Affirmative. Ik denk er 'tzelfde over.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:13 schreef ron1970 het volgende:
Ik hoorde Brian net zeggen dat ze de punten van Stefan eigenlijk gewoon hadden moeten roven voor zijn vertrek, dit en de sigaretttenaktie en het gemak waarmee hij dus dingen steelt in DGK doet mij vrezen voor hoe hij in real life is.
Je kunt natuurlijk alles eisen wat je maar wilt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:15 schreef Day het volgende:
Dat kan je dus echt niet eisen in een spel.
Da's een vergelijking die je maakt, en die klopt helemaal. Ik lees in je antwoord daarnaast, dat ze ook gewoon die contactpunten had kunnen innen vóórdat de stemming plaats zou vinden. Daar ben ik het mee eens... hoewel Brain er geen moeite mee zou hebben ze haar weer te ontvreemden. Gewoon even in haar kast de contactpunten pakken, daar gaat hij echt niet fuckin' moeilijk over doen weetje.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat ze eigenlijk had moeten doen is 150 punten incasseren en dan vervolgens tegenstemmen over Stephan's vertrek. Da's ongeveer hetzelfde als ze nu met haar uithalen. Daar was ze niet populair mee geworden, maar dan had ze wel haar punten.
Vergeet je zijn partner in crime Bart niet? Of is het je ontschoten dat beide heren eraan meegewerkt hebben?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:29 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Da's een vergelijking die je maakt, en die klopt helemaal. Ik lees in je antwoord daarnaast, dat ze ook gewoon die contactpunten had kunnen innen vóórdat de stemming plaats zou vinden. Daar ben ik het mee eens... hoewel Brain er geen moeite mee zou hebben ze haar weer te ontvreemden. Gewoon even in haar kast de contactpunten pakken, daar gaat hij echt niet fuckin' moeilijk over doen weetje.
Nee, die vergeet ik niet. Maar er is een verschil tussen witte boorden-criminelen en tasjesdieven... tussen Don Corleone en Kruimeltje.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:34 schreef Day het volgende:
[..]
Vergeet je zijn partner in crime Bart niet? Of is het je ontschoten dat beide heren eraan meegewerkt hebben?
Je kan het vanaf verschillende kanten bekijken. Gisteravond vond ik het een lage streek van de heren (en dat is het ook), vond haar ook sterk in de discussie. Nu valt ze weer door de mand, wat mij betreft, door van Bart punten te gaan eisen voor het feit dat ze gestopt is met roken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk alles eisen wat je maar wilt.
Je moet alleen zorgen dat je eisen ingewilligd worden voordat er geen weg meer terug is.
Wat ze eigenlijk had moeten doen is 150 punten incasseren en dan vervolgens tegenstemmen over Stephan's vertrek. Da's ongeveer hetzelfde als ze nu met haar uithalen. Daar was ze niet populair mee geworden, maar dan had ze wel haar punten.
En je punt is?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:37 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Nee, die vergeet ik niet. Maar er is een verschil tussen witte boorden-criminelen en tasjesdieven... tussen Don Corleone en Kruimeltje.
Natte Neelquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:05 schreef Roy_vdm het volgende:
Hee, nu hoor ik ook voor 't eerst dat ze Nathanaël ".NL" noemen.
"Poentenel"
Haha
Ik dacht dat die term hier op het forum was bedacht.
Wat is joúw punt eigenlijk?quote:
Bluffen staat natuurlijk iedereen vrij, het is knap dat ze er een slaatje uit slaat. Ik vind dat in ieder geval veel minder erg dan in iemands kastje zitten rommelen of terugkomen op gedane beloftes.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:49 schreef Day het volgende:
Ze zegt zelf dat ze Stephan niet als 'vriend' zag en dat ze geen 'back up-afspraak" met hem had, dus waarom dan zo'n zwaar eisenpakket? Het is toch de bedoeling dat je z.s.m. mensen eruit stemt? Waarom zou je dan een stemmingsronde tegenhouden van iemand waarmee je geen afspraken hebt en niet als 'vriend' beschouwt?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:59 schreef n1ek het volgende:
Nena zet zelfs in de brieven die ze schrijft nog 10 x 'ofzo'
dat van kankerhoer (eer)gisteren?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:57 schreef HetBronzenHok het volgende:
Ehm even een vraagje ,weet iemand waarom brain zo aan het schelden was tegen ons nena?
Ben het helemaal met je eens. In real life zou ik de stap van de heren ook echt verachten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bluffen staat natuurlijk iedereen vrij, het is knap dat ze er een slaatje uit slaat. Ik vind dat in ieder geval veel minder erg dan in iemands kastje zitten rommelen of terugkomen op gedane beloftes.
ah thanks ,ik vind het sowieso geen woord ,zeg je toch niet ,hmm mischien als je het nivo van een stekelvarken hebt....by the way de high tea ziet er erg gezellig uit ,wat zielig voor dat vrouwtje wat zo haar best doet ....ergggg lekkere hapjes zeg smullllllllquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:47 schreef avonne het volgende:
[..]
dat van kankerhoer (eer)gisteren?
Hij lijkt nogal gestressed en in de war.
Tenslotte heeft hij zich zelf wijs gemaakt dat Nena hem verleid heeft om hem slecht in beeld te brengen, en zodat hij haar niet weg zal stemmen.
Kortom, dat het een gemeen plannetje van haar is.
Dat heeft hij (zover ik weet) alleen tegen de anderen gezegd, en niet tegen haar. Tegen haar zei hij alleen "Kankerhoer, (en nog wat) ik ben boos op jou, en je moet zelf maar eens nadenken waar over"
Ze hebben nu bji gepraat, blijkbaar, maar dat heb ik gemist.
Nu ze gehoord heeft dat haar nichtje kanker heeft heeft ze hemnogmaals gevraagd dat woord niet meer te gebruiken.
Lesley had het heel druk en kwam alleen vanavond even om les te geven wat ik begrepen hadquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:49 schreef n1ek het volgende:
Hij heeft het inderdaad wel allemaal aan Nena verteld. Ze schelde zelf ook met kanker dus daar kan ze dan beter ook mee ophouden..
Waarom is er eigenlijk iemand gekomen om met Bart de stallen uit te mesten? Heeft Lesley ontslag genomen?of ook al ziek..
Op de Talpa-site wordt een andere associatie gelegd met Brian's nieuwe kapsel:quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:38 schreef Tamaartje het volgende:
Maar Brian ziet er zo wel erg gay uit zeg!
quote:Nieuwe trend?
Het zat er al een beetje aan te komen. Het gedrag van Brian is de laatste week nogal veranderd en daar hoort blijkbaar ook een nieuw kapsel bij. Maar heeft de Almeerder echt zelf voor deze coupe gekozen? Of hebben de Miljonairs gisteren een aflevering van Mr. Bean aangevraagd?
hahahaquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de Talpa-site wordt een andere associatie gelegd met Brian's nieuwe kapsel:
[..]
Hij werd gebeld door achter dat hij zijn haar moest doenquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hahaha
Hij heeft er inmiddels wel gel ingedaan ofzo.. want het zit nu wel normaal
Echtwaar? neeeeeeeequote:Op vrijdag 1 december 2006 17:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij werd gebeld door achter dat hij zijn haar moest doen
2 maal per jaar staat in het contractquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:59 schreef Nostalgist het volgende:
Eveline geeft aan dat er maar twee maal mensen mogen uitgehaald worden.... is dat een regel voor de gehele periode ?
Ze zei zelfs : "Je moet wel lief tegen me doen" tegen Natel toen hij een sneer naar haar maaktequote:Op vrijdag 1 december 2006 18:43 schreef Fikkert het volgende:
Nat en bart zijn lekker droog bezig, natasia kan het niet helemaal bijhouden
was ook een staaltje droge humorquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:48 schreef Nostalgist het volgende:
.NL : Jij en ik hebben een afspraak : Bart: Ja, dat we het spel spelen.
Bart : ik wil wat kopen van je. Ik wil graag weten wat Stefan allemaal aan het beramen was.
Bart : Voor info geef ik jou: 150 punten, een vliegcursus en ik stem je er volgende maand niet uit.
.NL : Wil je dingen weten over het pact met jou en Brian ? Dan moet je schuiven
Ze doen er nog een beetje lacherig over
Klopt, maar de vraag hoe het ging rond het pact van Brian en Bart vond Bart toch wel interessant, naar mijn mening.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:50 schreef n1ek het volgende:
Het was ook een knipoog naar Ilona en haar eisenpakket
Bart is toch wel een beetje ongerust omdat Lesley er nog niet is
yep... voel je die ruzie tussen nat & nat ook al aankomenquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze zei zelfs : "Je moet wel lief tegen me doen" tegen Natel toen hij een sneer naar haar maakte
Natel is veel closer met Bart. Zodra hij Natsia kan dumpen, zal hij dat doen. Alles onder het mom van: "Ik speel ook een spel "
quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:54 schreef Fikkert het volgende:
[..]
yep... voel je die ruzie tussen nat & nat ook al aankomen
Ik las op de Talpasite van gisteravond dat Bart tegen Brian zei (of andersom) dat natasia van nel afgehaald moet worden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze zei zelfs : "Je moet wel lief tegen me doen" tegen Natel toen hij een sneer naar haar maakte
Natel is veel closer met Bart. Zodra hij Natsia kan dumpen, zal hij dat doen. Alles onder het mom van: "Ik speel ook een spel "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |