Ach ja, wij hebben de foto's ook nog niet gezienquote:Op maandag 4 december 2006 13:12 schreef Bos81 het volgende:
Heb ik dat weer![]()
Eindelijk iets leuks hier, ben ik er niet
als ik op een volgende meet maar wel alles IN mn mond giet anders heb ik een probleemquote:Op maandag 4 december 2006 13:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja, wij hebben de foto's ook nog niet gezien
quote:Op maandag 4 december 2006 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik op een volgende meet maar wel alles IN mn mond giet anders heb ik een probleem
Anders laat ik wel " per ongeluk" mijn glas over je heen vallenquote:Op maandag 4 december 2006 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik op een volgende meet maar wel alles IN mn mond giet anders heb ik een probleem
drink ik wel met 2 handenquote:Op maandag 4 december 2006 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]iedereen gaat waarschijnlijk steeds tegen je drinkarm stoten
dan gooi ik t bier eerder over iemand anders heen dan over mezelf denk ikquote:
je zoekt gewoon een excuus om aan haar te zittenquote:
Ben ik zo doorzichtigquote:Op maandag 4 december 2006 13:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je zoekt gewoon een excuus om aan haar te zitten
Nu begrijp ik waarom je op de afgelopen meet steeds maar aan Clau haar armen zatquote:Op maandag 4 december 2006 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]iedereen gaat waarschijnlijk steeds tegen je drinkarm stoten
Die blijft legendarischquote:Op maandag 4 december 2006 13:31 schreef dndiek het volgende:
Deze
http://www.youtube.com/watch?v=G6xmbJUpQuA
Ik zat achter rubbereend en alleen mijn drinkarm was zichtbaarquote:Op maandag 4 december 2006 13:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom je op de afgelopen meet steeds maar aan Clau haar armen zat![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef lookinforyou het volgende:
zo luitjes, gezellig hier, zo te lezen
lookinquote:Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef lookinforyou het volgende:
zo luitjes, gezellig hier, zo te lezen
Ietsje. Houdt nog niet over, maar ben op de weg terugquote:Op maandag 4 december 2006 13:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
heee Sand, gaat ie al wat beter?
Mooi zo!quote:Op maandag 4 december 2006 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ietsje. Houdt nog niet over, maar ben op de weg terug.
quote:Op maandag 4 december 2006 13:38 schreef dndiek het volgende:
Ik zat achter rubbereend en alleen mijn drinkarm was zichtbaar
Gezelligquote:Op maandag 4 december 2006 13:48 schreef RayMania het volgende:, middag.
Welkom terug Bos, hoe was het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |