quote:Op zondag 3 december 2006 14:40 schreef Houniet het volgende:
voorzet DE MUL
kampioenuh!quote:
Neuh, wel gewoon blij dat er weer eens gescoord wordt..quote:
Die 50.000 zitten er niet. Dus dit is in deze een onzin argument.quote:Op zondag 3 december 2006 14:40 schreef HeatWave het volgende:
Er kunnen 50.000 man in de ArenA geen 5 miljoen
Nee, maar het is goed voor het zelfvertrouwen van de ploeg, ook al is het "maar" Willem 2quote:
ja, lekker belangrijk. Ik word gewoon moe van die gassies die elke keer maar weer beginnen hierover. Ik zit niet in de Arena vandaag en de reden gaat gewoon geen hond wat aan..quote:Op zondag 3 december 2006 14:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die 50.000 zitten er niet. Dus dit is in deze een onzin argument.
Dat klopt, misschien maar goed ook zodat jullie AZ volgende week op een gelijkspel kunnen houdenquote:Op zondag 3 december 2006 14:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee, maar het is goed voor het zelfvertrouwen van de ploeg, ook al is het "maar" Willem 2
Andy Houtkamp adviseert ajax-fans om toch nog snel naar de Arena te komen.quote:Op zondag 3 december 2006 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, lekker belangrijk. Ik word gewoon moe van die gassies die elke keer maar weer beginnen hierover. Ik zit niet in de Arena vandaag en de reden gaat gewoon geen hond wat aan..
Nogmaals dus: bemoei je niet met mijn prive leven...
quote:Op zondag 3 december 2006 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
"ajax binnen een kwartiertje net zoveel doelpunten als in de laatste 5 wedstrijden"
Ik weet niet waarom jij je aangevallen voelt, maar goed einde discussiequote:Op zondag 3 december 2006 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, lekker belangrijk. Ik word gewoon moe van die gassies die elke keer maar weer beginnen hierover. Ik zit niet in de Arena vandaag en de reden gaat gewoon geen hond wat aan..
Nogmaals dus: bemoei je niet met mijn prive leven...
doe eens niet zo stoer!quote:Op zondag 3 december 2006 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
"ajax binnen een kwartiertje net zoveel doelpunten als in de laatste 5 wedstrijden"
Goed voor het zelfvertrouwen was afdoende geweestquote:Op zondag 3 december 2006 14:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee, maar het is goed voor het zelfvertrouwen van de ploeg, ook al is het "maar" Willem 2
ik vond hem wel goedquote:Op zondag 3 december 2006 14:46 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
doe eens niet zo stoer!
Ik citeer slechts de verslaggever van Radio Langs de Lijn.quote:Op zondag 3 december 2006 14:46 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
doe eens niet zo stoer!
Niks gelijkspel, we moeten gewoon winnenquote:Op zondag 3 december 2006 14:45 schreef knep het volgende:
[..]
Dat klopt, misschien maar goed ook zodat jullie AZ volgende week op een gelijkspel kunnen houden.
quote:Op zondag 3 december 2006 14:47 schreef maril het volgende:
[..]
Goed voor het zelfvertrouwen was afdoende geweest![]()
Van mij hoeft dat nietquote:Op zondag 3 december 2006 14:48 schreef Vom het volgende:
[..]
Niks gelijkspel, we moeten gewoon winnen![]()
Dat snap ikquote:
Ik neem aan dat jij erg blij bent als je club flink verliest dus?quote:
waar baseer je dat opquote:Op zondag 3 december 2006 14:50 schreef BigFire het volgende:
een ruime overwinning hebben we ook wel verdiend![]()
Is het vandaag Heatwave is lichtgeraakt-dag?quote:Op zondag 3 december 2006 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij erg blij bent als je club flink verliest dus?
Is het vandaag domme opmerkingen dag?
Moet jij niet je familie gaan vervelen?quote:Op zondag 3 december 2006 14:51 schreef DarkShine het volgende:
Moeten jullie niet in de ArenA zitten of toch maar niet na 2 nederlagen op rij?
Come on Excelsior!
quote:Op zondag 3 december 2006 14:51 schreef DarkShine het volgende:
Come on Excelsior!
Dit is nou niet echt meteen "uit het dipje' natuurlijk.. het is leuk om te zien en Ajax speelt goed, maar WillemII stelt er ook bar weinig tegenover hoor..quote:Op zondag 3 december 2006 14:50 schreef Leso_Varen het volgende:
Ajax![]()
Toch wel leuk dat ze weer uit hun dipje zijn gekomen. Ze spelen erg goed volgens de radio. Nou is het wel tegen Willem II, maar toch leuk. Maakt de competitie spannender
Ik bedoel maar, weer zo'n bemoeial.quote:Op zondag 3 december 2006 14:51 schreef DarkShine het volgende:
Come on Excelsior!
Niet zo stoken jij!quote:Op zondag 3 december 2006 14:51 schreef DarkShine het volgende:
Come on Excelsior!
Jij kent Heatwave nog niet denk ik.quote:Op zondag 3 december 2006 14:51 schreef kollie het volgende:
Is het vandaag Heatwave is lichtgeraakt-dag?
Ik reageer graag op josti;s jaquote:Op zondag 3 december 2006 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij kent Heatwave nog niet denk ik.
Dat is elke dag![]()
![]()
Kappen nou.quote:Op zondag 3 december 2006 14:54 schreef DarkShine het volgende:
Is toch een normale vraag of jullie niet in A'dam moeten zijn?
NEE!! EN NOU OPTIEVEN!!!!quote:Op zondag 3 december 2006 14:54 schreef DarkShine het volgende:
Houd eens opquote:Op zondag 3 december 2006 14:54 schreef DarkShine het volgende:
Moet jij niet in Alkmaar zijn?quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 14:54 schreef DarkShine het volgende:
Is het ook, vroeg het me ook al af.quote:Op zondag 3 december 2006 14:54 schreef DarkShine het volgende:
Wij zijn 818-supportersquote:Op zondag 3 december 2006 14:54 schreef DarkShine het volgende:
Wtf, toen ik niet bij Utrecht-Roda was kreeg ik die vraag ook. Stel ik hem terug moet ik kappen?quote:
quote:
Ik zal er eens op lettenquote:
He jij, kom eens van die kast afquote:
Ga jij nou maar lekker de straat op met wat spandoeken om je aversie tegen AZ te uiten. Misschien kan je met een metalen bakje nog wat rammelen voor wat stuivers.quote:
Jap, voorkeursbehandeling.quote:Op zondag 3 december 2006 14:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wtf, toen ik niet bij Utrecht-Roda was kreeg ik die vraag ook. Stel ik hem terug moet ik kappen?
ben jij geen mod?quote:Op zondag 3 december 2006 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Willen alle zwakzinnigen weer hun pillen nemen en oprotten met dat gejank?
Het gaat jullie geen ene flikker aan waarom ik en de rest van de Ajacieden niet in de ArenA zitten..
Rasjostis
Ze mogen het omgekeerd wel vragen, de vraag terug en het zeurt weer.quote:Op zondag 3 december 2006 14:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Is het ook, vroeg het me ook al af.![]()
Mooie aanval.quote:Op zondag 3 december 2006 14:56 schreef Superheld het volgende:
Heerenveen voor, alves
Zal ook een 020 shirtje aantrekken danquote:
In deze wedstrijd wel, want Feyenoord had al een paar goede kansen.quote:Op zondag 3 december 2006 14:57 schreef RayMania het volgende:
Feyenoord, al is dat geen verrassing meer.
Bij jou is dat een normale vraag ja. De trollerige manier waarop zo een user als paultjuhhhhh dat doet niet. Het is toch wel duidelijk dat er hier mensen zonder seizoenskaart zitten? Op zondag werken? Iets anders hebben? Volgens mij is die paultjuuhhhhhhh nog Utrecht supporter ook, dus wat doet hij hier eigenlijk?quote:Op zondag 3 december 2006 14:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wtf, toen ik niet bij Utrecht-Roda was kreeg ik die vraag ook. Stel ik hem terug moet ik kappen?
Helemaal niets in Rotterdam...quote:Op zondag 3 december 2006 14:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
In deze wedstrijd wel, want Feyenoord had al een paar goede kansen.
idd heel knapquote:Op zondag 3 december 2006 14:58 schreef xFriendx het volgende:
Impressive die Alves, gewoon alweer hij. Het is net zo'n mechanisch knuffeldier met een Duracel batterij, it just keeps on going.
Wiequote:Op zondag 3 december 2006 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij jou is dat een normale vraag ja. De trollerige manier waarop zo een user als paultjuhhhhh dat doet niet. Het is toch wel duidelijk dat er hier mensen zonder seizoenskaart zitten? Op zondag werken? Iets anders hebben? Volgens mij is die paultjuuhhhhhhh nog Utrecht supporter ook, dus wat doet hij hier eigenlijk?
geef dan eens het goede voorbeeld, ipv dat zielige en trieste gescheld van je. Je laat je wel heel erg kennenquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
Marco van Basten zit in het DSB stadion, ik neem aan voor Job Bulters
Wat is er dan mis met Rosenberg? Hij heeft gewoon KJH voor zich, zelfde was er gebeurd met Alves hoorquote:Op zondag 3 december 2006 14:59 schreef BigFire het volgende:
Ajax koos Rosenberg over Alves![]()
ach ja kan gebeuren..
je clubje gaat winnenquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 14:33 schreef knnth het volgende:
Als Ajax nu even met 3-0 of meer wint, staat Sparta vrolijk 15e
Een omhaalquote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:
Hoe was de goal van Huntelaar? Een simpele intikker die iedereen kan maken of kwaliteit van een goeie spits wat huntelaar moet zijn?
Omhaalquote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:
Hoe was de goal van Huntelaar? Een simpele intikker die iedereen kan maken of kwaliteit van een goeie spits wat huntelaar moet zijn?
Omhaal geloof ikquote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:
hele aardige omhaal, zeker geen intikkerquote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:
Ik meen voor een speler van Excelsior...quote:Op zondag 3 december 2006 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
Marco van Basten zit in het DSB stadion, ik neem aan voor Job Bulters
een omhaal.quote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:
Een omhaal.quote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:
Rosenberg heeft duidelijk een minder scorend vermogenquote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met Rosenberg? Hij heeft gewoon KJH voor zich, zelfde was er gebeurd met Alves hoor
Een simpele intikker van Huntelaarquote:
EEN GIGANTISCH MOOIE OMHAAL! ronaldinho's doelpunt was er niks bij (is misschien wat overdreven maarja:P)quote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:
Henrico drostquote:Op zondag 3 december 2006 15:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik meen voor een speler van Excelsior...![]()
Ajax of Heerenveen, dat scheelt toch ook wel wat denk ik.quote:Op zondag 3 december 2006 15:03 schreef BigFire het volgende:
[..]
Rosenberg heeft duidelijk een minder scorend vermogen
Pas vanaf 16 december.quote:Op zondag 3 december 2006 15:03 schreef Sensation89 het volgende:
Dat wordt weer kijken vanavond naar Talpa ( Tien bedoel ik )
Ik heb 't niet gezien maar ik denk een omhaal.quote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:
Aha, maakte hij maar eens een leuke goal, met een omhaal ofzoquote:Op zondag 3 december 2006 15:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een simpele intikker van Huntelaar.
Bij mij wel hoor.quote:Op zondag 3 december 2006 15:03 schreef TimmyAsd het volgende:
Ajax al op 4-0
Waarom zend Tele2 niet Ajax uit
Intikkertjequote:Op zondag 3 december 2006 15:04 schreef knep het volgende:
Zeg hoe scoorde die Klaas Jan eigenlijk?
Intikker ?quote:Op zondag 3 december 2006 15:04 schreef knep het volgende:
Ik heb dat KPN digitale tv dinges.. Heb dus Tele2 kanaal 1 en kanaal 2quote:Op zondag 3 december 2006 15:04 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor.
20mbit Voetbal pakket
en nu is het grapje niet meer leukquote:Op zondag 3 december 2006 15:04 schreef knep het volgende:
Ok, dan is het 16 december wanneer ze 24 uur gaan uitzenden.quote:Op zondag 3 december 2006 15:04 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Gisteravond noemden ze zichzelf al Tien hoor
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 3 december 2006 15:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ok, dan is het 16 december wanneer ze 24 uur gaan uitzenden.
quote:Op zondag 3 december 2006 15:06 schreef Cubewoods het volgende:
Oh balen.
Gewoon kiezen wat je wilt zien FTW.
Nee johquote:Op zondag 3 december 2006 15:06 schreef Roeni3 het volgende:
Heb gehoord dat KJH met een omhaal scoorde. Klopt dat?
Tele 2 heeft 4 voetbalkanalen of meer, KPN Digitaal zendt er maar 2 door. Dus is steeds afw88 wat ze uit gaan zenden.quote:Op zondag 3 december 2006 15:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Het zla toch hetzelfde moete zijn?
Bij mijn decorder kanje gewoon kiezen tussen alle Club kanalen. Je kan dus elke Wedstrijd kijken die je wilt.quote:Op zondag 3 december 2006 15:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Het zla toch hetzelfde moete zijn?
Ze krijgen straf denk ikquote:Op zondag 3 december 2006 15:08 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
36. WISSEL WILLEM II: Messoudi wordt gewisseld voor Kristof Imschoot.
32. WISSEL WILLEM II: Nuelson Wau ruimt het veld. Frank van der Struijk is zijn vervanger.
Slotoffensief?
quote:Op zondag 3 december 2006 15:06 schreef Roeni3 het volgende:
Heb gehoord dat KJH met een omhaal scoorde. Klopt dat?
quote:
schoot ie met rechts of met links?quote:Op zondag 3 december 2006 14:47 schreef HeatWave het volgende:
tering bobson, die had je moeten maken zeg. (w2 dus) open kans voor doel...
Weet ik het nog, het is 3 jaar terug bijnaquote:
Sinds Utrecht een onopvallend seizoen draaitquote:Op zondag 3 december 2006 15:09 schreef Grimm het volgende:
Sinds wanneer is Utrecht uit makkelijk?
met links mist ie bijna nooitquote:Op zondag 3 december 2006 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik het nog, het is 3 jaar terug bijna.
nee, maar dat is gewoon slecht, ook al staat Ajax met 4-0 voor, het was een overtreding op een doodgrbroken speler, weliswaar geen harde, maar zo wegwiuiven is gewoon een achterlijke beslissingquote:
[Moraalriddermode] Foei! [/moraalriddermode]quote:Op zondag 3 december 2006 15:10 schreef Houniet het volgende:
Temmink is een blinde tyfhushond
De ajaxbril ophebben..quote:Op zondag 3 december 2006 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar dat is gewoon slecht, ook al staat Ajax met 4-0 voor, het was een overtreding op een doodgrbroken speler, weliswaar geen harde, maar zo wegwiuiven is gewoon een achterlijke beslissing
Bullshit.. iemand vastpakken die anders zo door kan lopen heeft niets met mijn gebrek aan objectieviteit te maken. klaar.quote:
anders moet ie rood geven dat vind ie denk ik zielig voor WillemIIquote:Op zondag 3 december 2006 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar dat is gewoon slecht, ook al staat Ajax met 4-0 voor, het was een overtreding op een doodgrbroken speler, weliswaar geen harde, maar zo wegwiuiven is gewoon een achterlijke beslissing
quote:Op zondag 3 december 2006 15:12 schreef koemleit het volgende:
vet huntelaar weer gescoord!!
Mooie goal ofnie?
Dat is het het hele seizoen alquote:Op zondag 3 december 2006 15:12 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Het is waardeloos wat Feyenoord laat zien![]()
Nou ja, zoiets... en dat is dus gewoon NIET objectief fluiten.. overtreding is overtreding...quote:Op zondag 3 december 2006 15:12 schreef toma het volgende:
[..]
anders moet ie rood geven dat vind ie denk ik zielig voor WillemII
quote:Op zondag 3 december 2006 15:12 schreef koemleit het volgende:
vet huntelaar weer gescoord!!
Mooie goal ofnie?
Waarom? Als het 0-1 staat, doet hij het wel. Dus Ajax moet slechter spelen, zodat er wel rood getrokken kan worden?quote:Op zondag 3 december 2006 15:12 schreef toma het volgende:
[..]
anders moet ie rood geven dat vind ie denk ik zielig voor WillemII
quote:Op zondag 3 december 2006 15:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
[Moraalriddermode] Foei! [/moraalriddermode]
Alles mag, maar bij een 4-0 voorsprong kun je je er ook gewoon bij neerleggen. Zeker als het geen zware overtreding is.quote:Op zondag 3 december 2006 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Je mag nooit zeggen dat de scheids slecht is HW, dat weet je toch...
Waarom? het laat gewoon zien dat Temmink weer eens zijn eigen regels hanteert, KJH was ook flink pissig..quote:Op zondag 3 december 2006 15:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alles mag, maar bij een 4-0 voorsprong kun je je er ook gewoon bij neerleggen. Zeker als het geen zware overtreding is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |