Niemand. Je kan de situatie echt niet vergelijken met een paar weken terug. Toen was zij duidelijk degene die bepaalde wat er gebeurde. Dat is nu niet meer zo.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:11 schreef Sonique het volgende:
Naja, Nena is natuurlijk ook niet van steen
Who's da playa now!
Ik denk dat .NL steeds meer de leiding probeert te krijgen op de groepquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:15 schreef Day het volgende:
[..]
Niemand. Je kan de situatie echt niet vergelijken met een paar weken terug. Toen was zij duidelijk degene die bepaalde wat er gebeurde. Dat is nu niet meer zo.
Volgens mij ging dit over Nena-Brianquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat .NL steeds meer de leiding probeert te krijgen op de groep
Meer over Bart dan Brian. NL is constant Bart verbaal aan het aftasten. Brian is een 'lost case' om het zo maar even te noemen. En met groep bedoel ik deze drie ook samen met Natacia.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat .NL steeds meer de leiding probeert te krijgen op de groep
Nouja, meer een algemene analyse in het geheel (wat ik ermee wilde zeggen)quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:21 schreef n1ek het volgende:
[..]
Volgens mij ging dit over Nena-Brian![]()
Kloptquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:21 schreef n1ek het volgende:
[..]
Volgens mij ging dit over Nena-Brian![]()
Inderdaad. Ik snapt eigenlijk niks van Brian. Wat wil hij eigenlijk? Sex? .... Soms lijkt hij op een psychopaat.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:07 schreef avonne het volgende:
Nena "Ik kan er niks aan doen"
iemand de rest gehoord?
Brian kijkt echt heel moeilijk de hele tijd.
Hij weet ook niet wat hij wilt. Denk ik.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:02 schreef Sonique het volgende:
Ik vraag me toch werkelijk af hoe Brian dit gedrag aan z'n toekomstige vriendin kandidaten gaat uitleggen...
'schatje, het is niet wat het lijkt'?
[afbeelding]
Bart en Brian zijn meer een team dan jij denkt. Het verschil tussen ze is dat de ene ontzettend bot en hard kan zijn en het liefst zijn emoties niet laat zien en de andere zich meer laat leiden door z'n emoties. Zijn valkuil inderdaad, maar Brian is niet dom.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Meer over Bart dan Brian. NL is constant Bart verbaal aan het aftasten. Brian is een 'lost case' om het zo maar even te noemen. En met groep bedoel ik deze drie ook samen met Natacia.
Ik hoor net dat dat al zo is, als je Bart zo hoort praten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:35 schreef Day het volgende:
[..]
Bart en Brian zijn meer een team dan jij denkt. Het verschil tussen ze is dat de ene ontzettend bot en hard kan zijn en het liefst zijn emoties niet laat zien en de andere zich meer laat leiden door z'n emoties. Zijn valkuil inderdaad, maar Brian is niet dom.
NL probeert inderdaad Bart in te palmen, het zal me zelfs niet verbazen als hij probeert Bart los te weken van Brian. Denk alleen dat hem dat niet gaat lukken. Bart vertrouwt Brian nl. meer dan NL.
En Natasia dénkt dat ze bij deze spelers hoort. Sterker nog ze voeden die gedachte, maar als ze niet meer nodig is, stemmen ze haar er zo uit, ook Brian.
Er is ook een nachtploegquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:44 schreef n1ek het volgende:
De regie is ook naar bedBarts zender doet het amper
Die 2 spelen het spel op dezelfde manier, ja. Alhoewel ik zelf het gevoel heb dat NL iets meer bluft dan Bart.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Bart en NL zijn heel gewaagt aan elkaar. Waar ze het nu over hebben is heerlijk!
Denk ik ook. Vooralsnog heeft Bart de overhand, en is NL aan het aftasten en laat niet heel veel van zichzelf los behalve wat hij bewust los heeft gelaten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:47 schreef Day het volgende:
[..]
Die 2 spelen het spel op dezelfde manier, ja. Alhoewel ik zelf het gevoel heb dat NL iets meer bluft dan Bart.
En juist omdat Bart weet dat NL zijn gelijkwaardige partner is, zal hij Brian niet laten vallen, nog niet!
EENS!quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:49 schreef avonne het volgende:
Mijn opinie (voor wat het waard is)
Brian en Bart blijven elkaar dekken tot het eind
Bart zal voortdurend in de gaten houden dat Brian aan zijn kant blijft, en zal dat niet uit het oog verliezen altijd Brian aan zijn zijde te hebben.
Brian is emotioneel zwak en heeft in Bart een baken om zich aan vast te houden. Het zal niet eens in zijn hoofd opkomen om Bart te laten vallen. Tot het de finale is, zoals afgesproken.
Nel wil Brians positie innemen: slijmt continu met Bart, trekt Natasia weg van Brian, en zit gigantisch te stoken bij Nena, die dat ongetwijfeld ook zal afreageren richting Brian.
Brian heeft al een paar hele zware dagen achter de rug, waarin hij behoorlijk doordraaide.
Nel houdt de druk op de gespannen sfeer in huis, zodat Brian ook van het padje raakt.
Bart is een aantal dagen ziek geweest, en heeft volgens mij het hele Nena-Brian gebeuren gemist.
Maar hij ziet wel het geslijm van Nel naar hem en Natasia. En dat er zeker de 4 dames zijn die Nel wel kunnen schieten.
Nu is het Bart die Nel wil inpalmen, om zelf geen target van pesterijen te worden, Nel van Natasia los te weken, en over 4 weken keihard te laten vallen met een unanieme stemming.
De kracht van Bart is dat hij het niet hardop zegt. Hij heeft alleen even kort aan Brian gevraagd "Die nathanael moet eruit he?" gisteravond. Verder zal hij er geen woord aan vuil maken en zijn plan niet verraden.
Hier verschil ik een klein beetje van mening.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:54 schreef Day het volgende:
[..]
-knip-
Bart heeft overigens ook een zwakke plek nu: Lesley!
Dat afvallen vind ik wel meevallen, hij gebruikt haar gewoon zoals iedereen iedereen gebruikt, dus dat is niets nieuws.quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:17 schreef avonne het volgende:
Nel is nu ontzettend Natasia aan het afvallen.
Dat hij haar alleen maar gebruikt en haar zo kan laten vallen.
Ik vraag me af waarom hij dat zegt tegen Bart. Welk nut heeft deze confessie?
Is het slijmen naar Bart? Is het de behoefte iemand te kunnen vertrouwen waardoor hij teveel praat?
De optie "imponeren" gaat niet op gezien Barts respons. Toch gaat hij maar door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |