Zijn Huntelaar en Kuijt beter dan Van Nistelrooy in het spel?quote:Op maandag 4 december 2006 08:11 schreef waterreus23 het volgende:
Met Oranje nu geplaatst voor het WK 2010 in Zui Afrika. Clarence Seedorf heeft mij verklaard niet meer geselecteerd te worden zolang ik bondscoach ben![]()
Speel met deze 11: Stekelenburg, Kromkamp, Boulahrouz, Matthijsen, Bouma, van Persie, van Bommel, Schaars, Robben, Kuyt en Huntelaar.
bank: Krul, Ooijer, Vlaar, Babel, Medujanin, van Nistelrooy, Vennegoor.
van nistelrooy is de jongste niet meer en zijn save is in 2010quote:Op maandag 4 december 2006 10:17 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Zijn Huntelaar en Kuijt beter dan Van Nistelrooy in het spel?
quote:Helaas, helaas. We hebben een tijdje moeten wachten op de nieuwe patch maar hij blijkt vol fouten te zitten. Het bestand herstelt een hoop fouten uit de originele versie van FM 2007, 7.0. Daarvoor in de plaats zijn enkele andere fouten teruggekomen. SI Games heeft inmiddels al zijn excuses aangeboden en aangegeven binnenkort een nieuwe patch uit te brengen.
De fouten lopen uiteen van totaal verkeerde transferbedragen tot spelers die na een weigering van een nieuw contract plots transfervrij zijn. Op de verschillende fora zijn veel negatieve reactie's, waaronder in dit topic.
Herkenbaar!quote:Op zondag 3 december 2006 23:46 schreef Herr_Munk het volgende:
een tvp en de hoop deze week het spel van VI te mogen ontvangen.
Ik start gewoon mijn game en gooi die fixes er wel overheen. Zijn save game compatible. Anders blijf je wachten, er is altijd wel iets. In het algemeen is het gewoon speelbaar en nu de regens gefixed zijn kun je ook long term games spelen. De match engine is nu ook erg goed.quote:Op maandag 4 december 2006 12:24 schreef Everett het volgende:
Lees net dit op www.manutd.nl
Misschien nog maar even wachten dan met die patch.
[..]
Voor mij zou dat uiterlijk vrijdag zijn, als ze één dag later zijn zeg ik á la minute het abbonement op. Ik houd me aan afspraken dan mogen zij dat ook doen.quote:Op maandag 4 december 2006 12:35 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Herkenbaar!Ik had ook de hoop dat die met het eerste exemplaar zou komen, maar blijkbaar pas drie weken na ontvangst van je betaling. Voor mij zou dat woensdag zijn, dus ik ben benieuwd. Ik ben FM 2006 nu ook wel zat na het spelen van de demo van FM 2007.
Speel jij in de NL-competitie dan? want ik speel met Chelsea en mijn spelers groeien wel degelijk, helemaal als ik ze koppel aan een topperquote:Op maandag 4 december 2006 13:28 schreef BobbyHill het volgende:
Ik heb ook maar even gewacht op de reacties gelukkigBehalve dat m'n spelers niet groeien, zie ik verder weinig fouten die het spel echt minder leuk maken. Dus ik installeer de patch wel zogauw ik zeker weet dat alles o.k is.
Ik speel met AZ en daar zie ik weinig effecten van mijn trainingen. Maar misschien ligt dat aan mijquote:Op maandag 4 december 2006 14:31 schreef TheVulture het volgende:
Speel jij in de NL-competitie dan? want ik speel met Chelsea en mijn spelers groeien wel degelijk, helemaal als ik ze koppel aan een topper
is al uit voor 7.0.1quote:Op maandag 4 december 2006 12:19 schreef Jelminho het volgende:
Nog steeds geen werkende no cd crack of wel ?
Schande dat jij maar blijft zeuren over een patch en no-cd crack terwijl je er als downloadende gebruiker er het minste recht op hebt.quote:Op maandag 4 december 2006 17:45 schreef dvdk het volgende:
[..]
schande dat ze 50 euro vragen voor een spel dat niet af is![]()
Hij werd eerst pas volgende week verwacht maar ik denk dat de druk te groot isquote:Op maandag 4 december 2006 17:44 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Het forum is weer down van SI dus ik denk dat ze de patch voor de patch erop gooien
grote bek op internet, kijken of je op centraal station,tegenover elkaar, nog zo stoer bent.quote:Op maandag 4 december 2006 17:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Schande dat jij maar blijft zeuren over een patch en no-cd crack terwijl je er als downloadende gebruiker er het minste recht op hebt.
quote:Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef dvdk het volgende:
[..]
grote bek op internet, kijken of je op centraal station,tegenover elkaar, nog zo stoer bent.
Zeg dat maar tegen SI als je ze tegen komt op het Centraal Station als je tevergeefs op mij staat te wachtenquote:Op maandag 4 december 2006 17:54 schreef dvdk het volgende:
ok.....je zegt dat ik geen recht op die patch zou hebben.....SI heeft geen recht op 50 euro als ze een product dat half-af is aanbieden.
ik wist wel dat je te schijt was, kneusquote:Op maandag 4 december 2006 17:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen SI als je ze tegen komt op het Centraal Station als je tevergeefs op mij staat te wachten![]()
Idd! Je zou toch bijna denken dat de leeftijd in je profiel gelogen isquote:Op maandag 4 december 2006 17:56 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik wist wel dat je te schijt was, kneus
Zoiets.quote:Op maandag 4 december 2006 19:34 schreef martjin het volgende:
tvp heet dat ofzo he.
Je schijnt dat probleem te kunnen verhelpen door de originele skin te gebruiken.quote:Op maandag 4 december 2006 19:46 schreef DaMart het volgende:
Had ik nou maar gewacht met die patch... ik speel altijd met match speed op full. Alleen de highlights gaan nu supertraag, over iedere spelseconde doet hij bijna twee hele secondes...
Dat maakt het spel juist zo mooi.quote:Op maandag 4 december 2006 21:01 schreef martjin het volgende:
Ik snap momenteen echt de ballen van dit kutspel. Heb gewoon superteam/spitsen/verdedigers. Maar het is weer het oude verhaal, 99 aanvallen, 0 doelputen. 1 tegenaanval en hij ligt er meteen in. Instelling staan gewoon perfect, precies voor elke man geregeld. Echt dom kutspel soms.
Op dit moment niet, ik verdien het gewoon om te winnen, krijg je zulk gezeik. Kan ik niet tegen.quote:
Ik heb nooit een andere gehad.quote:Op maandag 4 december 2006 20:40 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Je schijnt dat probleem te kunnen verhelpen door de originele skin te gebruiken.![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 14:52 schreef Crack_david het volgende:
toch maar een tvp. Ik ga pas spelen als ik positieve dingen hoor
Via het SI forum heb ik al een soort van oplossing gevonden. Gewoon de spelcache leeggooien (de patch zelf doet dat blijkbaar niet)... daarna kan de highlight schuifregelaar gebruikt worden om de spelsnelheid aan te passen.quote:Op maandag 4 december 2006 21:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb geen last van vertraagde gameplay.
Sommige mensen kunnen ook niet tegen hun verlies als ze op de Kalverstraat met hotel komen he... beuken ze de eigenaar maar meteen de hersens in!quote:Op maandag 4 december 2006 22:29 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Lekkere blessure heeft mijn spits![]()
Ja tegen monopoliquote:Op maandag 4 december 2006 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen ook niet tegen hun verlies als ze op de Kalverstraat met hotel komen he... beuken ze de eigenaar maar meteen de hersens in!
quote:Op maandag 4 december 2006 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen ook niet tegen hun verlies als ze op de Kalverstraat met hotel komen he... beuken ze de eigenaar maar meteen de hersens in!
20 keer weigeren en een vraagprijs opgeven in bij de spelersstatus?quote:Op maandag 4 december 2006 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik word een beetje moe van de clubs die 20x achter elkaar met hetzelfde lage bod voor een speler komen. Iemand een oplossing?
quote:Op maandag 4 december 2006 14:23 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Voor mij zou dat uiterlijk vrijdag zijn, als ze één dag later zijn zeg ik á la minute het abbonement op. Ik houd me aan afspraken dan mogen zij dat ook doen.
Heb jij trouwens, net als ik, min of meer al vast gesteld welke club je onder je hoede neemt mocht het spel op je deurmat vallen?
Ik kan maar niet kiezen tussen 1. Fc Nürnberg, VFL Bochum of Eintracht Frankfurt. (New England Revolution uit Boston MLS staat ook op het "verlanglijstje". Als iemand trouwens een leuke uitdaging in het verschiet voor me heeft neem ik die graag aan zodra ik het spel binnen heb.
tussen de bedrijven door ben ik wel weer lekker bezig in FM 2006
Een gevalletje LLM, ben als werkloze trainer begonnen en een aabod aanvaard van Hednesford in de Conference North league ze stonden 19de. Nu heb ik er twee succesvolle wedstrijden opzitten 3-2 gewonnen van de nummer 5 en met 6-0 gewonnen van de toenmalige nummer 18 terwijl ik na 30 minuten bij een 2-0 voorsprong een rode kaart te verwerken had.
Ik dacht ik ga ook even pronken met mijn (korte) prestaties
In mijn game met Orlando Pirates moest ik na 2 of 3 dagen al de beslissende wedstrijd in de kwartfinale poule van de African Champions League spelen... wel gewonnen, maar met spelers die ik na twee maanden naar de Under 19s heb gebonjourd of verkocht heb...quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:46 schreef AminBen het volgende:
Zonder Patch begonnen met de Hibs in Schotland. Op dag 2 al gelijk de Intertoto![]()
Top man! Speel ze! dan zal ik hem vandaag of morgen ook binnen krijgen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 07:46 schreef Peregrijn het volgende:
Ik heb het spel gisteren binnen gekregenBen gelijk flink aan de slag gegaan met Darlington in League Two. Flink gesaneerd en wat spelers gehuurd van mijn "parent clubs" Sunderland en Middlesbrough. Ben benieuwd wat het wordt. Men verwacht dat ik tiende wordt, maar ik ga voor minimaal de play-offs. Ik heb een paar goede assistent-managers en coaches aangetrokken. Nu mijn scoutingapparaat maar eens versterken en verder slechte spelers saneren om geld vrij te krijgen voor investeringen in mijn jeugopleiding.
Het begon al goed in ieder geval, aangezien Arsene Wenger me voorafgaand aan een oefenduel tegen Arsenal als een grote belofte in de trainerswereld zagHeeft toch wel inzicht die Fransoos
![]()
[..]
Goed bezig. Ik ben toevallig ook net met Darlington begonnen. Heb je nog tips... Het is namelijk vrij moelijk en juiste spelers te vinden en een leuke opstelling.quote:Op dinsdag 5 december 2006 07:46 schreef Peregrijn het volgende:
Ik heb het spel gisteren binnen gekregenBen gelijk flink aan de slag gegaan met Darlington in League Two. Flink gesaneerd en wat spelers gehuurd van mijn "parent clubs" Sunderland en Middlesbrough. Ben benieuwd wat het wordt. Men verwacht dat ik tiende wordt, maar ik ga voor minimaal de play-offs. Ik heb een paar goede assistent-managers en coaches aangetrokken. Nu mijn scoutingapparaat maar eens versterken en verder slechte spelers saneren om geld vrij te krijgen voor investeringen in mijn jeugopleiding.
Het begon al goed in ieder geval, aangezien Arsene Wenger me voorafgaand aan een oefenduel tegen Arsenal als een grote belofte in de trainerswereld zagHeeft toch wel inzicht die Fransoos
![]()
[..]
Beste tip is om spelers gratis te huren van Sunderland en Middlesbrough. Zo is Carson een leuk keepertje. Je kunt er zeker vier redelijke voetballers vandaan halen voor een jaar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:08 schreef Che1984 het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik ben toevallig ook net met Darlington begonnen. Heb je nog tips... Het is namelijk vrij moelijk en juiste spelers te vinden en een leuke opstelling.
Ja klopt, ben nu even aant kijken. Maar heb je verder geen gratis spelers aangetrokken?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:50 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Beste tip is om spelers gratis te huren van Sunderland en Middlesbrough. Zo is Carson een leuk keepertje. Je kunt er zeker vier redelijke voetballers vandaan halen voor een jaar.
Kan dat ook bij een game die je al aan het spelen bent? En staat dat dan bij options want had al zittenn kijken en kwam het zo 1-2-3 niet tegen....quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:53 schreef sjimz het volgende:
Je kan gewoon bij de instellingen de taal wijzigen in het nederlands![]()
Kan bij een game die je aan het spelen bentquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:05 schreef Fiduci het volgende:
[..]
Kan dat ook bij een game die je al aan het spelen bent? En staat dat dan bij options want had al zittenn kijken en kwam het zo 1-2-3 niet tegen....
Dankje!!! Scheelt mij weer tijd met vertalen!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan bij een game die je aan het spelen bent![]()
Options -> Preferences -> Language
Alleen is niet altijd alles goed naar het nederlands toe vertaalt....maar ik vind het niet zo super storendquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:18 schreef Fiduci het volgende:
[..]
Dankje!!! Scheelt mij weer tijd met vertalen!!
da's vaag, normaal gesproken valt zo'n transfer altijd in het water door een gebrek aan cashquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:27 schreef Rahl het volgende:
game verneukt
Had met Valencia Káka gekocht voor ¤61 miljoen... guess what, het bedrag werd verdubbelt dus zit ik nu met een enorme schuld
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06492/kakaveelwaard.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
sta nu 8 miljoen in het rood, en geen transferbudget meer over (had 87 milj transferbudget en 101 miljoen saldo)quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
da's vaag, normaal gesproken valt zo'n transfer altijd in het water door een gebrek aan cash![]()
Nee, alleen voor ¤80.000,- Ryan Laight DRC, Ben Harding AMC en Youssef Chida ST aangetrokken. Verder Carson GK (Sunderland) gratis gehuurd en nog wat spelers voor een deel van het salaris gehuurd: Rory McArdle DRC (Shef Wed), Floribert N'Galula DM (Man Utd), Ibrahim Sissoko MC (West Brom), Mike Jones AMRC (Tranmere) en Raffaele de Vita FC (Blackburn). Heb tien mensen eruit gegooid, dus mijn wagebudget ziet er ook positief uitquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:14 schreef Che1984 het volgende:
[..]
Ja klopt, ben nu even aant kijken. Maar heb je verder geen gratis spelers aangetrokken?
En welke opstelling speel je?
quote:Op maandag 4 december 2006 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat de speler niet naar 'n andere club in de MLS mag voor die datum, omdat nieuwe spelers daar verdeeld worden en dus niet naar de door jou gewenste club mogen verkassen.quote:
Haha, looooooooooser.quote:Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef dvdk het volgende:
[..]
grote bek op internet, kijken of je op centraal station,tegenover elkaar, nog zo stoer bent.
Om een of andere reden heb ik geen recht om me berichten te wijzigenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:27 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik ben de Fake file van de patch vergeten weg te halen nu speel ik dus met Fred Oosting bij het NL11tal.
Ik weet niet of hij hier al bekend is maar Antonio Cerrajero (15) is een wonderkid en is gemakkelijk weg te halen bij Atlético, ik heb hem bij Ipswich gehaald.![]()
donequote:Op dinsdag 5 december 2006 22:01 schreef Herr_Munk het volgende:
Trouwens wellicht een leuke site om toe te voegen aan de OP: www.fucktheref.nl
Niet via het snelmenu startenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:39 schreef TIM-846 het volgende:
Hoe starten jullie een nieuwe game bij FM2007? Bij mij zijn enkele spelers helemaal niet in het spel opgenomen heb ik het idee.. Voornamelijk talentjes uit oostbloklanden. Weet iemand wat ik moet doen om dit te fixen? Hoe ik mijn preferences in moet stellen, of wat ik anders kan doen?
Ok, bedankt! zal het even doen.. hopen dat het dan lukt!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet via het snelmenu startenmaar geavanceerde opties kiezen En de huge database downloaden op een van de sites die in de OP staat.
Ik had er wel gekeken maar kennelijk niet goed genoegquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:50 schreef sjimz het volgende:
http://forum.manutd.nl/index.php/topic,5974.0.html
Die site staat in de OP hoor![]()
Waarom heb Seedorf een conditie van 19?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:04 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Waarom wordt Collins John gewisseld voor Michel Vorm ( Reserverkeeper)
Oude man hequote:Op dinsdag 5 december 2006 23:08 schreef martjin het volgende:
[..]
Waarom heb Seedorf een conditie van 19?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |