abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:50:52 #201
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44276980
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:27 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb nu toch een rare bug: na elke wedstrijd krijg ik het bericht 'Stekelenburg bedolven onder lofzangen' (waarop ik moet reageren). Nu dacht ik na 3 wedstrijden al, 'Zoo, die is populair', maar nu krijg ik het na elke wedstrijd. Is dit een bug en wat kan ik er tegen doen? Behoorlijk irritant.

(ik zit btw in 2010)
Verkopen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_44277824
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:40 schreef andre347 het volgende:
Kan iemand mij helpen .. zie paar posts hierboven!
Net won je nog met 4-1 van Pool en nu zit je te bedelen om een goede tactiek. Ik zal je wens uit de wereld helpen: voor FM07 bestaat er geen enkele tactiek die altijd, overal en met elk team goed werkt. Dus je zult echt zelf aan de slag moeten gaan, kijken wat voor spelers je hebt, je tactiek daarop aanpassen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Redactie Games zaterdag 9 december 2006 @ 16:58:18 #203
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_44278490
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:27 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb nu toch een rare bug: na elke wedstrijd krijg ik het bericht 'Stekelenburg bedolven onder lofzangen' (waarop ik moet reageren). Nu dacht ik na 3 wedstrijden al, 'Zoo, die is populair', maar nu krijg ik het na elke wedstrijd. Is dit een bug en wat kan ik er tegen doen? Behoorlijk irritant.

(ik zit btw in 2010)
Heb ik ook gehad, toen verkocht voor 11 miljoen aan Inter
.....Kennedy
pi_44279427
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:58 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Heb ik ook gehad, toen verkocht voor 11 miljoen aan Inter
Ik heb hem net met moeite een contract aan kunnen bieden tot 2015.
  Redactie Games zaterdag 9 december 2006 @ 17:35:27 #205
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_44279443
O, bij mij was die het helemaal zat, geen idee waarom.

Nu Ustari gekocht voor 12,5 miljoen, is nog een stuk beter ook

Is trouwens Merida hier vaak langsgekomen als een ernstig goed talent?
Komt van Arsenal en is nu in 2011 altijd een van de beste op het veld. (linksbuiten)
.....Kennedy
pi_44283253
Ben begonnen met AZ.. heb een paar leuke aankopen gedaan nadat ik heel veel transfer geld kreeg(16m)
pi_44290841
Hmm ik heb de titel weer gewonnen met de play-offs, die bug is dus nog niet uitgehaald
pi_44291742
Ben nu aan het seizoen 2010/2011 bezig met zowel FC Utrecht als het Nederlands Elftal.

Met FC Utrecht heb ik aan het begin van het seizoen Ajax verslagen (1-0). SC Heerenveen, NAC Breda en Vitesse willen mij graag contracteren als manager maar ik weiger.

Dit is mijn opstelling: Terol, Cornelisse, Marcelis, Tiote, Bodor, Caluw, Kah, Sarpong, Braafheid, Silva en de Ceulaer.

op de bank: ten Rouwelaar, Dickoh, Keller, G. van Dijk, Janssen, Maachi en S. van Dijk

Met Oranje ben ik aan het verjongen, alhoewel de pers niet kan leven met de jongere spelers die ik selecteer. Met name de jongere keepers die ik selecteer moeten het ontgelden (Krul, Budziak, Coutinho en Terol). Heb oefenduels ingelast tegen San Marino en de Maagdeneilanden

Dit is mijn basiself met Oranje: Stekelenburg, Kromkamp, Heitinga, Boulahrouz, Bouma, van Persie, van Bommel, Schaars, Robben, Kuyt en Huntelaar.

op de bank: Krul, Greene, Vlaar, Medujanin, Sneijder, van Nistelrooy, Babel en Vennegoor
pi_44291824
Maagdeneilanden uit, altijd lastig. Maaruh, 2010 en je hebt Van the Man nog. Noem je dat verjongen?
pi_44296940
Een paar ervaren spelers zijn een must, lijkt me.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_44296943
RvN blijft goed .. hé
pi_44297687
Wie heeft hier nog meer met AZ gespeeld??.. en wat zijn jou succesen en met welke tactiek (spelers ligt het niet aan.. heb gekocht: Marcelo, Mokoena,Hleb,Enyeama, VdBorre,Sivok).. wil diegene dan die taktiek naar mij toe sturen.. via de mail ofzo
pi_44297699
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:19 schreef andre347 het volgende:
Wie heeft hier nog meer met AZ gespeeld??.. en wat zijn jou succesen en met welke tactiek (spelers ligt het niet aan.. heb gekocht: Marcelo, Mokoena,Hleb,Enyeama, VdBorre,Sivok).. wil diegene dan die taktiek naar mij toe sturen.. via de mail ofzo
Zoek eens in wat Fm forums
pi_44297749
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zoek eens in wat Fm forums
Ik heb gezocht bij SI games .. maar ik ben mijn w8woord kwijt vant forum.. en hier: http://fmdownloads.net//index.php?direction=0&order=&PHPSESSID=3f1bc6fc94e1bf62168d6b957e0f7bf7
zijn veel tacktieken maar ik weeet niet welke geschikt is voor mijn AZ team..
pi_44297766
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:22 schreef andre347 het volgende:

[..]

Ik heb gezocht bij SI games .. maar ik ben mijn w8woord kwijt vant forum.. en hier: http://fmdownloads.net//index.php?direction=0&order=&PHPSESSID=3f1bc6fc94e1bf62168d6b957e0f7bf7
zijn veel tacktieken maar ik weeet niet welke geschikt is voor mijn AZ team..
Maak dan een nieuw account aan bij si En in de OP staan meerdere sites waar je terecht kan
pi_44298101
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maak dan een nieuw account aan bij si En in de OP staan meerdere sites waar je terecht kan
Heb geen mail adres meer waar de acc. op kan.. kun jij mss ff wat sites naar me toe sturen>?
pi_44298301
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:35 schreef andre347 het volgende:

[..]

Heb geen mail adres meer waar de acc. op kan.. kun jij mss ff wat sites naar me toe sturen>?
4-4-2 Demolition Tactic Liverpool Jul 2 van FMdownloads is wel geschikt voor AZ
pi_44298346
quote:
Op zondag 10 december 2006 00:51 schreef DrDentz het volgende:
Maagdeneilanden uit, altijd lastig. Maaruh, 2010 en je hebt Van the Man nog. Noem je dat verjongen?
Nee, hij is 34 maar erg doeltreffend. En er is bijna nergens een goede jonge Nederlandse spits Bijna alle Nederlandse clubs hebben allemaal buitenlandse spitsen
pi_44298436
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:45 schreef waterreus23 het volgende:

[..]

Nee, hij is 34 maar erg doeltreffend. En er is bijna nergens een goede jonge Nederlandse spits Bijna alle Nederlandse clubs hebben allemaal buitenlandse spitsen
Collins John is bij mij een goede NL spits.
pi_44298555
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

Collins John is bij mij een goede NL spits.
Zal hem straks eens beoordelen
  Moderator zondag 10 december 2006 @ 12:56:03 #221
42184 crew  DaMart
pi_44298642
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:45 schreef waterreus23 het volgende:

[..]

Ik speel met VVV en die hebben een spits met veel potentieel: Rachid Ofrany. Vorig seizoen topscorer in de eerste divisie, nu begeerd door een aantal Europese topclubs, waaronder Bordeaux en Dortmund.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_44298726
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

4-4-2 Demolition Tactic Liverpool Jul 2 van FMdownloads is wel geschikt voor AZ
Ik zal um us proberen.. heb um een beetje getweaked voor AZ
pi_44298885
Van Basten doet het nu al zonder Van Nistelrooy, en we zitten pas in 2006
pi_44299006
Eerste wedstrijd met die tacktiek.. 1-1 tegen Ado.. ben er achter dat de verdediging steken laat vallen.. weet iemand goeie instellingen voor de beide VC's??
  zondag 10 december 2006 @ 13:17:07 #225
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_44299307
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:08 schreef andre347 het volgende:
Eerste wedstrijd met die tacktiek.. 1-1 tegen Ado.. ben er achter dat de verdediging steken laat vallen.. weet iemand goeie instellingen voor de beide VC's??
stel de standaard VC instellingen in, staan in dat dropdown menuutje naast Spelerinstructies.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_44299460
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:17 schreef Rahl het volgende:

[..]

stel de standaard VC instellingen in, staan in dat dropdown menuutje naast Spelerinstructies.
ik zal us zien als ik um vinden kan.. speel nu met mijn keeper van onder de -19 want Enyeama is op internationale tour en Didulica is geblesseerd.. Bulters is verhuurd
pi_44299834
Moet je nou echt alles vragen? Het is toch leuker iets zelf uit te zoeken?
pi_44301074
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Moet je nou echt alles vragen? Het is toch leuker iets zelf uit te zoeken?
Ik speel voetbal manager al heel lang.. maar mijn eigen tactieken waar ik succes mee heb gehad werken niet meer.. daarom wou ik andere managers vragen om hun mening
pi_44301733
Dit slaat echt nergens op, Aleandro Rosi verdient bij mijn Roma 150.000 per week, hij heeft ook nog eens een appereance fee van 15.000. Hij is 19 en heeft een beetje talent, ik bied hem dus een contract aan van 70.000, omdat ik 150.000 teveel vind, maar hij wijst mijn contractaanbod af. Verdient ie bij jullie in het spel ook 150.000?
pi_44302181
7,500 per week verdient ie in mijn game
pi_44307650
Effe een vraagje. Ik heb er inmiddels mijn eerste game met PSV opzitten

Seizoen 1: Kampioen, 2e ronde CL. Aankopen: Cardozo, Gago, Garay en Palacio
Seizoen 2: 6e plaats, UEFA cup ticket na PO, 2e ronde CL. Aankopen: Trabelsi, Kanu(bosman, na een seizoen weer weg gedaan) en Boutahar
Seizoen 3: 8e plaats, eerste PO ronde verloren van Vitesse, 2e ronde UEFA cup. Aankoop: Ogararu en wat jonge spelers zonder contract uit allerlei landen.

Het ging eigenlijk steeds slechter, zonder dat ik echt een reden kon aangeven. In het eerste jaar kon ik flink investeren en in seizoen 2 en 3 eigenlijk alleen Bosman spelers. Ik verwisselde regelmatig van systeem. Gomes, Gago, Farfan, Alex en Salcido wilden weg maar die wilde ik houden. Na een tijdje wilden ze dan weer blijven

Seizoen 2 en 3 had ik ongeveer 20-25 spelers die wilden spelen en ongeveer een stuk of 8 spelers die ongelukkig waren.

Beerens, Aissati, Pla, DeBock en Affelay braken eigenlijk nooit echt door

Wat kan je doen als het na een succesvol jaar steeds minder goed gaat?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44308370
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Effe een vraagje. Ik heb er inmiddels mijn eerste game met PSV opzitten

Seizoen 1: Kampioen, 2e ronde CL. Aankopen: Cardozo, Gago, Garay en Palacio
Seizoen 2: 6e plaats, UEFA cup ticket na PO, 2e ronde CL. Aankopen: Trabelsi, Kanu(bosman, na een seizoen weer weg gedaan) en Boutahar
Seizoen 3: 8e plaats, eerste PO ronde verloren van Vitesse, 2e ronde UEFA cup. Aankoop: Ogararu en wat jonge spelers zonder contract uit allerlei landen.

Het ging eigenlijk steeds slechter, zonder dat ik echt een reden kon aangeven. In het eerste jaar kon ik flink investeren en in seizoen 2 en 3 eigenlijk alleen Bosman spelers. Ik verwisselde regelmatig van systeem. Gomes, Gago, Farfan, Alex en Salcido wilden weg maar die wilde ik houden. Na een tijdje wilden ze dan weer blijven

Seizoen 2 en 3 had ik ongeveer 20-25 spelers die wilden spelen en ongeveer een stuk of 8 spelers die ongelukkig waren.

Beerens, Aissati, Pla, DeBock en Affelay braken eigenlijk nooit echt door

Wat kan je doen als het na een succesvol jaar steeds minder goed gaat?
Je lijkt Ronald Koeman wel die maakt ook alles stuk na een jaar.....

maar goed, je moet bij een mindere wedstrijd altijd positief naar je spelers blijven omdat je anders de neerwaartste spiraal versterkt... verder moet je ook wel wat vers bloed inbrengen omdat je spelers ook verzadigd raken van successen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_44308458
Vinden jullie het ook zo'n kick als je spelers in de rust flink op hun sodemieter geeft en ze walsen in de 2e helft vervolgens over je tegenstander heen
pi_44308519
Op zich gebruik ik teamtalk niet zo vaak en slechts zeer zelden kraak ik ze af(bijvoorbeeld na een dikke thuis nederlaag) ik prijs spelers niet zo vaak maar ik had wel een paar spelers die mij te negatief vonden.

Ik liet Pla, Beerens, Ibi en Isi wel eens spelen maar het lukte ze gewoon niet om een vaste basisspeler te worden. Ik had ieder jaar eigenlijk wel 2 a 3 aankopen die regelmatig speelde en Garay begon vaker te spelen.

P.S. Ik heb gesimuleerd tot nov 2009 en toen deed PSV het ook slecht en hadden ze naast Hofland, Alamo(keeper van Groningen) en Gio een hele berg goedkope Oostblokkers gehaald(kende alleen Sivok en Stoica) PSV stond 12e of zo toen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44308521
Ik ben begonnen bij Steaua, leuke selectie met slechts 4 buitenlanders, waaronder 2 Fransen:

Can anyone tell me what's gone wrong (of is dit IRL ook zo )
pi_44308576
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op zich gebruik ik teamtalk niet zo vaak en slechts zeer zelden kraak ik ze af(bijvoorbeeld na een dikke thuis nederlaag) ik prijs spelers niet zo vaak maar ik had wel een paar spelers die mij te negatief vonden.
Daar zit je grote fout, je moet altijd wat zeggen tegen de spelers... anders doen ze hun best niet meer voor je...
pi_44309563
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:59 schreef AminBen het volgende:
Ik ben begonnen bij Steaua, leuke selectie met slechts 4 buitenlanders, waaronder 2 Fransen:

[afbeelding]
[afbeelding]

Can anyone tell me what's gone wrong (of is dit IRL ook zo )
Ze hebben toch gewoon 2 verschillende namen
pi_44309808
2 wel heel erg op elkaar lijkende namen
pi_44310251
Je hebt ook 2 Peter Bosz'en 1 TD van Feyenoord en 1 coach
pi_44310492
Bij sommige ploegen zijn er nog zo foutjes als 2 spelers met 1 lettertje verschil en dezelfde geboortedatum, dubbel dus, niet op letten
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_44310623
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Daar zit je grote fout, je moet altijd wat zeggen tegen de spelers... anders doen ze hun best niet meer voor je...
Ik zal het bij mijn nieuwe spel wat vaker doen maar ik vind het nog steeds niet erg boeiend.

Het liefst speel ik gewoon door. Dubbele spatiebalk

ik ga nu met Galastaray, Boca en LA Galaxy spelen.

Bij de MLS heb ik al gezien dat spelers die ontslagen worden, ter beschikking gesteld worden aan de andere ploegen. Leuk is dat. Wordt alleen maar leuker zo.
pi_44310834
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zal het bij mijn nieuwe spel wat vaker doen maar ik vind het nog steeds niet erg boeiend.

Het liefst speel ik gewoon door. Dubbele spatiebalk

ik ga nu met Galastaray, Boca en LA Galaxy spelen.

Bij de MLS heb ik al gezien dat spelers die ontslagen worden, ter beschikking gesteld worden aan de andere ploegen. Leuk is dat. Wordt alleen maar leuker zo.
je kunt bij opties je ass man de teamtalk laten geven
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_44310848
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:40 schreef Calyptus het volgende:

[..]

je kunt bij opties je ass man de teamtalk laten geven
Worden ze dan minder boos?
pi_44310936
Vrijwel niet meer. Ik heb 't zelfs niet meer meegemaakt sinds m'n assistent de teamtalks doet.
pi_44311802
Das een optie dus Zal bij de belangrijke wedstrijden het dan maar zelf doen. PSV - Excelsior vind ik nooit zo boeiend.

Het viel me trouwens op dat veel van mijn spelers Nederlander werden. Culina vrijwel meteen, Kone na een tijdje en Gomes in het 3e jaar ook. Nu hebben die spelers na 5 jaar in Nederland gewoond te hebben wel recht op de Nederlandse nationaliteit maar volgens mij kan bijvoorbeeld Culina geen Nederlander worden omdat hij dan niet meer voor het Australisch elftal kan uitkomen. Holman had ook dat probleem volgens mij.

Verder vielen mij de volgende dingen op.

* Gomes is niet goed
* Kone ook niet
* Smit is beter dan in het echt
* Beasley ook
* Moens ook (eerste jaar speelde hij Gomes uit de basis)
pi_44311993
'n Nieuwe game gestart met m'n droomclub. Patch, etc geïnstalleerd, dus ik wilde 'n nieuwe start maken. Ik dacht zonder nieuwe transfers 't seizoen te gaan beginnen, want echt niemand wilde komen of ik zat te constant te laag met m'n contractvoorstellen. Uiteindelijk grotere namen als v.d. Borre hierdoor "kwijtgeraakt" aan Arsenal en Torres wilde niet komen.

Op de valreep toch enkele toptransfers beklonken: Huntelaar voor 25 mln van Ajax , de Guzman voor 15 mln van Feyenoord en Defour voor 2,5 mln van Standard Luik. Ook enkele "kleine" transfers gemaakt: Blackmore (GK), Politi (GK), Bennett (DC) en Morgan (ST) voor de toekomst. Allen met 'n groot potentieel volgens m'n scouts

Eerste wedstrijden gingen redelijk voortvarend zonder de transfers en ook Rooney geblesseerd. Saha is tot nu toe de grote man met 5 doelpunten in 3 wedstrijden. Overwinningen tegen Newcastle, Watford en Liverpool
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_44312689
Alleen al voor die eerste transfer zou je naar buiten gegooid moeten worden

Jammer overigens dat het mogelijk is, je speelt al met de selectie van na 1 september
pi_44325441
Ik ben net in het tweede seizoen met Lyon. In het eerste seizoen is voor nood Allbäck gekomen, omdat ik een aantal blessures had. Verder heb ik niemand gekocht en is er ook niemand vertrokken. Met dit team ben ik landskampioen geworden en heb ik de supercup behaald. In de CL wist ik de kwartfinale te bereiken. In de zomerstop ben ik met transfers bezig gegaan. Nu heb ik daar over een vraagje: op dit moment heb ik 3 spelers van buiten de EU in mijn selectie. Het maximale dat is toegestaan is 4, maar ik ben op dit moment bezig met 2 spelers die beiden uit Zuid-Amerika komen. Ik wil beiden graag aantrekken. Is het mogelijk om een van deze twee spelers te stallen in het tweede of te verhuren aan mijn satellietclubje Heracles? Dus telt ie alleen de spelers in het eerste en maken de spelers in tweede daar niet bij uit, want op dit moment heb ik alleen maar Europese spelers in U19 en het 2e.
pi_44326678
Ja .. je kan ze stallen bij die teams
pi_44327372
Ik heb net eens de VI gemaild dat ik dat spel onderhand wil hebben. Blijkt dat ze dat ding al op 21 november verstuurd hadden. Als die lame ass pauper postbodes eens meer uren gingen maken konden ze dat soort dingen zelf betalen.
pi_44328052
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:24 schreef andre347 het volgende:
Ja .. je kan ze stallen bij die teams
Ok, dank je. Komt mooi uit, kan ik lekker wat talentjes halen voor de toekomst.
pi_44330801
ik heb mijn computer weer terug

gelijk maar weer ff spelen
pi_44331277
nog maar even een postje... is het verstandig om de patch al erover heen te gooien want ik had gelezen dat er nogal wat foutjes inzaten...
pi_44331652
Der is een patchpatch nu
pi_44331664
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:32 schreef CittaR het volgende:
nog maar even een postje... is het verstandig om de patch al erover heen te gooien want ik had gelezen dat er nogal wat foutjes inzaten...
Er is al weer een nieuwe versie van de patch die nagenoeg geen fouten heeft
Staat in dit topic vermeld
pi_44331748
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Er is al weer een nieuwe versie van de patch die nagenoeg geen fouten heeft
Staat in dit topic vermeld
Behalve het feit dat free transfers allemaal een contract van 5 jaar willen en over een paar jaar dus een groot deel van alle spelers onbetaalbaar zijn..

Soms vraag je je af waar die testers mee bezig zijn..
pi_44331812
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:46 schreef Piet_Veerman het volgende:

[..]

Behalve het feit dat free transfers allemaal een contract van 5 jaar willen en over een paar jaar dus een groot deel van alle spelers onbetaalbaar zijn..

Soms vraag je je af waar die testers mee bezig zijn..
Daar heb ik geen last van
pi_44332393
Ik speel niet met de nieuwste patch want ik download updates enzo van ManUtd Forum..
pi_44333022
Ik ging maar effe een Conference South club doen (Farnborough Town) en ik keek bij m'n league table en zag dat er -10 punten bij m'n team stond. !
Dus ff gegoogled en dit gevonden:
quote:
Points Deductions
Farnborough Town - 10 point
Deduction for entering into Administration
Iemand een idee wat dit betekent?
pi_44333373
't Lijkt erop dat ze niet tijdig 'n minimum aan budget hebben kunnen "tonen".. Je moet 'n soort van startkapitaal hebben om in 'n divisie te spelen. "into administration" wil zeggen dat ze onder curatele staan, of zoiets in ieder geval..
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_44334019
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Lijkt erop dat ze niet tijdig 'n minimum aan budget hebben kunnen "tonen".. Je moet 'n soort van startkapitaal hebben om in 'n divisie te spelen. "into administration" wil zeggen dat ze onder curatele staan, of zoiets in ieder geval..
Bedankt. .
pi_44339901
Ik geef eigenlijk vrijwel nooit lange contracten, zeker niet aan bosman spelers.

Heeft iemand al veel voordeel gehad van het uitlenen van spelers aan een club?
pi_44346355
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik geef eigenlijk vrijwel nooit lange contracten, zeker niet aan bosman spelers.

Heeft iemand al veel voordeel gehad van het uitlenen van spelers aan een club?
ja, eigenlijk wel. zo heb ik Jairo uit brazilie gehaald voor 5 ton, verhuurd aan ADO waar hij de sterren van de hemel speelt (ADO staat 4e) en hij is 4e topscorer. nu bijna na een seizoen is die 4/5 miljoen waard...
pi_44346666
Maar wordt hij ook een vaste waarde?
pi_44346687
wat ik deed. ik verhuurde ze aan teams die in mijn database staat, zodat je wedstrijd verslagen kunt krijgen van die speler. en als er op hem geboden wordt om te huren alleen de clubs uitkiezen waarbij hij een waarde voor het team zal zijn en dus niet als reserve...
pi_44346792
Ik heb alleen nog maar ploegen in lagere divisie helaas, dus kan alleen de gemiddelden en zo zien

Wordt Jairo ooit een basisspeler bij je moederploeg?
  dinsdag 12 december 2006 @ 09:30:20 #267
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_44348784
vraagje:
ik zie op http://fmdowloads.net dat je ook trainingsschema's kan downloaden
welke is het handigst? maakt het nog uit met wie ik speel? ik speel met ajax namelijk

is deze het best?:
All improved Training schedules by JPaka
All improved, Easilt the best sched's out there at the moment, covers every position, tryed and tested.
pi_44350588
geef eens de goede link, site werkt niet...
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:07:13 #269
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_44351566
Tja ik zou naar de eigenschappen van de training kijken en niet naar wat een maker beweerd hoe het zijn spelers verbeterd. Ik persoonlijk maak zelf de training en maak er een conditie gebaseerde training van. Dit naar mijn persoonlijke voetbal overtuiging dat je voornamelijk zag bij Co Adriaanse en zelfs bij Duitsland die conditioneel zo top in elkaar zit dat ze daarom in de laatste minuten er nog een in kunnen knallen.
pi_44351603
quote:
anders quote ik even mezelf
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:33:34 #272
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_44353172
het zijn echt smerige klootzakken bij sigames. die patch op patch 7.01 (dubbele transfer fee betalen, en expirering contract van je speler als ie je 1ste contract voorstel niet accepteert) hebben ze expres in die patch gezet om de gecrackte versies te frustreren. Ik wacht wel weer tot er een nieuwe crack weer komt...sukkeltjes, tot dan speel ik dit zielige spel niet meer en ga nuttige dingen doen.
pi_44353788
Zo te merken is ze dat aardig gelukt de mensen die een gecrackte versie spelen te frustreren. Echter frustreerden ze ook de mensen die het spel netjes gekocht hebben en daar moet toch een internationale regel tegen komen vindt ik.
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:08:18 #274
71333 BUG80
Stop making sense
pi_44354133
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:33 schreef dvdk het volgende:
het zijn echt smerige klootzakken bij sigames. die patch op patch 7.01 (dubbele transfer fee betalen, en expirering contract van je speler als ie je 1ste contract voorstel niet accepteert) hebben ze expres in die patch gezet om de gecrackte versies te frustreren. Ik wacht wel weer tot er een nieuwe crack weer komt...sukkeltjes, tot dan speel ik dit zielige spel niet meer en ga nuttige dingen doen.
Als ik de verhalen van SI goed begrijp kunnen ze er niks aan doen. Het is de crack die de code van de .exe verandert waardoor de dubbele transfer fee optreedt. SI is wel bereid om het te fixen (aangezien ze het gezeur zat zijn), maar niemand durft een savegame naar ze te sturen.
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:56 schreef Herr_Munk het volgende:
Zo te merken is ze dat aardig gelukt de mensen die een gecrackte versie spelen te frustreren. Echter frustreerden ze ook de mensen die het spel netjes gekocht hebben en daar moet toch een internationale regel tegen komen vindt ik.
Hoe frustreerden ze de mensen die het spel gekocht hebben dan? Je kan moeilijk een internationale regel opstellen tegen bugs, die zijn namelijk onvermijdelijk.
pi_44354972
wat ik pas genaaid vind...

ik heb een paar seizoenen wat talentjes binnengehaald naar feijenoord...
nu vroeg arsenal wat ik voor een speler zou willen hebben.. (hij is 22 en 9 miljoen waard) dus ik zeg 40 miljoen, kijk maar wat je ermee doet, ik wil die speler natuurlijk houden.... nu bieden ze 27 miljoen en nu heeft de voorzitter het bod al geaccepteerd omdat het te goed is...
vuile hond
  dinsdag 12 december 2006 @ 15:01:05 #276
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_44357798
i'm in
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  dinsdag 12 december 2006 @ 15:22:06 #277
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_44358391
Ff een vraagje,

mijn training heb ik best goed in elkaar gezet waardoor vrijwel de hele selectie iedere maand verbetert kwa attributen. Ik wil graag mijn jonge talenten die nog net niet rijp zijn om in het 1e te spelen uit lenen aan ere-divisie clubs. Alleen ik ben dan bang dat ze niet zo snel verbeteren als bij mij? (5 sterren overal training)

cheers
pi_44358438
Nog steeds niemand represent met de Xbox360 versie hier?
pi_44358509
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:22 schreef EvertonPride het volgende:
Ff een vraagje,

mijn training heb ik best goed in elkaar gezet waardoor vrijwel de hele selectie iedere maand verbetert kwa attributen. Ik wil graag mijn jonge talenten die nog net niet rijp zijn om in het 1e te spelen uit lenen aan ere-divisie clubs. Alleen ik ben dan bang dat ze niet zo snel verbeteren als bij mij? (5 sterren overal training)

cheers
Als ze meer speeltijd krijgen dan stijgen de eigenschappen ook
pi_44358526
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:33 schreef dvdk het volgende:
Moet je hem maar origineel kopen
pi_44358905
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 13:08 schreef BUG80 het volgende:

Hoe frustreerden ze de mensen die het spel gekocht hebben dan? Je kan moeilijk een internationale regel opstellen tegen bugs, die zijn namelijk onvermijdelijk.
Ik sprak in het geval dat als SI games dat inderdaad deed om de illegalen te frustreren. Dat heb ik echter niet duidelijk gezegt in mijn post maar wil er toch graag op in gaan.

Ik vindt nog steeds dat die regel best mag komen hoor. Ik betaal immers goed geld en dan verwacht ik geen smoesjes in de zin van "Bugs". Bugs zijn prima vermijdtbaar echter zit er een publisher achter de reet van de ontwikkelingsteam die onderhand flappen wil tappen.

Vergelijkbaar verhouding vindt ik als blijkt dat je brood, zojuist gekocht bij de bakker, een gaten kaas blijkt te zijn. Dan ga ik terug naar de bakker en krijg ik naast een nieuw brood of geld terug ook nog excuses. Dan gaat het hier "slechts" over een product van één euro, maar als het software is en het kost 50 euro is het onovermijdelijk?

Het voorbeeld is een brood van één euro.
Het geval is een spel van 50 euro.
Straks zijn zijn het auto's ter waarde van 50.000. met gaten in de uitlaat en dan zou je moeten kunnen leven omdat het om productiefouten mogelijk zijn? Hell no!

Mijn punt is dat ik voor die ¤50,- kwaliteit geleverd heb door te werken. Dan mag ik voor die ¤50,- precies dezelfde foutloze kwaliteit terug verwachten. Fouten in het product? Prima maar dan wel de prijs ernaar graag. Stagiaires die dus fouten kunnen maken krijgen als ze geluk hebben ook maar één euro per uur en is de prijs dus er naar. Wij "oudere" gamers kunnen die 50 euro misschien prima missen maar die kinderen van 13 jaar die dit spel ook willen kopen kunnen het wat minder missen en dan zou juist helemaal belachelijk zijn dat een spel onspeelbaar ( hier valt het gelukkig nog mee) omdat er bugs in zitten en dat maar als onvermijdelijk beschouwd wordt.
pi_44359852
Ik verhuur bijna elk talent die nog niet goed genoeg is voor de selectie of niet kan rekenen op speelminuten aan een satellietclub. Als het echt grote talenten zijn wordt hun waarde snel hoger wanneer ze telkens uitblinken, soms kan het tegenvallen, dan raken ze geblesseerd of spelen ze niet. Maar meestal komen m'n spelers beter terug.
:) (:
pi_44360028
Alianza Lima heeft trouwens vaak goede talenten. Naast Millan is ook Carlos Elias zeker een aanrader Wanneer je competites als China of Korea selecteert, en spelers uit wat armere landen toevoegt als extra spelers in de DB zitten daar vaak ook hele goedkope maar goede talenten in, zo heb ik een Koreaan en een Fin op proef die met hun 17 jaar, na een jaar wennen en een jaartje verhuur aan een eerste divisionist, zo aan de bak kunnen bij mijn PSV
:) (:
pi_44360102
SI Games
pi_44360250
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:08 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Alianza Lima heeft trouwens vaak goede talenten. Naast Millan is ook Carlos Elias zeker een aanrader Wanneer je competites als China of Korea selecteert, en spelers uit wat armere landen toevoegt als extra spelers in de DB zitten daar vaak ook hele goedkope maar goede talenten in, zo heb ik een Koreaan en een Fin op proef die met hun 17 jaar, na een jaar wennen en een jaartje verhuur aan een eerste divisionist, zo aan de bak kunnen bij mijn PSV
Bedankt voor de Tip .. ik zal us proberen..
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:48:05 #286
71333 BUG80
Stop making sense
pi_44361549
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:37 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Ik sprak in het geval dat als SI games dat inderdaad deed om de illegalen te frustreren. Dat heb ik echter niet duidelijk gezegt in mijn post maar wil er toch graag op in gaan.

Ik vindt nog steeds dat die regel best mag komen hoor. Ik betaal immers goed geld en dan verwacht ik geen smoesjes in de zin van "Bugs". Bugs zijn prima vermijdtbaar echter zit er een publisher achter de reet van de ontwikkelingsteam die onderhand flappen wil tappen.

Vergelijkbaar verhouding vindt ik als blijkt dat je brood, zojuist gekocht bij de bakker, een gaten kaas blijkt te zijn. Dan ga ik terug naar de bakker en krijg ik naast een nieuw brood of geld terug ook nog excuses. Dan gaat het hier "slechts" over een product van één euro, maar als het software is en het kost 50 euro is het onovermijdelijk?

Het voorbeeld is een brood van één euro.
Het geval is een spel van 50 euro.
Straks zijn zijn het auto's ter waarde van 50.000. met gaten in de uitlaat en dan zou je moeten kunnen leven omdat het om productiefouten mogelijk zijn? Hell no!

Mijn punt is dat ik voor die ¤50,- kwaliteit geleverd heb door te werken. Dan mag ik voor die ¤50,- precies dezelfde foutloze kwaliteit terug verwachten. Fouten in het product? Prima maar dan wel de prijs ernaar graag. Stagiaires die dus fouten kunnen maken krijgen als ze geluk hebben ook maar één euro per uur en is de prijs dus er naar. Wij "oudere" gamers kunnen die 50 euro misschien prima missen maar die kinderen van 13 jaar die dit spel ook willen kopen kunnen het wat minder missen en dan zou juist helemaal belachelijk zijn dat een spel onspeelbaar ( hier valt het gelukkig nog mee) omdat er bugs in zitten en dat maar als onvermijdelijk beschouwd wordt.
Ik ben het wel deels met je eens.

Bugvrije software van deze omvang bestaat gewoonweg niet. Bovendien zou het een hele grote groep testers jaren kosten om alle mogelijke scenario's te testen (die onvoorspelbaarheid is een van de krachten van FM).

Maar een spel moet natuurlijk wel speelbaar zijn. Gelukkig is het dat nu met de nieuwste patch. Ik begrijp dat er echter andere games zijn van andere ontwikkelaars waar geen patches voor uitkomen, ondanks de grote bugs. Daar zou best een onafhankelijke commissie voor mogen komen, om die te beoordelen. Zo'n commissie zou bijvoorbeeld kunnen bepalen dat de kopers recht hebben op compensatie.
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:59:28 #287
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_44361950
is er al patch met no-cd crack
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_44365459
Mijn selectie seizoen 2010/2011:

Ustari (Op 3 na beste toekomstige keeper in het spel)
Ochoa (Roteert met Ustari, beste toekomstige keeper in het spel)
Renan (Verhuurd)
Stekelenburg (Verhuurd)

Sidnei (Braziliaanse degelijkheid)
Mangani (Samen met Abenzoar en Digard geweldig)
Vermaelen
Abenzoar (Maakt deel uit van mijn geweldige Franse blok)
Marcelo
Ratinho
Maduro
Digard (Toekomstige vaste Franse international)
Heitinga

Lucas (De Braziliaanse variant van Gago/Mascherano)
Gago
Carvalho
Vukcevic (verhuurd)
Fernandez (Onlangs in werkelijkheid uitgeroepen tot Beste Zuid-Amerikaanse speler van het jaar, in het spel even goed)
Dos Santos (Technisch zeer begaafd)
Vela (Mexicaanse aanvaller/aanvallende middenvelder, samen met Ochoa en Dos Santos beste Mexicaanse spelers)
Merida (Nieuwe Vicente, geweldige flankspeler, ook inzetbaar als normale middenvelder)
Sneijder
Cardenas (Voor elke attribuut 10 of hoger, all-round zeer goed)

Delgado (Scoort aan de lopende band en geeft VEEL assists)
Huntelaar
Niguez -10 (Rendeert geweldig met Aguero)
Falcao (verhuurd) -10
Aguero -10
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_44372949
Kom je niet in problemen met europees voetbal?
Dat je minimaal een x aantal spelers uit je eigen jeugd moet hebben en minimaal een x aantal die hun opleiding in nderland hebben gevolgd?
pi_44373169
Ik probeer ook zo veel mogelijk spelers te kopen van het land waar ik in speel, is m.i. toch iets leuker dan al die Braziliaantjes kopen. Een speler die ik overal wil hebben (Bij een grote club iig, anders komt ie niet) is Sherman Cardenas.
  woensdag 13 december 2006 @ 10:40:06 #291
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44384877
Ik probeer het tegenwoordig in Hong Kong, voor de uitdaging. Leuke competitie, lekker kort. Het niveau van de spelers is dramatisch, maar da's wel een leuke uitdaging.
pi_44385911
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:40 schreef Guimenez het volgende:
Ik probeer het tegenwoordig in Hong Kong, voor de uitdaging. Leuke competitie, lekker kort. Het niveau van de spelers is dramatisch, maar da's wel een leuke uitdaging.
Hey ik heb ergens een zogenoemde FM Novel gelezen van iemand die waarschijnlijk gaat beginnen in Hong Kong ( Hij bouwt het verhaal flink op door eerst daar in de gevangenis te zitten enzo) Maar ik weet nog niet hoe zijn bevindingen zijn. Hoeveel teams spelen er eigenlijk mee in de competitie van Hong Kong? Ik durf te wedden dat het allemaal aartsrivalen zijn
  woensdag 13 december 2006 @ 14:19:33 #293
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44391528
Raad eens wie die dude is Je hebt me zelf aangeraden naar hier te komen kerel.

De league heeft 10 clubs, dus 18 competitiewedstrijden plus twee bekertoernooien. Er is inderdaad wel felle rivaliteit. Overigens zitten er ook fouten in de database. Zo moet mijn club, HKFC, 1,8 miljoen betalen om een ploeg als feeder te krijgen. Dat is meer dan wat de hele club waard is... Overigens heeft HKFC in FM 4 elftallen en in het echt 5. De ploeg die in FM een feeder club is, is in het echt het vijfde elftal van HKFC.
pi_44392285
Ik koop altijd alleen maar spelers uit het land waar de club zich bevind. Dat maakt het soms wel enorm moeilijk om succesvol te worden maar bijvoorbeeld in nederland zorgt het ervoor dat het nederlands elftal inmiddels een fatsoenlijke verdediging heeft lopen (zolang mijn 4 verdedigers fit zijn tenminste)
*piep*
pi_44393044
Een hele FTR-kliek hier..
  woensdag 13 december 2006 @ 15:37:39 #296
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44394124
2 man? Wie nog meer dan?
pi_44395792
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:19 schreef Guimenez het volgende:
Raad eens wie die dude is Je hebt me zelf aangeraden naar hier te komen kerel.

De league heeft 10 clubs, dus 18 competitiewedstrijden plus twee bekertoernooien. Er is inderdaad wel felle rivaliteit. Overigens zitten er ook fouten in de database. Zo moet mijn club, HKFC, 1,8 miljoen betalen om een ploeg als feeder te krijgen. Dat is meer dan wat de hele club waard is... Overigens heeft HKFC in FM 4 elftallen en in het echt 5. De ploeg die in FM een feeder club is, is in het echt het vijfde elftal van HKFC.
Zoals Oasis in Wonderwall zingt: "I'm sure I heard it all before and never realy had a doubt"

Maar wat heeft mij verraden dat ik ook als FatWreck bekend sta? BTW Mijn Novel club blijft nog even geheim tenzij jij een goede vermoeden hebt waar ik niet onderuit kan
pi_44397187
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:37 schreef Guimenez het volgende:
2 man? Wie nog meer dan?
Ik?
  woensdag 13 december 2006 @ 17:45:28 #299
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44398822
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:21 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Zoals Oasis in Wonderwall zingt: "I'm sure I heard it all before and never realy had a doubt"

Maar wat heeft mij verraden dat ik ook als FatWreck bekend sta? BTW Mijn Novel club blijft nog even geheim tenzij jij een goede vermoeden hebt waar ik niet onderuit kan
Een gutfeeling eigenlijk... Stijl kwam me gewoon bekend voor.
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:58 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik?
Toch wel onder een andere username dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')