nee, maar dat is gewoon slecht, ook al staat Ajax met 4-0 voor, het was een overtreding op een doodgrbroken speler, weliswaar geen harde, maar zo wegwiuiven is gewoon een achterlijke beslissingquote:
[Moraalriddermode] Foei! [/moraalriddermode]quote:Op zondag 3 december 2006 15:10 schreef Houniet het volgende:
Temmink is een blinde tyfhushond
De ajaxbril ophebben..quote:Op zondag 3 december 2006 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar dat is gewoon slecht, ook al staat Ajax met 4-0 voor, het was een overtreding op een doodgrbroken speler, weliswaar geen harde, maar zo wegwiuiven is gewoon een achterlijke beslissing
Bullshit.. iemand vastpakken die anders zo door kan lopen heeft niets met mijn gebrek aan objectieviteit te maken. klaar.quote:
anders moet ie rood geven dat vind ie denk ik zielig voor WillemIIquote:Op zondag 3 december 2006 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar dat is gewoon slecht, ook al staat Ajax met 4-0 voor, het was een overtreding op een doodgrbroken speler, weliswaar geen harde, maar zo wegwiuiven is gewoon een achterlijke beslissing
quote:Op zondag 3 december 2006 15:12 schreef koemleit het volgende:
vet huntelaar weer gescoord!!
Mooie goal ofnie?
Dat is het het hele seizoen alquote:Op zondag 3 december 2006 15:12 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Het is waardeloos wat Feyenoord laat zien![]()
Nou ja, zoiets... en dat is dus gewoon NIET objectief fluiten.. overtreding is overtreding...quote:Op zondag 3 december 2006 15:12 schreef toma het volgende:
[..]
anders moet ie rood geven dat vind ie denk ik zielig voor WillemII
quote:Op zondag 3 december 2006 15:12 schreef koemleit het volgende:
vet huntelaar weer gescoord!!
Mooie goal ofnie?
Waarom? Als het 0-1 staat, doet hij het wel. Dus Ajax moet slechter spelen, zodat er wel rood getrokken kan worden?quote:Op zondag 3 december 2006 15:12 schreef toma het volgende:
[..]
anders moet ie rood geven dat vind ie denk ik zielig voor WillemII
quote:Op zondag 3 december 2006 15:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
[Moraalriddermode] Foei! [/moraalriddermode]
Alles mag, maar bij een 4-0 voorsprong kun je je er ook gewoon bij neerleggen. Zeker als het geen zware overtreding is.quote:Op zondag 3 december 2006 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Je mag nooit zeggen dat de scheids slecht is HW, dat weet je toch...
Waarom? het laat gewoon zien dat Temmink weer eens zijn eigen regels hanteert, KJH was ook flink pissig..quote:Op zondag 3 december 2006 15:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alles mag, maar bij een 4-0 voorsprong kun je je er ook gewoon bij neerleggen. Zeker als het geen zware overtreding is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |