Ach ja, wij hebben de foto's ook nog niet gezienquote:Op maandag 4 december 2006 13:12 schreef Bos81 het volgende:
Heb ik dat weer![]()
Eindelijk iets leuks hier, ben ik er niet
als ik op een volgende meet maar wel alles IN mn mond giet anders heb ik een probleemquote:Op maandag 4 december 2006 13:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja, wij hebben de foto's ook nog niet gezien
quote:Op maandag 4 december 2006 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik op een volgende meet maar wel alles IN mn mond giet anders heb ik een probleem
Anders laat ik wel " per ongeluk" mijn glas over je heen vallenquote:Op maandag 4 december 2006 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik op een volgende meet maar wel alles IN mn mond giet anders heb ik een probleem
drink ik wel met 2 handenquote:Op maandag 4 december 2006 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]iedereen gaat waarschijnlijk steeds tegen je drinkarm stoten
dan gooi ik t bier eerder over iemand anders heen dan over mezelf denk ikquote:
je zoekt gewoon een excuus om aan haar te zittenquote:
Ben ik zo doorzichtigquote:Op maandag 4 december 2006 13:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je zoekt gewoon een excuus om aan haar te zitten
Nu begrijp ik waarom je op de afgelopen meet steeds maar aan Clau haar armen zatquote:Op maandag 4 december 2006 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]iedereen gaat waarschijnlijk steeds tegen je drinkarm stoten
Die blijft legendarischquote:Op maandag 4 december 2006 13:31 schreef dndiek het volgende:
Deze
http://www.youtube.com/watch?v=G6xmbJUpQuA
Ik zat achter rubbereend en alleen mijn drinkarm was zichtbaarquote:Op maandag 4 december 2006 13:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom je op de afgelopen meet steeds maar aan Clau haar armen zat![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef lookinforyou het volgende:
zo luitjes, gezellig hier, zo te lezen
lookinquote:Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef lookinforyou het volgende:
zo luitjes, gezellig hier, zo te lezen
Ietsje. Houdt nog niet over, maar ben op de weg terugquote:Op maandag 4 december 2006 13:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
heee Sand, gaat ie al wat beter?
Mooi zo!quote:Op maandag 4 december 2006 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ietsje. Houdt nog niet over, maar ben op de weg terug.
quote:Op maandag 4 december 2006 13:38 schreef dndiek het volgende:
Ik zat achter rubbereend en alleen mijn drinkarm was zichtbaar
Gezelligquote:Op maandag 4 december 2006 13:48 schreef RayMania het volgende:, middag.
Welkom terug Bos, hoe was het?
Kort maar krachtigquote:
ja, was het op kantoor maar zo rustigquote:
Is er een Action in de buurt?quote:Op maandag 4 december 2006 15:22 schreef RayMania het volgende:
Ik moet nog twee cadeautjes kopen voor Sinterklaas voor een Sinterklaasspel. Ongeveer 3,= per stuk. Iemand een ideetje, ik heb namelijk geen flauw idee wat ik moet kopen.
Ohja, handige winkel daarvoor. Even kijken of er een (met streepjes op e, maar dat kan ik hier nietquote:Op maandag 4 december 2006 15:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is er een Action in de buurt?
Die hebben vaak wel van die stomme dingen. BIjvoorbeeld pluche dieren voor een lage prijs.
quote:Op maandag 4 december 2006 15:42 schreef Memento-Mori het volgende:
3108252 tentamen 1: 7 tentamen 2: 4,8 eindcijfer: 5,5
whehehe wat een mazzel
whehehe wat een mazzel
whehehe wat een mazzel
Bloemendaelse drugsdealers weer beleverd?quote:Op maandag 4 december 2006 16:19 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was een rondje Haarlem en Bloemendaal om even wat zaakjes te regelen.
quote:Op maandag 4 december 2006 16:23 schreef Eilanden het volgende:
Bloemendaelse drugsdealers weer beleverd?
Bericht aan het Columbiaanse hoofdkantoor: De Golfer heeft zijn ronde weer gelopen en een hole-in-one geslagen... einde bericht
nee ik moet nog een ander tentamen terugquote:Op maandag 4 december 2006 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]dus ik kan nu stoppen met duimen?
*doorduimtquote:Op maandag 4 december 2006 16:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik moet nog een ander tentamen terug![]()
quote:
Axel begon heel hard te huilenquote:Op maandag 4 december 2006 16:45 schreef rubbereend het volgende:
veel plezier bij Againzender thuis GM; maar je weet toch wel dat hij getrouwd is hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |