Daar ben ik ook bang voor!quote:Op donderdag 30 november 2006 23:49 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ben er al uit:
optie 3: na 3 zinnen kan ze het gesprek niet meer volgen
Moet hij lekker zeggenquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:03 schreef Roy_vdm het volgende:
Radioboy: "Jongens, welk deel van het 'omdoen van jullie zenders' snappen jullie niet?"
Nena: "het omdoen"
Ze zijn ook nog beste vriendinnen. Dat is helemaal bizar!quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:14 schreef Myriam1978 het volgende:
Ja idd dat heb ik ook altijd gevonden: Mabel = Lousewies vd Laan
quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Iemand (Nena?) zei: "we komen op de Miljonair fair als ramptoeristen...Iedereen weet dat we geen cent te makken hebben!"![]()
Yep het is haar nieuwe boy toy denkt ze. Ze wil ook dat hij meerijdt! En dat ze de badkamer nu dat Stephan weer is samen delen, "met zijn tweeën toch!"quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:40 schreef Roy_vdm het volgende:
Natasia: "Nathanaël, wat gaat we koken morgen? Gaan we samen koken?"
Erg hè. Wilgo ziet de bui al weer hangen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:36 schreef Roy_vdm het volgende:
Zagen jullie wat ik zag? Natasia die een compliment krijgt van Natanaël en als reactie haar decolleté nog iets naar beneden haalt als hij niet kijkt (ze staat in ondergoed)..... gaat zij nu ook achter hém aan??
Ik zag nog wel meer hangenquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Erg hè. Wilgo ziet de bui al weer hangen.![]()
*verkneukel*quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:40 schreef Gert het volgende:
Erg hè. Wilgo ziet de bui al weer hangen.![]()
ik zie het meer als confronteren met de feiten en haar de consequenties van haar daden duidelijk maken. Ze had moeten zorgen dat ze die punten in haar hand had voordat ze JA had gezegd tegen Stephans vertrek. Het is gewoon niet slim gespeeld en dat wordt haar nu duidelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:45 schreef Roy_vdm het volgende:
Ze zijn Ilona echt aan 't pesten (Bart en Nathanaël) over die contactpunten en 'vriendschappen' in het huis.
Is de uitslag besproken?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:57 schreef Roy_vdm het volgende:
Natasia (over de EQ-test): "Ik ben eigenlijk heel erg slim"
Natanaël: "Eigenlijk?"
Test moet nog worden afgelegd. Natanaël ried Natasia aan om zoveel mogelijk vragen te maken om te oefenen. Domme opmerking zeg... dan hou je jezelf dus voor de gek.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Is de uitslag besproken?
Of komt dat nog?
riedquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:49 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Test moet nog worden afgelegd. Natanaël ried Natasia aan om zoveel mogelijk vragen te maken om te oefenen. Domme opmerking zeg... dan hou je jezelf dus voor de gek.
pffffff krijgen we dit gejank nu ook hier.... ilona blijkt besmettelijk te zijn met dr gejank en gezeverquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij 'ons' is het raadde
maar het klinkt vooral belachelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |