga lekker spelen..quote:Op donderdag 7 december 2006 20:47 schreef Herr_Munk het volgende:
Als je niet in staat bent om spelers voor Ajax te halen of zelf te zoeken dan vraag ik me oprecht af of wij binnenkort verzoeken krijgen om een seizoen voor ze te spelen omdat dat ook al te moeilijk is,
Tof, je hebt een bug gevonden volgens mij! Als een van de teams met minder dan 8 spelers op het veld staat (door blessures of rode kaarten bijvoorbeeld) moet de wedstrijd officieel gestaakt worden, dacht ik... dat is hier duidelijk niet gebeurd!quote:
Die link is op de vorige pagina ook al gepostquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:09 schreef andre347 het volgende:
http://rapidshare.com/files/6467611/463.exe --> de final patch.. dus niet die verkeerde patch maar die is hiermee verholpen
Ow sorry .. hadk nie gezienquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die link is op de vorige pagina ook al gepost![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 21:55 schreef martjin het volgende:
[..]
Jezus hey ga huilen, ik vraag gewoon ff een spelertje, kan toch zijn dat jullie een aanradertje hebben? Mocht het je niet zinnen, reageer dan lekker niet en ga lekker spelen..
Ik wil hieraan toevoegen het woord : kneus.
Iemand??quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:27 schreef andre347 het volgende:
Ik heb nu net een nieuw beeldscherm .. en nu is alles inmens groot ( 19" ) windows en andere spellen kan ik wel de resolutie instellen maar nie bij FM.. weet iemand hoe dat moet want ik heb nu hele grote icoontjes enzo..
Al eens geprobeerd in de opties te rommelen bij bijvoorbeeld iets dat lijkt op grafische instellingen ( ik zit nu op het werk ik kan het beestje niet bij de naam noemen)quote:
Echt niemand die me kan helpen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:02 schreef Greetings het volgende:
Even een vraagje voor FM 2007 voor de Xbox:
Ik kan maar niet vinden waar je de grootte van de database kan instellen...... zodra ik mn leagues selecteer geeft ie automatisch aan dat ik small database heb. Het zal toch niet zo zijn dat small de enige optie is op de Xbox?![]()
Nederland en dat was het wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:15 schreef Greetings het volgende:
Ik vrees het ook ja.
Overigens: ik weet dat Engeland (en Schotland) de strengste buitenlanders regels hebben, maar welke landen hebben nu geen of heel soepele regels t.o.v. buitenlanders, buiten Belgie?
en ontslagen na 33 wedstrijden. Dit is trouwens de eerste keer ooit in een FM of CM dat ik ontslagen ben! Dit is trouwens ook de eerste keer dat ik speelde zonder te cheatenquote:Op donderdag 7 december 2006 15:22 schreef KansloosForEver het volgende:
Na 28 wedstrijden sta ik op de 17de plek met FC Utrecht.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:56 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
en ontslagen na 33 wedstrijden. Dit is trouwens de eerste keer ooit in een FM of CM dat ik ontslagen ben! Dit is trouwens ook de eerste keer dat ik speelde zonder te cheaten![]()
Je hebt een te kleine database gekozenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef Justsa00 het volgende:
Ben ik de enige of is Sebastian Zuniga echt er niet meer? Of heb ik een te kleine Database gekozen?
Volgens mij mag ie tot z'n 16e of zo geen officiële wedstrijden voetballen en kan ie dus tegen die tijd pas 'n werkvergunning aanvragenquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:29 schreef andre347 het volgende:
Ik heb Millan (14e jarig talentje) een contract aangeboden en die werd geaccepteerd maar dan komt ie bij de club en dan staat er dat hij in afwachting is van een Werkvergunning maar wanneer kan ie dat krijgen en wat moet ik daarvoor doen...
Maar hoe heeft ie dat dan bij Colo Colo gdaan.. maar ik kan um dan beter gaan verhuren..ofnie???quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Volgens mij mag ie tot z'n 16e of zo geen officiële wedstrijden voetballen en kan ie dus tegen die tijd pas 'n werkvergunning aanvragen
Daar ben je mooi klaar mee
Omdat er in Chili denk ik andere wetten geldenquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:42 schreef andre347 het volgende:
[..]
Maar hoe heeft ie dat dan bij Colo Colo gdaan.. maar ik kan um dan beter gaan verhuren..ofnie???
Fijn..pfffquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat er in Chili denk ik andere wetten gelden
Je kan hem ook niet verhuren want hij heeft geen contract![]()
Waarom heb je hem dan ook niet eerst laten scouten? Dan zie je dat hij geen werkvergunning krijgt bij zijn scoutrapportquote:
pass op kort en direct zetten. Pressen aan zettenquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:51 schreef andre347 het volgende:
Heeft iemand ook nog tips om met een team zoals ManU dominant spel te spelen want ik sta op dit moment wel voor met 2-0 tegen Newcastle maar hun spellen veel dominanter...
dus pass op kort bij bijna elke speler.. maar nie bij de spelverdeler want dat is degene met de beste pass dusz die mag zelf weten wat ie doet.. en dan Pressen bij alle spelers behalve de verdediger (vc)quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
pass op kort en direct zetten. Pressen aan zetten![]()
Nou heb ik een nieuwe game gestart, met de patch en database Groot/Large en ze staan er nog steeds niet in. raar.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt een te kleine database gekozen![]()
Hij zit toch echt bij cobreloa in Chili in mijn spel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:27 schreef Justsa00 het volgende:
[..]
Nou heb ik een nieuwe game gestart, met de patch en database Groot/Large en ze staan er nog steeds niet in. raar.
Heb je de nieuwste patch?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zit toch echt bij cobreloa in Chili in mijn spel.
Bij spelercommunicatiequote:Op vrijdag 8 december 2006 22:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hoe is het mogelijk om een wedstrijd uit te stellen als je hele eftal een interland moet spelen ? ( al die duitsers en nog een paar zijn op pad , en ik moet wel een paar belangrijke wedstrijden spelen )
En hoe is het mogelijk een jonge speler te begeliden ( Ik zie bij andere clubs wel BEG staan maar hoe doe je dit bij je eigen club )
mmm heb daar al wel zitten kijken , nog maar ff spieken danquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij spelercommunicatieDan kan je uit 3 opties kiezen. Is al zo vaak uitgelegd
![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:07 schreef Piet_Veerman het volgende:
Radoi maakt net een eigen doelpunt vanaf de helft van de tegenstander. Beat that.
Kostte me verdomme wel 2 punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |