Jij kent Heatwave nog niet denk ik.quote:Op zondag 3 december 2006 14:51 schreef kollie het volgende:
Is het vandaag Heatwave is lichtgeraakt-dag?
Ik reageer graag op josti;s jaquote:Op zondag 3 december 2006 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij kent Heatwave nog niet denk ik.
Dat is elke dag![]()
![]()
Kappen nou.quote:Op zondag 3 december 2006 14:54 schreef DarkShine het volgende:
Is toch een normale vraag of jullie niet in A'dam moeten zijn?
NEE!! EN NOU OPTIEVEN!!!!quote:Op zondag 3 december 2006 14:54 schreef DarkShine het volgende:
Houd eens opquote:Op zondag 3 december 2006 14:54 schreef DarkShine het volgende:
Moet jij niet in Alkmaar zijn?quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 14:54 schreef DarkShine het volgende:
Is het ook, vroeg het me ook al af.quote:Op zondag 3 december 2006 14:54 schreef DarkShine het volgende:
Wij zijn 818-supportersquote:Op zondag 3 december 2006 14:54 schreef DarkShine het volgende:
Wtf, toen ik niet bij Utrecht-Roda was kreeg ik die vraag ook. Stel ik hem terug moet ik kappen?quote:
quote:
Ik zal er eens op lettenquote:
He jij, kom eens van die kast afquote:
Ga jij nou maar lekker de straat op met wat spandoeken om je aversie tegen AZ te uiten. Misschien kan je met een metalen bakje nog wat rammelen voor wat stuivers.quote:
Jap, voorkeursbehandeling.quote:Op zondag 3 december 2006 14:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wtf, toen ik niet bij Utrecht-Roda was kreeg ik die vraag ook. Stel ik hem terug moet ik kappen?
ben jij geen mod?quote:Op zondag 3 december 2006 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Willen alle zwakzinnigen weer hun pillen nemen en oprotten met dat gejank?
Het gaat jullie geen ene flikker aan waarom ik en de rest van de Ajacieden niet in de ArenA zitten..
Rasjostis
Ze mogen het omgekeerd wel vragen, de vraag terug en het zeurt weer.quote:Op zondag 3 december 2006 14:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Is het ook, vroeg het me ook al af.![]()
Mooie aanval.quote:Op zondag 3 december 2006 14:56 schreef Superheld het volgende:
Heerenveen voor, alves
Zal ook een 020 shirtje aantrekken danquote:
In deze wedstrijd wel, want Feyenoord had al een paar goede kansen.quote:Op zondag 3 december 2006 14:57 schreef RayMania het volgende:
Feyenoord, al is dat geen verrassing meer.
Bij jou is dat een normale vraag ja. De trollerige manier waarop zo een user als paultjuhhhhh dat doet niet. Het is toch wel duidelijk dat er hier mensen zonder seizoenskaart zitten? Op zondag werken? Iets anders hebben? Volgens mij is die paultjuuhhhhhhh nog Utrecht supporter ook, dus wat doet hij hier eigenlijk?quote:Op zondag 3 december 2006 14:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wtf, toen ik niet bij Utrecht-Roda was kreeg ik die vraag ook. Stel ik hem terug moet ik kappen?
Helemaal niets in Rotterdam...quote:Op zondag 3 december 2006 14:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
In deze wedstrijd wel, want Feyenoord had al een paar goede kansen.
idd heel knapquote:Op zondag 3 december 2006 14:58 schreef xFriendx het volgende:
Impressive die Alves, gewoon alweer hij. Het is net zo'n mechanisch knuffeldier met een Duracel batterij, it just keeps on going.
Wiequote:Op zondag 3 december 2006 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij jou is dat een normale vraag ja. De trollerige manier waarop zo een user als paultjuhhhhh dat doet niet. Het is toch wel duidelijk dat er hier mensen zonder seizoenskaart zitten? Op zondag werken? Iets anders hebben? Volgens mij is die paultjuuhhhhhhh nog Utrecht supporter ook, dus wat doet hij hier eigenlijk?
geef dan eens het goede voorbeeld, ipv dat zielige en trieste gescheld van je. Je laat je wel heel erg kennenquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
Marco van Basten zit in het DSB stadion, ik neem aan voor Job Bulters
Wat is er dan mis met Rosenberg? Hij heeft gewoon KJH voor zich, zelfde was er gebeurd met Alves hoorquote:Op zondag 3 december 2006 14:59 schreef BigFire het volgende:
Ajax koos Rosenberg over Alves![]()
ach ja kan gebeuren..
je clubje gaat winnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |