abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44063015
Lesley heeft vanmorgen telefoon van Stephan gehad. Hij wil graag doorgaan met paardrijlessen.
pi_44063068
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 19:08 schreef Nostalgist het volgende:
Lesley is gisteren wezen stappen in Hilversum en vanavond gaat ze naar Amsterdam.

Ze had een wat verlegen antwoord op de vraag of het leuk was geweest. Bart interpreteerde dat goed. Verlegen en ze durfde hem niet aan te kijken.
ze praten altijd een beetje in geheimtaal en omwegen als je het al een tijdje volgt is het beter te snappen denk ik...
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 19:14 schreef avonne het volgende:
Lesley heeft vanmorgen telefoon van Stephan gehad. Hij wil graag doorgaan met paardrijlessen.
dat was sarcastisch volgens mij omdat het nooit wat geworden is met Stephan en paardrijden. Hij had grootse plannen.
pi_44063374
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 19:16 schreef n1ek het volgende:

[..]

dat was sarcastisch volgens mij omdat het nooit wat geworden is met Stephan en paardrijden. Hij had grootse plannen.
pi_44064677
Wat is de programm vanavond?
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_44064932
Ze hebben allerlei gerechten op tafel, Bart vraagt aan Marc: "is er een volgorde...ik bedoel hoe moet ik ze eten?", Brian:" van buiten naar binnen zou ik zeggen!",

Bart:"ja" pffff (weet je de ingeademt ja van Bart, een tegenboer...)

Waar is Eveline?
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_44065168
Eveline is weer erg ziek
pi_44065226
Natasia, Ilona en Nena waren bij de huishoudbeurs.
pi_44065257
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 20:33 schreef avonne het volgende:
Eveline is weer erg ziek
Ziekenhuis bezoek weer? Ze heeft het goed te pakken!
pi_44065454
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 20:37 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

Ziekenhuis bezoek weer? Ze heeft het goed te pakken!
Zover ik weet ligt ze nog steeds in de slaapkamer, en is de dokter vanmiddag wel gebeld
pi_44065477
Wel heel erg sneu voor Eveline hoor..
  vrijdag 1 december 2006 @ 21:19:23 #111
57497 happyme28
I'm so happy
pi_44066287
Na het dessert moet Mark gaan en moeten de miljonairs op de bank plaatsnemen.
pi_44066331
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:19 schreef happyme28 het volgende:
Na het dessert moet Mark gaan en moeten de miljonairs op de bank plaatsnemen.
Yep strakke schema!
pi_44066954
Eveline ziet het niet meer zo zitten en heeft weer een van haar 'ik wil eruit' buien. Ilona nu ook ineens. Ze trekt Nathanael niet meer en twijfelt of het nog wel zinvol is om dan te blijven.
pi_44067004
Het Stephan kamp is stuurloos zonder leider !
Dat de meiden niet zo stevig waren was duidelijk maar dit is wel erg slap
pi_44067015
Ilona en Eveline praatten over de popi poll.
Ilona is het een beetje zat (na gister en vandaag zal ze er wel een beetje door heen zitten), vooral de aan wezigheid van 1 persoon kan ze niet velen (Nel, denk ik, want bart werd nog apart genoemd). Ze heeft nu zoiets van "ik vind het niet erg om naar huis gestuurd te worden, maar ik laat me niet door een klootzak er uit zetten"

Eveline denkt dat zij ook wel onder aan de popi poll zal staan, omdat ze zoveel in bed ligt.
pi_44067068
Ilona:"ik voel dat er spanning is....ik heb een gave! ik voel het, echt!"
pi_44067085
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:48 schreef n1ek het volgende:
Eveline ziet het niet meer zo zitten en heeft weer een van haar 'ik wil eruit' buien. Ilona nu ook ineens. Ze trekt Nathanael niet meer en twijfelt of het nog wel zinvol is om dan te blijven.
niets aan verloren als ze opstappen
pi_44067428
Grappig zoals ze naast elkaar zitten...
Bart zit naast Nel waar hij mee aan wil pappen
Nel zit naast Natasia die hij uitgebreid inpalmt
Natasia zit naast Brian die ze zo claimt
Brian zit naast Nena waar hij volgens de dames echt wel verliefd op is
Nena zit naast haar nieuwste vriendin Ilona
Ilona zit naast haar ik-ga-je-er-echt-niet-uitstemmen-garantie-vriendin Eveline
Eveline zit naast haar vriendin Sylvia

pi_44067690
Ze moeten een surprise maken en voor wie het is geheim houden. (maar iedereen kan de naam door de envelop heen zien)
Met "scherpe rijm, maar let op je miljonairsachtergrond"

De miljonair met de grootste rijm- en knutselvlijt
krijgt hiervan geen spijt"

50 contactpunten weg te geven aan de beste surprise
BIJ MEERDERHEID VAN STEMMEN TE BEPALEN
pi_44067754
Bart heeft gebeld "als jullie het strikt geheim willen houden moeten jullie andere enveloppen gebruiken"

Ze zeggen niet wie ze hebben, ze kunnnen het gewoon zien.
Alleen Eveline heeft de envelop opengemaakt
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:17:48 #121
57497 happyme28
I'm so happy
pi_44067852
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:15 schreef avonne het volgende:
Bart heeft gebeld "als jullie het strikt geheim willen houden moeten jullie andere enveloppen gebruiken"
daarom vind ik Bart zo leuk, lekker direct en droog. Hij staat op zegt niets en loopt direct naar de telefoon. haha.

Ook tegen Natasia (Bart en zij hebben keukendienst) zegt hij: welk deel van 'ga jij maar naar de sauna ik ruim het wel op heb je niet begrepen?' toen ze de vaatwasser zuur stond in te ruimen.
pi_44067884
Even helpen, kleine moeite

pi_44067906
Nena heeft Natasia getrokken
Sylvia "dan maak je een weegschaal"
Nena "met "ERROR""

-edit- bij nader inzien wil ze een grote taart bakken voor Natasia

-edit-edit- of heel veel snoep op een weegschaal

Nena heeft er al plezier in

[ Bericht 59% gewijzigd door avonne op 01-12-2006 22:25:50 ]
pi_44067923
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:17 schreef happyme28 het volgende:

[..]

daarom vind ik Bart zo leuk, lekker direct en droog. Hij staat op zegt niets en loopt direct naar de telefoon. haha.

Ook tegen Natasia (Bart en zij hebben keukendienst) zegt hij: welk deel van 'ga jij maar naar de sauna ik ruim het wel op heb je niet begrepen?' toen ze de vaatwasser zuur stond in te ruimen.
tja, wat is leuk aan die amsterdamse z.g. humor
het heel snel heel flauw
pi_44067952
Natasia is ff snel haar bikinilijn aan het scheren...

Ze mogen de sauna niet in want er is geen geluid daar. Nathanaël maakt zich daar geen zorgen want de meesters van de geluid hier werken...ja ja maken wij dagelijks mee hun vakmanschap
pi_44068013
Blijkbaar moet iedereen iets maken voor "zijn grootste vijand"

Nena voor Natasia
Natasia voor Sylvia
Brian voor Eveline
Eveline voor Bart ?
Ilona voor Nel ?
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:25:40 #127
57497 happyme28
I'm so happy
pi_44068065
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:23 schreef avonne het volgende:
Blijkbaar moet iedereen iets maken voor "zijn grootste vijand"

Nena voor Natasia
Natasia voor Sylvia
Brian voor Eveline
Eveline voor Bart ?
Ilona voor Nel ?
Bart voor Ilona?
Sylvia voor Brian?
pi_44068168
Die 2 amsterdamse machos zitten weer even tegen elkaar op te bieden !
'Het is tijd om met je tractor eens even door die paardenbak te rossen'
Get a live ! (om in stijl te blijven)
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:32:14 #129
57497 happyme28
I'm so happy
pi_44068228
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:29 schreef beco het volgende:
Die 2 amsterdamse machos zitten weer even tegen elkaar op te bieden !
'Het is tijd om met je tractor eens even door die paardenbak te rossen'
Get a live ! (om in stijl te blijven)
Je posts geven me de indruk dat je wat tegen Amsterdammers hebt. Ik zie niet wat hun woonplaats er wat mee te maken heeft.
pi_44068260
Belt Brian met een date?
pi_44068292
Ze heeft een vet-lange brief geschreven en meteen op de post gedaan.
Blijkbaar is ze tamelijk boos...
pi_44068315
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:33 schreef avonne het volgende:
Belt Brian met een date?
ja maar wie?
pi_44068376
dat is die dionne dacht ik, die donkere dame
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:38:02 #134
57497 happyme28
I'm so happy
pi_44068386
Dion ofzo?
pi_44068402
Brian is niet erg geïnteresseerd in wat ze verteld over files en andere haast-stress waardoor ze niet op haar gemak was.
Hij nodigt haar uit voor zondag en hangt op.

Ik zou zeggen "Brian, als je niet minstens graag met haar praat... laat dat daten dan zitten!"
pi_44068460
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:32 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Je posts geven me de indruk dat je wat tegen Amsterdammers hebt. Ik zie niet wat hun woonplaats er wat mee te maken heeft.
Nee, er zijn ook leuke Amsterdammers. Maar ik erger me idd wel eens aan die lompe z.g. leukigheid.
pi_44068507
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:38 schreef avonne het volgende:
Brian is niet erg geïnteresseerd in wat ze verteld over files en andere haast-stress waardoor ze niet op haar gemak was.
Hij nodigt haar uit voor zondag en hangt op.

Ik zou zeggen "Brian, als je niet minstens graag met haar praat... laat dat daten dan zitten!"
Idd hij didn't care at all!

Hij is nu meer op zijn gemaak met haar. Wie is zij?
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:43:37 #138
57497 happyme28
I'm so happy
pi_44068529
Brian belt met de date Tamara, zij had een cd van Aventura voor hem gemaakt. Ze zijn zondag in nederland en zij stelt voor om er heen te gaan, dat gaat ze regelen met de redactie. Brian zegt dat hij dat gaat regelen met 'zijn achterban'. Wat denkt hij nou???
pi_44068561
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:43 schreef happyme28 het volgende:
Brian belt met de date Tamara, zij had een cd van Aventura voor hem gemaakt. Ze zijn zondag in nederland en zij stelt voor om er heen te gaan, dat gaat ze regelen met de redactie. Brian zegt dat hij dat gaat regelen met 'zijn achterban'. Wat denkt hij nou???
Hij zei "ik denk niet dat het lukt"
pi_44068635
Nena:"ik hou om iets bij mekaar te timmeren"
pi_44068666
Eveline gaat een paard maken.
Eéntje waar je je hand in de reet moet steken om het kado eruit te halen
pi_44068708
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:44 schreef avonne het volgende:

[..]

Hij zei "ik denk niet dat het lukt"
En toen belde hij met "achter" en toen hij begon: "ik heb een leuke idee" en sound off
pi_44068751
Brian zegt tegen de derde dame dat ze derde keus is, op het nippertje, want hij twijfelde tussen haar en een ander

Nou lekker om dat te horen, Bra!

Ik blijf erbij: als je het niet warm krijgt van een dame, dan moet je er niet mee gaan daten
pi_44068767
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:49 schreef avonne het volgende:
Eveline gaat een paard maken.
Eéntje waar je je hand in de reet moet steken om het kado eruit te halen
Voor Bart? Wat lelijk weer...
pi_44069043
Nathanaël profileert zich als een fine proever, een echte gourmet....hij probeert dat al meerdere keren aan Natasia uit te leggen maar zij is ook geen fijn proever hoor!
pi_44069460
Bart:"waar kan ik een rijmwoordenboek vinden?"
Brian gelijk:"rijmenwoordenboek.nl...of zoiets" Jaja hij weet het precies!
pi_44069604
Natasia:"ik was, toen met Jeroen van Inkel, een pion...ik gaf de boom aan dit!"

Nathanael: "die van inkel heb ik niet meegekregen" 1 min. later:"ja dat heb ik wel meegekregen!"

Natasia is verontwaardigd omdat Nath niet mee wil gaan slapen. Wat een kind die vrouw!
Ze denkt hem helemaal te hebben voor d'rzelf maar hij wordt heel wreed tegen haar geloof me, hij is veel te schaapachtig op dit moment. (=aan gebrek aan een schap)
pi_44069629
Gaat ze weer...haar lichaam showen aan Nath.
pi_44069631
Brian vraagt of zijn date ook wel in de playboy zou willen staan
pi_44069639
Brian belt nu met het meisje dat hem een Playboy gaf.
Nu is hij wel een gesprek aan het voeren, ookal is het nogal aftastend
"wat vind je van mij?"
"heb je wel eens een lange relatie gehad?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')