abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 december 2006 @ 23:24:39 #151
57497 happyme28
I'm so happy
pi_44069658
Iek, die Brian stelt echt hele foute vragen aan dat meisje!
pi_44069809
Ze mogen niet zeggen dat ze chatten op word met achter
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_44069895
Bart heeft wat steekwoorden voor zn gedicht voor Ilona opgeschreven:
vliegtrip, 150 contactpunten, ikke ikke ikke, een wippie maken

en Brian kijkt ff wat er op rimpel rijmt
  vrijdag 1 december 2006 @ 23:42:41 #154
58921 Day
You can fly!
pi_44070109
Lekker gesprek tussen B&B!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_44070137
Ze hebben al aardig wat wiskey op, althans Bart. En een lol dat ze hebben over seks, brians dates en Lesley

Natte Nel en Tasia komen het weer verstoren
pi_44070157
Bart irriteert zich kapot aan Brian stiekem...hij probeert hem als ee ander pleyer neer te zetten.
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  vrijdag 1 december 2006 @ 23:44:21 #157
58921 Day
You can fly!
pi_44070166
En Natasia en .NL komen het weer verpesten!
I am gonna shine
  vrijdag 1 december 2006 @ 23:44:33 #158
57497 happyme28
I'm so happy
pi_44070174
Nou, Brian heeft duidelijk behoefte aan sex! Hij wil met zijn laatste deed het bed wel in. Bart lacht zich rot.
pi_44070214
Fijn proever Natasia vindt de scones niet aan gebrek van culinair kennis, Nath irriteert zich kapot aan...geloof mij ik ben zelf een klein culinair arrogantje

Nathanael lacht zich dubbel:"kijk hoe makkelijk is om gedicht te maken" Brian lacht als een boer met kiespijn
pi_44070250
Lach me dood om dat dichten
het was van korte duur
  vrijdag 1 december 2006 @ 23:51:16 #161
58921 Day
You can fly!
pi_44070349
Ik zit me af te vragen wat Bart en Lesley dan uitgespookt hebben. Dacht dat er niet meer gebeurde dan kussen en strelen, maar hij suggereerde net toch dat er al meer gebeurd was.
I am gonna shine
pi_44070377
Eveline is sociaal gestoord.

Ze was wel heel erg boos en bang toen met Brian.
pi_44070429
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 23:51 schreef Day het volgende:
Ik zit me af te vragen wat Bart en Lesley dan uitgespookt hebben. Dacht dat er niet meer gebeurde dan kussen en strelen, maar hij suggereerde net toch dat er al meer gebeurd was.
dat was een beetje dollen met Brian. Hij is echt niet verder gegaan volgens mij.
Hij zat maar wat te grappen hoe ver Brian zou gaan waarop hij zei dat ie alles al met Lesley gedaan had
niet meer dan een grap lijkt me. Ook gezien zijn cameravrees
pi_44070518
Nena kan geen verhaal vertellen.
  vrijdag 1 december 2006 @ 23:59:50 #165
58921 Day
You can fly!
pi_44070539
Nou, Nena geeft weer een prima weergave van wat het er gebeurd is tussen haar en Brian.
I am gonna shine
pi_44070572
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 23:59 schreef Day het volgende:
Nou, Nena geeft weer een prima weergave van wat het er gebeurd is tussen haar en Brian.
Ik heb het gemist. Wat zei ze er over ?
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_44070668
Naaaaahhhhhhhh.... Bart biedt aan om die 50 punten aan Natasia te geven door meerderheid te creeren, maar Natasia zegt dat ze Wilgo niet hoeft te zien. Dat komt in januari wel weer zegt ze.
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:08:40 #168
58921 Day
You can fly!
pi_44070707
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:01 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ik heb het gemist. Wat zei ze er over ?
'

Samenvatting van wat ik meegekregen hebt tussen haar 'bladibla' :
* dat Brian denkt dat ze meer toenadering naar hem gezocht heeft vanwege de dates, maar dat heeft ze niet gedaan.
* dat ze het Brian kwalijk neemt dat hij haar als backup wil gebruiken als het met de dates misloopt en dat ze dat ook tegen hem heeft gezegd. Maar het eigenlijk niet meent.

Op Eveline's vraag of ze al duidelijk naar elkaar hebben gemaakt wat ze nou van elkaar willen zegt ze: ik heb tegen hem gezegd dat ik alleen maar vrienden wil zijn.

Daar mag ze zich wel eens naar gaan gedragen dan!
I am gonna shine
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:10:57 #169
58921 Day
You can fly!
pi_44070762
Die Natasia zit nog net niet vastgeplakt aan .NL hè?

En volgens mij begint hij al een beetje moe van d'r te worden. HIj reageerde vandaag een aantal keer zeer snauwerig op haar gemoeder en getrek.
I am gonna shine
pi_44070808
Hij barst nog wel een keer. Dit gaat tegen Natasia keren. Maar ik hoop eerder dat ze NL eruit stemmen volgende maand. Hij heeft al net zo'n air als Stephan had met 'ik heb geen concurrentie'
pi_44070837
ze gaan echt keiharde confronterende gedichten maken. Dat kan nog een gezellige pakjesavond worden
Beetje apart dat Evil zegt dat ze nu ff een maand gaat chillen omdat ze al voldoende gedaan heeft. Die zit binnen no-time weer midden in een complot
pi_44070840
Eveline is eigenlijk stiekem Carrie
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:15:00 #173
58921 Day
You can fly!
pi_44070844
Dat stoere gepraat van Evil is ook zeer vermoeiend hoor.
I am gonna shine
pi_44070871
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:08 schreef Day het volgende:

[..]

'

Samenvatting van wat ik meegekregen hebt tussen haar 'bladibla' :
* dat Brian denkt dat ze meer toenadering naar hem gezocht heeft vanwege de dates, maar dat heeft ze niet gedaan.
* dat ze het Brian kwalijk neemt dat hij haar als backup wil gebruiken als het met de dates misloopt en dat ze dat ook tegen hem heeft gezegd. Maar het eigenlijk niet meent.

Op Eveline's vraag of ze al duidelijk naar elkaar hebben gemaakt wat ze nou van elkaar willen zegt ze: ik heb tegen hem gezegd dat ik alleen maar vrienden wil zijn.

Daar mag ze zich wel eens naar gaan gedragen dan!
Thanks voor de update ! Ik weet ook nog steeds niet wat Nena nu echt denkt, maar heb toch het vermoeden dat ze Brian leuker vind/vond dan ze wil toegeven.
Reality is nothing but a collective hunch.
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:16:45 #175
58921 Day
You can fly!
pi_44070879
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:12 schreef happyme28 het volgende:
Hij barst nog wel een keer. Dit gaat tegen Natasia keren. Maar ik hoop eerder dat ze NL eruit stemmen volgende maand. Hij heeft al net zo'n air als Stephan had met 'ik heb geen concurrentie'
Ik ben wel blij met d'r nieuwe vriend. Dan laat ze Brian tenminste met rust. Een ruzie tussen die 2 zou fantastisch zijn. Maar hij durft dat niet.
I am gonna shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')