quote:Op zondag 3 december 2006 14:33 schreef knnth het volgende:
Als Ajax nu even met 3-0 of meer wint, staat Sparta vrolijk 15e

Een omhaalquote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:
Hoe was de goal van Huntelaar? Een simpele intikker die iedereen kan maken of kwaliteit van een goeie spits wat huntelaar moet zijn?

Omhaalquote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:
Hoe was de goal van Huntelaar? Een simpele intikker die iedereen kan maken of kwaliteit van een goeie spits wat huntelaar moet zijn?

Omhaal geloof ikquote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:

hele aardige omhaal, zeker geen intikkerquote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:

Ik meen voor een speler van Excelsior...quote:Op zondag 3 december 2006 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
Marco van Basten zit in het DSB stadion, ik neem aan voor Job Bulters

een omhaal.quote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:

Een omhaal.quote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:

Rosenberg heeft duidelijk een minder scorend vermogenquote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met Rosenberg? Hij heeft gewoon KJH voor zich, zelfde was er gebeurd met Alves hoor

Een simpele intikker van Huntelaarquote:

EEN GIGANTISCH MOOIE OMHAAL! ronaldinho's doelpunt was er niks bij (is misschien wat overdreven maarja:P)quote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:

Henrico drostquote:Op zondag 3 december 2006 15:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik meen voor een speler van Excelsior...![]()

Ajax of Heerenveen, dat scheelt toch ook wel wat denk ik.quote:Op zondag 3 december 2006 15:03 schreef BigFire het volgende:
[..]
Rosenberg heeft duidelijk een minder scorend vermogen

Pas vanaf 16 december.quote:Op zondag 3 december 2006 15:03 schreef Sensation89 het volgende:
Dat wordt weer kijken vanavond naar Talpa ( Tien bedoel ik )

Ik heb 't niet gezien maar ik denk een omhaal.quote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef MrSleep het volgende:

Aha, maakte hij maar eens een leuke goal, met een omhaal ofzoquote:Op zondag 3 december 2006 15:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een simpele intikker van Huntelaar.

Bij mij wel hoor.quote:Op zondag 3 december 2006 15:03 schreef TimmyAsd het volgende:
Ajax al op 4-0
Waarom zend Tele2 niet Ajax uit

Intikkertjequote:Op zondag 3 december 2006 15:04 schreef knep het volgende:
Zeg hoe scoorde die Klaas Jan eigenlijk?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |