B&H is geen discussie-forumquote:Op woensdag 29 november 2006 23:02 schreef BttD het volgende:
Biogarde [afbeelding]
Vrouwen met laarzen hier zegt Nosh dat ik hem in B&H moet openen
Mijn arme topic wat doe je
Foto's.quote:
Nee.quote:
Een referer, naar inwisselbare profielensite nummer 19.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:03 schreef Echo99 het volgende:
Zeg Nikky, wat stond er nou in dat gesloten topic?
Wat een kutkloon.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:59 schreef PushyGurl het volgende:
wat een kut topic
Dat een kuttopic noemen en gigantische aarstopics open latenquote:
Hoezo, wordt daarin gebashed dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat een kuttopic noemen en gigantische aarstopics open laten![]()
Dat topic was prachtigquote:Op donderdag 30 november 2006 21:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoezo, wordt daarin gebashed dan?
En dat andere topic schopt gewoon kont![]()
Deans zijn lelijke kut gitaren die het niet verdienen om vereerd te worden maar aangezien sommige mensen het toch nodig vinden om het wel te doen HIER een klaagbaak topicquote:Op donderdag 30 november 2006 22:26 schreef Janetje het volgende:
Maak eerst je OP eens wat duidelijker voor de niet-helderzienden onder ons..
Pas je OP aan, duidelijk met uitleg wat in godesnaam een dean is, dan gooi ik 'm weer open.
Ik bedoelde... je OP (opening post) veranderen, zodat het voor mensen die je topic openen duidelijk is wat je in godsnaam met je klacht bedoelt.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Deans zijn lelijke kut gitaren die het niet verdienen om vereerd te worden maar aangezien sommige mensen het toch nodig vinden om het wel te doen HIER een klaagbaak topic
Duidelijk ?!
*schopt terwijl remlof 'm weer terug in broek stopt.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:37 schreef remlof het volgende:gulp opent leuter naar buiten hangt zeikt
hey, blame bioquote:Op donderdag 30 november 2006 22:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
*schopt terwijl remlof 'm weer terug in broek stopt.
Ow ja sorry ik dacht dat dat niet kon als ie eenmaal op slot zatquote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik bedoelde... je OP (opening post) veranderen, zodat het voor mensen die je topic openen duidelijk is wat je in godsnaam met je klacht bedoelt.
Duidelijk ?!
Maar goed.. ik heb je OP zelf al aangepast.
Ik gaf een reactie in dezelfde bewoording als dat ik aangesproken werd, ik vind dit een beetje een overdreven ingreep, vooral omdat we het beiden luchtig bedoelden, edit die van haar dan ook.quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
=doe normaal man=
Ik twijfelde op dat moment nog of ik het topic open zou laten en begon onderaan met te bekijken wat ik moest editen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:49 schreef Heer_van_Bartolhov... het volgende:
[..]
Ik gaf een reactie in dezelfde bewoording als dat ik aangesproken werd, ik vind dit een beetje een overdreven ingreep, vooral omdat we het beiden luchtig bedoelden, edit die van haar dan ook.
Enige zinnige reactie hierop:quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:47 schreef BasEnAad het volgende:
Is het nu zo dat mijn bericht in het topic: Negers die zich aangesproken voelen door het woord: ......
verwijdert is? Het was de post met het plaatje van de aap. Ik ben helemaal in de war![]()
![]()
Zie je wel dat je streng bentquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Enige zinnige reactie hierop:
En tevens: Ja.
Ach ik ben stiekem wel een beetje streng..quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zie je wel dat je streng bent![]()
Tis maar goed dat je geen mod bent in onzin, want dan had je de hele dag niks anders gedaan dan posts verwijderen![]()
![]()
HEquote:
Hij is nog open. En het was een kut TT.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:30 schreef Corelli het volgende:
[..]
HE
Ik heb denkwerk moeten verichten toen ik dat opschreef en dat wordt door jou in 1 click ongedaan gemaakt
De titel was onderdeel van het komische effect.
Ik wil hem terug
nee hij was leukquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij is nog open. En het was een kut TT.
Nogal.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:50 schreef RedFever007 het volgende:
Klootzakken die kinderen wat aandoen !!
edit waardig gok ik zo
Wie weet, Geerd. Wie weet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:29 schreef Geerd het volgende:
gaan jullie ook nog een keer dood? Deze week dan.....
Aanzetten/opstoken = ban.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:08 schreef postmortum het volgende:
doodsverwensing = ban
Linkje?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:13 schreef postmortum het volgende:
die comment van goasz gaat die niet eigenlijk veel te ver?
Thnx. Het is moeilijk om in dit soort topic's te modden. Bepaalde reactie's zijn te verwachten (hoe triest ook).quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen watquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:08 schreef postmortum het volgende:
doodsverwensing = ban
Kappen, Ome Geerdquote:
geer(d)t wildersquote:
Ik ga hem slotten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:22 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij kan deze beter gewoon dicht, zeker gezien de laatste reactie.
nee jouw reacties waren lekkerquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:22 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij kan deze beter gewoon dicht, zeker gezien de laatste reactie.
Ey euhh "mmarsu"..quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:44 schreef MMaRsu het volgende:
Ey euhh "janetje" waarom gooi je mijn topic dicht? Mag ik niet klagen?
Ik bedoelde flame all ya want tegen mij, want ik weet toch dat er reacties gaan komen als noob etc. etc.
Gooi dat ding eens weer open anders kun je hier consequent alle klb topics dicht gaan knallen.
quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
een 15 jarig breezahsletjuh
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:20 schreef daeri het volgende:
[..]
is ze n neger?![]()
Of heeft Yvonne de zonnebank te hoog gezet?
Dat idee dus.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:20 schreef daeri het volgende:
[..]
is ze n neger?![]()
Of heeft Yvonne de zonnebank te hoog gezet?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb alweer zin om de polonaise te lopen
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ga de straat op, klamp willekeurige mensen aan..
Zet een muziekje op en gaan met die banaan.
'T was een lemming die gemaakt moest worden uiteraard..quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:45 schreef Heer_van_Bartolhov... het volgende:
Wat een timing Janetje![]()
Ik kon het gewoon niet laten zo een topic te openen, slotje is natuurlijk terecht![]()
Lieve schat, luister nou eens.quote:Op zondag 3 december 2006 02:25 schreef Dipkip het volgende:
Als jullie vinden dat ik beter niet verder post in mn eigen topic, kan ie dan dicht of iig beledigende posts weg?
Vind het niet zo leuk om voor verwend nest uitgemaakt te worden omdat ik blijkbaar ineens na jaren fokken de regels niet begrijp. Mijn intentie was gewoon een leuk topic te maken over iets vervelends wat me overkwam.
Ik deed echt mn best hoor! Het zullen de zenuwen wel zijn ofzo, ben redelijk hyper van het hele gebeuren. Maar ik zie gewoon niet precies hoe dit nu anders is dan wat ik in de helft van de topics zie gebeuren, dus het leek me beter om dan maar helemaal op te houden voor je het echt te ver vind gaan. Ik heb het blijkbaar zelf niet door dus dan leek me dat veiliger. Verder leek Biogarde zich aangevallen te voelen, mogelijk onder andere door een vriendelijk bedoelt emailtje wat ik hem gestuurt heb, dus dat heb ik ook even recht proberen te zetten en toen ben ik braaf naar ONZ gegaan. Serieus door blijven klagen over dat die buurman me zag, zag ik niet echt gebeuren.quote:Op zondag 3 december 2006 02:28 schreef Janetje het volgende:
Lieve schat, luister nou eens.
Ik probeerde ook echt een normaal antwoord te geven, maar blijkbaar heb ik je dus ook nog beledigd door te zeggen dat ik me dan terug trek uit het topic?quote:Op zondag 3 december 2006 02:32 schreef Janetje het volgende:
Hey, mijn vraag aan haar was, of ze wou ophouden met het offtopic geleuter in het topic.
Doodnormale vraag, vooral in KLB.
Daar kan toch ook een normaal antwoord op komen, of ligt dat nu aan mij?
Lieve Dipkip; ik heb geen idee wie je bent. Je hebt het in je mail over zuigen ofzo en grenzenquote:Op zondag 3 december 2006 02:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik deed echt mn best hoor! Het zullen de zenuwen wel zijn ofzo, ben redelijk hyper van het hele gebeuren. Maar ik zie gewoon niet precies hoe dit nu anders is dan wat ik in de helft van de topics zie gebeuren, dus het leek me beter om dan maar helemaal op te houden voor je het echt te ver vind gaan. Ik heb het blijkbaar zelf niet door dus dan leek me dat veiliger. Verder leek Biogarde zich aangevallen te voelen, mogelijk onder andere door een vriendelijk bedoelt emailtje wat ik hem gestuurt heb, dus dat heb ik ook even recht proberen te zetten en toen ben ik braaf naar ONZ gegaan. Serieus door blijven klagen over dat die buurman me zag, zag ik niet echt gebeuren.
Hoe zie je dat dan voor je?
Dipkip: mn buurman keek naar me, ik ben echt heel bang
FOK: ga met jezelf spelen ter afleiding
Dipkip: nee maar mn buurman keek naar me, ik ben ECHT heel bang
FOK: zal ik bij je blijven slapen?
Dipkip: nee maar ECHT ik ben ECHT heel bang hoor!
Meeste topics hebben zo tegen pagina twee - drie naast de hoofdlijn van het verhaal al wat flauwe geintjes, woordspelingen, onterecht er bij gehaalde dingen om ook over te klagen, in mijn nederige mening. Jullie denken daar anders over, is prima. Maar naar mijn idee geen kwestie van niet goed luisteren mijnerzijds.
Nergens voor nodig.. post maar gewoon verder. Maar blijf wel bij het onderwerp. Een topic dat begon met een klacht vol lullen over ondergoed, biogarde etc.. kunnen we ook in dit geval niet toestaan. Als dat wel gebeurt is het dak eraf en kunnen we wel helemaal opdoeken hier.quote:Op zondag 3 december 2006 02:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik deed echt mn best hoor! Het zullen de zenuwen wel zijn ofzo, ben redelijk hyper van het hele gebeuren. Maar ik zie gewoon niet precies hoe dit nu anders is dan wat ik in de helft van de topics zie gebeuren, dus het leek me beter om dan maar helemaal op te houden voor je het echt te ver vind gaan. Ik heb het blijkbaar zelf niet door dus dan leek me dat veiliger.
Bio voelt zich nog niet aangevallen als er een pitbull in z'n nek hangt..quote:Verder leek Biogarde zich aangevallen te voelen, mogelijk onder andere door een vriendelijk bedoelt emailtje wat ik hem gestuurt heb, dus dat heb ik ook even recht proberen te zetten en toen ben ik braaf naar ONZ gegaan.
Mijn lieve, lieve schat..quote:Serieus door blijven klagen over dat die buurman me zag, zag ik niet echt gebeuren.
Hoe zie je dat dan voor je?
Dipkip: mn buurman keek naar me, ik ben echt heel bang
FOK: ga met jezelf spelen ter afleiding
Dipkip: nee maar mn buurman keek naar me, ik ben ECHT heel bang
FOK: zal ik bij je blijven slapen?
Dipkip: nee maar ECHT ik ben ECHT heel bang hoor!
Oh dat is ook zo.. en daar is ook niks mis mee. Zolang die 'zijgrapjes' maar enigszins aan de OP/TT verwant zijn.quote:Meeste topics hebben zo tegen pagina twee - drie naast de hoofdlijn van het verhaal al wat flauwe geintjes, woordspelingen, onterecht er bij gehaalde dingen om ook over te klagen, in mijn nederige mening. Jullie denken daar anders over, is prima. Maar naar mijn idee geen kwestie van niet goed luisteren mijnerzijds.
Jij hebt het in je introductieverhaaltje bij de veiling over zuigen en grenzen, ik maakte daar een grappig mailtje over.quote:Op zondag 3 december 2006 02:45 schreef Biogarde het volgende:
Lieve Dipkip; ik heb geen idee wie je bent. Je hebt het in je mail over zuigen ofzo en grenzen![]()
Welkomquote:Op zondag 3 december 2006 02:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jij hebt het in je introductieverhaaltje bij de veiling over zuigen en grenzen, ik maakte daar een grappig mailtje over.
En als ik dus teveel wil qua afleiding, was mijn vraag of het topic door mocht naar onzin. Ik zat te twijfelen tussen die twee fora, nou, jullie hadden die ander beter gevonden, prima.
Hoef je niet meteen te doen alsof ik hier kom om een heel forum onder te baggeren met de meest ongewenste zooi ooit. Het is maar een inschattingsfoutje en bovendien mn allereerste op fok.
quote:Op zondag 3 december 2006 03:01 schreef Dipkip het volgende:
En dat van dat neuken heeft je collega verzonnen hoor! Ik weet niet of je dat nog terug kan lezen in mn topic maar er staat steeds dat je niet met me wil praten, niet dat je niet met me wil neuken. Ik had meer een filmpje in gedachten ofzo.
Is het nou weer goed?![]()
Nu onze prille liefde opbloeit, wil je vast ook wel even het laatste restje bagger uit het topic wissen voor me? Je collega heeft laten staan dat ik een verwend nest ben, en tot wij samen komen ben ik dat nietquote:
weet niet of dit hier mag, maar mijn commentaar heb ik zelf gewist, de rest is niet aan mij. En zijn wij ook weer vriendjes ?quote:Op zondag 3 december 2006 03:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nu onze prille liefde opbloeit, wil je vast ook wel even het laatste restje bagger uit het topic wissen voor me? Je collega heeft laten staan dat ik een verwend nest ben, en tot wij samen komen ben ik dat niet![]()
ik ben echt bang nu!!quote:Op zondag 3 december 2006 12:16 schreef postmortum het volgende:
om welk topic gaat het eigenlijk?
Je hebt zelf zeker overgewicht he vetzak !quote:Of je houdt je eens met je eigen leven bezig, in plaats van je zo verschrikkelijk aan te stellen over andermans eetgewoonten.
Al sjouwde dat wijf dat complete display weg, dan nóg is het niet topicwaardig.
Dicht.
Je moet eens minder topics gaan openen, dat allerdaagse gezeik van je gaat werkelijk nergens over. Als ik zou gaan zeuren over alle dikke mensen die ik op straat tegenkom dan kan ik ook wel tig topics gaan openen.quote:Op zondag 3 december 2006 14:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je hebt zelf zeker overgewicht he vetzak !
Beetje een topic sluiten omdat het over eten gaat![]()
![]()
Nee, beetje een topic sluiten omdat het niet topicwaardig is.quote:Op zondag 3 december 2006 14:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je hebt zelf zeker overgewicht he vetzak !
Beetje een topic sluiten omdat het over eten gaat![]()
![]()
-sandstorm- koopt wel een pak merci voor je als je zijn topic weer opengooitquote:Op zondag 3 december 2006 14:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nee, beetje een topic sluiten omdat het niet topicwaardig is.
Je kan wel over iedere scheet een topic openen, maar het enige wat je ermee bereikt is een lading aan baggerreacties en het beeld dat jij écht wat vaker buiten moet komen, voordat je eens ophoudt om je druk te maken over ieder detail in je leven.
En nee, ik voel me niet aangesproken. Dan had ik nu wel huilend op bed gelegen, met een doos ranzige prallines, ofzo.
quote:Op zondag 3 december 2006 14:57 schreef Nosh het volgende:
En nee, ik voel me niet aangesproken. Dan had ik nu wel huilend op bed gelegen, met een doos ranzige prallines, ofzo.
Ehh.. laten staan?quote:Op zondag 3 december 2006 18:42 schreef postmortum het volgende:
mijn geweldige libelle opmerking wat doe je
wil je niet zo snel reagerenquote:
Ja maar mijn leven is saaier.quote:Op zondag 3 december 2006 18:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
wil je niet zo snel reagerenBio en Nosh doen er minstens 12 uur over voor ze reageren
![]()
quote:
Ey.. fuck zeg..quote:Op zondag 3 december 2006 18:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
ga naar winter wonderland
lekker rellen bekijken met in de ene hand een halve meter braadworst en aan de andere hand een gluhwein
![]()
ik wil ook nog een x gaanquote:Op zondag 3 december 2006 18:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey.. fuck zeg..![]()
Dat is eigenlijk best een goed idee...![]()
Daten..quote:Op zondag 3 december 2006 18:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik wil ook nog een x gaanDaten?
![]()
ik ga vanavond nietquote:Op zondag 3 december 2006 18:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daten..
Nee..
Maar ik ga vanavond wel, misschien dat ik je nog tegenkom dan..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |