de hele MI serie kan hier wel vernoemd worden!quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:37 schreef octopussy het volgende:
Memento: laatst op tv geweest maar na een halfuur heb ik maar gezapt. Zelfde voor Cold Mountain.
MI3 is trouwens ook niet het bioscoop bezoek waard geweest![]()
Oh en The Blair Witch Project is wel de slechtste film die ik ook gezien heb, wat een farce. En dan ook wel gelijk de meest overgewaardeerde.
2 gram, eerderquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:25 schreef Gorro het volgende:
Dat wint Scarface met twee vingers in de neus.
ik was zelf ook ooit actief in het bestormen van stranden, dus je kunt saving private ryan niet noemenquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:40 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
2 gram, eerder![]()
OT:
La Dolce Vita
Blow-Up
Saving Private Ryan
Blow-up is filmtechnisch briljant.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:40 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
2 gram, eerder![]()
OT:
La Dolce Vita
Blow-Up
Saving Private Ryan
quote:
Helemaal eens. Maar je moet de nieuwste eens kijkenquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:07 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
james bond is toch ook al jaren lang hetzelfde verhaal?
semi aantrekkelijk vent veel gadgets mooie auto en lekkere wijven, 1 bad guy die de wereld wilt bezitten/vernietigen/ weet ik ut, en uiteindelijk eind goed al goed.......
of heb ik het mis?
Goed punt van deze ufoloog!quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:49 schreef Geqxon het volgende:
The Fast and the Furious.
Eensch. Vooral 2 is slecht.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:36 schreef OreO het volgende:
Kill Bill 1 en 2
dat vind ik echt een super film, dat einde vooral toch nog de nobelprijs iedereen geeft hem de pen!!!! kippevel!!!!!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:48 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
A Beautiful Mind vind ik wel een goed voorbeeld. Die film krijgt zulke goede recensies overal en ik vind ik er niets aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |