Moet je iets specifieker zijn...quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:31 schreef TIM-846 het volgende:
Weet iemand nog een leuke rechsbuiten?
7 mln .. Ajaxquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je iets specifieker zijn...
Hoeveel heb je te besteden en welke club ben je?
Dat krijgen ze als ze wel heftig onderuit geschopt worden maar er niet geblesseerd genoeg van raken om het veld uit te moetenquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:08 schreef martjin het volgende:
[..]
Waarom heb Seedorf een conditie van 19?
Als ik de taal wil veranderen naar het Nederlands kan dit niet. In de lijst van Language staat enkel en alleen English.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan bij een game die je aan het spelen bent![]()
Options -> Preferences -> Language
Heb je hem gedownload of origineel?quote:Op woensdag 6 december 2006 09:15 schreef Fiduci het volgende:
[..]
Als ik de taal wil veranderen naar het Nederlands kan dit niet. In de lijst van Language staat enkel en alleen English.
Heeft dit een bepaalde reden? Kan ik de game niet in het nederlands spelen?
Dan zal het nederlandse taalpack er niet bijzitten op je kopie.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:52 schreef Fiduci het volgende:
heb hem op een kopie cd gekregen, zou hem origineel nog krijgen bij mijn nieuwe VI abbonoment......
http://ftr.thedugout.net/index.php?option=com_content&task=category§ionid=5&id=41&Itemid=28quote:Op woensdag 6 december 2006 09:57 schreef Fiduci het volgende:
Mogelijk om die erbij te krijgen?
Bij deze bedankt als ik straks thuis ben download ik het gelijk. Na het uitpakken moet ik dan die patch weer in een of andere map zetten? Ben zelf niet zo op de hoogte van dat soort dingetjesquote:Op woensdag 6 december 2006 10:07 schreef Maravilla het volgende:
[..]
http://ftr.thedugout.net/index.php?option=com_content&task=category§ionid=5&id=41&Itemid=28
Derde van boven, daar kan je het goede bestand downloaden.
Hoe het allemaal werkt en in welke map je het moet zetten staat in de ReadMe.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:14 schreef Fiduci het volgende:
[..]
Bij deze bedankt als ik straks thuis ben download ik het gelijk. Na het uitpakken moet ik dan die patch weer in een of andere map zetten? Ben zelf niet zo op de hoogte van dat soort dingetjes
Wat klopt hier niet aan? Hoe kan het spel de update vinden als jij nog niet heb geupdate?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als ik bij het beginscherm op update druk dan kan ie er geen 1 vinden terwijl ik nog niks heb geupdate ( heb wel de originele versie )![]()
omdat ie wel op een site komt die het dan aangeeft , iemand mishien een linkie waar alle updates staanquote:Op woensdag 6 december 2006 22:37 schreef martjin het volgende:
[..]
Wat klopt hier niet aan? Hoe kan het spel de update vinden als jij nog niet heb geupdate?
Die functie schijnt niet helemaal naar behorent e werken. Het beste kun je af en toe op www.sigames.com checken of er wat is uitgekomen. En hier hoor je het ook wel als er een patch of iets uit is hoor. Gewoon even rondkijken.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
omdat ie wel op een site komt die het dan aangeeft , iemand mishien een linkie waar alle updates staan![]()
Mooi! Zal binnen een paar uur wel te downloaden zijn neem ik aan.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:54 schreef PPWB84 het volgende:
De update patch is uit! Alleen op dit moment nog niet echt te downloaden...moeten even wat goede downloadlocaties komen.
De newgens zien er goed uit trouwens! http://community.sigames.(...)1102691/m/9812096972
Doe aub dat België uit je avatar, ik schaam me dat er zo'n agressieve klunsen rondlopen hier, ik hoop dat je een van deze eens tegen de verkeerde loopt en even hard op je kloten krijgt, "stoere bink"quote:Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef dvdk het volgende:
[..]
grote bek op internet, kijken of je op centraal station,tegenover elkaar, nog zo stoer bent.
Kun je verhelpen door geen no-cd crack te gebruikenquote:Op donderdag 7 december 2006 15:19 schreef Calyptus het volgende:
en de beruchte transfer cost*2 bug?
Ah, het is dus enkel met gedownloade copies? Goedquote:Op donderdag 7 december 2006 16:02 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Kun je verhelpen door geen no-cd crack te gebruiken![]()
Ik brand mijn huidige save game altijd op een dvd-rw zodat ik het spel zowel op de laptop als de gewone computer kan spelenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:13 schreef SuperUli het volgende:
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!
Harde schijf gecrashed. Alles aan games/savegames weg. Niet meer herstelbaar.!
Is hij al officieel door SI vrij gegeven dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:32 schreef Boe-man het volgende:
Nog een mirror voor de patch
http://rapidshare.com/files/6467611/463.exe
Benavente (Peru) als ik het goed heb, van Real Madrid. Wordt een topper na een aantal jaarquote:
Vroeger toen ik CM3 deed moest je altijd zelf scouten . . .quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:31 schreef TIM-846 het volgende:
Weet iemand nog een leuke rechsbuiten?
Maar vol op de aanval ging je zelf niet?quote:
Toen Bodmer dat deed werden zijn benen meteen afgezaagd.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar vol op de aanval ging je zelf niet?
Dat vind ik bijna gelijk aan cheaten.. Omdat je kan zien welke onbekende talenten de nieuwe Ronaldihno's kunnen worden. Het is veel leuker om zelf uit te vinden wie goed wordt en wie niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:38 schreef DrDentz het volgende:
http://www.cmukraine.org.ua/forum/showthread.php?t=3169&page=25
hier vind je een heel handig programmatje waarmee je zelf kunt zien wat goede spelers zijn en wat niet
Ik vraag het hier ook nietquote:Op donderdag 7 december 2006 20:39 schreef DrDentz het volgende:
De computer weet dat wel, en die pikt altijd de beste talenten eruit. En zelf zit je dan met allemaal miskopen opgescheeptMaar goed, als hier om spelers vragen je leuker lijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |