ze praten altijd een beetje in geheimtaal en omwegenquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:08 schreef Nostalgist het volgende:
Lesley is gisteren wezen stappen in Hilversum en vanavond gaat ze naar Amsterdam.
Ze had een wat verlegen antwoord op de vraag of het leuk was geweest. Bart interpreteerde dat goed. Verlegen en ze durfde hem niet aan te kijken.
dat was sarcastisch volgens mijquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:14 schreef avonne het volgende:
Lesley heeft vanmorgen telefoon van Stephan gehad. Hij wil graag doorgaan met paardrijlessen.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:16 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat was sarcastisch volgens mijomdat het nooit wat geworden is met Stephan en paardrijden. Hij had grootse plannen.
Ziekenhuis bezoek weer? Ze heeft het goed te pakken!quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:33 schreef avonne het volgende:
Eveline is weer erg ziek
Zover ik weet ligt ze nog steeds in de slaapkamer, en is de dokter vanmiddag wel gebeldquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:37 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ziekenhuis bezoek weer? Ze heeft het goed te pakken!
Yep strakke schema!quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:19 schreef happyme28 het volgende:
Na het dessert moet Mark gaan en moeten de miljonairs op de bank plaatsnemen.
niets aan verloren als ze opstappenquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:48 schreef n1ek het volgende:
Eveline ziet het niet meer zo zitten en heeft weer een van haar 'ik wil eruit' buien. Ilona nu ook ineens. Ze trekt Nathanael niet meer en twijfelt of het nog wel zinvol is om dan te blijven.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:15 schreef avonne het volgende:
Bart heeft gebeld "als jullie het strikt geheim willen houden moeten jullie andere enveloppen gebruiken"
tja, wat is leuk aan die amsterdamse z.g. humorquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]daarom vind ik Bart zo leuk, lekker direct en droog. Hij staat op zegt niets en loopt direct naar de telefoon. haha.
Ook tegen Natasia (Bart en zij hebben keukendienst) zegt hij: welk deel van 'ga jij maar naar de sauna ik ruim het wel op heb je niet begrepen?' toen ze de vaatwasser zuur stond in te ruimen.
Bart voor Ilona?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:23 schreef avonne het volgende:
Blijkbaar moet iedereen iets maken voor "zijn grootste vijand"
Nena voor Natasia
Natasia voor Sylvia
Brian voor Eveline
Eveline voor Bart ?
Ilona voor Nel ?
Je posts geven me de indruk dat je wat tegen Amsterdammers hebt. Ik zie niet wat hun woonplaats er wat mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:29 schreef beco het volgende:
Die 2 amsterdamse machos zitten weer even tegen elkaar op te bieden !
'Het is tijd om met je tractor eens even door die paardenbak te rossen'
Get a live ! (om in stijl te blijven)
ja maar wie?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:33 schreef avonne het volgende:
Belt Brian met een date?
Nee, er zijn ook leuke Amsterdammers. Maar ik erger me idd wel eens aan die lompe z.g. leukigheid.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Je posts geven me de indruk dat je wat tegen Amsterdammers hebt. Ik zie niet wat hun woonplaats er wat mee te maken heeft.
Idd hij didn't care at all!quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:38 schreef avonne het volgende:
Brian is niet erg geïnteresseerd in wat ze verteld over files en andere haast-stress waardoor ze niet op haar gemak was.
Hij nodigt haar uit voor zondag en hangt op.
Ik zou zeggen "Brian, als je niet minstens graag met haar praat... laat dat daten dan zitten!"
Hij zei "ik denk niet dat het lukt"quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:43 schreef happyme28 het volgende:
Brian belt met de date Tamara, zij had een cd van Aventura voor hem gemaakt. Ze zijn zondag in nederland en zij stelt voor om er heen te gaan, dat gaat ze regelen met de redactie. Brian zegt dat hij dat gaat regelen met 'zijn achterban'. Wat denkt hij nou???
En toen belde hij met "achter" en toen hij begon: "ik heb een leuke idee" en sound offquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij zei "ik denk niet dat het lukt"
Voor Bart? Wat lelijk weer...quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:49 schreef avonne het volgende:
Eveline gaat een paard maken.
Eéntje waar je je hand in de reet moet steken om het kado eruit te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |