quote:Op zondag 3 december 2006 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
grrrr wat ben ik een muts giet ik bier op mn tieten
je moet ook niet liggen te fantaserenquote:Op zondag 3 december 2006 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
grrrr wat ben ik een muts giet ik bier op mn tieten
quote:Op zondag 3 december 2006 22:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je moet ook niet liggen te fantaseren
ja lauw bier is ook niet te drinkenquote:
dat deed ik heul nietquote:Op zondag 3 december 2006 22:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je moet ook niet liggen te fantaseren
quote:Op zondag 3 december 2006 22:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je durfde je telefoon niet eens op te nemen man
En ID&T is idd vreemd bezig, hele concepten drastisch omgooien maar goed gister is er met Thunderdome eindelijk weer is een goede beurt gemaakt door ID&T (aangezien het nog wel onder die naam georganiseerd word)quote:Op zondag 3 december 2006 22:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Q-dance is inmiddels zelfs ingetrokken bij ID&T dus de banden zijn inmiddels wel heel hecht
[..]
ID&T doet alles maar van de hand en verneukt allesInnercity om zeep geholpen...... hopelijk blijft trance energy nog een beetje
Van hetzelfde schoonheid.quote:
Je leeft nogquote:Op zondag 3 december 2006 22:42 schreef FrankyMcG het volgende:
ID&T zuigt sinds ze de hardcore verloochend hebben...
Nocaaaaaaquote:Op zondag 3 december 2006 22:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha, homo!
We hadden geen tijd men!
Eilandjuh![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 22:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Van hetzelfde schoonheid.
M'n poes heeft net een wenkbrauw weggeschroeid aan een kaars, de dwaas....
Dacht je dat ik mezelf van kant had gemaakt vanwege de monsterzege van de SP?quote:
Goed he? Ik moet ook echt toegeven dat ik echt helemaal poezen- kattengek ben nu we dat beestje ruim een half jaar hebben! Ze is zo liev!quote:
Is om SCH aan het lijntje te houden...quote:Volgens je fobo heb je nog steeds geen relatie
Ik dacht dat de Franse ME je ballen er af geschopt had.quote:Op zondag 3 december 2006 22:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dacht je dat ik mezelf van kant had gemaakt vanwege de monsterzege van de SP?
The thought crossed my mind
Ik doe mijn ogen wel dicht als zij er bij is.quote:Op zondag 3 december 2006 22:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Is om SCH aan het lijntje te houden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |