Daar denken ze niet zo 'kleinschalig' en pakte ze het meteen groot aan met hun traangas tractaties!quote:Op zondag 3 december 2006 22:55 schreef SCH het volgende:
Ik dacht dat de Franse ME je ballen er af geschopt had.
UDC doet sinds 2 jaar iets heel goed; Armin Only. Voor de 2e maal uitverkocht en dit jaar was één van mn beste feesten ooitquote:Op zondag 3 december 2006 22:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En ID&T is idd vreemd bezig, hele concepten drastisch omgooien maar goed gister is er met Thunderdome eindelijk weer is een goede beurt gemaakt door ID&T (aangezien het nog wel onder die naam georganiseerd word)
Maar dit jaar was Sensation een flop, gaat Innercity flink floppen en was de rest van de feesten over het algemeen meer urban achtig.
Q-dance heeft het als organisatie dit jaar nog het beste gedaan, Q-base was goed, InQontrol was niet uitverkocht maar was gewoon goed, Qlimax kon niet tippen aan de 2004 editie maar was gewoon weer goed, en over Defqon hoorde ik ook weer goede verhalen.
UDC probeert het maar faalt steeds, die hebben 16 dec nigthmare en het is voor ze te hopen dat die slaagt, al heb ik er een hard hoofd in mede omdat ze Charly Lownoise en Menthal Theo ook geboekt hebben, die twee moeten echt met iets goeds komen willen ze niet een Rob G lot tegemoet gaan.
Maar goed vanaf volgend jaar ga ik iig minder, heb alles nu een beetje wel gezien.
goed uitrusten voor het snooker van morgenquote:
Staat bij ons voor zometeen ook nog op de band, eerst even Gordon Ramsay bekijken.quote:Op zondag 3 december 2006 22:56 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij heb ik David Lynch niet goed opgenomen.
.
Die ben ik ook al vergetenquote:Op zondag 3 december 2006 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat bij ons voor zometeen ook nog op de band, eerst even Gordon Ramsay bekijken.
Hehe, nee we doen het rustig aan vanavond.quote:
Het grote poker topic #132: freeroll met fokkers in de OP staat de volledige uitlegquote:
quote:
Oho. Aha.quote:Op maandag 4 december 2006 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het grote poker topic #132: freeroll met fokkers in de OP staat de volledige uitleg
Ja maar de zoekfunctie van Fok is bagger.quote:Op maandag 4 december 2006 00:56 schreef -Wolf- het volgende:
Jammer dat Groningen zo tegenvalt dit seizoen..
Is er al een topic met merkwaardige uitspraken van tv- en radiocommentatoren? Ik hoor af en toe echt de meest vreemde dingen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |