Volleybalwedstrijden van de mini's fluitenquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat ga jij eigenlijk doen soemie dat je er zo vroeg uit moet?
Leukquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volleybalwedstrijden van de mini's fluiten![]()
Met een stel bloedfanatieke ouders langs de kant en ik ken de regels nog niet![]()
gewoon met traangas in het publiek gaan spuiten en dan de wedstrijd stakenquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:22 schreef Soempie het volgende:
Ik ben bang dat ze me morgen lynchen.
Zal toch niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:22 schreef Soempie het volgende:
Ik ben bang dat ze me morgen lynchen.
Ik weet in elk geval hoe ik aan moet geven dat de wedstrijd gestaakt wordt:quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:23 schreef Homdeck het volgende:
gewoon met traangas in het publiek gaan spuiten en dan de wedstrijd staken
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:38 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ja, mijn leven is aboeiendmaar ik geniet er iedere seconde van
Hoe is het met je been dan????quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:35 schreef Mark_V het volgende:
Aagjes, niks bijzonders hoor
Ook sport, klimmen in mijn geval....
ja hoor.Alleen moet ik zo weer wegquote:Op zaterdag 2 december 2006 03:34 schreef Jayhawk het volgende:
nog iemand wakker hier?
Niks is lekkerder dan pure chocolaquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
Haal liever een halve HEMA rookworst..veel lekkerder
Nee hoor, hij is gewoon van de Intertoysquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehehehehehehe illegale versie
Hey, had jij je zus niet getrokken?
Mijn zus had Julius & Friends voor mij gemaakt, jeweetwel dat aapje van Paul Frank? Echt heel cute en ik heb een foto, dus die komt er vanaaf opquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:21 schreef Soempie het volgende:
Wat voor surprise heeft je zus voor je gemaakt? En wat had jij gemaakt?
En heb je nog iets van Sheep gehoord???![]()
Nee de code is met cijfers en met kleine letters, maar als ik dus die code invoer verspringt hij vanzelf naar hoofdlettersquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
Sheep? Is er iets mis met Scheep?
Is het een code met hoofd en kleine letters?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:26 schreef Nesle het volgende:
En sheep heb ik al heeel lang niet meer gezien/gesproken![]()
![]()
Nee, die zit niet in de codequote:Op zaterdag 2 december 2006 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
dan moet dat geen verschil maken lijkt me...
Verwar je geen 0 met een o?
Ja, maar daar is hij dus ook off.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb je hem in je msn?
quote:
Die kans is aanwezigquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee, die zit niet in de code
Ik ga zo nog keer proberen, maar dit vind ik dus echt belachelijk.
Zul je zien dat die kutintertoys ook niet wil inruilen omdat ze nooooooooit geloven dat een pcgame het niet doet![]()
Ja idd, bijna elke dag welquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
vreemd
Ik ga er in elk geval nu vandoor. Laat je het weten als je wel iets van sheep hoort. Ik maak me een beetje zorgen..Waarschijnlijk nergens voor nodig. Hij was er toch -bijna- elke dag?
Nee op mijn gewone pcquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig
Heb je het spel op je laptop gezet? Want dan neem je DIE gewoon mee naar de winkel als bewijs
Hoe lang is het geleden?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:47 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb besloten dat ik mijn moeder eens met een bezoekje ga verblijden. symphatiek van me hè?![]()
dat ik haar gezien heb bijna 2 weken. dat ik haar met een bezoekje heb verblijd is wat langer geleden.quote:
Oh, dat valt wel mee, dan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:53 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat ik haar gezien heb bijna 2 weken. dat ik haar met een bezoekje heb verblijd is wat langer geleden.
ja wat mij betreft ook. al zou zij liever zien dat ik elk weekend even langs kom.quote:
Ik moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:00 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja wat mij betreft ook. al zou zij liever zien dat ik elk weekend even langs kom.
Ja al vaak zat. Maar 3 weken geleden ben ik daadwerkelijke teruggebeld voor een telefonische intake.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is wat laat, maar heeft Nembrio zich opgegeven voor Weekend Miljonairs?
Vooral doenquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja al vaak zat. Maar 3 weken geleden ben ik daadwerkelijke teruggebeld voor een telefonische intake.
Ze zouden me binnen 3 weken laten weten of ze me zouden uitnodigen in de studio. Maar ze hebben niet gebeld dus dat houdt in dat ik niet uitgenodigd ben.
Ik blijf het proberen natuurlijk
dan snap ik het nog wel (het van je vader weggaanquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:45 schreef Nesle het volgende:
Wij vieren het normaal altijd gewoon 5 december, maar aangezien de "jongeren" (ik dus) uit gaan en vanaf zondag mijn vader weer een week weg is hebben we het met de rest van de familie alvast gisteren gevierd
Ja, zeker.quote:
Gewoon proberenquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vooral doen. Ik ga zo ook nog es een belletje doen, of zou dat geen zin meer hebben?
![]()
Ik woon op 2,5-3 uur reizen van de rest van de familie af. Dan zou ik dus dinsdag hierheen moeten komen (kost 3 uur, dus als ik er om 17 uur wil zijn moet ik om 14 uur weg), dan Sinterklaas vieren (zou tot 20 of 21 uur duren), en daarna snel weer terug. Gewoon niet praktisch dusquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:41 schreef Etcetera het volgende:
waarom vieren sommigen sitnerklaas dit weekendSinterklaas is 5 december. niet eerder, niet later (ben niet echt van de tradities, maar dat vind ik wel erg jammer ja
Omdat 5 december op een dinsdag valt wat dus heel slecht uitkomt want mensen moeten de volgende dag werken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:45 schreef Nesle het volgende:
Wij vieren het normaal altijd gewoon 5 december, maar aangezien de "jongeren" (ik dus) uit gaan en vanaf zondag mijn vader weer een week weg is hebben we het met de rest van de familie alvast gisteren gevierd
Ik doelde erop dat wij het alleen maar op vrijdag konden vierenquote:Op zondag 3 december 2006 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat 5 december op een dinsdag valt wat dus heel slecht uitkomt want mensen moeten de volgende dag werken.
Ik geloof dat ik op de verkeerde post gereageerd hebquote:Op zondag 3 december 2006 16:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat wij het alleen maar op vrijdag konden vieren
zaterdag gingen we uit en vanaf zondag was mijn pa de hele week weg.
je wilde mij quoten geloof ikquote:Op zondag 3 december 2006 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik op de verkeerde post gereageerd heb
je irriteert je er gewoon aan, zeg dat danquote:Op zondag 3 december 2006 17:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je wilde mij quoten geloof ik
maar nogmaals: ik snap wel dat het lastig is enzovoor werkende mensen, andere bezigheden, maar ik vind het gewoon jammer
that's it
dat kan niet eensquote:Op zondag 3 december 2006 17:27 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
je irriteert je er gewoon aan, zeg dat dan
contaminatiequote:Op zondag 3 december 2006 17:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat kan niet eens
je ergert je ergens aan en je irriteert je.
en dat is het ook niet, ik vind het gewoon jammerda's alles echt waar
![]()
Je ergert je ergens aan, en iets irriteert je.quote:Op zondag 3 december 2006 17:41 schreef Etcetera het volgende:
je ergert je ergens aan en je irriteert je.
dat was 'm, is ook zoquote:Op zondag 3 december 2006 17:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je ergert je ergens aan, en iets irriteert je.
Wat is een sjembek?quote:Op zondag 3 december 2006 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
Sjembek!
quote:Op zondag 3 december 2006 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
Als je wilt klikken even de shift inhouden geloof ik...
Of bovenaan op het balkje klikken dat vermeldt dat de popups worden tegengehouden..
quote:Op zondag 3 december 2006 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
dankje. Shift werkt dus wel, maar op het balkje klikken niet.
Ik was al de hele middag aan het klooien.
Had het gewoon gelijk aan je moeten vragen.![]()
Je bent geniaal!!!quote:Op zondag 3 december 2006 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
probeer eens ALT+TAB
Dat valt me tegen van jequote:Op zondag 3 december 2006 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
Daar heb ik geen toetsencombinaties voor
Nou goed..je kunt ALT+F4 proberenquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou goed..je kunt ALT+F4 proberen
Ik krijg een melding te horen dat ik geen toegang heb tot die dienst :/quote:
Voor!quote:Op maandag 4 december 2006 00:14 schreef Mark_V het volgende:
Gaan we na 500 weer resetten trouwens?
0900 nummers? Tja..prepay ofso?quote:Op maandag 4 december 2006 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik krijg een melding te horen dat ik geen toegang heb tot die dienst :/
Neuh, gewoon een Telfort SIM-only abonnement van weinig guldens per maand.quote:Op maandag 4 december 2006 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
0900 nummers? Tja..prepay ofso?
Anders moet je even je operator bellen...
Die houden we er inquote:
Dezelfde eigenschap heeft mij veelvuldig in de problemen gebracht. Niet alleen als kind, maar nu nog.quote:Op maandag 4 december 2006 08:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die houden we er in![]()
Ik heb nog een tip: druk niet op knopjes als je niet weet waar ze voor dienen. En probeer niet alle toetscombinaties uit die Nem je geeft, als je niet weet wat het effect zal zijn.![]()
Ik heb gisteravond op een knopje gedrukt in m'n koelkast en nu is alles ontdooid![]()
Ik dacht nog: laat ik maar niet op dat knopje drukken. Er ontplofte niks, er gingen geen lichtjes branden, dus ik dacht dat het een loos knopje was. Tot ik vanmorgen in een plasje water stond.
Ik ben veel te nieuwsgierig![]()
Ik hoop niet dat het erfelijk isquote:Op maandag 4 december 2006 10:06 schreef RoofingBurner het volgende:
Dezelfde eigenschap heeft mij veelvuldig in de problemen gebracht. Niet alleen als kind, maar nu nog.![]()
Ben bang van wel, als mijn jongste ziet...je houdt je hart vastquote:
Je gaat kijken of er ook duivelse boodschappen in zitten?quote:Op maandag 4 december 2006 12:17 schreef Etcetera het volgende:
Weet iemand hoe ik een filmpje kan laten achteruitspelen met Lingo in Director MX?
dus fastbackward zeg maar
kom er niet uit en wordt het spuugzat
i wishquote:Op maandag 4 december 2006 12:30 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Je gaat kijken of er ook duivelse boodschappen in zitten?
Zelf verzonnen.quote:Op maandag 4 december 2006 12:02 schreef Jayhawk het volgende:
@Soempie
Hoe kom je aan de naam Soempie?
Ja, maar ik heb hier de muziek, zoals ook in de film...maar verder zonder de zang. En het lijkt voor geen meter op jouw stukjequote:Op maandag 4 december 2006 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
Gooitzen, wat wil je erover weten?
Ohja Soemp...Gloomy Sunday was het wel
Heb je de link gechecked? En heb je het MP3-tjes helemaal geluisterd? Want het is uitgevoerd door het Kronos Quartet maar komt erg overeen met de filmversie(dat clipje dus)quote:Op maandag 4 december 2006 13:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hier de muziek, zoals ook in de film...maar verder zonder de zang. En het lijkt voor geen meter op jouw stukje![]()
Het stukje dat je linkte, komt uit een film? Welke?quote:Op maandag 4 december 2006 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
Gooitzen, wat wil je erover weten?
Ohja Soemp...Gloomy Sunday was het wel
Ik heb de versie van de componistquote:Op maandag 4 december 2006 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je de link gechecked? En heb je het MP3-tjes helemaal geluisterd? Want het is uitgevoerd door het Kronos Quartet maar komt erg overeen met de filmversie(dat clipje dus)
Als je een versie van Billie Holiday hebt liggen dan lijkt het nergens naar.
Gloomy Sundayquote:Op maandag 4 december 2006 13:26 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Het stukje dat je linkte, komt uit een film? Welke?
Hebben!!!quote:Op maandag 4 december 2006 13:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb de versie van de componistRezso Seress dus..
Dank. Ik zet hem op mijn lijstje.quote:Op maandag 4 december 2006 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gloomy Sunday![]()
http://www.imdb.com/title/tt0155722/
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=kamers&meta=quote:Op maandag 4 december 2006 13:27 schreef Gooitzen het volgende:
Je moet trouwens tegenwoordig betalen als je wilt reageren op een kamer bij kamernet. Weet iemand nog een gratis kamerzoekwebsite?
Ik probeer het eerst nog even elders, maar hartelijk dank voor het aanbod. Het is ook pas voor over twee maanden, dus ik heb nog wel even tijd. En bovendien moet ik eerst ook nog een stage in die contreien vinden.quote:Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef Soempie het volgende:
Gooitz ik heb nog geld van kamernet. Wil je mijn inlogcode enzo?
Dan moet ik wel even alles wijzigen. Maar dan kun je volgens mij gewoon mijn tegoed opmaken.
Dat schijnt heel erg te zijn, in een dubbelepuntentopic.quote:
waar ga je studeren?quote:Op maandag 4 december 2006 13:39 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik probeer het eerst nog even elders, maar hartelijk dank voor het aanbod. Het is ook pas voor over twee maanden, dus ik heb nog wel even tijd. En bovendien moet ik eerst ook nog een stage in die contreien vinden.
Okee, want volgens mij kan ik gewoon het e-mailadres wijzigen en dan krijg jij de reacties etc. Ik kon nog 7 keer reageren en ik doe er verder niks meer mee.quote:Op maandag 4 december 2006 13:39 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik probeer het eerst nog even elders, maar hartelijk dank voor het aanbod. Het is ook pas voor over twee maanden, dus ik heb nog wel even tijd. En bovendien moet ik eerst ook nog een stage in die contreien vinden.
Dank je, ik spreek nog even wat makkers in Den Haag aan, en kom er op terug.quote:Op maandag 4 december 2006 13:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Okee, want volgens mij kan ik gewoon het e-mailadres wijzigen en dan krijg jij de reacties etc. Ik kon nog 7 keer reageren en ik doe er verder niks meer mee.![]()
MaJo heeft het erg druk met de afstudeerwerkzaamheden.quote:Op maandag 4 december 2006 17:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik mis toch eigenlijk Asmo en MaJo wel hoor...
Krijg jij nu studiepunten op de middelbare school, of volg je middelbare school vakken op het hbo?quote:Op maandag 4 december 2006 16:16 schreef Jojoortje het volgende:
WHOAAAAAAA![]()
Ik heb Geschiedenis terug gekregen vandaag! Gewoon een 7.2!
Ole weer een studiepunt dr bij!
ze doet de paboquote:Op maandag 4 december 2006 21:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Krijg jij nu studiepunten op de middelbare school, of volg je middelbare school vakken op het hbo?
Niet zo gek dat ze zich verbaasd over die 7.2quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet zo gek dat ze zich verbaasd T over die 7.2
Ze had zelf natuurlijk uitgerekend dat ze een 3.4 had
quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zweer je...ik ga hier geld voor vragen
Dan stuur ik wel een deurwaarder. Ik weet dat je net een nieuwe koelkast hebt gekocht en tevens wat nieuwe kasten en een bedquote:
quote:Op maandag 4 december 2006 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
Dan stuur ik wel een deurwaarder. Ik weet dat je net een nieuwe koelkast hebt gekocht en tevens wat nieuwe kasten en een bed
Heb je je bril wel eens opgezet toen je naar mijn avatar keek?quote:Op maandag 4 december 2006 21:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij bent helemaal niet zo lief als je eruit ziet![]()
jaquote:Op maandag 4 december 2006 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je je bril wel eens opgezet toen je naar mijn avatar keek?
LST in Delft/Leidenquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft iemand nog suggesties naar wat voor open dagen ik zou kunnen gaan? Moet een nieuwe studie kiezen voor volgend jaar (nou ja, moet... ik wil een nieuwe studie kiezen).
Ik heb in 2004 VWO gehaald met vakkenpakket N&T, aanvullende vakken onder andere economie 1 en biologie 1. Ik heb twee jaar Bedrijfsinformatietechnologie gedaan, en heb nu geen zin meer in iets informatica-achtigs. Wiskundeopleidingen vallen ook af, net als medische opleidingen en talen (al is Engels een optie). Ik weet niet of ik nog al te veel zin heb in bedrijfskunde-achtige dingen, maar het is mogelijk.
Dus, zijn er nog AKQ'ers met fantastische suggesties?
Delft, Enschede...quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:56 schreef Mark_V het volgende:
[..]
LST in Delft/Leiden
SMST in Delft/Leiden
TBestuurskunde in Delft
Tbedrijfskunde in Enschede
(bouwkunde delft)
(industrieel ontwerpen delft)
allemaal leuke technische maar toch brede studies.... ik ging er eigenlijk een beetje vanuit dat je toch wel iets technisch wilde
In Groningen wonen lompe boeren.... daar moet je niet zitten....quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Delft, Enschede...![]()
Ga toch lekker naar Groningen!
Wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Kan iemand anders een nieuw topic maken, ik ben de laatste in deze maar ik kan géén nieuw topic maken.Call me an asshole maar het is echt zo.
![]()
Te moeilijk natuurlijk. Je moet er wel voor hebben doorgeleerdquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
Wij vanochtend sinterklaas vieren met groep 3... Kregen ze van de Sint een kleinigheidje (maar wel leuk!)
Dus iedereen heeeeel erg blij, behalve 1 kind. Zegt hij tegen mij: Juffrouw, ik wilde een X-Box!![]()
![]()
En een 4 keer ge-editte postquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:37 schreef Lienekien het volgende:
Nou krijgen we ook al zo'n rottig klein plaatje van macondo.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:37 schreef Lienekien het volgende:
Nou krijgen we ook al zo'n rottig klein plaatje van macondo.
Kluizenaar, doe je gordijnen eens open!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
nou hier is het niet veel later hoor. Hier wordt het ook al donkerder om 15:00, 15:30
Ik zei donkerDER!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Kluizenaar, doe je gordijnen eens open!
Hier is het pas om 16:30.
Hoor je het ook als ze je NIET aannemen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:33 schreef Jayhawk het volgende:dat mag je even vertalen voor mij
Gesprek ging wel goed volgens mij, moest uitleggen wat ik gedaan had enzo. Hoor het deze week, dus afwachten![]()
jepquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoor je het ook als ze je NIET aannemen?
En je hebt je ban op Fok verzwegen neem ik aan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:33 schreef Jayhawk het volgende:dat mag je even vertalen voor mij
Gesprek ging wel goed volgens mij, moest uitleggen wat ik gedaan had enzo. Hoor het deze week, dus afwachten![]()
Je wilt niet weten wat Fok in het Fins (Suomi?) isquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:21 schreef macondo het volgende:
[..]
En je hebt je ban op Fok verzwegen neem ik aan?
Dan moet je naar Utrecht (HBO)quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Etcetera: waar is dat communicatiesystemen-gedoe? Welke stad/welke uni/HBO?
En wie is volgens jou dan wel een autoreit?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat Van Dale de almachtige autoriteit is?
Net zo goed als een Oosthoeks of wat dan ook. Dat Van Dale nu algemeen geaccepteerd wordt maakt het nog niet tot de absolute autoriteit...
Het is gewoon een erg populaire uitgave.
De Nederlandse Taalunie.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wie is volgens jou dan wel een autoreit?
Prima, want Van Dale baseert zich daarop.quote:
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Prima, want Van Dale baseert zich daarop.
Ik wacht op je conceptbrief.
Nee, doorgaan!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Prima. Ik ga deze week aan de slag.
Gaan we nu samen in een ander hoekje zitten mokken?
Nee natuurlijk niet. Je denkt toch niet dat ik er gelíjk mee gaan beginnen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:57 schreef Lienekien het volgende:
Heb je de brief al klaar?
bansquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:21 schreef macondo het volgende:
[..]
En je hebt je ban op Fok verzwegen neem ik aan?
Fins vriendjequote:Op dinsdag 5 december 2006 19:56 schreef Jayhawk het volgende:
@soempie, hoe kom jij aan je Fins? Is er een online vertaalmachine?
Wil die Bodies niet zien dan?quote:
Was je me aan het versieren?quote:
quote:
Biologen geloven niet in innerlijkquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
't gaat toch om m'n prachtige innerlijk![]()
Tof, hij gaat mee.quote:
volgens mij ben jij heel liefquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
't gaat toch om m'n prachtige innerlijk![]()
Ik heb heerlijke feromonenquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Biologen geloven niet in innerlijk
En je zegt net dat het uit is?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tof, hij gaat mee.![]()
Wat dom dat ik daar niet aan gedacht heb.![]()
Eerst ruiken, dan geloven.quote:
Nou enquote:
Bodies?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tof, hij gaat mee.![]()
Wat dom dat ik daar niet aan gedacht heb.![]()
Dacht dat je daarmee ook bedoelde dat je hem niet meer sprak. Zo gaan die dingenquote:
Nou...ik zit vol goede ideeenquote:Ik ga naar bodies![]()
Een deel op de achtergrond jaquote:Heb je trouwens vanavond die uitzending van netwerk gezien?
vrij prijzig hoorde ik van mn zusjequote:Op dinsdag 5 december 2006 21:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.bodiesamsterdam.nl/nl/intro.html
Want?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:02 schreef Jayhawk het volgende:
Op de meet, gaan we elkaar ook met onze nick aanspreken? Alls dat zo is ben ik sowieso niet van de partij.
Dat niet alleen. Iedereen print zijn/haar avatar uit en maakt er een masker van.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:02 schreef Jayhawk het volgende:
Op de meet, gaan we elkaar ook met onze nick aanspreken? Alls dat zo is ben ik sowieso niet van de partij.
Vind je het gek? Een stel Chinese gedetineerden het land uitsmokkelen is niet goedkoopquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:03 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
vrij prijzig hoorde ik van mn zusje
Straks kom ik bijv Soempie tegen in de stad en dan zeg ik hoi Soempie, genant.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Want?
Over het algemeen niet en wordt het gewoon bij de voornaam gedaan. Maar soms kan een naam even wegglippen en dan is de nick even handig
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Iedereen print zijn/haar avatar uit en maakt er een masker van.
Alleen als ik ovuleerquote:
Dan moet Nem maar snel een andere avatar nemenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:04 schreef wyccie het volgende:
Dat niet alleen. Iedereen print zijn/haar avatar uit en maakt er een masker van.
mwoah...ik ben het persoonlijk wel gewend...quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:04 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Straks kom ik bijv Soempie tegen in de stad en dan zeg ik hoi Soempie, genant.
Ja anders komt de helft niet opdagenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan moet Nem maar snel een andere avatar nemen![]()
vind je Soempie geen mooie naam dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:04 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Straks kom ik bijv Soempie tegen in de stad en dan zeg ik hoi Soempie, genant.
alleen als jij een lief klein meisje bent, dan past de naam wel bij je.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
vind je Soempie geen mooie naam dan?![]()
Anders spreek júllie morgen wat af in het caféquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:09 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
alleen als jij een lief klein meisje bent, dan past de naam wel bij je.
Morgen ovuleer ik nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Anders spreek júllie morgen wat af in het café![]()
Maar dat is mijn probleem nietquote:
Ik heb er ook weinig last van.quote:
Wácht maar..nog een paar dagenquote:
Ow....quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:21 schreef Lienekien het volgende:
Zuipen.
Whehehequote:Op dinsdag 5 december 2006 21:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ow....
Ik dacht dat hij een soepje ging eten
Ach, waarom zou je het subtiel aanpakken.quote:
Heb je het eind gezien. Die Gunther von Hagen had echt een heel enge smile!quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
Vind je het gek? Een stel Chinese gedetineerden het land uitsmokkelen is niet goedkoop
Mja...zichzelf een beetje distantieren van het mens natuurlijkquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:54 schreef Soempie het volgende:
En die opmerking: het is geen lijk, het is een plastinaat. Net als een skelet geen lijk is.![]()
Dat was gewoon een luie zinquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:09 schreef Soempie het volgende:
het mens?
Het is geen fout. Ik bedoelde niet "de mens" als in "de mensheid" ofzo, maar het mens dat voor z'n neus op tafel lag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:13 schreef wyccie het volgende:
Gek genoeg begreep ik die fout ook nog.
Nou ja...ik moet zeggen: als je de zin zo leest is het net zoiets als "deze zand" zeggen inderdaadquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:17 schreef Soempie het volgende:oke. Ik wist niet eens dat dat goed was.
sorrie![]()
en ik snap het![]()
'Het mens' is een vrouw, en dan wordt het niet positief bedoeld.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:17 schreef Soempie het volgende:oke. Ik wist niet eens dat dat goed was.
sorrie![]()
en ik snap het![]()
Dat is als je zegt: "Ik stond vandaag voor de kassa en daar zat een stom wijf! Het mens durfde me te vragen of..."quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Het mens' is een vrouw, en dan wordt het niet positief bedoeld.
Laat ik het zo zeggen, ik heb het opgezocht.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is als je zegt: "Ik stond vandaag voor de kassa en daar zat een stom wijf! Het mens durfde me te vragen of..."
Maar als je zegt "Hij distantieert zich van het mens dat op tafel ligt" dan kan dat net zogoed een man zijn zonder negatieve of positieve toon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |