abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:15:37 #51
58921 Day
You can fly!
pi_44050558
Ilona gaat nu ook wel ver hoor.
Nu wil ze 75 punten van Bart omdat hij dat ooit geroepen heeft.
Achteraf gezien vind ik haar eisenpakket voor het meestemmen met het vertrek van Stephan ook wel heel veel. Ze had er per slot van rekening ook voordeel aan (want dichter bij de de eindstreep). Maar zij wilde dus én de 1e zijn bij een leuke cadeautje van JdM én 150 cp's én niet weggestemd worden bij de volgende exit. Vind dat nogal wat. Dat kan je dus echt niet eisen in een spel.

En nu ze beseft dat ze het niet voor elkaar krijgt, gaat ze dus weer een soort van 'eisen', door Bart aan iets te houden wat in een gesprek is geroepen en wat helemaal geen deal was.

Ze moet uitkijken, ze slaat door!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_44050611
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:13 schreef ron1970 het volgende:
Ik hoorde Brian net zeggen dat ze de punten van Stefan eigenlijk gewoon hadden moeten roven voor zijn vertrek, dit en de sigaretttenaktie en het gemak waarmee hij dus dingen steelt in DGK doet mij vrezen voor hoe hij in real life is.
Affirmative. Ik denk er 'tzelfde over.
Audite et alteram partem
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 12:26:47 #53
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_44050835
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:15 schreef Day het volgende:
Dat kan je dus echt niet eisen in een spel.
Je kunt natuurlijk alles eisen wat je maar wilt.
Je moet alleen zorgen dat je eisen ingewilligd worden voordat er geen weg meer terug is.

Wat ze eigenlijk had moeten doen is 150 punten incasseren en dan vervolgens tegenstemmen over Stephan's vertrek. Da's ongeveer hetzelfde als ze nu met haar uithalen. Daar was ze niet populair mee geworden, maar dan had ze wel haar punten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_44050920
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:26 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Wat ze eigenlijk had moeten doen is 150 punten incasseren en dan vervolgens tegenstemmen over Stephan's vertrek. Da's ongeveer hetzelfde als ze nu met haar uithalen. Daar was ze niet populair mee geworden, maar dan had ze wel haar punten.
Da's een vergelijking die je maakt, en die klopt helemaal. Ik lees in je antwoord daarnaast, dat ze ook gewoon die contactpunten had kunnen innen vóórdat de stemming plaats zou vinden. Daar ben ik het mee eens... hoewel Brain er geen moeite mee zou hebben ze haar weer te ontvreemden. Gewoon even in haar kast de contactpunten pakken, daar gaat hij echt niet fuckin' moeilijk over doen weetje.
Audite et alteram partem
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:34:17 #55
58921 Day
You can fly!
pi_44051046
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:29 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

Da's een vergelijking die je maakt, en die klopt helemaal. Ik lees in je antwoord daarnaast, dat ze ook gewoon die contactpunten had kunnen innen vóórdat de stemming plaats zou vinden. Daar ben ik het mee eens... hoewel Brain er geen moeite mee zou hebben ze haar weer te ontvreemden. Gewoon even in haar kast de contactpunten pakken, daar gaat hij echt niet fuckin' moeilijk over doen weetje.
Vergeet je zijn partner in crime Bart niet? Of is het je ontschoten dat beide heren eraan meegewerkt hebben?
I am gonna shine
pi_44051116
Wat vrééselijk dat die vrééselijke Natasia altijd zo uitbundig lacht om haar eigen grappen. En ook niet spontaan... wat nog wel eens kan worden geaccepteerd... nee, echt geforceerd. Om maar te benadrukken dat ze zooo grappig is.

-Zucht-
Audite et alteram partem
pi_44051147
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:34 schreef Day het volgende:

[..]

Vergeet je zijn partner in crime Bart niet? Of is het je ontschoten dat beide heren eraan meegewerkt hebben?
Nee, die vergeet ik niet. Maar er is een verschil tussen witte boorden-criminelen en tasjesdieven... tussen Don Corleone en Kruimeltje.
Audite et alteram partem
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:49:29 #58
58921 Day
You can fly!
pi_44051511
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:26 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk alles eisen wat je maar wilt.
Je moet alleen zorgen dat je eisen ingewilligd worden voordat er geen weg meer terug is.

Je kan het vanaf verschillende kanten bekijken. Gisteravond vond ik het een lage streek van de heren (en dat is het ook), vond haar ook sterk in de discussie. Nu valt ze weer door de mand, wat mij betreft, door van Bart punten te gaan eisen voor het feit dat ze gestopt is met roken.

Tuurlijk mag ze eisen wat ze wilt, maar als je het goed bekijkt is het ook pure hebzucht van Ilona.
Ze zegt zelf dat ze Stephan niet als 'vriend' zag en dat ze geen 'back up-afspraak" met hem had, dus waarom dan zo'n zwaar eisenpakket? Het is toch de bedoeling dat je z.s.m. mensen eruit stemt? Waarom zou je dan een stemmingsronde tegenhouden van iemand waarmee je geen afspraken hebt en niet als 'vriend' beschouwt?

Daar komt dan toch Ilona's karakter naar voren: ik wil alles hebben, hebben, hebben! En Stephan eruit én allemaal leuke dingen en garanties voor mezelf. Mag hoor, prima zelfs! Maar dan moet je niet verbaaast zijn als de tegenpartij ook egoïstisch wordt en nu ook voor hun eigen hachie gaan.
I am gonna shine
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:50:33 #59
58921 Day
You can fly!
pi_44051544
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:37 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

Nee, die vergeet ik niet. Maar er is een verschil tussen witte boorden-criminelen en tasjesdieven... tussen Don Corleone en Kruimeltje.
En je punt is?
I am gonna shine
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:17:28 #60
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44052459
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:05 schreef Roy_vdm het volgende:
Hee, nu hoor ik ook voor 't eerst dat ze Nathanaël ".NL" noemen.

"Poentenel"

Haha

Ik dacht dat die term hier op het forum was bedacht.
Natte Neel
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:20:35 #61
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44052598
pi_44053111
Poll: Krijgt Ilona haar 150 contactpunten nog?
  • Ja
  • Nee
  • Misschien
  • Ze is geript
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  •   Moderator vrijdag 1 december 2006 @ 13:35:09 #63
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_44053125
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 12:50 schreef Day het volgende:

[..]

En je punt is?
    Wat is joúw punt eigenlijk?
    Mag je niets over iemand zeggen zonder daarbij ook alle andere betrokkenen te noemen? Kom op zeg.
    "Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
      Moderator vrijdag 1 december 2006 @ 13:42:14 #64
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_44053406
    Hoezeer llona ook overvraagd heeft (en dat heeft ze, m.i.), dan nóg kun je het niet maken om je woord te verbreken vind ik. Helaas moet ik me achter die mokumse paupermuts scharen in deze.
    "Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
    pi_44054198
    Punt is dat ze die contactpunten van de hele groep wilde, dus ook van Eveline en Sylvia en daar is volgens mij nooit een deal mee gesloten. Kan het mis hebben.
      † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 14:52:07 #66
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_44056061
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 12:49 schreef Day het volgende:
    Ze zegt zelf dat ze Stephan niet als 'vriend' zag en dat ze geen 'back up-afspraak" met hem had, dus waarom dan zo'n zwaar eisenpakket? Het is toch de bedoeling dat je z.s.m. mensen eruit stemt? Waarom zou je dan een stemmingsronde tegenhouden van iemand waarmee je geen afspraken hebt en niet als 'vriend' beschouwt?
    Bluffen staat natuurlijk iedereen vrij, het is knap dat ze er een slaatje uit slaat. Ik vind dat in ieder geval veel minder erg dan in iemands kastje zitten rommelen of terugkomen op gedane beloftes.
    Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
    pi_44056122
    die radioboy: "ik weet niet waarom jullie staan te koken maar jullie krijgen zo een high tea. En jullie moeten je ook even douchen. Natasia: Ik moet zo nog sporten, radioboy: Je staat toch te eten"
    Heel gesprek met die lui
    pi_44056208
    Ehm even een vraagje ,weet iemand waarom brain zo aan het schelden was tegen ons nena?
    pi_44056271
    Nena zet zelfs in de brieven die ze schrijft nog 10 x 'ofzo'
    pi_44056318
    hahahaha beter dan de bb zusjes ''weet je wel"'
      † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 15:02:31 #71
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_44056368
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 14:59 schreef n1ek het volgende:
    Nena zet zelfs in de brieven die ze schrijft nog 10 x 'ofzo'

Wat moet die een heerlijk leven hebben.
    pi_44056721
    Mooi interview met Stephan trouwens. Hij dacht dus dat hij nog wel backup had. Wel een heldere analyse over het geheel en Nathanael
    pi_44057137
    Stil hier trouwens

Maar Brian ziet er zo wel erg gay uit zeg!
    Zonder iets in zn haar en dat bling bling shirt

Ze hebben nu een high tea?
    pi_44057304
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 14:57 schreef HetBronzenHok het volgende:
    Ehm even een vraagje ,weet iemand waarom brain zo aan het schelden was tegen ons nena?
    dat van kankerhoer (eer)gisteren?

Hij lijkt nogal gestressed en in de war.
    Tenslotte heeft hij zich zelf wijs gemaakt dat Nena hem verleid heeft om hem slecht in beeld te brengen, en zodat hij haar niet weg zal stemmen.
    Kortom, dat het een gemeen plannetje van haar is.

Dat heeft hij (zover ik weet) alleen tegen de anderen gezegd, en niet tegen haar. Tegen haar zei hij alleen "Kankerhoer, (en nog wat) ik ben boos op jou, en je moet zelf maar eens nadenken waar over"

Ze hebben nu bji gepraat, blijkbaar, maar dat heb ik gemist.

Nu ze gehoord heeft dat haar nichtje kanker heeft heeft ze hemnogmaals gevraagd dat woord niet meer te gebruiken.
    pi_44057377
    Hij heeft het inderdaad wel allemaal aan Nena verteld. Ze schelde zelf ook met kanker dus daar kan ze dan beter ook mee ophouden ..
    Waarom is er eigenlijk iemand gekomen om met Bart de stallen uit te mesten? Heeft Lesley ontslag genomen? of ook al ziek..
      vrijdag 1 december 2006 @ 15:50:37 #76
    58921 Day
    You can fly!
    pi_44057399
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 14:52 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Bluffen staat natuurlijk iedereen vrij, het is knap dat ze er een slaatje uit slaat. Ik vind dat in ieder geval veel minder erg dan in iemands kastje zitten rommelen of terugkomen op gedane beloftes.
    Ben het helemaal met je eens. In real life zou ik de stap van de heren ook echt verachten.
    Maar deze mensen spelen nog steeds een spel en dan kan je ook net iets te hoog bieden of net strategisch een stap te ver zetten, waardoor je je eigen glazen inslaat.
    Door nu naar Bart te gaan en ineens weer contactpunten op te eisen, is gewoon geen goeie stap in het spel. Door rond te bazuinen dat ze vanaf nu alle plannen gaat dwarsbomen is ook geen goeie stap. Had ze beter voor zich kunnen houden en dan toe slaan wanneer de tijd rijp is. Dat soort dingen kan je doen als je sterk staat en dat staat ze niet. Wat dat betreft heb ik meer respect voor de manier waarop Sylvia het spel speelt. Je rustig houden, meegaan wanneer het je ook goed uitkomt (Stefan weg? ok, ik doe mee) en wachten tot je een keer uit kan halen, want dan verwachten ze het totaal niet van je.
    I am gonna shine
      vrijdag 1 december 2006 @ 15:55:04 #77
    58921 Day
    You can fly!
    pi_44057521
    Oh scones met clotted cream
    I am gonna shine
    pi_44057642
    ilona zou toch geen thee meer inschenken en dat soort dingen (voor anderen) ??? ... wat een muts is het toch
    pi_44057823
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 15:47 schreef avonne het volgende:

[..]

dat van kankerhoer (eer)gisteren?

Hij lijkt nogal gestressed en in de war.
    Tenslotte heeft hij zich zelf wijs gemaakt dat Nena hem verleid heeft om hem slecht in beeld te brengen, en zodat hij haar niet weg zal stemmen.
    Kortom, dat het een gemeen plannetje van haar is.

Dat heeft hij (zover ik weet) alleen tegen de anderen gezegd, en niet tegen haar. Tegen haar zei hij alleen "Kankerhoer, (en nog wat) ik ben boos op jou, en je moet zelf maar eens nadenken waar over"

Ze hebben nu bji gepraat, blijkbaar, maar dat heb ik gemist.

Nu ze gehoord heeft dat haar nichtje kanker heeft heeft ze hemnogmaals gevraagd dat woord niet meer te gebruiken.
    ah thanks ,ik vind het sowieso geen woord ,zeg je toch niet ,hmm mischien als je het nivo van een stekelvarken hebt....by the way de high tea ziet er erg gezellig uit ,wat zielig voor dat vrouwtje wat zo haar best doet ....ergggg lekkere hapjes zeg smullllllll
    pi_44059205
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 15:49 schreef n1ek het volgende:
    Hij heeft het inderdaad wel allemaal aan Nena verteld. Ze schelde zelf ook met kanker dus daar kan ze dan beter ook mee ophouden ..
    Waarom is er eigenlijk iemand gekomen om met Bart de stallen uit te mesten? Heeft Lesley ontslag genomen? of ook al ziek..
    Lesley had het heel druk en kwam alleen vanavond even om les te geven wat ik begrepen had
      Moderator vrijdag 1 december 2006 @ 17:07:51 #81
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_44059907
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 15:38 schreef Tamaartje het volgende:
    Maar Brian ziet er zo wel erg gay uit zeg!
    Op de Talpa-site wordt een andere associatie gelegd met Brian's nieuwe kapsel:
    quote:
    Nieuwe trend?

Het zat er al een beetje aan te komen. Het gedrag van Brian is de laatste week nogal veranderd en daar hoort blijkbaar ook een nieuw kapsel bij. Maar heeft de Almeerder echt zelf voor deze coupe gekozen? Of hebben de Miljonairs gisteren een aflevering van Mr. Bean aangevraagd?
    pi_44060257
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 17:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Op de Talpa-site wordt een andere associatie gelegd met Brian's nieuwe kapsel:
    [..]
    hahaha

Hij heeft er inmiddels wel gel ingedaan ofzo.. want het zit nu wel normaal
    pi_44060469
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 17:22 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

hahaha

Hij heeft er inmiddels wel gel ingedaan ofzo.. want het zit nu wel normaal
    Hij werd gebeld door achter dat hij zijn haar moest doen
    pi_44060811
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 17:30 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Hij werd gebeld door achter dat hij zijn haar moest doen
    Echtwaar? neeeeeeee hahahaha
      vrijdag 1 december 2006 @ 17:45:50 #85
    130054 demins
    We weten niks
    pi_44060862
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 17:43 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Echtwaar? neeeeeeee hahahaha
    Een miljonair met ongekamde haren! Het is ook ongehoord!
    Kwartjes vallen soms jaren later!
    pi_44061139
    .nl geeft aan dat de focus op Ilona zit..."Wat kan ze ? Wat is nuttig aan haar? Maar ik zie helemaal niks"

"Ze gaat nu als een don quichote het gevecht aan, dat is leuk, dan hoef je niet zoveel te doen"

Zeker weten dat Ilona de volgende maand aan de beurt is. Maar er kan nog veel gebeuren natuurlijk.
    "Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
    Nihil volentibus arduum est
    pi_44061174
    Eveline geeft aan dat er maar twee maal mensen mogen uitgehaald worden.... is dat een regel voor de gehele periode ?
    "Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
    pi_44061364
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 17:59 schreef Nostalgist het volgende:
    Eveline geeft aan dat er maar twee maal mensen mogen uitgehaald worden.... is dat een regel voor de gehele periode ?
    2 maal per jaar staat in het contract
    Maar in het contract staat ook dat Talpa de regels mag veranderen, dus al is het elke week...

Ik denk dat Eveline er uit zal gaan. Op de Talpa site wordt er al een paar keer naar gehint.
    Er is deze week weer een populariteits poll, en de vorige keer stond Eveline op plaats 8, dus ...
      vrijdag 1 december 2006 @ 18:36:46 #89
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_44062088
    Bart oppert nu tegen Natasia en Nathanael om alle make-up te jatten en te verbergen.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_44062238
    Nat en bart zijn lekker droog bezig, natasia kan het niet helemaal bijhouden
    pi_44062353
    .NL : Jij en ik hebben een afspraak : Bart: Ja, dat we het spel spelen.
    Bart : ik wil wat kopen van je. Ik wil graag weten wat Stefan allemaal aan het beramen was.

Bart : Voor info geef ik jou: 150 punten, een vliegcursus en ik stem je er volgende maand niet uit.

.NL : Wil je dingen weten over het pact met jou en Brian ? Dan moet je schuiven

Ze doen er nog een beetje lacherig over
    pi_44062391
    Het was ook een knipoog naar Ilona en haar eisenpakket

Bart is toch wel een beetje ongerust omdat Lesley er nog niet is
    pi_44062434
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 18:43 schreef Fikkert het volgende:
    Nat en bart zijn lekker droog bezig, natasia kan het niet helemaal bijhouden
    Ze zei zelfs : "Je moet wel lief tegen me doen" tegen Natel toen hij een sneer naar haar maakte

Natel is veel closer met Bart. Zodra hij Natsia kan dumpen, zal hij dat doen. Alles onder het mom van: "Ik speel ook een spel "
    pi_44062435
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 18:48 schreef Nostalgist het volgende:
    .NL : Jij en ik hebben een afspraak : Bart: Ja, dat we het spel spelen.
    Bart : ik wil wat kopen van je. Ik wil graag weten wat Stefan allemaal aan het beramen was.

Bart : Voor info geef ik jou: 150 punten, een vliegcursus en ik stem je er volgende maand niet uit.

.NL : Wil je dingen weten over het pact met jou en Brian ? Dan moet je schuiven

Ze doen er nog een beetje lacherig over
    was ook een staaltje droge humor
    pi_44062463
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 18:50 schreef n1ek het volgende:
    Het was ook een knipoog naar Ilona en haar eisenpakket

Bart is toch wel een beetje ongerust omdat Lesley er nog niet is
    Klopt, maar de vraag hoe het ging rond het pact van Brian en Bart vond Bart toch wel interessant, naar mijn mening.
    pi_44062487
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 18:51 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Ze zei zelfs : "Je moet wel lief tegen me doen" tegen Natel toen hij een sneer naar haar maakte

Natel is veel closer met Bart. Zodra hij Natsia kan dumpen, zal hij dat doen. Alles onder het mom van: "Ik speel ook een spel "
    yep... voel je die ruzie tussen nat & nat ook al aankomen
    pi_44062541
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 18:54 schreef Fikkert het volgende:

[..]

yep... voel je die ruzie tussen nat & nat ook al aankomen
    Natasia gáát dan flippen zoals nog nooit tevoren....

Ah ! Lesley is er...
    pi_44062869
    Lesley is gisteren wezen stappen in Hilversum en vanavond gaat ze naar Amsterdam.

Ze had een wat verlegen antwoord op de vraag of het leuk was geweest. Bart interpreteerde dat goed. Verlegen en ze durfde hem niet aan te kijken.
    pi_44062951
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 18:51 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Ik las op de Talpasite van gisteravond dat Bart tegen Brian zei (of andersom) dat natasia van nel afgehaald moet worden.

Als Bart Nel aan zich kan binden, bijvoorbeeld met een deal , is dat een zekere manier om hem van Natasia los te krijgen.

Gehááid, die Bart, dus
    pi_44062997
    Sylvia heeft gewerkt voor Time shares, jeweetwel zo'n persoon die mensen op straat aanspreekt om ze mee te nemen naar een resort.

Ik viel er midden in, maar ik geloof dat ze een voorschot op haar salaris heeft gevraagd "ik wil een auto kopen" en toen subiet is vertrokken.

Mysterieuze vrouw ...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')