dat was een beetje dollen met Brian. Hij is echt niet verder gegaan volgens mij.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:51 schreef Day het volgende:
Ik zit me af te vragen wat Bart en Lesley dan uitgespookt hebben. Dacht dat er niet meer gebeurde dan kussen en strelen, maar hij suggereerde net toch dat er al meer gebeurd was.

Ik heb het gemist. Wat zei ze er over ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:59 schreef Day het volgende:
Nou, Nena geeft weer een prima weergave van wat het er gebeurd is tussen haar en Brian.

'quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. Wat zei ze er over ?

Thanks voor de update ! Ik weet ook nog steeds niet wat Nena nu echt denkt, maar heb toch het vermoeden dat ze Brian leuker vind/vond dan ze wil toegeven.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:08 schreef Day het volgende:
[..]
'
Samenvatting van wat ik meegekregen hebt tussen haar 'bladibla' :
* dat Brian denkt dat ze meer toenadering naar hem gezocht heeft vanwege de dates, maar dat heeft ze niet gedaan.
* dat ze het Brian kwalijk neemt dat hij haar als backup wil gebruiken als het met de dates misloopt en dat ze dat ook tegen hem heeft gezegd. Maar het eigenlijk niet meent.
Op Eveline's vraag of ze al duidelijk naar elkaar hebben gemaakt wat ze nou van elkaar willen zegt ze: ik heb tegen hem gezegd dat ik alleen maar vrienden wil zijn.
Daar mag ze zich wel eens naar gaan gedragen dan!

Ik ben wel blij met d'r nieuwe vriend. Dan laat ze Brian tenminste met rust. Een ruzie tussen die 2 zou fantastisch zijn. Maar hij durft dat niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:12 schreef happyme28 het volgende:
Hij barst nog wel een keer. Dit gaat tegen Natasia keren. Maar ik hoop eerder dat ze NL eruit stemmen volgende maand. Hij heeft al net zo'n air als Stephan had met 'ik heb geen concurrentie'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |