Het schaep met de vijf poten.quote:Op zondag 3 december 2006 20:12 schreef rubbereend het volgende:
oneevanavond weer dat geouwehoer met die kutkoffertjes
quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 20:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
Thunderdome was weer ouderwets goed, geen racisten, weinig echt jonge koters gezien. Kortom weer een gezellig feestje
En overigens eindelijk weer is goed geluid
Idd, opzet was nu ook wat kleiner maar het was nu gewoon harde en zuiverder dan vorig jaarquote:Op zondag 3 december 2006 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]goed geluid is altijd wel belangrijk
Hahah, geweldigquote:Op zondag 3 december 2006 21:33 schreef Eilanden het volgende:
Dat was trouwens wel grappig .... Clau en Noca zaten in het vak naast me en door het plexiglas kan je elkaar gewoon zien. Ik belde vlak voor de wedstrijd Noca effe om te zien waar ze zaten. Vrienden van me hadden toen in de gaten dat ik een Groningen-fan aan het bellen was, dus ik kreeg heel veel shit over me heen, maar toen zagen ze dat Clau aan het meezwaaien was en toen wilde ze allemaal opeens mij telefoon![]()
![]()
je mag er toch vanuit gaan dat ID&T na zoveel evenementen in de Jaarbeurs het geluid toch op routine perfect moet hebbenquote:Op zondag 3 december 2006 21:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, opzet was nu ook wat kleiner maar het was nu gewoon harde en zuiverder dan vorig jaar.
Overigens was het decor half gejat van InQontrolmaar wat leuk gedaan was dat je rond om de DJ Booth kon lopen en dus vanachter de DJ de zaal in kon kijken
Ging wel goed ja, alleen het is maar Willem II.quote:Op zondag 3 december 2006 21:37 schreef Eilanden het volgende:
Jouw cluppie heeft het ook niet slecht gedaan Ray
quote:Op zondag 3 december 2006 21:33 schreef Eilanden het volgende:
Dat was trouwens wel grappig .... Clau en Noca zaten in het vak naast me en door het plexiglas kan je elkaar gewoon zien. Ik belde vlak voor de wedstrijd Noca effe om te zien waar ze zaten. Vrienden van me hadden toen in de gaten dat ik een Groningen-fan aan het bellen was, dus ik kreeg heel veel shit over me heen, maar toen zagen ze dat Clau aan het meezwaaien was en toen wilde ze allemaal opeens mijn telefoon![]()
![]()
Ja, maar sinds 2005 is TD in handen van Q-dancequote:Op zondag 3 december 2006 21:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je mag er toch vanuit gaan dat ID&T na zoveel evenementen in de Jaarbeurs het geluid toch op routine perfect moet hebben
Dat was trouwens wel grappig .... Clau en Noca zaten in het vak naast me en door het plexiglas kan je elkaar gewoon zien. Ik belde vlak voor de wedstrijd Noca effe om te zien waar ze zaten. Vrienden van me hadden toen in de gaten dat ik een Groningen-fan aan het bellen was, dus ik kreeg heel veel shit over me heen, maar toen zagen ze dat Clau aan het meezwaaien was en toen wilde ze allemaal opeens mijn telefoon![]()
![]()
![]()
ja en Q-Dance is gewoon ID&Tquote:Op zondag 3 december 2006 21:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ja, maar sinds 2005 is TD in handen van Q-dance
675.000 is de deal gewordenquote:Op zondag 3 december 2006 21:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
610.000 wordt er geboden met 2, 4, 5, 7.5 ton en een miljoen. en 100 euro.
Ze gaat door![]()
![]()
![]()
Nou, we werden anders nog aardig lang vastgehouden, hehe.quote:Op zondag 3 december 2006 21:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, Noca en Clau wilden om de een of andere reden snel naar huis
Ze waren niet zo enthousiast toen ik Noca aan de lijn had en ze alleen Noca zagen zwaaien, maar toen jij begon te zwaaien was het ineens niet erg meer dat ik met FCG-fans babbeldequote:Op zondag 3 december 2006 21:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik ken alleen Eilanden, maar de rest zwaaide later gezellig mee
Dat is toch wel een flink verschil nog met 675.000 euro.quote:
Duncan heeft wel een groot belang in Q-dance maar Q-dance is een opzichzelfstaande organisatie.quote:
Wellicht moesten ze zich mentaal voorbereiden op mijquote:Op zondag 3 december 2006 22:05 schreef SCH het volgende:
Clauw en Noca durfden ons gisteren niet te ontmoeten
Dat heeft weinig geholpenquote:Op zondag 3 december 2006 22:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wellicht moesten ze zich mentaal voorbereiden op mij![]()
Q-dance is inmiddels zelfs ingetrokken bij ID&T dus de banden zijn inmiddels wel heel hechtquote:Op zondag 3 december 2006 22:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Duncan heeft wel een groot belang in Q-dance maar Q-dance is een opzichzelfstaande organisatie.
ID&T doet alles maar van de hand en verneukt allesquote:Thunderdome is naar Q-dance gegaan omdat die de laatste jaren bewezen hebben om hardere stijlen goed te kunnen verwerken in goede shows en omdat ID&T niet echt meer de inspiratie had om nieuwe Thunderdomes te doen. Zover ik wel weet is een groot gedeelte van de Thunderdome mensen van ID&T nog wel nauw betrokken met de organisatie.
Vorig jaar was het mij iets teveel show, en merkte je dat Q-dance weinig ervaring had in de Jaarbeurs, maar dit jaar was er minder show en was het weer wat duitser/industrieel aangekleed. Al was het in 2004 echt industrieel aangekleed.
Het ligt aan jouquote:Op zondag 3 december 2006 22:10 schreef Eilanden het volgende:
Dit weekend werd er trouwens weer volop gescoord ... ligt het nou aan mij of werd er de laatste tijd opvallend veel gescoord
Haha, homo!quote:Op zondag 3 december 2006 22:05 schreef SCH het volgende:
Clauw en Noca durfden ons gisteren niet te ontmoeten
quote:Op zondag 3 december 2006 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
grrrr wat ben ik een muts giet ik bier op mn tieten
je moet ook niet liggen te fantaserenquote:Op zondag 3 december 2006 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
grrrr wat ben ik een muts giet ik bier op mn tieten
quote:Op zondag 3 december 2006 22:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je moet ook niet liggen te fantaseren
ja lauw bier is ook niet te drinkenquote:
dat deed ik heul nietquote:Op zondag 3 december 2006 22:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je moet ook niet liggen te fantaseren
quote:Op zondag 3 december 2006 22:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je durfde je telefoon niet eens op te nemen man
En ID&T is idd vreemd bezig, hele concepten drastisch omgooien maar goed gister is er met Thunderdome eindelijk weer is een goede beurt gemaakt door ID&T (aangezien het nog wel onder die naam georganiseerd word)quote:Op zondag 3 december 2006 22:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Q-dance is inmiddels zelfs ingetrokken bij ID&T dus de banden zijn inmiddels wel heel hecht
[..]
ID&T doet alles maar van de hand en verneukt allesInnercity om zeep geholpen...... hopelijk blijft trance energy nog een beetje
Van hetzelfde schoonheid.quote:
Je leeft nogquote:Op zondag 3 december 2006 22:42 schreef FrankyMcG het volgende:
ID&T zuigt sinds ze de hardcore verloochend hebben...
Nocaaaaaaquote:Op zondag 3 december 2006 22:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha, homo!
We hadden geen tijd men!
Eilandjuh![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 22:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Van hetzelfde schoonheid.
M'n poes heeft net een wenkbrauw weggeschroeid aan een kaars, de dwaas....
Dacht je dat ik mezelf van kant had gemaakt vanwege de monsterzege van de SP?quote:
Goed he? Ik moet ook echt toegeven dat ik echt helemaal poezen- kattengek ben nu we dat beestje ruim een half jaar hebben! Ze is zo liev!quote:
Is om SCH aan het lijntje te houden...quote:Volgens je fobo heb je nog steeds geen relatie
Ik dacht dat de Franse ME je ballen er af geschopt had.quote:Op zondag 3 december 2006 22:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dacht je dat ik mezelf van kant had gemaakt vanwege de monsterzege van de SP?
The thought crossed my mind
Ik doe mijn ogen wel dicht als zij er bij is.quote:Op zondag 3 december 2006 22:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Is om SCH aan het lijntje te houden...
Daar denken ze niet zo 'kleinschalig' en pakte ze het meteen groot aan met hun traangas tractaties!quote:Op zondag 3 december 2006 22:55 schreef SCH het volgende:
Ik dacht dat de Franse ME je ballen er af geschopt had.
UDC doet sinds 2 jaar iets heel goed; Armin Only. Voor de 2e maal uitverkocht en dit jaar was één van mn beste feesten ooitquote:Op zondag 3 december 2006 22:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En ID&T is idd vreemd bezig, hele concepten drastisch omgooien maar goed gister is er met Thunderdome eindelijk weer is een goede beurt gemaakt door ID&T (aangezien het nog wel onder die naam georganiseerd word)
Maar dit jaar was Sensation een flop, gaat Innercity flink floppen en was de rest van de feesten over het algemeen meer urban achtig.
Q-dance heeft het als organisatie dit jaar nog het beste gedaan, Q-base was goed, InQontrol was niet uitverkocht maar was gewoon goed, Qlimax kon niet tippen aan de 2004 editie maar was gewoon weer goed, en over Defqon hoorde ik ook weer goede verhalen.
UDC probeert het maar faalt steeds, die hebben 16 dec nigthmare en het is voor ze te hopen dat die slaagt, al heb ik er een hard hoofd in mede omdat ze Charly Lownoise en Menthal Theo ook geboekt hebben, die twee moeten echt met iets goeds komen willen ze niet een Rob G lot tegemoet gaan.
Maar goed vanaf volgend jaar ga ik iig minder, heb alles nu een beetje wel gezien.
goed uitrusten voor het snooker van morgenquote:
Staat bij ons voor zometeen ook nog op de band, eerst even Gordon Ramsay bekijken.quote:Op zondag 3 december 2006 22:56 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij heb ik David Lynch niet goed opgenomen.
.
Die ben ik ook al vergetenquote:Op zondag 3 december 2006 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat bij ons voor zometeen ook nog op de band, eerst even Gordon Ramsay bekijken.
Hehe, nee we doen het rustig aan vanavond.quote:
Het grote poker topic #132: freeroll met fokkers in de OP staat de volledige uitlegquote:
quote:
Oho. Aha.quote:Op maandag 4 december 2006 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het grote poker topic #132: freeroll met fokkers in de OP staat de volledige uitleg
Ja maar de zoekfunctie van Fok is bagger.quote:Op maandag 4 december 2006 00:56 schreef -Wolf- het volgende:
Jammer dat Groningen zo tegenvalt dit seizoen..
Is er al een topic met merkwaardige uitspraken van tv- en radiocommentatoren? Ik hoor af en toe echt de meest vreemde dingen..
En daarvoor een heel topicquote:Op zondag 3 december 2006 23:19 schreef borisz het volgende:
2,5 euro gewonnen:P bij die freeroll plaats 55 geeindigd![]()
Van de nederlaag?quote:
Die rubberduck is echt te goed voor deze wereldquote:Op maandag 4 december 2006 11:23 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
beterschap en ajb
[afbeelding]
wat heb jij nou weer nodig?quote:Op maandag 4 december 2006 11:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die rubberduck is echt te goed voor deze wereld
weet je het zeker?quote:
oke oke ik ben de beroerdste niet, delen?quote:Op maandag 4 december 2006 11:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heyyyyyyyyyyyyyyyy ... ik wil die tosti's !!!!!!!
* Eilanden memento-mori achterna rent
quote:Op maandag 4 december 2006 11:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oke oke ik ben de beroerdste niet, delen?
quote:Op maandag 4 december 2006 11:57 schreef rubbereend het volgende:
deel deze schaal ook maar
[afbeelding]
Al twee keer gedaan, voor 12 uur alquote:Op maandag 4 december 2006 12:22 schreef rubbereend het volgende:
3FM Serious request: welke 3 dj's? stemmen maar!
op wie?quote:Op maandag 4 december 2006 12:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Al twee keer gedaan, voor 12 uur al
Gerard, Claudia en Michiel.quote:
"Heeft een geile stem."quote:Op maandag 4 december 2006 12:27 schreef Memento-Mori het volgende:
motivatie toevoegen,. geen zin in
kusje terug M-Mquote:
neuh niks noemenswaardigquote:Op maandag 4 december 2006 12:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
kusje terug M-M![]()
Is er nog iets gebeurd tijdens mijn absentie?
op wie heb je gestemd?quote:Op maandag 4 december 2006 12:27 schreef Memento-Mori het volgende:
motivatie toevoegen,. geen zin in
noem bier over je borsten gieten maar niksquote:
quote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
noem bier over je borsten gieten maar niks
Ach ja, wij hebben de foto's ook nog niet gezienquote:Op maandag 4 december 2006 13:12 schreef Bos81 het volgende:
Heb ik dat weer![]()
Eindelijk iets leuks hier, ben ik er niet
als ik op een volgende meet maar wel alles IN mn mond giet anders heb ik een probleemquote:Op maandag 4 december 2006 13:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja, wij hebben de foto's ook nog niet gezien
quote:Op maandag 4 december 2006 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik op een volgende meet maar wel alles IN mn mond giet anders heb ik een probleem
Anders laat ik wel " per ongeluk" mijn glas over je heen vallenquote:Op maandag 4 december 2006 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik op een volgende meet maar wel alles IN mn mond giet anders heb ik een probleem
drink ik wel met 2 handenquote:Op maandag 4 december 2006 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]iedereen gaat waarschijnlijk steeds tegen je drinkarm stoten
dan gooi ik t bier eerder over iemand anders heen dan over mezelf denk ikquote:
je zoekt gewoon een excuus om aan haar te zittenquote:
Ben ik zo doorzichtigquote:Op maandag 4 december 2006 13:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je zoekt gewoon een excuus om aan haar te zitten
Nu begrijp ik waarom je op de afgelopen meet steeds maar aan Clau haar armen zatquote:Op maandag 4 december 2006 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]iedereen gaat waarschijnlijk steeds tegen je drinkarm stoten
Die blijft legendarischquote:Op maandag 4 december 2006 13:31 schreef dndiek het volgende:
Deze
http://www.youtube.com/watch?v=G6xmbJUpQuA
Ik zat achter rubbereend en alleen mijn drinkarm was zichtbaarquote:Op maandag 4 december 2006 13:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom je op de afgelopen meet steeds maar aan Clau haar armen zat![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef lookinforyou het volgende:
zo luitjes, gezellig hier, zo te lezen
lookinquote:Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef lookinforyou het volgende:
zo luitjes, gezellig hier, zo te lezen
Ietsje. Houdt nog niet over, maar ben op de weg terugquote:Op maandag 4 december 2006 13:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
heee Sand, gaat ie al wat beter?
Mooi zo!quote:Op maandag 4 december 2006 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ietsje. Houdt nog niet over, maar ben op de weg terug.
quote:Op maandag 4 december 2006 13:38 schreef dndiek het volgende:
Ik zat achter rubbereend en alleen mijn drinkarm was zichtbaar
Gezelligquote:Op maandag 4 december 2006 13:48 schreef RayMania het volgende:, middag.
Welkom terug Bos, hoe was het?
Kort maar krachtigquote:
ja, was het op kantoor maar zo rustigquote:
Is er een Action in de buurt?quote:Op maandag 4 december 2006 15:22 schreef RayMania het volgende:
Ik moet nog twee cadeautjes kopen voor Sinterklaas voor een Sinterklaasspel. Ongeveer 3,= per stuk. Iemand een ideetje, ik heb namelijk geen flauw idee wat ik moet kopen.
Ohja, handige winkel daarvoor. Even kijken of er een (met streepjes op e, maar dat kan ik hier nietquote:Op maandag 4 december 2006 15:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is er een Action in de buurt?
Die hebben vaak wel van die stomme dingen. BIjvoorbeeld pluche dieren voor een lage prijs.
quote:Op maandag 4 december 2006 15:42 schreef Memento-Mori het volgende:
3108252 tentamen 1: 7 tentamen 2: 4,8 eindcijfer: 5,5
whehehe wat een mazzel
whehehe wat een mazzel
whehehe wat een mazzel
Bloemendaelse drugsdealers weer beleverd?quote:Op maandag 4 december 2006 16:19 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was een rondje Haarlem en Bloemendaal om even wat zaakjes te regelen.
quote:Op maandag 4 december 2006 16:23 schreef Eilanden het volgende:
Bloemendaelse drugsdealers weer beleverd?
Bericht aan het Columbiaanse hoofdkantoor: De Golfer heeft zijn ronde weer gelopen en een hole-in-one geslagen... einde bericht
nee ik moet nog een ander tentamen terugquote:Op maandag 4 december 2006 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]dus ik kan nu stoppen met duimen?
*doorduimtquote:Op maandag 4 december 2006 16:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik moet nog een ander tentamen terug![]()
quote:
Axel begon heel hard te huilenquote:Op maandag 4 december 2006 16:45 schreef rubbereend het volgende:
veel plezier bij Againzender thuis GM; maar je weet toch wel dat hij getrouwd is hè?
nee, moet nog afkicken van het weekendquote:Op maandag 4 december 2006 17:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan wordt het zeker tijd voor een DVDtje?
DVD-marathon gehouden ofzo?quote:Op maandag 4 december 2006 18:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee, moet nog afkicken van het weekend
Hoe komt het dat je de laatste tijd zo druk bent met werk? Andere functie ofzo?quote:Op maandag 4 december 2006 19:10 schreef clauwheee het volgende:
Thuis
Net ff gegeten en nu maar verder thuis werken..ofzo
alle tijd dat ze heeft zitten fokken moet ze nu inhalenquote:Op maandag 4 december 2006 19:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je de laatste tijd zo druk bent met werk? Andere functie ofzo?
quote:Op maandag 4 december 2006 19:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
alle tijd dat ze heeft zitten fokken moet ze nu inhalen
Nope al gedaan, zaterdag. De gehele oprit stond vol, Glenn, Kady en hun neef met allebei een enorme berg speelgoed aan buit en alle volwassenen met een klein cadeautje. Verschil moet er zijn he....quote:Op maandag 4 december 2006 19:33 schreef methodmich het volgende:
Gaat hard DIGGER!
Morgen Sint vieren?
quote:
Hij wordt vriendelijk geadviseerd het zinkende schip te verlaten (waarschijnlijk na goed overleg tussen beide)quote:Op maandag 4 december 2006 20:02 schreef -Wolf- het volgende:
Zo zo, vd Herik weg. hij verlaat het zinkende schip..
Seizoensdruktequote:Op maandag 4 december 2006 19:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je de laatste tijd zo druk bent met werk? Andere functie ofzo?
Is het dan voor jou als marketeer extra druk? of ben je weer manusje-van-alles?quote:Op maandag 4 december 2006 20:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
SeizoensdrukteZorgverzekeringen he...
ONVZ? of wat zit er in die buurt?quote:Op maandag 4 december 2006 20:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
SeizoensdrukteZorgverzekeringen he...
Manusje van allesquote:Op maandag 4 december 2006 20:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Is het dan voor jou als marketeer extra druk? of ben je weer manusje-van-alles?
Echt niet. Wordt ik wel putjeschepper ofzoquote:Op maandag 4 december 2006 20:10 schreef Eilanden het volgende:
Als Grun-fan zal ze wel niet bij Unive werken
Die komt nu geloof ik voor de 10e keer langs!quote:Op maandag 4 december 2006 20:59 schreef borisz het volgende:
gejat uit het groningen topic http://www.youtube.com/watch?v=rzHgL-JRyIY![]()
morgen even terug kijkenquote:Op maandag 4 december 2006 21:23 schreef pascalheister het volgende:
leuke aflevering van Holland Sport
Je begrijpt ons helemaal verkeerdquote:Op maandag 4 december 2006 22:03 schreef Eilanden het volgende:
Als ik Ray en Bos goed begrijp:
Zij waren met hun ballen aan het spelen, maar Ray deed dat beter want hij won met 3-0! Daarna stopte Bos Ray in zijn zak en nu wil hij hem met wat takjes gaan spanken!
Kinky!!
Wie is inquote:Op maandag 4 december 2006 22:11 schreef Messenga het volgende:
Vanaf morgen mag in Bos ook weer verslaan!
Ray is eng..
dat hoop ik zondagmiddag ook te kunnen zeggenquote:
Wiequote:
rondje wodka dan maar....quote:
Watquote:
Waaromquote:
Koop een auto!quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:34 schreef VoreG het volgende:
Kut NS
"O+ De nieuwe dienstregeling goed voor iedereen"
Ik kan dus voortaan 10 minuten langer in de trein zitten, omdat dat ding op Goude moet stoppen.
En dus is de trein voller, want al die Gouda-reizgers moeten er ook nog bij
Klote idd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:34 schreef VoreG het volgende:
Kut NS
"O+ De nieuwe dienstregeling goed voor iedereen"
Ik kan dus voortaan 10 minuten langer in de trein zitten, omdat dat ding op Goude moet stoppen.
En dus is de trein voller, want al die Gouda-reizgers moeten er ook nog bij
Under construction.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:27 schreef popolon het volgende:
Wat een gezellig bloggie.
quote:Beste Trudie:
Er is een nieuwe reactie achtergelaten op je weblog "Bluezz'blog!," voor het bericht "Maandag 4 december 2006, een geheel vernieuwde blog!."
Reactie van:
Naam: popo
IP-adres: ----
Reactie:
tvp
Waarschijnlijk is dit reactie-spam
't Houdt niet op.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:37 schreef rubbereend het volgende:
al sneeuw moeten schuiven popo?
is dat het hoofd van de sneeuwpop die je gemaakt hebt?quote:
Van een Ajacied dusquote:Op maandag 4 december 2006 16:39 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG heeft net een pak gekocht van Humberto (Tan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |