Daar ben ik ook bang voor!quote:Op donderdag 30 november 2006 23:49 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ben er al uit:
optie 3: na 3 zinnen kan ze het gesprek niet meer volgen
Moet hij lekker zeggenquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:03 schreef Roy_vdm het volgende:
Radioboy: "Jongens, welk deel van het 'omdoen van jullie zenders' snappen jullie niet?"
Nena: "het omdoen"
Ze zijn ook nog beste vriendinnen. Dat is helemaal bizar!quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:14 schreef Myriam1978 het volgende:
Ja idd dat heb ik ook altijd gevonden: Mabel = Lousewies vd Laan
quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Iemand (Nena?) zei: "we komen op de Miljonair fair als ramptoeristen...Iedereen weet dat we geen cent te makken hebben!"![]()
Yep het is haar nieuwe boy toy denkt ze. Ze wil ook dat hij meerijdt! En dat ze de badkamer nu dat Stephan weer is samen delen, "met zijn tweeën toch!"quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:40 schreef Roy_vdm het volgende:
Natasia: "Nathanaël, wat gaat we koken morgen? Gaan we samen koken?"
Erg hè. Wilgo ziet de bui al weer hangen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:36 schreef Roy_vdm het volgende:
Zagen jullie wat ik zag? Natasia die een compliment krijgt van Natanaël en als reactie haar decolleté nog iets naar beneden haalt als hij niet kijkt (ze staat in ondergoed)..... gaat zij nu ook achter hém aan??
Ik zag nog wel meer hangenquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Erg hè. Wilgo ziet de bui al weer hangen.![]()
*verkneukel*quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:40 schreef Gert het volgende:
Erg hè. Wilgo ziet de bui al weer hangen.![]()
ik zie het meer als confronteren met de feiten en haar de consequenties van haar daden duidelijk maken. Ze had moeten zorgen dat ze die punten in haar hand had voordat ze JA had gezegd tegen Stephans vertrek. Het is gewoon niet slim gespeeld en dat wordt haar nu duidelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:45 schreef Roy_vdm het volgende:
Ze zijn Ilona echt aan 't pesten (Bart en Nathanaël) over die contactpunten en 'vriendschappen' in het huis.
Is de uitslag besproken?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:57 schreef Roy_vdm het volgende:
Natasia (over de EQ-test): "Ik ben eigenlijk heel erg slim"
Natanaël: "Eigenlijk?"
Test moet nog worden afgelegd. Natanaël ried Natasia aan om zoveel mogelijk vragen te maken om te oefenen. Domme opmerking zeg... dan hou je jezelf dus voor de gek.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Is de uitslag besproken?
Of komt dat nog?
riedquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:49 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Test moet nog worden afgelegd. Natanaël ried Natasia aan om zoveel mogelijk vragen te maken om te oefenen. Domme opmerking zeg... dan hou je jezelf dus voor de gek.
pffffff krijgen we dit gejank nu ook hier.... ilona blijkt besmettelijk te zijn met dr gejank en gezeverquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij 'ons' is het raadde
maar het klinkt vooral belachelijk
Affirmative. Ik denk er 'tzelfde over.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:13 schreef ron1970 het volgende:
Ik hoorde Brian net zeggen dat ze de punten van Stefan eigenlijk gewoon hadden moeten roven voor zijn vertrek, dit en de sigaretttenaktie en het gemak waarmee hij dus dingen steelt in DGK doet mij vrezen voor hoe hij in real life is.
Je kunt natuurlijk alles eisen wat je maar wilt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:15 schreef Day het volgende:
Dat kan je dus echt niet eisen in een spel.
Da's een vergelijking die je maakt, en die klopt helemaal. Ik lees in je antwoord daarnaast, dat ze ook gewoon die contactpunten had kunnen innen vóórdat de stemming plaats zou vinden. Daar ben ik het mee eens... hoewel Brain er geen moeite mee zou hebben ze haar weer te ontvreemden. Gewoon even in haar kast de contactpunten pakken, daar gaat hij echt niet fuckin' moeilijk over doen weetje.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat ze eigenlijk had moeten doen is 150 punten incasseren en dan vervolgens tegenstemmen over Stephan's vertrek. Da's ongeveer hetzelfde als ze nu met haar uithalen. Daar was ze niet populair mee geworden, maar dan had ze wel haar punten.
Vergeet je zijn partner in crime Bart niet? Of is het je ontschoten dat beide heren eraan meegewerkt hebben?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:29 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Da's een vergelijking die je maakt, en die klopt helemaal. Ik lees in je antwoord daarnaast, dat ze ook gewoon die contactpunten had kunnen innen vóórdat de stemming plaats zou vinden. Daar ben ik het mee eens... hoewel Brain er geen moeite mee zou hebben ze haar weer te ontvreemden. Gewoon even in haar kast de contactpunten pakken, daar gaat hij echt niet fuckin' moeilijk over doen weetje.
Nee, die vergeet ik niet. Maar er is een verschil tussen witte boorden-criminelen en tasjesdieven... tussen Don Corleone en Kruimeltje.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:34 schreef Day het volgende:
[..]
Vergeet je zijn partner in crime Bart niet? Of is het je ontschoten dat beide heren eraan meegewerkt hebben?
Je kan het vanaf verschillende kanten bekijken. Gisteravond vond ik het een lage streek van de heren (en dat is het ook), vond haar ook sterk in de discussie. Nu valt ze weer door de mand, wat mij betreft, door van Bart punten te gaan eisen voor het feit dat ze gestopt is met roken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk alles eisen wat je maar wilt.
Je moet alleen zorgen dat je eisen ingewilligd worden voordat er geen weg meer terug is.
Wat ze eigenlijk had moeten doen is 150 punten incasseren en dan vervolgens tegenstemmen over Stephan's vertrek. Da's ongeveer hetzelfde als ze nu met haar uithalen. Daar was ze niet populair mee geworden, maar dan had ze wel haar punten.
En je punt is?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:37 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Nee, die vergeet ik niet. Maar er is een verschil tussen witte boorden-criminelen en tasjesdieven... tussen Don Corleone en Kruimeltje.
Natte Neelquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:05 schreef Roy_vdm het volgende:
Hee, nu hoor ik ook voor 't eerst dat ze Nathanaël ".NL" noemen.
"Poentenel"
Haha
Ik dacht dat die term hier op het forum was bedacht.
Wat is joúw punt eigenlijk?quote:
Bluffen staat natuurlijk iedereen vrij, het is knap dat ze er een slaatje uit slaat. Ik vind dat in ieder geval veel minder erg dan in iemands kastje zitten rommelen of terugkomen op gedane beloftes.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:49 schreef Day het volgende:
Ze zegt zelf dat ze Stephan niet als 'vriend' zag en dat ze geen 'back up-afspraak" met hem had, dus waarom dan zo'n zwaar eisenpakket? Het is toch de bedoeling dat je z.s.m. mensen eruit stemt? Waarom zou je dan een stemmingsronde tegenhouden van iemand waarmee je geen afspraken hebt en niet als 'vriend' beschouwt?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:59 schreef n1ek het volgende:
Nena zet zelfs in de brieven die ze schrijft nog 10 x 'ofzo'
dat van kankerhoer (eer)gisteren?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:57 schreef HetBronzenHok het volgende:
Ehm even een vraagje ,weet iemand waarom brain zo aan het schelden was tegen ons nena?
Ben het helemaal met je eens. In real life zou ik de stap van de heren ook echt verachten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bluffen staat natuurlijk iedereen vrij, het is knap dat ze er een slaatje uit slaat. Ik vind dat in ieder geval veel minder erg dan in iemands kastje zitten rommelen of terugkomen op gedane beloftes.
ah thanks ,ik vind het sowieso geen woord ,zeg je toch niet ,hmm mischien als je het nivo van een stekelvarken hebt....by the way de high tea ziet er erg gezellig uit ,wat zielig voor dat vrouwtje wat zo haar best doet ....ergggg lekkere hapjes zeg smullllllllquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:47 schreef avonne het volgende:
[..]
dat van kankerhoer (eer)gisteren?
Hij lijkt nogal gestressed en in de war.
Tenslotte heeft hij zich zelf wijs gemaakt dat Nena hem verleid heeft om hem slecht in beeld te brengen, en zodat hij haar niet weg zal stemmen.
Kortom, dat het een gemeen plannetje van haar is.
Dat heeft hij (zover ik weet) alleen tegen de anderen gezegd, en niet tegen haar. Tegen haar zei hij alleen "Kankerhoer, (en nog wat) ik ben boos op jou, en je moet zelf maar eens nadenken waar over"
Ze hebben nu bji gepraat, blijkbaar, maar dat heb ik gemist.
Nu ze gehoord heeft dat haar nichtje kanker heeft heeft ze hemnogmaals gevraagd dat woord niet meer te gebruiken.
Lesley had het heel druk en kwam alleen vanavond even om les te geven wat ik begrepen hadquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:49 schreef n1ek het volgende:
Hij heeft het inderdaad wel allemaal aan Nena verteld. Ze schelde zelf ook met kanker dus daar kan ze dan beter ook mee ophouden..
Waarom is er eigenlijk iemand gekomen om met Bart de stallen uit te mesten? Heeft Lesley ontslag genomen?of ook al ziek..
Op de Talpa-site wordt een andere associatie gelegd met Brian's nieuwe kapsel:quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:38 schreef Tamaartje het volgende:
Maar Brian ziet er zo wel erg gay uit zeg!
quote:Nieuwe trend?
Het zat er al een beetje aan te komen. Het gedrag van Brian is de laatste week nogal veranderd en daar hoort blijkbaar ook een nieuw kapsel bij. Maar heeft de Almeerder echt zelf voor deze coupe gekozen? Of hebben de Miljonairs gisteren een aflevering van Mr. Bean aangevraagd?
hahahaquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de Talpa-site wordt een andere associatie gelegd met Brian's nieuwe kapsel:
[..]
Hij werd gebeld door achter dat hij zijn haar moest doenquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hahaha
Hij heeft er inmiddels wel gel ingedaan ofzo.. want het zit nu wel normaal
Echtwaar? neeeeeeeequote:Op vrijdag 1 december 2006 17:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij werd gebeld door achter dat hij zijn haar moest doen
2 maal per jaar staat in het contractquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:59 schreef Nostalgist het volgende:
Eveline geeft aan dat er maar twee maal mensen mogen uitgehaald worden.... is dat een regel voor de gehele periode ?
Ze zei zelfs : "Je moet wel lief tegen me doen" tegen Natel toen hij een sneer naar haar maaktequote:Op vrijdag 1 december 2006 18:43 schreef Fikkert het volgende:
Nat en bart zijn lekker droog bezig, natasia kan het niet helemaal bijhouden
was ook een staaltje droge humorquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:48 schreef Nostalgist het volgende:
.NL : Jij en ik hebben een afspraak : Bart: Ja, dat we het spel spelen.
Bart : ik wil wat kopen van je. Ik wil graag weten wat Stefan allemaal aan het beramen was.
Bart : Voor info geef ik jou: 150 punten, een vliegcursus en ik stem je er volgende maand niet uit.
.NL : Wil je dingen weten over het pact met jou en Brian ? Dan moet je schuiven
Ze doen er nog een beetje lacherig over
Klopt, maar de vraag hoe het ging rond het pact van Brian en Bart vond Bart toch wel interessant, naar mijn mening.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:50 schreef n1ek het volgende:
Het was ook een knipoog naar Ilona en haar eisenpakket
Bart is toch wel een beetje ongerust omdat Lesley er nog niet is
yep... voel je die ruzie tussen nat & nat ook al aankomenquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze zei zelfs : "Je moet wel lief tegen me doen" tegen Natel toen hij een sneer naar haar maakte
Natel is veel closer met Bart. Zodra hij Natsia kan dumpen, zal hij dat doen. Alles onder het mom van: "Ik speel ook een spel "
quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:54 schreef Fikkert het volgende:
[..]
yep... voel je die ruzie tussen nat & nat ook al aankomen
Ik las op de Talpasite van gisteravond dat Bart tegen Brian zei (of andersom) dat natasia van nel afgehaald moet worden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze zei zelfs : "Je moet wel lief tegen me doen" tegen Natel toen hij een sneer naar haar maakte
Natel is veel closer met Bart. Zodra hij Natsia kan dumpen, zal hij dat doen. Alles onder het mom van: "Ik speel ook een spel "
ze praten altijd een beetje in geheimtaal en omwegenquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:08 schreef Nostalgist het volgende:
Lesley is gisteren wezen stappen in Hilversum en vanavond gaat ze naar Amsterdam.
Ze had een wat verlegen antwoord op de vraag of het leuk was geweest. Bart interpreteerde dat goed. Verlegen en ze durfde hem niet aan te kijken.
dat was sarcastisch volgens mijquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:14 schreef avonne het volgende:
Lesley heeft vanmorgen telefoon van Stephan gehad. Hij wil graag doorgaan met paardrijlessen.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:16 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat was sarcastisch volgens mijomdat het nooit wat geworden is met Stephan en paardrijden. Hij had grootse plannen.
Ziekenhuis bezoek weer? Ze heeft het goed te pakken!quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:33 schreef avonne het volgende:
Eveline is weer erg ziek
Zover ik weet ligt ze nog steeds in de slaapkamer, en is de dokter vanmiddag wel gebeldquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:37 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ziekenhuis bezoek weer? Ze heeft het goed te pakken!
Yep strakke schema!quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:19 schreef happyme28 het volgende:
Na het dessert moet Mark gaan en moeten de miljonairs op de bank plaatsnemen.
niets aan verloren als ze opstappenquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:48 schreef n1ek het volgende:
Eveline ziet het niet meer zo zitten en heeft weer een van haar 'ik wil eruit' buien. Ilona nu ook ineens. Ze trekt Nathanael niet meer en twijfelt of het nog wel zinvol is om dan te blijven.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:15 schreef avonne het volgende:
Bart heeft gebeld "als jullie het strikt geheim willen houden moeten jullie andere enveloppen gebruiken"
tja, wat is leuk aan die amsterdamse z.g. humorquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]daarom vind ik Bart zo leuk, lekker direct en droog. Hij staat op zegt niets en loopt direct naar de telefoon. haha.
Ook tegen Natasia (Bart en zij hebben keukendienst) zegt hij: welk deel van 'ga jij maar naar de sauna ik ruim het wel op heb je niet begrepen?' toen ze de vaatwasser zuur stond in te ruimen.
Bart voor Ilona?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:23 schreef avonne het volgende:
Blijkbaar moet iedereen iets maken voor "zijn grootste vijand"
Nena voor Natasia
Natasia voor Sylvia
Brian voor Eveline
Eveline voor Bart ?
Ilona voor Nel ?
Je posts geven me de indruk dat je wat tegen Amsterdammers hebt. Ik zie niet wat hun woonplaats er wat mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:29 schreef beco het volgende:
Die 2 amsterdamse machos zitten weer even tegen elkaar op te bieden !
'Het is tijd om met je tractor eens even door die paardenbak te rossen'
Get a live ! (om in stijl te blijven)
ja maar wie?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:33 schreef avonne het volgende:
Belt Brian met een date?
Nee, er zijn ook leuke Amsterdammers. Maar ik erger me idd wel eens aan die lompe z.g. leukigheid.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Je posts geven me de indruk dat je wat tegen Amsterdammers hebt. Ik zie niet wat hun woonplaats er wat mee te maken heeft.
Idd hij didn't care at all!quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:38 schreef avonne het volgende:
Brian is niet erg geïnteresseerd in wat ze verteld over files en andere haast-stress waardoor ze niet op haar gemak was.
Hij nodigt haar uit voor zondag en hangt op.
Ik zou zeggen "Brian, als je niet minstens graag met haar praat... laat dat daten dan zitten!"
Hij zei "ik denk niet dat het lukt"quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:43 schreef happyme28 het volgende:
Brian belt met de date Tamara, zij had een cd van Aventura voor hem gemaakt. Ze zijn zondag in nederland en zij stelt voor om er heen te gaan, dat gaat ze regelen met de redactie. Brian zegt dat hij dat gaat regelen met 'zijn achterban'. Wat denkt hij nou???
En toen belde hij met "achter" en toen hij begon: "ik heb een leuke idee" en sound offquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij zei "ik denk niet dat het lukt"
Voor Bart? Wat lelijk weer...quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:49 schreef avonne het volgende:
Eveline gaat een paard maken.
Eéntje waar je je hand in de reet moet steken om het kado eruit te halen
dat was een beetje dollen met Brian. Hij is echt niet verder gegaan volgens mij.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:51 schreef Day het volgende:
Ik zit me af te vragen wat Bart en Lesley dan uitgespookt hebben. Dacht dat er niet meer gebeurde dan kussen en strelen, maar hij suggereerde net toch dat er al meer gebeurd was.
Ik heb het gemist. Wat zei ze er over ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:59 schreef Day het volgende:
Nou, Nena geeft weer een prima weergave van wat het er gebeurd is tussen haar en Brian.
'quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. Wat zei ze er over ?
Thanks voor de update ! Ik weet ook nog steeds niet wat Nena nu echt denkt, maar heb toch het vermoeden dat ze Brian leuker vind/vond dan ze wil toegeven.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:08 schreef Day het volgende:
[..]
'
Samenvatting van wat ik meegekregen hebt tussen haar 'bladibla' :
* dat Brian denkt dat ze meer toenadering naar hem gezocht heeft vanwege de dates, maar dat heeft ze niet gedaan.
* dat ze het Brian kwalijk neemt dat hij haar als backup wil gebruiken als het met de dates misloopt en dat ze dat ook tegen hem heeft gezegd. Maar het eigenlijk niet meent.
Op Eveline's vraag of ze al duidelijk naar elkaar hebben gemaakt wat ze nou van elkaar willen zegt ze: ik heb tegen hem gezegd dat ik alleen maar vrienden wil zijn.
Daar mag ze zich wel eens naar gaan gedragen dan!
Ik ben wel blij met d'r nieuwe vriend. Dan laat ze Brian tenminste met rust. Een ruzie tussen die 2 zou fantastisch zijn. Maar hij durft dat niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:12 schreef happyme28 het volgende:
Hij barst nog wel een keer. Dit gaat tegen Natasia keren. Maar ik hoop eerder dat ze NL eruit stemmen volgende maand. Hij heeft al net zo'n air als Stephan had met 'ik heb geen concurrentie'
Ik zit dan ook op de andere stream, net iets boeienderquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:15 schreef Day het volgende:
Dat stoere gepraat van Evil is ook zeer vermoeiend hoor.
Het was in ieder geval een zeer gekleurd verhaal, waarbij ze vooral de schuld van alles bij Brian legde.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Thanks voor de update ! Ik weet ook nog steeds niet wat Nena nu echt denkt, maar heb toch het vermoeden dat ze Brian leuker vind/vond dan ze wil toegeven.
Stoer is ze niet, zielig wel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:15 schreef Day het volgende:
Dat stoere gepraat van Evil is ook zeer vermoeiend hoor.
Ik heb mijn portie Natasia en .NL voor vandaag wel gehad.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit dan ook op de andere stream, net iets boeiender
Volgens mij was er niet echt een schuldige in het verhaal van Nena. Wat zij duidelijk wilde maken aan Evil is dat ze echt niet verliefd is op Brian ofzow. Ik weet het niet, voor haar werkt dit verhaal op dit moment.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:18 schreef Day het volgende:
[..]
Het was in ieder geval een zeer gekleurd verhaal, waarbij ze vooral de schuld van alles bij Brian legde.
Ik vind .NL wel vermakelijk eerlijkgezegdquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie Natasia en .NL voor vandaag wel gehad.![]()
Ik mis de BBN-gesprekken!
Ik heb even gekeken hoe oud ze nou is.quote:
Alles wat ze doet vindt zij bagger alsof dat cool is!quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:21 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken hoe oud ze nou is.
25!Ze klinkt als een oud wijf!
* Nena heeft wel degelijk meer toenadering gezocht naar Brian toen de dates in zicht kwamen. Of ze er kwalijke bedoelingen mee had, weet ik niet, maar ze ontkent het wel t.o.v. Evil en dat is dus niet de waarheid.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij was er niet echt een schuldige in het verhaal van Nena. Wat zij duidelijk wilde maken aan Evil is dat ze echt niet verliefd is op Brian ofzow. Ik weet het niet, voor haar werkt dit verhaal op dit moment.
Ze is juist heel onzeker.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:24 schreef n1ek het volgende:
Evil vind zichzelf vooral heel belangrijk. Anderen hebben dat ook natuurlijk maar relativeren dat toch normaal. Dat doet zij niet echt. Daarnaast klinkt ze als een oud wijf ja
En neerbuigend over anderen. Zwaar de pest heb ik aan zulke mensen!quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:33 schreef n1ek het volgende:
[..]
ongetwijfelt maar ze praat altijd zo geweldig over zichzelf
Vind k niet, ze is vaak negatief over d'rzelf.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:33 schreef n1ek het volgende:
[..]
ongetwijfelt maar ze praat altijd zo geweldig over zichzelf
Proostquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:46 schreef Sonique het volgende:
Dat gaat gezellie worden in het kantoor!
* Sonique pakt ook maar eens wat te drinken...
Sonique da's wel heel lang geledenquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:46 schreef Sonique het volgende:
Dat gaat gezellie worden in het kantoor!
* Sonique pakt ook maar eens wat te drinken...
Gelukkig is die leegte nu op te vullenquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:51 schreef Sonique het volgende:
'lo
ik moet toch die BB leegte invullen zeg maar...
ik heb nu zo'n beetje de hele avond gestreamed, en ik moet zeggen, het lijkt alsof er meer gebeurt is dan in heel BB6quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig is die leegte nu op te vullen
tsjaquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:51 schreef Sonique het volgende:
'lo
ik moet toch die BB leegte invullen zeg maar...
Dat is niet zo vreemd hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
ik heb nu zo'n beetje de hele avond gestreamed, en ik moet zeggen, het lijkt alsof er meer gebeurt is dan in heel BB6
Zeker, daarom denk ik ook dat het hier nog aan de rustige kant is, omdat veel users op FOK! BB5 wel volgde en nu ineens moeten overschakelen, vele haken dan (helaas) afquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:58 schreef n1ek het volgende:
BB was op een gegeven moment niet tof meer vond ik. Keek alleen de live uitzending en soms het exit diner. Het is in dgk wel spannendsinds het bierspel heb ik het aardig gevolgd. Als je er nu in valt is het vrij lastig volgens mij
Daar ben ik bang voor.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
ik heb nu zo'n beetje de hele avond gestreamed, en ik moet zeggen, het lijkt alsof er meer gebeurt is dan in heel BB6
Half half, tijdens de afwas..., niet echt de streams,quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar snap je een beetje, keek je de tv-uitzendingen?
Bart kan het wel goed met hem vinden maar vertrouwt hem voor geen meter. Omdat hij natuurlijk ook negen weken later in het programma komt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Half half, tijdens de afwas..., niet echt de streams,
Maar m'n favoriet(en) zijn op dit moment Bart en NL, van wat ik heb kunnen zien. HEt lijkt er op dat die twee alkaar heel goed begrijpen enzo..
Maar wat er allemaal gaande is moet ik nog een beetje uitzoelken
Das ook wel zo.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:09 schreef n1ek het volgende:
Nathanael: "de onvervalste cluelessheid van Ilona, het is dan wel geen woord"
[..]
Bart kan het wel goed met hem vinden maar vertrouwt hem voor geen meter. Omdat hij natuurlijk ook negen weken later in het programma komt.
Ja, Bart zit nu gewoon filmpjes te kijken op de PC, ik bedoel: wat is het verschil?quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:37 schreef avonne het volgende:
De mannen zitten nu al uren poker te spelen op de pc.
Het staat er blauw van de rook
(Brian schijnt het niet te boeien)
Eigenlijk vind ik dat ze ook maar 30 minuten per dag mogen gamen, net als TV kijken
Nee hoor, hij is gewoon geil...quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:46 schreef avonne het volgende:
En Brian gaat maar eens even bij Nena's bed kijken
Brian houdt duidelijk afstand, Nena haalt hem aan.
Brian blijft echt op afstand.
Ik denk dat hij toch wel verkikkerd op haar is.
Vlagen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:07 schreef avonne het volgende:
Nena "Ik kan er niks aan doen"
iemand de rest gehoord?
Nee.. Morgen weer bekvechten die twee...quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:07 schreef avonne het volgende:
iemand de rest gehoord?
Brian kijkt echt heel moeilijk de hele tijd.
Niemand. Je kan de situatie echt niet vergelijken met een paar weken terug. Toen was zij duidelijk degene die bepaalde wat er gebeurde. Dat is nu niet meer zo.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:11 schreef Sonique het volgende:
Naja, Nena is natuurlijk ook niet van steen
Who's da playa now!
Ik denk dat .NL steeds meer de leiding probeert te krijgen op de groepquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:15 schreef Day het volgende:
[..]
Niemand. Je kan de situatie echt niet vergelijken met een paar weken terug. Toen was zij duidelijk degene die bepaalde wat er gebeurde. Dat is nu niet meer zo.
Volgens mij ging dit over Nena-Brianquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat .NL steeds meer de leiding probeert te krijgen op de groep
Meer over Bart dan Brian. NL is constant Bart verbaal aan het aftasten. Brian is een 'lost case' om het zo maar even te noemen. En met groep bedoel ik deze drie ook samen met Natacia.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat .NL steeds meer de leiding probeert te krijgen op de groep
Nouja, meer een algemene analyse in het geheel (wat ik ermee wilde zeggen)quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:21 schreef n1ek het volgende:
[..]
Volgens mij ging dit over Nena-Brian![]()
Kloptquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:21 schreef n1ek het volgende:
[..]
Volgens mij ging dit over Nena-Brian![]()
Inderdaad. Ik snapt eigenlijk niks van Brian. Wat wil hij eigenlijk? Sex? .... Soms lijkt hij op een psychopaat.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:07 schreef avonne het volgende:
iemand de rest gehoord?
Brian kijkt echt heel moeilijk de hele tijd.
Hij weet ook niet wat hij wilt. Denk ik.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:02 schreef Sonique het volgende:
Ik vraag me toch werkelijk af hoe Brian dit gedrag aan z'n toekomstige vriendin kandidaten gaat uitleggen...
'schatje, het is niet wat het lijkt'?
[afbeelding]
Bart en Brian zijn meer een team dan jij denkt. Het verschil tussen ze is dat de ene ontzettend bot en hard kan zijn en het liefst zijn emoties niet laat zien en de andere zich meer laat leiden door z'n emoties. Zijn valkuil inderdaad, maar Brian is niet dom.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Meer over Bart dan Brian. NL is constant Bart verbaal aan het aftasten. Brian is een 'lost case' om het zo maar even te noemen. En met groep bedoel ik deze drie ook samen met Natacia.
Ik hoor net dat dat al zo is, als je Bart zo hoort praten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:35 schreef Day het volgende:
[..]
Bart en Brian zijn meer een team dan jij denkt. Het verschil tussen ze is dat de ene ontzettend bot en hard kan zijn en het liefst zijn emoties niet laat zien en de andere zich meer laat leiden door z'n emoties. Zijn valkuil inderdaad, maar Brian is niet dom.
NL probeert inderdaad Bart in te palmen, het zal me zelfs niet verbazen als hij probeert Bart los te weken van Brian. Denk alleen dat hem dat niet gaat lukken. Bart vertrouwt Brian nl. meer dan NL.
En Natasia dénkt dat ze bij deze spelers hoort. Sterker nog ze voeden die gedachte, maar als ze niet meer nodig is, stemmen ze haar er zo uit, ook Brian.
Er is ook een nachtploegquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:44 schreef n1ek het volgende:
De regie is ook naar bedBarts zender doet het amper
Die 2 spelen het spel op dezelfde manier, ja. Alhoewel ik zelf het gevoel heb dat NL iets meer bluft dan Bart.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Bart en NL zijn heel gewaagt aan elkaar. Waar ze het nu over hebben is heerlijk!
Denk ik ook. Vooralsnog heeft Bart de overhand, en is NL aan het aftasten en laat niet heel veel van zichzelf los behalve wat hij bewust los heeft gelaten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:47 schreef Day het volgende:
[..]
Die 2 spelen het spel op dezelfde manier, ja. Alhoewel ik zelf het gevoel heb dat NL iets meer bluft dan Bart.
En juist omdat Bart weet dat NL zijn gelijkwaardige partner is, zal hij Brian niet laten vallen, nog niet!
EENS!quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:49 schreef avonne het volgende:
Mijn opinie (voor wat het waard is)
Brian en Bart blijven elkaar dekken tot het eind
Bart zal voortdurend in de gaten houden dat Brian aan zijn kant blijft, en zal dat niet uit het oog verliezen altijd Brian aan zijn zijde te hebben.
Brian is emotioneel zwak en heeft in Bart een baken om zich aan vast te houden. Het zal niet eens in zijn hoofd opkomen om Bart te laten vallen. Tot het de finale is, zoals afgesproken.
Nel wil Brians positie innemen: slijmt continu met Bart, trekt Natasia weg van Brian, en zit gigantisch te stoken bij Nena, die dat ongetwijfeld ook zal afreageren richting Brian.
Brian heeft al een paar hele zware dagen achter de rug, waarin hij behoorlijk doordraaide.
Nel houdt de druk op de gespannen sfeer in huis, zodat Brian ook van het padje raakt.
Bart is een aantal dagen ziek geweest, en heeft volgens mij het hele Nena-Brian gebeuren gemist.
Maar hij ziet wel het geslijm van Nel naar hem en Natasia. En dat er zeker de 4 dames zijn die Nel wel kunnen schieten.
Nu is het Bart die Nel wil inpalmen, om zelf geen target van pesterijen te worden, Nel van Natasia los te weken, en over 4 weken keihard te laten vallen met een unanieme stemming.
De kracht van Bart is dat hij het niet hardop zegt. Hij heeft alleen even kort aan Brian gevraagd "Die nathanael moet eruit he?" gisteravond. Verder zal hij er geen woord aan vuil maken en zijn plan niet verraden.
Hier verschil ik een klein beetje van mening.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:54 schreef Day het volgende:
[..]
-knip-
Bart heeft overigens ook een zwakke plek nu: Lesley!
Dat afvallen vind ik wel meevallen, hij gebruikt haar gewoon zoals iedereen iedereen gebruikt, dus dat is niets nieuws.quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:17 schreef avonne het volgende:
Nel is nu ontzettend Natasia aan het afvallen.
Dat hij haar alleen maar gebruikt en haar zo kan laten vallen.
Ik vraag me af waarom hij dat zegt tegen Bart. Welk nut heeft deze confessie?
Is het slijmen naar Bart? Is het de behoefte iemand te kunnen vertrouwen waardoor hij teveel praat?
De optie "imponeren" gaat niet op gezien Barts respons. Toch gaat hij maar door.
(nog eentje dan)quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:30 schreef avonne het volgende:
Nee, daar ben ik het niet mee eens.
Volgens mij zei nel iets in de trant van "vandaag stond ik op het punt om haar in de steek te laten, want het is wel zwaar"
Daar bij is Nel de enige die daadwerkelijk vriendschap faket. De anderen zijn meestal wel eerlijk in wat ze van een ander vinden.
Bart ziet er misschien twijfelend uit, maar dat is nou juist zijn karakteristieke ik-denk-en-analyseer-alles-houding. Hij zuigt zoveel mogelijk informatie uit Nel en gaat er eens even diep over na denken.
"Waarom is Nel zo openhartig? Of zit hij juist een leugen op te dissen? Wat moet ik hier mee?"
Jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:18 schreef Marrije het volgende:
Jammer dat Natasia de enige is die wakker is en zo slecht zingt.
Sowieso heb ik Brian niet zo hoog, 1) hij klit aan Natasia en 2) zoals hij Nena uitschold (wat ik gisteren in de tv uitzending zag): kon echt niet. Ook al heeft ie zijn excuses aangeboden, ik zou er klaar mee zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga me iedere dag meer storen aan Brian. Met die engelse zinnen tussendoor en zijn quasi alleswetende gelul.
Ik ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga me iedere dag meer storen aan Brian. Met die engelse zinnen tussendoor en zijn quasi alleswetende gelul.
Ik zie nu ook leven van Nena en Nathanaelquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:19 schreef Sonique het volgende:
Ligt iedereen nog in het nest te rotten of wat?
Kan me voorstellen dat Bart en NL er nu nog in zouden leggen omdat het gister heel laat was geworden, maar de rest...
Hoe laat/vroeg was het nog geworden met die twee. ik ging om een uurtje of 4 naar bed, maar zij maakte toen net de derde fles soldaat volgens mij...quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:09 schreef Nostalgist het volgende:
Bart en Natel hebben 4 flessen champagne op met zijn tweeën.
Lesley hoefde niet te rijden vannacht.
Iig later dan 5 uur. Bart gaf aan dat hij nog wakker was toen Lesley thuis kwam.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoe laat/vroeg was het nog geworden met die twee. ik ging om een uurtje of 4 naar bed, maar zij maakte toen net de derde fles soldaat volgens mij...
5:30 hoor ik net van NL, en het waren leuke gesprekken vond ik, al begon het later wat meer tegen slap ouwehoeren te hangen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoe laat/vroeg was het nog geworden met die twee. ik ging om een uurtje of 4 naar bed, maar zij maakte toen net de derde fles soldaat volgens mij...
Thanks!quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:14 schreef Sonique het volgende:
[..]
5:30 hoor ik net van NL, en het waren leuke gesprekken vond ik, al begon het later wat meer tegen slap ouwehoeren te hangen.
Resultaat is dat Bert en NL eigenlijk precies hetzelfde zijn en erg aan elkaar gewaagt als het om het spel gaat.
Ze gaan vandaag nog een fakebrief maken (als ze dat herinneren) in naam van stephan voor Ilona dacht ik. Ze gaan er in schrijven dat Stephan er teleur is gesteld in Ilona omdat zij z'n enige maatje was etc etc.
Mind fucken zeg maar...
Oei... da's niet handig, scan.....quote:
Bart is gedichtjes aan het maken met de pc. Nel is verslaafd vermoed ik, gisteren heeft ie dat ook al heel lang gedaan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:59 schreef avonne het volgende:
En alweer zitten Bart en Nel achter de pc met filmpjes en poker.
Moest verboden worden.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:31 schreef n1ek het volgende:
Yvette is haar vriendin en eigenares van Moby, dat koeienpaard
Rondjes lopen wel, draf nog niet echt....quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:34 schreef scanman01 het volgende:
Het paard luisterde niet. Vervolgens fluisterde Bart in zijn oor wat hij moest doen... en het paard deed het ook nog
Er waren wel wat mensen vroeg wakker vanochtend. De stukjes op deTalpa-site beginnen steeds meer van die lekkere suggestieve trekjes te vertonen die we al langer kennen van de voice-over:quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:19 schreef Sonique het volgende:
Ligt iedereen nog in het nest te rotten of wat?
Kan me voorstellen dat Bart en NL er nu nog in zouden leggen omdat het gister heel laat was geworden, maar de rest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |