Ok, dank je. Komt mooi uit, kan ik lekker wat talentjes halen voor de toekomst.quote:Op maandag 11 december 2006 15:24 schreef andre347 het volgende:
Ja .. je kan ze stallen bij die teams
Er is al weer een nieuwe versie van de patch die nagenoeg geen fouten heeftquote:Op maandag 11 december 2006 17:32 schreef CittaR het volgende:
nog maar even een postje... is het verstandig om de patch al erover heen te gooien want ik had gelezen dat er nogal wat foutjes inzaten...
Behalve het feit dat free transfers allemaal een contract van 5 jaar willen en over een paar jaar dus een groot deel van alle spelers onbetaalbaar zijn..quote:Op maandag 11 december 2006 17:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er is al weer een nieuwe versie van de patch die nagenoeg geen fouten heeft
Staat in dit topic vermeld![]()
Daar heb ik geen last vanquote:Op maandag 11 december 2006 17:46 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Behalve het feit dat free transfers allemaal een contract van 5 jaar willen en over een paar jaar dus een groot deel van alle spelers onbetaalbaar zijn..
Soms vraag je je af waar die testers mee bezig zijn..![]()
Iemand een idee wat dit betekent?quote:Points Deductions
Farnborough Town - 10 point
Deduction for entering into Administration
Bedankt.quote:Op maandag 11 december 2006 18:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Lijkt erop dat ze niet tijdig 'n minimum aan budget hebben kunnen "tonen".. Je moet 'n soort van startkapitaal hebben om in 'n divisie te spelen. "into administration" wil zeggen dat ze onder curatele staan, of zoiets in ieder geval..
ja, eigenlijk wel. zo heb ik Jairo uit brazilie gehaald voor 5 ton, verhuurd aan ADO waar hij de sterren van de hemel speelt (ADO staat 4e) en hij is 4e topscorer. nu bijna na een seizoen is die 4/5 miljoen waard...quote:Op maandag 11 december 2006 22:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik geef eigenlijk vrijwel nooit lange contracten, zeker niet aan bosman spelers.
Heeft iemand al veel voordeel gehad van het uitlenen van spelers aan een club?
Als ik de verhalen van SI goed begrijp kunnen ze er niks aan doen. Het is de crack die de code van de .exe verandert waardoor de dubbele transfer fee optreedt. SI is wel bereid om het te fixen (aangezien ze het gezeur zat zijn), maar niemand durft een savegame naar ze te sturen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:33 schreef dvdk het volgende:
het zijn echt smerige klootzakken bij sigames. die patch op patch 7.01 (dubbele transfer fee betalen, en expirering contract van je speler als ie je 1ste contract voorstel niet accepteert) hebben ze expres in die patch gezet om de gecrackte versies te frustreren. Ik wacht wel weer tot er een nieuwe crack weer komt...sukkeltjes, tot dan speel ik dit zielige spel niet meer en ga nuttige dingen doen.
Hoe frustreerden ze de mensen die het spel gekocht hebben dan? Je kan moeilijk een internationale regel opstellen tegen bugs, die zijn namelijk onvermijdelijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:56 schreef Herr_Munk het volgende:
Zo te merken is ze dat aardig gelukt de mensen die een gecrackte versie spelen te frustreren. Echter frustreerden ze ook de mensen die het spel netjes gekocht hebben en daar moet toch een internationale regel tegen komen vindt ik.
Als ze meer speeltijd krijgen dan stijgen de eigenschappen ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:22 schreef EvertonPride het volgende:
Ff een vraagje,
mijn training heb ik best goed in elkaar gezet waardoor vrijwel de hele selectie iedere maand verbetert kwa attributen. Ik wil graag mijn jonge talenten die nog net niet rijp zijn om in het 1e te spelen uit lenen aan ere-divisie clubs. Alleen ik ben dan bang dat ze niet zo snel verbeteren als bij mij? (5 sterren overal training)
cheers
Moet je hem maar origineel kopenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:33 schreef dvdk het volgende:
het zijn echt smerige klootzakken bij sigames. die patch op patch 7.01 (dubbele transfer fee betalen, en expirering contract van je speler als ie je 1ste contract voorstel niet accepteert) hebben ze expres in die patch gezet om de gecrackte versies te frustreren. Ik wacht wel weer tot er een nieuwe crack weer komt...sukkeltjes, tot dan speel ik dit zielige spel niet meer en ga nuttige dingen doen.
Ik sprak in het geval dat als SI games dat inderdaad deed om de illegalen te frustreren. Dat heb ik echter niet duidelijk gezegt in mijn post maar wil er toch graag op in gaan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:08 schreef BUG80 het volgende:
Hoe frustreerden ze de mensen die het spel gekocht hebben dan? Je kan moeilijk een internationale regel opstellen tegen bugs, die zijn namelijk onvermijdelijk.![]()
Bedankt voor de Tip .. ik zal us proberen..quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:08 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Alianza Lima heeft trouwens vaak goede talenten. Naast Millan is ook Carlos Elias zeker een aanraderWanneer je competites als China of Korea selecteert, en spelers uit wat armere landen toevoegt als extra spelers in de DB zitten daar vaak ook hele goedkope maar goede talenten in, zo heb ik een Koreaan en een Fin op proef die met hun 17 jaar, na een jaar wennen en een jaartje verhuur aan een eerste divisionist, zo aan de bak kunnen bij mijn PSV
Ik ben het wel deels met je eens.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:37 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Ik sprak in het geval dat als SI games dat inderdaad deed om de illegalen te frustreren. Dat heb ik echter niet duidelijk gezegt in mijn post maar wil er toch graag op in gaan.
Ik vindt nog steeds dat die regel best mag komen hoor. Ik betaal immers goed geld en dan verwacht ik geen smoesjes in de zin van "Bugs". Bugs zijn prima vermijdtbaar echter zit er een publisher achter de reet van de ontwikkelingsteam die onderhand flappen wil tappen.
Vergelijkbaar verhouding vindt ik als blijkt dat je brood, zojuist gekocht bij de bakker, een gaten kaas blijkt te zijn. Dan ga ik terug naar de bakker en krijg ik naast een nieuw brood of geld terug ook nog excuses. Dan gaat het hier "slechts" over een product van één euro, maar als het software is en het kost 50 euro is het onovermijdelijk?
Het voorbeeld is een brood van één euro.
Het geval is een spel van 50 euro.
Straks zijn zijn het auto's ter waarde van 50.000. met gaten in de uitlaat en dan zou je moeten kunnen leven omdat het om productiefouten mogelijk zijn? Hell no!
Mijn punt is dat ik voor die ¤50,- kwaliteit geleverd heb door te werken. Dan mag ik voor die ¤50,- precies dezelfde foutloze kwaliteit terug verwachten. Fouten in het product? Prima maar dan wel de prijs ernaar graag. Stagiaires die dus fouten kunnen maken krijgen als ze geluk hebben ook maar één euro per uur en is de prijs dus er naar. Wij "oudere" gamers kunnen die 50 euro misschien prima missen maar die kinderen van 13 jaar die dit spel ook willen kopen kunnen het wat minder missen en dan zou juist helemaal belachelijk zijn dat een spel onspeelbaar ( hier valt het gelukkig nog mee) omdat er bugs in zitten en dat maar als onvermijdelijk beschouwd wordt.
Hey ik heb ergens een zogenoemde FM Novel gelezen van iemand die waarschijnlijk gaat beginnen in Hong Kong ( Hij bouwt het verhaal flink op door eerst daar in de gevangenis te zitten enzo) Maar ik weet nog niet hoe zijn bevindingen zijn. Hoeveel teams spelen er eigenlijk mee in de competitie van Hong Kong? Ik durf te wedden dat het allemaal aartsrivalen zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 10:40 schreef Guimenez het volgende:
Ik probeer het tegenwoordig in Hong Kong, voor de uitdaging. Leuke competitie, lekker kort. Het niveau van de spelers is dramatisch, maar da's wel een leuke uitdaging.
Zoals Oasis in Wonderwall zingt: "I'm sure I heard it all before and never realy had a doubt"quote:Op woensdag 13 december 2006 14:19 schreef Guimenez het volgende:
Raad eens wie die dude isJe hebt me zelf aangeraden naar hier te komen kerel.
De league heeft 10 clubs, dus 18 competitiewedstrijden plus twee bekertoernooien. Er is inderdaad wel felle rivaliteit. Overigens zitten er ook fouten in de database. Zo moet mijn club, HKFC, 1,8 miljoen betalen om een ploeg als feeder te krijgen. Dat is meer dan wat de hele club waard is... Overigens heeft HKFC in FM 4 elftallen en in het echt 5. De ploeg die in FM een feeder club is, is in het echt het vijfde elftal van HKFC.
Ik?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:37 schreef Guimenez het volgende:
2 man? Wie nog meer dan?
Een gutfeeling eigenlijk... Stijl kwam me gewoon bekend voor.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:21 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Zoals Oasis in Wonderwall zingt: "I'm sure I heard it all before and never realy had a doubt"
Maar wat heeft mij verraden dat ik ook als FatWreck bekend sta? BTW Mijn Novel club blijft nog even geheim tenzij jij een goede vermoeden hebt waar ik niet onderuit kan
Toch wel onder een andere username dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |