Dat vind ik leukquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:05 schreef ExTec het volgende:
En: alle films waar Hugh Grant in speelt
Of: het gehele genre genaamd 'romantische komedies'
wtf.........quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:30 schreef Pustasu het volgende:
The Shawshank Redemption
hier heb ik ook niet veel mee
ik heb die film al 2x gezien ofzo, het deed me nietsquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wtf.........
ga achter je computertje vandaan en ga die film kijken slettebak.
die film is ECHT goed. hartverscheurende shit
john mc clane is een eindbaasquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:45 schreef Falco het volgende:
Die Hard
Er zijn vele toffere actiefilms
dat heb jij de gevechten met tong po en chong li niet goed gezienquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:47 schreef RedFever007 het volgende:
Alle films met Jean Claude van Damme![]()
Wat een n00b
Ja, want dat is echt een hooggewaardeerde film...quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:49 schreef Inca het volgende:
Attack Force
Steven Seagal praat niet eens echt in die film ja sommige kleine stukjes![]()
En die film wordt de hemel in geprezen door een grote groep mensen? Nee dus.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:49 schreef Inca het volgende:
Attack Force
Steven Seagal praat niet eens echt in die film ja sommige kleine stukjes![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:45 schreef Falco het volgende:
Die Hard
Er zijn vele toffere actiefilms
Cradle of Life heb ik na een half uur uitgezet omdat ik bijna in slaap viel. Slaapverwekkende film. Jan de Bont moet maar weer achter de camera plaatsnemen ipv in de regisseursstoel.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:26 schreef Piovan het volgende:
Wat vinden jullie van de Tomb Raider films.
Heb hier cradle of life liggen, maar nog niet gezien.
Aanrader?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:02 schreef heiden6 het volgende:
Zonder enige twijfel: The Matrix.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:23 schreef Argento het volgende:
Trainspotting vond ik een ietwat overbodige film.
Nee ik vindt Scarface ook erg vet. Goede muziek ook! Maar het wordt wel door iedereen hartstikke opgehemeld, en dat schept hooge verwachtingen die het niet waar maakt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:25 schreef Doff het volgende:
Ben ik dan de enige die Scarface leuk vindt?
Ik vind het ook niet echt een overgewaardeerde film. Ik weet dat het geen cinematografisch hoogstandje is en dat een beetje niveau min of meer ontbreekt ,maar het is, vind ik, gewoon een heel gave film in zijn genre. Bovendien is het sfeertje gewoon tof en Pacino heeft er ook wel lol in.
ontopic: ik vond Crash zwaar overgewaardeerd. Zwaar overgewaardeerd dus.
Ook een goede kandidaat wat mij betreft, net als vrijwel alle films van Tarantino.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:58 schreef Mainport het volgende:
Dat-ie nog niet genoemd is: Reservoir Dogs
Met stip op nummer één.
de hele MI serie kan hier wel vernoemd worden!quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:37 schreef octopussy het volgende:
Memento: laatst op tv geweest maar na een halfuur heb ik maar gezapt. Zelfde voor Cold Mountain.
MI3 is trouwens ook niet het bioscoop bezoek waard geweest![]()
Oh en The Blair Witch Project is wel de slechtste film die ik ook gezien heb, wat een farce. En dan ook wel gelijk de meest overgewaardeerde.
2 gram, eerderquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:25 schreef Gorro het volgende:
Dat wint Scarface met twee vingers in de neus.
ik was zelf ook ooit actief in het bestormen van stranden, dus je kunt saving private ryan niet noemenquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:40 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
2 gram, eerder![]()
OT:
La Dolce Vita
Blow-Up
Saving Private Ryan
Blow-up is filmtechnisch briljant.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:40 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
2 gram, eerder![]()
OT:
La Dolce Vita
Blow-Up
Saving Private Ryan
quote:
Helemaal eens. Maar je moet de nieuwste eens kijkenquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:07 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
james bond is toch ook al jaren lang hetzelfde verhaal?
semi aantrekkelijk vent veel gadgets mooie auto en lekkere wijven, 1 bad guy die de wereld wilt bezitten/vernietigen/ weet ik ut, en uiteindelijk eind goed al goed.......
of heb ik het mis?
Goed punt van deze ufoloog!quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:49 schreef Geqxon het volgende:
The Fast and the Furious.
Eensch. Vooral 2 is slecht.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:36 schreef OreO het volgende:
Kill Bill 1 en 2
dat vind ik echt een super film, dat einde vooral toch nog de nobelprijs iedereen geeft hem de pen!!!! kippevel!!!!!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:48 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
A Beautiful Mind vind ik wel een goed voorbeeld. Die film krijgt zulke goede recensies overal en ik vind ik er niets aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |