die is zeker niet overgewaardeerd het is niet dat hij goede media aandacht heeft gekregen of een oscar oid. volgens mij snap je de strekking van het topic niet.. ik vind hem trouwens geweldig.quote:
de film waar iedere pimp-gangsta-mtv-cribs rapper zijn inspiratie uit haaltquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:10 schreef kinky_queen het volgende:
SCARFACE
Wou net zeggen. Iedere keer als ik langs MTV Cribbs (zo heet dat toch) zap, zie ik één of andere basketball- of baseballspeler vol trots zijn limited edition van de Scarface DVD showen.quote:Op zondag 3 december 2006 17:15 schreef MegA het volgende:
[..]
de film waar iedere pimp-gangsta-mtv-cribs rapper zijn inspiratie uit haalt
Mijn eerste ingeving ja. Heb paar weken terug poging 2 gedaan hem te kijken maar het blijft een schijtfilm.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:13 schreef -skippybal- het volgende:
Pulp Fiction
Ernstig misschien maar heb nog geen sec. ooit van The Godfather gezien. Althans, niet dat ik me herinner.quote:
Eensquote:Op zondag 3 december 2006 13:35 schreef cerror het volgende:
Lord of The rings
Hey!quote:en alle getekende Disneyfilms.
Ik vind het einde zwak. De moordenaar heeft alles tot in de puntjes uitgewerkt (met name Gluttony) en dan gaat hij plotseling improviseren met Anger en Envy?quote:Op maandag 4 december 2006 17:53 schreef satecl het volgende:
Se7en vind ik ook totaal niet boeiend, ik vind hem zelfs een beetje voorspelbaar
Eenschquote:Op zaterdag 2 december 2006 03:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Lost in Translation
Wat een saaie kutfilm. En hier komen vast reacties op, hoe mooi die wel niet is en dat ik vast de sprankeling of iets heb gemist. Dat bedoel ik, overgewaardeerd, get over it. Bagger film.
Films van J.Lo worden niet hoog gewaardeerd naar mijn weten,quote:Op maandag 4 december 2006 18:15 schreef mien-moeke het volgende:
Traffic... Bah!
The Village. [insert braak-smily hier]
En verder alles met J.Lo.
Misschien niet, maar ik wou r gewoon ff noemen.quote:Op maandag 4 december 2006 18:20 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Films van J.Lo worden niet hoog gewaardeerd naar mijn weten,
En om te zingen. En om te dansen. En om in het openbaar te verschijnen.quote:Op maandag 4 december 2006 18:58 schreef Professional het volgende:
OMG man The Cell is wel zo dramatisch.
Net zoals alle andere stervihikels van haar zoals Gigli, Wedding Planner, Angel Eyes, Maid in Manhatten, en ga zo door. Wat een drama, die meid moeten ze verbieden om films te maken.
Daar heb ik me ook aan geërgerd, verder wel een goede film.quote:Op maandag 4 december 2006 17:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind het einde zwak. De moordenaar heeft alles tot in de puntjes uitgewerkt (met name Gluttony) en dan gaat hij plotseling improviseren met Anger en Envy?.
Chinezen, sukkel.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Crouching Tiger Hidden Dragon is ook zwaar overgewaardeerd trouwens. Tenzij je van zwevende jappen met zwaarden houd natuurlijk.
Dan heb je het beste deel gemistquote:Op woensdag 6 december 2006 18:41 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ik heb em halverwege uitgezet
quote:Op maandag 4 december 2006 18:39 schreef Wouter2006 het volgende:
alle animatie films
Precies, het had een paar leuke dingen, maar daar hielt het wel bij opquote:Op woensdag 6 december 2006 18:39 schreef DaMayan het volgende:
Napoleon Dynamite.
Als je in het begin niet gelijk in een deuk ligt na de verschijning van Napoleon kan je hem net zo goed uitzetten want er gebeurt verder nix.
Incredibles was geweldigquote:Op woensdag 6 december 2006 23:47 schreef NRH het volgende:
Scarface en Fear & Loathing in Las Vegas. Erg tereurstellend. Ook vind ik Requiem for a dream niet zo goed als de rest van de wereld.
En dan nog: Animatie. Incredibles, Cars, Shark Tale, Madagascar, Happy Feet. Het wordt iedere keer minder, maar miljoenen opbrengst dus ze blijven gemaakt worden.
Waarom zelfs The Sixth Sense?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:11 schreef ruud.nl het volgende:
Alles van M. Night Shyamalan.
Omdat de Sixth Sense ook alleen maar leunt op een zogenaamd onvoorspelbare plottwist. En maar in één scene (die met dat vermoorde meisje) haalt uit de film, wat erin gezeten had.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:40 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
[..]
Waarom zelfs The Sixth Sense?
Nee hoor, je moet de film juist nog een keer kijken en zien welke aanwijzingen er allemaal in zaten.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Omdat de Sixth Sense ook alleen maar leunt op een zogenaamd onvoorspelbare plottwist. En maar in één scene haalt uit de film, wat erin gezeten had.
Als je die aanwijzing de eerste keer al ziet niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:46 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet de film juist nog een keer kijken en zien welke aanwijzingen er allemaal in zaten.
Aanwijzingen, meervoud. Zitten in de hele film, de twist zelf gaat 't niet zo zeer om.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als je die aanwijzing de eerste keer al ziet niet.
En dit verstevigt mijn punt, dat de film alleen op de plottwist leunt en verder weinig inhoud heeft.
13quote:Op donderdag 7 december 2006 01:04 schreef Pustasu het volgende:
[..]
ik heb altijd geweigerd die film te bekijken, tis al bijna 10 jaar ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |