Het schaep met de vijf poten.quote:Op zondag 3 december 2006 20:12 schreef rubbereend het volgende:
oneevanavond weer dat geouwehoer met die kutkoffertjes
quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 20:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
Thunderdome was weer ouderwets goed, geen racisten, weinig echt jonge koters gezien. Kortom weer een gezellig feestje
En overigens eindelijk weer is goed geluid
Idd, opzet was nu ook wat kleiner maar het was nu gewoon harde en zuiverder dan vorig jaarquote:Op zondag 3 december 2006 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]goed geluid is altijd wel belangrijk
Hahah, geweldigquote:Op zondag 3 december 2006 21:33 schreef Eilanden het volgende:
Dat was trouwens wel grappig .... Clau en Noca zaten in het vak naast me en door het plexiglas kan je elkaar gewoon zien. Ik belde vlak voor de wedstrijd Noca effe om te zien waar ze zaten. Vrienden van me hadden toen in de gaten dat ik een Groningen-fan aan het bellen was, dus ik kreeg heel veel shit over me heen, maar toen zagen ze dat Clau aan het meezwaaien was en toen wilde ze allemaal opeens mij telefoon![]()
![]()
je mag er toch vanuit gaan dat ID&T na zoveel evenementen in de Jaarbeurs het geluid toch op routine perfect moet hebbenquote:Op zondag 3 december 2006 21:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, opzet was nu ook wat kleiner maar het was nu gewoon harde en zuiverder dan vorig jaar.
Overigens was het decor half gejat van InQontrolmaar wat leuk gedaan was dat je rond om de DJ Booth kon lopen en dus vanachter de DJ de zaal in kon kijken
Ging wel goed ja, alleen het is maar Willem II.quote:Op zondag 3 december 2006 21:37 schreef Eilanden het volgende:
Jouw cluppie heeft het ook niet slecht gedaan Ray
quote:Op zondag 3 december 2006 21:33 schreef Eilanden het volgende:
Dat was trouwens wel grappig .... Clau en Noca zaten in het vak naast me en door het plexiglas kan je elkaar gewoon zien. Ik belde vlak voor de wedstrijd Noca effe om te zien waar ze zaten. Vrienden van me hadden toen in de gaten dat ik een Groningen-fan aan het bellen was, dus ik kreeg heel veel shit over me heen, maar toen zagen ze dat Clau aan het meezwaaien was en toen wilde ze allemaal opeens mijn telefoon![]()
![]()
Ja, maar sinds 2005 is TD in handen van Q-dancequote:Op zondag 3 december 2006 21:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je mag er toch vanuit gaan dat ID&T na zoveel evenementen in de Jaarbeurs het geluid toch op routine perfect moet hebben
Dat was trouwens wel grappig .... Clau en Noca zaten in het vak naast me en door het plexiglas kan je elkaar gewoon zien. Ik belde vlak voor de wedstrijd Noca effe om te zien waar ze zaten. Vrienden van me hadden toen in de gaten dat ik een Groningen-fan aan het bellen was, dus ik kreeg heel veel shit over me heen, maar toen zagen ze dat Clau aan het meezwaaien was en toen wilde ze allemaal opeens mijn telefoon![]()
![]()
![]()
ja en Q-Dance is gewoon ID&Tquote:Op zondag 3 december 2006 21:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ja, maar sinds 2005 is TD in handen van Q-dance
675.000 is de deal gewordenquote:Op zondag 3 december 2006 21:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
610.000 wordt er geboden met 2, 4, 5, 7.5 ton en een miljoen. en 100 euro.
Ze gaat door![]()
![]()
![]()
Nou, we werden anders nog aardig lang vastgehouden, hehe.quote:Op zondag 3 december 2006 21:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, Noca en Clau wilden om de een of andere reden snel naar huis
Ze waren niet zo enthousiast toen ik Noca aan de lijn had en ze alleen Noca zagen zwaaien, maar toen jij begon te zwaaien was het ineens niet erg meer dat ik met FCG-fans babbeldequote:Op zondag 3 december 2006 21:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik ken alleen Eilanden, maar de rest zwaaide later gezellig mee
Dat is toch wel een flink verschil nog met 675.000 euro.quote:
Duncan heeft wel een groot belang in Q-dance maar Q-dance is een opzichzelfstaande organisatie.quote:
Wellicht moesten ze zich mentaal voorbereiden op mijquote:Op zondag 3 december 2006 22:05 schreef SCH het volgende:
Clauw en Noca durfden ons gisteren niet te ontmoeten
Dat heeft weinig geholpenquote:Op zondag 3 december 2006 22:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wellicht moesten ze zich mentaal voorbereiden op mij![]()
Q-dance is inmiddels zelfs ingetrokken bij ID&T dus de banden zijn inmiddels wel heel hechtquote:Op zondag 3 december 2006 22:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Duncan heeft wel een groot belang in Q-dance maar Q-dance is een opzichzelfstaande organisatie.
ID&T doet alles maar van de hand en verneukt allesquote:Thunderdome is naar Q-dance gegaan omdat die de laatste jaren bewezen hebben om hardere stijlen goed te kunnen verwerken in goede shows en omdat ID&T niet echt meer de inspiratie had om nieuwe Thunderdomes te doen. Zover ik wel weet is een groot gedeelte van de Thunderdome mensen van ID&T nog wel nauw betrokken met de organisatie.
Vorig jaar was het mij iets teveel show, en merkte je dat Q-dance weinig ervaring had in de Jaarbeurs, maar dit jaar was er minder show en was het weer wat duitser/industrieel aangekleed. Al was het in 2004 echt industrieel aangekleed.
Het ligt aan jouquote:Op zondag 3 december 2006 22:10 schreef Eilanden het volgende:
Dit weekend werd er trouwens weer volop gescoord ... ligt het nou aan mij of werd er de laatste tijd opvallend veel gescoord
Haha, homo!quote:Op zondag 3 december 2006 22:05 schreef SCH het volgende:
Clauw en Noca durfden ons gisteren niet te ontmoeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |