quote:Op zondag 3 december 2006 14:40 schreef Houniet het volgende:
voorzet DE MUL
kampioenuh!quote:
Neuh, wel gewoon blij dat er weer eens gescoord wordt..quote:
Die 50.000 zitten er niet. Dus dit is in deze een onzin argument.quote:Op zondag 3 december 2006 14:40 schreef HeatWave het volgende:
Er kunnen 50.000 man in de ArenA geen 5 miljoen
Nee, maar het is goed voor het zelfvertrouwen van de ploeg, ook al is het "maar" Willem 2quote:
ja, lekker belangrijk. Ik word gewoon moe van die gassies die elke keer maar weer beginnen hierover. Ik zit niet in de Arena vandaag en de reden gaat gewoon geen hond wat aan..quote:Op zondag 3 december 2006 14:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die 50.000 zitten er niet. Dus dit is in deze een onzin argument.
Dat klopt, misschien maar goed ook zodat jullie AZ volgende week op een gelijkspel kunnen houdenquote:Op zondag 3 december 2006 14:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee, maar het is goed voor het zelfvertrouwen van de ploeg, ook al is het "maar" Willem 2
Andy Houtkamp adviseert ajax-fans om toch nog snel naar de Arena te komen.quote:Op zondag 3 december 2006 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, lekker belangrijk. Ik word gewoon moe van die gassies die elke keer maar weer beginnen hierover. Ik zit niet in de Arena vandaag en de reden gaat gewoon geen hond wat aan..
Nogmaals dus: bemoei je niet met mijn prive leven...
quote:Op zondag 3 december 2006 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
"ajax binnen een kwartiertje net zoveel doelpunten als in de laatste 5 wedstrijden"
Ik weet niet waarom jij je aangevallen voelt, maar goed einde discussiequote:Op zondag 3 december 2006 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, lekker belangrijk. Ik word gewoon moe van die gassies die elke keer maar weer beginnen hierover. Ik zit niet in de Arena vandaag en de reden gaat gewoon geen hond wat aan..
Nogmaals dus: bemoei je niet met mijn prive leven...
doe eens niet zo stoer!quote:Op zondag 3 december 2006 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
"ajax binnen een kwartiertje net zoveel doelpunten als in de laatste 5 wedstrijden"
Goed voor het zelfvertrouwen was afdoende geweestquote:Op zondag 3 december 2006 14:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee, maar het is goed voor het zelfvertrouwen van de ploeg, ook al is het "maar" Willem 2
ik vond hem wel goedquote:Op zondag 3 december 2006 14:46 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
doe eens niet zo stoer!
Ik citeer slechts de verslaggever van Radio Langs de Lijn.quote:Op zondag 3 december 2006 14:46 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
doe eens niet zo stoer!
Niks gelijkspel, we moeten gewoon winnenquote:Op zondag 3 december 2006 14:45 schreef knep het volgende:
[..]
Dat klopt, misschien maar goed ook zodat jullie AZ volgende week op een gelijkspel kunnen houden.
quote:Op zondag 3 december 2006 14:47 schreef maril het volgende:
[..]
Goed voor het zelfvertrouwen was afdoende geweest![]()
Van mij hoeft dat nietquote:Op zondag 3 december 2006 14:48 schreef Vom het volgende:
[..]
Niks gelijkspel, we moeten gewoon winnen![]()
Dat snap ikquote:
Ik neem aan dat jij erg blij bent als je club flink verliest dus?quote:
waar baseer je dat opquote:Op zondag 3 december 2006 14:50 schreef BigFire het volgende:
een ruime overwinning hebben we ook wel verdiend![]()
Is het vandaag Heatwave is lichtgeraakt-dag?quote:Op zondag 3 december 2006 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij erg blij bent als je club flink verliest dus?
Is het vandaag domme opmerkingen dag?
Moet jij niet je familie gaan vervelen?quote:Op zondag 3 december 2006 14:51 schreef DarkShine het volgende:
Moeten jullie niet in de ArenA zitten of toch maar niet na 2 nederlagen op rij?
Come on Excelsior!
quote:Op zondag 3 december 2006 14:51 schreef DarkShine het volgende:
Come on Excelsior!
Dit is nou niet echt meteen "uit het dipje' natuurlijk.. het is leuk om te zien en Ajax speelt goed, maar WillemII stelt er ook bar weinig tegenover hoor..quote:Op zondag 3 december 2006 14:50 schreef Leso_Varen het volgende:
Ajax![]()
Toch wel leuk dat ze weer uit hun dipje zijn gekomen. Ze spelen erg goed volgens de radio. Nou is het wel tegen Willem II, maar toch leuk. Maakt de competitie spannender
Ik bedoel maar, weer zo'n bemoeial.quote:Op zondag 3 december 2006 14:51 schreef DarkShine het volgende:
Come on Excelsior!
Niet zo stoken jij!quote:Op zondag 3 december 2006 14:51 schreef DarkShine het volgende:
Come on Excelsior!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |