quote:Op zondag 3 december 2006 14:33 schreef knnth het volgende:
Als Ajax nu even met 3-0 of meer wint, staat Sparta vrolijk 15e
Een omhaalquote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:
Hoe was de goal van Huntelaar? Een simpele intikker die iedereen kan maken of kwaliteit van een goeie spits wat huntelaar moet zijn?
Omhaalquote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:
Hoe was de goal van Huntelaar? Een simpele intikker die iedereen kan maken of kwaliteit van een goeie spits wat huntelaar moet zijn?
Omhaal geloof ikquote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:
hele aardige omhaal, zeker geen intikkerquote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:
Ik meen voor een speler van Excelsior...quote:Op zondag 3 december 2006 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
Marco van Basten zit in het DSB stadion, ik neem aan voor Job Bulters
een omhaal.quote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:
Een omhaal.quote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:
Rosenberg heeft duidelijk een minder scorend vermogenquote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met Rosenberg? Hij heeft gewoon KJH voor zich, zelfde was er gebeurd met Alves hoor
Een simpele intikker van Huntelaarquote:
EEN GIGANTISCH MOOIE OMHAAL! ronaldinho's doelpunt was er niks bij (is misschien wat overdreven maarja:P)quote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:
Henrico drostquote:Op zondag 3 december 2006 15:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik meen voor een speler van Excelsior...![]()
Ajax of Heerenveen, dat scheelt toch ook wel wat denk ik.quote:Op zondag 3 december 2006 15:03 schreef BigFire het volgende:
[..]
Rosenberg heeft duidelijk een minder scorend vermogen
Pas vanaf 16 december.quote:Op zondag 3 december 2006 15:03 schreef Sensation89 het volgende:
Dat wordt weer kijken vanavond naar Talpa ( Tien bedoel ik )
Ik heb 't niet gezien maar ik denk een omhaal.quote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:
Aha, maakte hij maar eens een leuke goal, met een omhaal ofzoquote:Op zondag 3 december 2006 15:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een simpele intikker van Huntelaar.
Bij mij wel hoor.quote:Op zondag 3 december 2006 15:03 schreef TimmyAsd het volgende:
Ajax al op 4-0
Waarom zend Tele2 niet Ajax uit
Intikkertjequote:Op zondag 3 december 2006 15:04 schreef knep het volgende:
Zeg hoe scoorde die Klaas Jan eigenlijk?
Intikker ?quote:Op zondag 3 december 2006 15:04 schreef knep het volgende:
Ik heb dat KPN digitale tv dinges.. Heb dus Tele2 kanaal 1 en kanaal 2quote:Op zondag 3 december 2006 15:04 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor.
20mbit Voetbal pakket
en nu is het grapje niet meer leukquote:Op zondag 3 december 2006 15:04 schreef knep het volgende:
Ok, dan is het 16 december wanneer ze 24 uur gaan uitzenden.quote:Op zondag 3 december 2006 15:04 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Gisteravond noemden ze zichzelf al Tien hoor
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 3 december 2006 15:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ok, dan is het 16 december wanneer ze 24 uur gaan uitzenden.
quote:Op zondag 3 december 2006 15:06 schreef Cubewoods het volgende:
Oh balen.
Gewoon kiezen wat je wilt zien FTW.
Nee johquote:Op zondag 3 december 2006 15:06 schreef Roeni3 het volgende:
Heb gehoord dat KJH met een omhaal scoorde. Klopt dat?
Tele 2 heeft 4 voetbalkanalen of meer, KPN Digitaal zendt er maar 2 door. Dus is steeds afw88 wat ze uit gaan zenden.quote:Op zondag 3 december 2006 15:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Het zla toch hetzelfde moete zijn?
Bij mijn decorder kanje gewoon kiezen tussen alle Club kanalen. Je kan dus elke Wedstrijd kijken die je wilt.quote:Op zondag 3 december 2006 15:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Het zla toch hetzelfde moete zijn?
Ze krijgen straf denk ikquote:Op zondag 3 december 2006 15:08 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
36. WISSEL WILLEM II: Messoudi wordt gewisseld voor Kristof Imschoot.
32. WISSEL WILLEM II: Nuelson Wau ruimt het veld. Frank van der Struijk is zijn vervanger.
Slotoffensief?
quote:Op zondag 3 december 2006 15:06 schreef Roeni3 het volgende:
Heb gehoord dat KJH met een omhaal scoorde. Klopt dat?
quote:
schoot ie met rechts of met links?quote:Op zondag 3 december 2006 14:47 schreef HeatWave het volgende:
tering bobson, die had je moeten maken zeg. (w2 dus) open kans voor doel...
Weet ik het nog, het is 3 jaar terug bijnaquote:
Sinds Utrecht een onopvallend seizoen draaitquote:Op zondag 3 december 2006 15:09 schreef Grimm het volgende:
Sinds wanneer is Utrecht uit makkelijk?
met links mist ie bijna nooitquote:Op zondag 3 december 2006 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik het nog, het is 3 jaar terug bijna.
nee, maar dat is gewoon slecht, ook al staat Ajax met 4-0 voor, het was een overtreding op een doodgrbroken speler, weliswaar geen harde, maar zo wegwiuiven is gewoon een achterlijke beslissingquote:
[Moraalriddermode] Foei! [/moraalriddermode]quote:Op zondag 3 december 2006 15:10 schreef Houniet het volgende:
Temmink is een blinde tyfhushond
De ajaxbril ophebben..quote:Op zondag 3 december 2006 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar dat is gewoon slecht, ook al staat Ajax met 4-0 voor, het was een overtreding op een doodgrbroken speler, weliswaar geen harde, maar zo wegwiuiven is gewoon een achterlijke beslissing
Bullshit.. iemand vastpakken die anders zo door kan lopen heeft niets met mijn gebrek aan objectieviteit te maken. klaar.quote:
anders moet ie rood geven dat vind ie denk ik zielig voor WillemIIquote:Op zondag 3 december 2006 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar dat is gewoon slecht, ook al staat Ajax met 4-0 voor, het was een overtreding op een doodgrbroken speler, weliswaar geen harde, maar zo wegwiuiven is gewoon een achterlijke beslissing
quote:Op zondag 3 december 2006 15:12 schreef koemleit het volgende:
vet huntelaar weer gescoord!!
Mooie goal ofnie?
Dat is het het hele seizoen alquote:Op zondag 3 december 2006 15:12 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Het is waardeloos wat Feyenoord laat zien![]()
Nou ja, zoiets... en dat is dus gewoon NIET objectief fluiten.. overtreding is overtreding...quote:Op zondag 3 december 2006 15:12 schreef toma het volgende:
[..]
anders moet ie rood geven dat vind ie denk ik zielig voor WillemII
quote:Op zondag 3 december 2006 15:12 schreef koemleit het volgende:
vet huntelaar weer gescoord!!
Mooie goal ofnie?
Waarom? Als het 0-1 staat, doet hij het wel. Dus Ajax moet slechter spelen, zodat er wel rood getrokken kan worden?quote:Op zondag 3 december 2006 15:12 schreef toma het volgende:
[..]
anders moet ie rood geven dat vind ie denk ik zielig voor WillemII
quote:Op zondag 3 december 2006 15:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
[Moraalriddermode] Foei! [/moraalriddermode]
Alles mag, maar bij een 4-0 voorsprong kun je je er ook gewoon bij neerleggen. Zeker als het geen zware overtreding is.quote:Op zondag 3 december 2006 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Je mag nooit zeggen dat de scheids slecht is HW, dat weet je toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |