tsjaquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:51 schreef Sonique het volgende:
'lo
ik moet toch die BB leegte invullen zeg maar...
Dat is niet zo vreemd hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
ik heb nu zo'n beetje de hele avond gestreamed, en ik moet zeggen, het lijkt alsof er meer gebeurt is dan in heel BB6
Zeker, daarom denk ik ook dat het hier nog aan de rustige kant is, omdat veel users op FOK! BB5 wel volgde en nu ineens moeten overschakelen, vele haken dan (helaas) afquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:58 schreef n1ek het volgende:
BB was op een gegeven moment niet tof meer vond ik. Keek alleen de live uitzending en soms het exit diner. Het is in dgk wel spannendsinds het bierspel heb ik het aardig gevolgd. Als je er nu in valt is het vrij lastig volgens mij
Daar ben ik bang voor.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
ik heb nu zo'n beetje de hele avond gestreamed, en ik moet zeggen, het lijkt alsof er meer gebeurt is dan in heel BB6
Half half, tijdens de afwas..., niet echt de streams,quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar snap je een beetje, keek je de tv-uitzendingen?
Bart kan het wel goed met hem vinden maar vertrouwt hem voor geen meter. Omdat hij natuurlijk ook negen weken later in het programma komt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Half half, tijdens de afwas..., niet echt de streams,
Maar m'n favoriet(en) zijn op dit moment Bart en NL, van wat ik heb kunnen zien. HEt lijkt er op dat die twee alkaar heel goed begrijpen enzo..
Maar wat er allemaal gaande is moet ik nog een beetje uitzoelken
Das ook wel zo.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:09 schreef n1ek het volgende:
Nathanael: "de onvervalste cluelessheid van Ilona, het is dan wel geen woord"
[..]
Bart kan het wel goed met hem vinden maar vertrouwt hem voor geen meter. Omdat hij natuurlijk ook negen weken later in het programma komt.
Ja, Bart zit nu gewoon filmpjes te kijken op de PC, ik bedoel: wat is het verschil?quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:37 schreef avonne het volgende:
De mannen zitten nu al uren poker te spelen op de pc.
Het staat er blauw van de rook
(Brian schijnt het niet te boeien)
Eigenlijk vind ik dat ze ook maar 30 minuten per dag mogen gamen, net als TV kijken
Nee hoor, hij is gewoon geil...quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:46 schreef avonne het volgende:
En Brian gaat maar eens even bij Nena's bed kijken
Brian houdt duidelijk afstand, Nena haalt hem aan.
Brian blijft echt op afstand.
Ik denk dat hij toch wel verkikkerd op haar is.
Vlagen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:07 schreef avonne het volgende:
Nena "Ik kan er niks aan doen"
iemand de rest gehoord?
Nee.. Morgen weer bekvechten die twee...quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:07 schreef avonne het volgende:
Nena "Ik kan er niks aan doen"
iemand de rest gehoord?
Brian kijkt echt heel moeilijk de hele tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |