the sixth sense ook.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..The Village was inderdaad ook verschrikkelijk overhyped.
Dat vond ik persoonlijk dan weer niet. Daar was de trailer ook een weergave van de film.quote:
Idd. Niet door te komen stuk drek dat het is. Maar omdat Pacino erin meespeelt en z'n neus in de poedersuiker legt, is het opeens een wereldfilm.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:10 schreef kinky_queen het volgende:
SCARFACE
En omdat er leuke zinnetjes inzitten die mensen na kunnen zeggen. SAY HELLO TO MY LITTLE FRIEND bangbangbangquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Niet door te komen stuk drek dat het is. Maar omdat Pacino erin meespeelt en z'n neus in de poedersuiker legt, is het opeens een wereldfilm..
Evenals de misbaksels van Shmyalan hierboven teveel op de "twist" gebouwd en door een spoiler dus te reduceren tot het beperkte verhaal wat het is.quote:
En omdat er stoere jongeren er nu shirtjes van kunnen dragenquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef tonks het volgende:
[..]
En omdat er leuke zinnetjes inzitten die mensen na kunnen zeggen. SAY HELLO TO MY LITTLE FRIEND bangbangbang
Sowieso, die twist-films. Waarvan iedereen vantevoren zo hard roept dat het een oh-zo-origineel verhaal is waardoor je dus 90 minuten lang zit te wachten op die twist.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Evenals de misbaksels van Shmyalan hierboven teveel op de "twist" gebouwd en door een spoiler dus te reduceren tot het beperkte verhaal wat het is.
Mee eens.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:19 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Serieus? Die vind ik dus echt heel goed.
Bond films.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:19 schreef Grimm het volgende:
DE nieuwe bond film, geen touw aan vast te knopen.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:13 schreef -skippybal- het volgende:
Pulp Fiction
Nee sorry ik ben het niet met je eensquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:13 schreef -skippybal- het volgende:
Pulp Fiction
Men zou eens met de meute meelopen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:47 schreef RedFever007 het volgende:
Wel typisch Nederlands dat succesvolle dingen altijd worden afgezeken
Gegeven dat succes, met name in Hollywoodfilms, af te meten is aan zoveel mogelijk de middelmaat bewaren en maar vooral niets controversieels doen is een zeker gedeelte van het afzeiken volslagen terecht.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:47 schreef RedFever007 het volgende:
Ik steun deze motiequote:Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef FJD het volgende:
Blairwitch project
Maar wel overgewaardeerdquote:
Een film die maar een 5.6 scoort op imdb en (volgens mij) nergens erg positief gereviewd is, kan toch nooit overgewardeerd zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:51 schreef Devlinsect het volgende:
En Poseidon was een zware tegenvaller (de remake dan die onlangs op video is uitgekomen).
Die eerste twee imo. En bij een combinatie daarvan helemaal.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:57 schreef Weakling het volgende:
Definieer overgewaardeerd? Als in:
- critici vinden 'm geweldig maar ik niet?
of
- de meeste mensen vonden 'm geweldig, maar ik niet?
of
- kijk mij eens alternatief doen en een bekende film afzeiken?
Wat ik leuke films vind, zijn vaak films die door de veel anderen niet gewaardeerd kunnen worden, dus laat ik maar als uitgangspunt het puntje "gewaardeerd door critici" gebruiken en dan en passant in de valkuil van puntje drie trappen ...
Forrest Gump
Dat is een remake van een ouwe film, die is wel heeel goedquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:24 schreef Piovan het volgende:
Poseidon
eensquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:59 schreef Zwansen het volgende:
Lord of the Rings.
Moet je voorstellen hoe slecht ie was danquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Een film die maar een 5.6 scoort op imdb en (volgens mij) nergens erg positief gereviewd is, kan toch nooit overgewardeerd zijn.
Dat is ten opzichte van het bronmateriaal natuurlijk een geniale verfilming.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:04 schreef Reemster het volgende:
Davinci Code
mmm dat vind ik wle een goeie film eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:07 schreef danos het volgende:
Signs!!!
The Village wordt in het algemeen ondergewaardeerd, kortom omdat mensen het echte verhaal niet willen zien, en alleen maar zitten te wachten op monsters in rode kleding, die nep blijken te zijn, telleurstelling als volgtquote:
Dus te veel media aandacht = overgewaardeerd? want waaruit blijkt dat Gangs of new york overgewaardeerd is? Om maar een voorbeeld te noemen...quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:30 schreef PDOA het volgende:
Scarface, Titanic, Forrest Gump, The Matrix, The DaVinci Code, Taxi Driver, The Last Emperor, Gangs of New York, The Departed, Crouching Tiger Hidden Dragon, Old Boy, Cabin Fever, Brokeback Mountain, Saw, American Beauty, Star Wars: The Phantom Menace, Braveheart, Boondock Saints, Saving Private Ryan, Amelie, La Vita e Bella, Leaving Las Vegas, A Beautiful Mind... The list is endless.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het geen goede films zijn: integendeel.
Scorsese en DiCaprio krijgen altijd redelijk wat aandacht, en het is verreweg niet hun beste werk? Beter dan dat kan ik het ook niet verzinnen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:47 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
want waaruit blijkt dat Gangs of new york overgewaardeerd is?
Voor die krijg je wat klapjesquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:30 schreef PDOA het volgende:
Scarface, Titanic, Forrest Gump, The Matrix, The DaVinci Code, Taxi Driver, The Last Emperor, Gangs of New York, The Departed, Crouching Tiger Hidden Dragon, Old Boy, Cabin Fever, Brokeback Mountain, Saw, American Beauty, Star Wars: The Phantom Menace, Braveheart, Boondock Saints, Saving Private Ryan, Amelie, La Vita e Bella, Leaving Las Vegas, A Beautiful Mind... The list is endless.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het geen goede films zijn: integendeel.
De rest wel ja. Maar die drie vind ik ook toch wel van een bijzondere schoonheidquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:02 schreef PDOA het volgende:
[..]
Toch is het zo. Veels te veel opghemeld terwijl het niets anders dan aardige films zijn.
Dat komt door die grafkut trailer die ze ZELF hebben gemaakt kerelquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:44 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
The Village wordt in het algemeen ondergewaardeerd, kortom omdat mensen het echte verhaal niet willen zien, en alleen maar zitten te wachten op monsters in rode kleding, die nep blijken te zijn, telleurstelling als volgt
Hehequote:Op vrijdag 1 december 2006 15:47 schreef RedFever007 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:26 schreef Piovan het volgende:
Wat vinden jullie van de Tomb Raider films.
Heb hier cradle of life liggen, maar nog niet gezien.
Aanrader?
je hebt wel een punt inderdaadquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:28 schreef Pustasu het volgende:
maar ik nomineer ook scarface, het is godverredomme een vmbo film geworden.
Al die 'pimps' op het vmbo willen allemaal tony montana zijn
Maar dit topic gaat over overduidelijke overgewaarde films. Daar schaar ik Tombraider niet onder hoorquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:25 schreef Gorro het volgende:
Dat wint Scarface met twee vingers in de neus.
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:30 schreef Pustasu het volgende:
The Shawshank Redemption
hier heb ik ook niet veel mee
Hoezo wilT? , kunnen we eens ophouden met die wilT hype?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:34 schreef Pustasu het volgende:
overgewaardeerd wilt niet zeggen dat het slechte films zijn
ik heb hem op DVD maar nog nooit gezienquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:35 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
InderdaadEn dan staat ie op nr 2
![]()
Ik wel, maar vond 'm niet echt geweldigquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik heb hem op DVD maar nog nooit gezien
Inderdaad... ze geven allemaal aan dat het SUPER eng is... zit je daar 2 uur naar een zwart beeld te staren, terwijl ze zich al in de 5e minuut van de film verraden...quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef FJD het volgende:
Blairwitch project
Dan blijf ik je uitlachenquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:37 schreef Pustasu het volgende:
ik blijf toch wilt zeggen
Wat jij wiltquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:37 schreef Pustasu het volgende:
ik blijf toch wilt zeggen
quote:pulp fiction
Dat vind ik leukquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:05 schreef ExTec het volgende:
En: alle films waar Hugh Grant in speelt
Of: het gehele genre genaamd 'romantische komedies'
wtf.........quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:30 schreef Pustasu het volgende:
The Shawshank Redemption
ik heb die film al 2x gezien ofzo, het deed me nietsquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wtf.........
ga achter je computertje vandaan en ga die film kijken slettebak.
die film is ECHT goed. hartverscheurende shit
john mc clane is een eindbaasquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:45 schreef Falco het volgende:
Die Hard
Er zijn vele toffere actiefilms
dat heb jij de gevechten met tong po en chong li niet goed gezienquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:47 schreef RedFever007 het volgende:
Alle films met Jean Claude van Damme![]()
Wat een n00b
Ja, want dat is echt een hooggewaardeerde film...quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:49 schreef Inca het volgende:
Attack Force
Steven Seagal praat niet eens echt in die film ja sommige kleine stukjes![]()
En die film wordt de hemel in geprezen door een grote groep mensen? Nee dus.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:49 schreef Inca het volgende:
Attack Force
Steven Seagal praat niet eens echt in die film ja sommige kleine stukjes![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:45 schreef Falco het volgende:
Die Hard
Er zijn vele toffere actiefilms
Cradle of Life heb ik na een half uur uitgezet omdat ik bijna in slaap viel. Slaapverwekkende film. Jan de Bont moet maar weer achter de camera plaatsnemen ipv in de regisseursstoel.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:26 schreef Piovan het volgende:
Wat vinden jullie van de Tomb Raider films.
Heb hier cradle of life liggen, maar nog niet gezien.
Aanrader?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:02 schreef heiden6 het volgende:
Zonder enige twijfel: The Matrix.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:23 schreef Argento het volgende:
Trainspotting vond ik een ietwat overbodige film.
Nee ik vindt Scarface ook erg vet. Goede muziek ook! Maar het wordt wel door iedereen hartstikke opgehemeld, en dat schept hooge verwachtingen die het niet waar maakt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:25 schreef Doff het volgende:
Ben ik dan de enige die Scarface leuk vindt?
Ik vind het ook niet echt een overgewaardeerde film. Ik weet dat het geen cinematografisch hoogstandje is en dat een beetje niveau min of meer ontbreekt ,maar het is, vind ik, gewoon een heel gave film in zijn genre. Bovendien is het sfeertje gewoon tof en Pacino heeft er ook wel lol in.
ontopic: ik vond Crash zwaar overgewaardeerd. Zwaar overgewaardeerd dus.
Ook een goede kandidaat wat mij betreft, net als vrijwel alle films van Tarantino.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:58 schreef Mainport het volgende:
Dat-ie nog niet genoemd is: Reservoir Dogs
Met stip op nummer één.
de hele MI serie kan hier wel vernoemd worden!quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:37 schreef octopussy het volgende:
Memento: laatst op tv geweest maar na een halfuur heb ik maar gezapt. Zelfde voor Cold Mountain.
MI3 is trouwens ook niet het bioscoop bezoek waard geweest![]()
Oh en The Blair Witch Project is wel de slechtste film die ik ook gezien heb, wat een farce. En dan ook wel gelijk de meest overgewaardeerde.
2 gram, eerderquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:25 schreef Gorro het volgende:
Dat wint Scarface met twee vingers in de neus.
ik was zelf ook ooit actief in het bestormen van stranden, dus je kunt saving private ryan niet noemenquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:40 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
2 gram, eerder![]()
OT:
La Dolce Vita
Blow-Up
Saving Private Ryan
Blow-up is filmtechnisch briljant.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:40 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
2 gram, eerder![]()
OT:
La Dolce Vita
Blow-Up
Saving Private Ryan
quote:
Helemaal eens. Maar je moet de nieuwste eens kijkenquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:07 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
james bond is toch ook al jaren lang hetzelfde verhaal?
semi aantrekkelijk vent veel gadgets mooie auto en lekkere wijven, 1 bad guy die de wereld wilt bezitten/vernietigen/ weet ik ut, en uiteindelijk eind goed al goed.......
of heb ik het mis?
Goed punt van deze ufoloog!quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:49 schreef Geqxon het volgende:
The Fast and the Furious.
Eensch. Vooral 2 is slecht.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:36 schreef OreO het volgende:
Kill Bill 1 en 2
dat vind ik echt een super film, dat einde vooral toch nog de nobelprijs iedereen geeft hem de pen!!!! kippevel!!!!!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:48 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
A Beautiful Mind vind ik wel een goed voorbeeld. Die film krijgt zulke goede recensies overal en ik vind ik er niets aan.
ik mag aannemen dat je het over de pre-sequels hebtquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:49 schreef pascalheister het volgende:
een welles nietus topic
ik zeg star wars
quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:55 schreef Isabeau het volgende:
Godfather II en III: saai, saaier, saaist
Ik vond crash een goede film hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:34 schreef Wouter2006 het volgende:
Crash en Mulholland Drive
Ja, ik meen het wel. Alleen The Godfather I vond ik aangenaam tijdverdrijf. De rest vond ik niet om door te komen.quote:
Als dat de slechtste film is die je ooit gezien hebt, dan heb je waarschijnlijk niet veel films gezienquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:13 schreef pfaf het volgende:
Ik vind The Last Samurai de slechtste film die ik ooit gezien heb, aangezien die wel redelijk gewaardeerd werd, vind ik 'm zeeeer overgewaardeerd.
Johnny Depp is echt geweldig in deze filmquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:21 schreef J-Will het volgende:
Se7en, Memento, Pulp Fiction en Usual Suspects zijn fucking genius
Fear en Loathing in Las Vegas
hehe, ja dat heb ik wel vaker gehoord jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:27 schreef J-Will het volgende:
ik vind hem zo druk en irritant, moest hem echt afzetten na 20 minuten
Maar wel de waarheid...quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:35 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Donnie Darko, Eternal Sunshine of the Spotless Mind en Mulholland Dr. Vage shit, die eigenlijk gewoon saai is en nergens op slaat, maar mensen die denken dat ze dan slim overkomen vinden het helemaal geweldig. Mensen die het saai vinden zijn volgens hen geen echte filmkenners en dom. Beetje jammer.
Alleen "drugsmensen" vinden die film leukquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:21 schreef J-Will het volgende:
Se7en, Memento, Pulp Fiction en Usual Suspects zijn fucking genius
Fear en Loathing in Las Vegas
Blair Witch Project
Ik gebruik geen drugs. Maar vind Fear and Loathing fantastisch.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:50 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Alleen "drugsmensen" vinden die film leuk
Nee maar elke film die bij een lijstje boven aanstaat is maar voor zeg 5% (maximaal) van de mensen echt hun beste film. Dus dan zou 95% van de mensen hem overgewaardeerd vinden. Zo'n top 100 is een afspiegeling van de mening van een hoop mensen en bij die hoop zitten er gewoon heel veel die Pulp Fiction erg goed vinden. Ook al zijn er daarvan maar enkelen die hem echt de beste vinden, dan nog is die nr. 1 positie terecht, omdat het de film is die bij de meeste mensen hoog in hun lijstje staat. Een absolute nr. 1 voor iedereen bestaat niet. Ergo: niet overgewaardeerd. Althans niet volgens het argument wat jij geeft.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:55 schreef UFOtje het volgende:
Pulp Fiction....
Goeie film? Absoluut.
Terecht al jaren lang op nummer 1 van een film top-100? Absoluut niet.
ik gebruik ook geen drugs, en vind hem waardeloosquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen drugs. Maar vind Fear and Loathing fantastisch.
Alles met Tom 'zie mij zo goed acteren' Hanksquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:00 schreef Price het volgende:
Shawshank Redemption, The
Shichinin no samurai
Dwaas.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:26 schreef Agiath het volgende:
Sen to Chihiro no kamikakushi (Spirited Away)
Prachtige animatie, maar het verhaal is ver te zoeken
Inderdaad, hoewel de aanval op de brug op het eind ook wel tof was. Maar het hele middenstuk kun je idd wel fast-forwarden.quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:55 schreef Isabeau het volgende:
Saving Private Ryan: na de strand-scene het kijken niet meer waard.
Een hele hoop anime review-sites zijn het er mee eens dat het een van de slechtere Miyazaki films is.quote:
Ik heb die film niet af kunnen kijken, dus misschien werd hij nog beterquote:
Briljante film. Uitstekende verfilming van het boek, aangezien ze bijna precies hetzelfde zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 00:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb die film niet af kunnen kijken, dus misschien werd hij nog beter
(niet af kunnen kijken vanwege kromme tenen, irritaties en algeheel gevoel van WTF)
Klopt als een bus. Ik als anime en Miyazaki liefhebber vind het niet zijn beste. Mononoke ook niet. Kiki, Totoro, Laputa en Nausicaa zijn VEEL beter.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:03 schreef PDOA het volgende:
[..]
Een hele hoop anime review-sites zijn het er mee eens dat het een van de slechtere Miyazaki films is.
Dan is 'ie toch niet overgewaardeerd?quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:03 schreef PDOA het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel de aanval op de brug op het eind ook wel tof was. Maar het hele middenstuk kun je idd wel fast-forwarden.
[..]
Een hele hoop anime review-sites zijn het er mee eens dat het een van de slechtere Miyazaki films is.
Het is niet zo dat ik em nog een keer wil kijken door het geweldige plot...quote:
Onzin...quote:
Jawel. Die film heeft een Oscar gekregen en Miyazaki (en Studio Ghibli.) op de wereldkaart gezet.quote:Op zondag 3 december 2006 12:49 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Dan is 'ie toch niet overgewaardeerd?
Heiligschennesquote:Op zaterdag 2 december 2006 09:55 schreef Isabeau het volgende:
Saving Private Ryan: na de strand-scene het kijken niet meer waard.
The Blairwitch project: in de laatste minuut pas spannend en dan is de film afgelopen.
Godfather II en III: saai, saaier, saaist
Euhm, ik noemde het de waarheid, als in, ik zei dat hij een dwaas is, ik ben het helemaaaaaaal met jou eens. Hij schreef:quote:Op zondag 3 december 2006 13:02 schreef Dronaement het volgende:
[..]
Onzin...
Omdat jij een film niet kan waarderen omdat je er blijkbaar meer dan een interpretatie aan kunt geven betekent dat automatisch dat mensen die 'm wel waarderen hautaine snobs zijn? Een beetje kort door de bocht als je het mij vraagt. Ik zal nooit iemand dom noemen omdat die persoon geen abstracte vorm van film (of muziek, kunst) kan waarderen, omdat je bang bent dat iemand over je gaat oordelen, oordeel je zelf nu keihard over mensen die je niet kent en bovendien blijkbaar geen clue hebt waarom mensen iets zien in bepaalde dingen die jou niet zo goed liggen.
Triest
En dat is de waarheid die mensen zijn inderdaad dom en geen echte filmkenners...quote:Mensen die het saai vinden zijn volgens hen geen echte filmkenners en dom.
die is zeker niet overgewaardeerd het is niet dat hij goede media aandacht heeft gekregen of een oscar oid. volgens mij snap je de strekking van het topic niet.. ik vind hem trouwens geweldig.quote:
de film waar iedere pimp-gangsta-mtv-cribs rapper zijn inspiratie uit haaltquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:10 schreef kinky_queen het volgende:
SCARFACE
Wou net zeggen. Iedere keer als ik langs MTV Cribbs (zo heet dat toch) zap, zie ik één of andere basketball- of baseballspeler vol trots zijn limited edition van de Scarface DVD showen.quote:Op zondag 3 december 2006 17:15 schreef MegA het volgende:
[..]
de film waar iedere pimp-gangsta-mtv-cribs rapper zijn inspiratie uit haalt
Mijn eerste ingeving ja. Heb paar weken terug poging 2 gedaan hem te kijken maar het blijft een schijtfilm.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:13 schreef -skippybal- het volgende:
Pulp Fiction
Ernstig misschien maar heb nog geen sec. ooit van The Godfather gezien. Althans, niet dat ik me herinner.quote:
Eensquote:Op zondag 3 december 2006 13:35 schreef cerror het volgende:
Lord of The rings
Hey!quote:en alle getekende Disneyfilms.
Ik vind het einde zwak. De moordenaar heeft alles tot in de puntjes uitgewerkt (met name Gluttony) en dan gaat hij plotseling improviseren met Anger en Envy?quote:Op maandag 4 december 2006 17:53 schreef satecl het volgende:
Se7en vind ik ook totaal niet boeiend, ik vind hem zelfs een beetje voorspelbaar
Eenschquote:Op zaterdag 2 december 2006 03:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Lost in Translation
Wat een saaie kutfilm. En hier komen vast reacties op, hoe mooi die wel niet is en dat ik vast de sprankeling of iets heb gemist. Dat bedoel ik, overgewaardeerd, get over it. Bagger film.
Films van J.Lo worden niet hoog gewaardeerd naar mijn weten,quote:Op maandag 4 december 2006 18:15 schreef mien-moeke het volgende:
Traffic... Bah!
The Village. [insert braak-smily hier]
En verder alles met J.Lo.
Misschien niet, maar ik wou r gewoon ff noemen.quote:Op maandag 4 december 2006 18:20 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Films van J.Lo worden niet hoog gewaardeerd naar mijn weten,
En om te zingen. En om te dansen. En om in het openbaar te verschijnen.quote:Op maandag 4 december 2006 18:58 schreef Professional het volgende:
OMG man The Cell is wel zo dramatisch.
Net zoals alle andere stervihikels van haar zoals Gigli, Wedding Planner, Angel Eyes, Maid in Manhatten, en ga zo door. Wat een drama, die meid moeten ze verbieden om films te maken.
Daar heb ik me ook aan geërgerd, verder wel een goede film.quote:Op maandag 4 december 2006 17:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind het einde zwak. De moordenaar heeft alles tot in de puntjes uitgewerkt (met name Gluttony) en dan gaat hij plotseling improviseren met Anger en Envy?.
Chinezen, sukkel.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Crouching Tiger Hidden Dragon is ook zwaar overgewaardeerd trouwens. Tenzij je van zwevende jappen met zwaarden houd natuurlijk.
Dan heb je het beste deel gemistquote:Op woensdag 6 december 2006 18:41 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ik heb em halverwege uitgezet
quote:Op maandag 4 december 2006 18:39 schreef Wouter2006 het volgende:
alle animatie films
Precies, het had een paar leuke dingen, maar daar hielt het wel bij opquote:Op woensdag 6 december 2006 18:39 schreef DaMayan het volgende:
Napoleon Dynamite.
Als je in het begin niet gelijk in een deuk ligt na de verschijning van Napoleon kan je hem net zo goed uitzetten want er gebeurt verder nix.
Incredibles was geweldigquote:Op woensdag 6 december 2006 23:47 schreef NRH het volgende:
Scarface en Fear & Loathing in Las Vegas. Erg tereurstellend. Ook vind ik Requiem for a dream niet zo goed als de rest van de wereld.
En dan nog: Animatie. Incredibles, Cars, Shark Tale, Madagascar, Happy Feet. Het wordt iedere keer minder, maar miljoenen opbrengst dus ze blijven gemaakt worden.
Waarom zelfs The Sixth Sense?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:11 schreef ruud.nl het volgende:
Alles van M. Night Shyamalan.
Omdat de Sixth Sense ook alleen maar leunt op een zogenaamd onvoorspelbare plottwist. En maar in één scene (die met dat vermoorde meisje) haalt uit de film, wat erin gezeten had.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:40 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
[..]
Waarom zelfs The Sixth Sense?
Nee hoor, je moet de film juist nog een keer kijken en zien welke aanwijzingen er allemaal in zaten.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Omdat de Sixth Sense ook alleen maar leunt op een zogenaamd onvoorspelbare plottwist. En maar in één scene haalt uit de film, wat erin gezeten had.
Als je die aanwijzing de eerste keer al ziet niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:46 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet de film juist nog een keer kijken en zien welke aanwijzingen er allemaal in zaten.
Aanwijzingen, meervoud. Zitten in de hele film, de twist zelf gaat 't niet zo zeer om.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als je die aanwijzing de eerste keer al ziet niet.
En dit verstevigt mijn punt, dat de film alleen op de plottwist leunt en verder weinig inhoud heeft.
13quote:Op donderdag 7 december 2006 01:04 schreef Pustasu het volgende:
[..]
ik heb altijd geweigerd die film te bekijken, tis al bijna 10 jaar ofzo![]()
inderdaad.quote:
Geloof het niet, de meeste mensen snapte 'm welquote:Op maandag 4 december 2006 18:48 schreef Urquhart het volgende:
Is Memento al genoemd?
Dat is een thriller die je altijd wordt aangeraden door mensen die nooit goede thrillers kijken.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:10 schreef ElizabethR het volgende:
The Ring
Zwaar overgewaardeerd! Die 'moest en zou ik kijken', want 'zelden zo'n spannende thriller gezien', werd me medegedeeld. Nou, ik ken wel spannender thrillers, ben er bijna bij in slaap gevallen.
Zelfs Aardman productions is gezwicht voor computeranimaties, en stopt met die prachtige klei animatiesquote:Op woensdag 6 december 2006 23:47 schreef NRH het volgende:
Scarface en Fear & Loathing in Las Vegas. Erg tereurstellend. Ook vind ik Requiem for a dream niet zo goed als de rest van de wereld.
En dan nog: Animatie. Incredibles, Cars, Shark Tale, Madagascar, Happy Feet. Het wordt iedere keer minder, maar miljoenen opbrengst dus ze blijven gemaakt worden.
Dat was toch geen improviseren? Dat was ook precies zo uitgedacht.quote:Op maandag 4 december 2006 17:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind het einde zwak. De moordenaar heeft alles tot in de puntjes uitgewerkt (met name Gluttony) en dan gaat hij plotseling improviseren met Anger en Envy?.
Dat vind ik echt geweldig, eindelijk echt goede animatie van Aardmanquote:Op donderdag 7 december 2006 09:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zelfs Aardman productions is gezwicht voor computeranimaties, en stopt met die prachtige klei animaties
Napoleon Dynamite is briljant. Maar het is idd een film waar je van moet houden.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:39 schreef DaMayan het volgende:
Napoleon Dynamite.
Als je in het begin niet gelijk in een deuk ligt na de verschijning van Napoleon kan je hem net zo goed uitzetten want er gebeurt verder nix.
Die zijn idd zwaar overrated.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:36 schreef OreO het volgende:
Kill Bill 1 en 2
Op Fok! werd Kill Bill 1 (terecht) film van het jaar.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:39 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Die zijn idd zwaar overrated.
Ik snap niet dat mensen wat aan die pulp troep vonden.
Ik heb ze allebei geheel gezien, helaas kan de verloren tijd nooit meer goed worden gemaakt.
Nacho Libre was meteen een stuk slechterquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:44 schreef MegA het volgende:
[..]
Napoleon Dynamite is briljant. Maar het is idd een film waar je van moet houden.
Erg slechtquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nacho Libre was meteen een stuk slechter
Dat is nou net 't punt;quote:Op zondag 10 december 2006 03:09 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik zie veel films van het pulp genre voorbijkomen, schijnbaar snappen veel mensen niet dat je daar gewoon naar moet kijken en laten vermaken door wat je ziet, ipv proberen te zien wat er nou zo goed aan is. (pulp-fiction, Kill Bill enz.)
is ook een vette serie.. maar Dexter is nog beterquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:40 schreef Wouter2006 het volgende:
geen film maar de serie Heroes, don't get me wrong, vind het een vette serie, maar het wordt hier wel helemaal de hemel ingeprezen als tha bomb
Maar wat is er dan zo goed aan een ordinaire hak en slash film?quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 12:48 schreef Wojworshebn het volgende:
Nou niks, moet je gewoon naar kijken. Ik vind het leuk om te zien!
quote:Op zondag 10 december 2006 22:10 schreef Maeghan het volgende:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (vaag), Blairwitch project (echt gehyped, niet spannend, traag, slechte beelden, aanstellerig), American Beauty (aardig hoor, maar geniaal?), Sleepy Hollow (yawn), Lost in translation (ik vind het wel een goede film hoor, maar ik kon er niet lyrisch van worden) en Se7en (leuk idee, maar weinig 'thrilling', erg voorspelbaar).
quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 11 december 2006 23:59 schreef Timo20 het volgende:
-edit- @ Mike: doen we dit jaar trouwens weer zo`n film van het jaar verkiezing?? Lijkt me cool![]()
![]()
Precies en daarom is "briljant" overgewaardeerd.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:44 schreef MegA het volgende:
Napoleon Dynamite is briljant. Maar het is idd een film waar je van moet houden.
Dat heb je mooi geformuleerdquote:Op donderdag 7 december 2006 09:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Vergelijk het met de Da Vincie code, dat is een boek wat je aangeraden wordt door mensen die zelden een boek lezen
ja kan zekerquote:Op woensdag 13 december 2006 01:31 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Verschil in smaak misschien?
Zou dat kunnen denk je?![]()
Ik denk namelijk van wel![]()
Nee hoor, ze deden alleen Flushed Away op die manier omdat water niet te doen is met stop-motion. Uiteraard zullen er wel meer cg-films van Aardman komen, maar ze zullen echt niet stoppen met klei.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zelfs Aardman productions is gezwicht voor computeranimaties, en stopt met die prachtige klei animaties
Gelukkig maar, dan hebben ze die films tenminste niet voor niets gemaakt.quote:Op maandag 11 december 2006 18:40 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik heb echt totaal een andere mening over al die films.
Dat vind ik nou een top10 filmquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:30 schreef Pustasu het volgende:
The Shawshank Redemption
Had ook veel verwacht van Heat, maar vond hem ook tegenvallen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
Heat.
een 6 op IMDB en dat is idd overgewaardeerd. Er is zelfs een vervolg gemaaktquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik las vorige week een stukje over Open Water, dus ik was nieuwsgierig....
net gezien, mygod wat een slechte film... ik viel bijna in slaap
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=4236
hear hear!quote:Op donderdag 14 december 2006 12:01 schreef Spijgbak het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar ik zie dat hij op deze pagina al een keer genoemd werd. Voor mij is het Lost in Translation. Mijn god, ik vond hem niet eens aardig, maar echt belachelijke overgewaardeerde pretentieuze inhoudsloze rotzooi! Wat ook zo typerend is is dat mensen die het wel een goeie film vonden meteen gaan lopen roepen dat je er niets van snapt en snel maar weer films zoals the Terminator en andere Hollywoodbagger moet gaan kijken. Ja, wat een lekker tegenargument weer. Wat mij nog het meest stoort is hoe iedereen het loopt op te hemelen om zijn subtiliteit. Subtiliteit?!?! Deze film was allesbehalve subtiel. Ja, alleen maar omdat de twee hoofdpersonen niet meteen gaan neuken als konijnen zodra ze elkaar ontmoeten maar de hele film om elkaar heen draaien, daarom is hij zeker zo subtiel? Ik had de hele film het gevoel alsof Sofia Coppola met een hamer op mijn hoofd in liep te rammen dat dit echt een goeie, diepgaande, artistieke film was. Vooral die laatste scene, dat hij wat in haar oor fluistert. Natuurlijk weet zij zelf ook niet wat hij in haar oor fluistert, maar ja, je moet toch wat verzinnen? Hoe brei je anders een eind aan zo'n vormloos debacel als lost in translation? En iedereen maar blaten over dat dit zo'n film is waar je over na blijft denken. Nee, ik hou best van films met een langzaam tempo, maar dan moet het wel inhoud hebben. Dit was gewoon gebakken lucht.
wtf? Je bedoeld geanimeerde mag ik hopen?quote:Op zondag 3 december 2006 13:35 schreef cerror het volgende:
Lord of The rings en alle getekende Disneyfilms.
De film heeft, gezien deze heftige reactie, in ieder geval wel wat in je los gemaaktquote:Op donderdag 14 december 2006 12:01 schreef Spijgbak het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar ik zie dat hij op deze pagina al een keer genoemd werd. Voor mij is het Lost in Translation. Mijn god, ik vond hem niet eens aardig, maar echt belachelijke overgewaardeerde pretentieuze inhoudsloze rotzooi! Wat ook zo typerend is is dat mensen die het wel een goeie film vonden meteen gaan lopen roepen dat je er niets van snapt en snel maar weer films zoals the Terminator en andere Hollywoodbagger moet gaan kijken. Ja, wat een lekker tegenargument weer. Wat mij nog het meest stoort is hoe iedereen het loopt op te hemelen om zijn subtiliteit. Subtiliteit?!?! Deze film was allesbehalve subtiel. Ja, alleen maar omdat de twee hoofdpersonen niet meteen gaan neuken als konijnen zodra ze elkaar ontmoeten maar de hele film om elkaar heen draaien, daarom is hij zeker zo subtiel? Ik had de hele film het gevoel alsof Sofia Coppola met een hamer op mijn hoofd in liep te rammen dat dit echt een goeie, diepgaande, artistieke film was. Vooral die laatste scene, dat hij wat in haar oor fluistert. Natuurlijk weet zij zelf ook niet wat hij in haar oor fluistert, maar ja, je moet toch wat verzinnen? Hoe brei je anders een eind aan zo'n vormloos debacel als lost in translation? En iedereen maar blaten over dat dit zo'n film is waar je over na blijft denken. Nee, ik hou best van films met een langzaam tempo, maar dan moet het wel inhoud hebben. Dit was gewoon gebakken lucht.
bovenstaande maakt eigenlijk toch duidelijk dat je dergelijke films en hun bedoeling toch niet volledig snapt hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 12:01 schreef Spijgbak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |