the sixth sense ook.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..The Village was inderdaad ook verschrikkelijk overhyped.
Dat vond ik persoonlijk dan weer niet. Daar was de trailer ook een weergave van de film.quote:
Idd. Niet door te komen stuk drek dat het is. Maar omdat Pacino erin meespeelt en z'n neus in de poedersuiker legt, is het opeens een wereldfilm.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:10 schreef kinky_queen het volgende:
SCARFACE
En omdat er leuke zinnetjes inzitten die mensen na kunnen zeggen. SAY HELLO TO MY LITTLE FRIEND bangbangbangquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Niet door te komen stuk drek dat het is. Maar omdat Pacino erin meespeelt en z'n neus in de poedersuiker legt, is het opeens een wereldfilm..
Evenals de misbaksels van Shmyalan hierboven teveel op de "twist" gebouwd en door een spoiler dus te reduceren tot het beperkte verhaal wat het is.quote:
En omdat er stoere jongeren er nu shirtjes van kunnen dragenquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef tonks het volgende:
[..]
En omdat er leuke zinnetjes inzitten die mensen na kunnen zeggen. SAY HELLO TO MY LITTLE FRIEND bangbangbang
Sowieso, die twist-films. Waarvan iedereen vantevoren zo hard roept dat het een oh-zo-origineel verhaal is waardoor je dus 90 minuten lang zit te wachten op die twist.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Evenals de misbaksels van Shmyalan hierboven teveel op de "twist" gebouwd en door een spoiler dus te reduceren tot het beperkte verhaal wat het is.
Mee eens.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:19 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Serieus? Die vind ik dus echt heel goed.
Bond films.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:19 schreef Grimm het volgende:
DE nieuwe bond film, geen touw aan vast te knopen.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:13 schreef -skippybal- het volgende:
Pulp Fiction
Nee sorry ik ben het niet met je eensquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:13 schreef -skippybal- het volgende:
Pulp Fiction
Men zou eens met de meute meelopen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:47 schreef RedFever007 het volgende:
Wel typisch Nederlands dat succesvolle dingen altijd worden afgezeken
Gegeven dat succes, met name in Hollywoodfilms, af te meten is aan zoveel mogelijk de middelmaat bewaren en maar vooral niets controversieels doen is een zeker gedeelte van het afzeiken volslagen terecht.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:47 schreef RedFever007 het volgende:
Wel typisch Nederlands dat succesvolle dingen altijd worden afgezeken
Ik steun deze motiequote:Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef FJD het volgende:
Blairwitch project
Maar wel overgewaardeerdquote:
Een film die maar een 5.6 scoort op imdb en (volgens mij) nergens erg positief gereviewd is, kan toch nooit overgewardeerd zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:51 schreef Devlinsect het volgende:
En Poseidon was een zware tegenvaller (de remake dan die onlangs op video is uitgekomen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |