Ik bedoelde... je OP (opening post) veranderen, zodat het voor mensen die je topic openen duidelijk is wat je in godsnaam met je klacht bedoelt.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Deans zijn lelijke kut gitaren die het niet verdienen om vereerd te worden maar aangezien sommige mensen het toch nodig vinden om het wel te doen HIER een klaagbaak topic
Duidelijk ?!
*schopt terwijl remlof 'm weer terug in broek stopt.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:37 schreef remlof het volgende:gulp opent leuter naar buiten hangt zeikt
hey, blame bioquote:Op donderdag 30 november 2006 22:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
*schopt terwijl remlof 'm weer terug in broek stopt.
Ow ja sorry ik dacht dat dat niet kon als ie eenmaal op slot zatquote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik bedoelde... je OP (opening post) veranderen, zodat het voor mensen die je topic openen duidelijk is wat je in godsnaam met je klacht bedoelt.
Duidelijk ?!
Maar goed.. ik heb je OP zelf al aangepast.
Ik gaf een reactie in dezelfde bewoording als dat ik aangesproken werd, ik vind dit een beetje een overdreven ingreep, vooral omdat we het beiden luchtig bedoelden, edit die van haar dan ook.quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
=doe normaal man=
Ik twijfelde op dat moment nog of ik het topic open zou laten en begon onderaan met te bekijken wat ik moest editen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:49 schreef Heer_van_Bartolhov... het volgende:
[..]
Ik gaf een reactie in dezelfde bewoording als dat ik aangesproken werd, ik vind dit een beetje een overdreven ingreep, vooral omdat we het beiden luchtig bedoelden, edit die van haar dan ook.
Enige zinnige reactie hierop:quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:47 schreef BasEnAad het volgende:
Is het nu zo dat mijn bericht in het topic: Negers die zich aangesproken voelen door het woord: ......
verwijdert is? Het was de post met het plaatje van de aap. Ik ben helemaal in de war![]()
![]()
Zie je wel dat je streng bentquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Enige zinnige reactie hierop:
En tevens: Ja.
Ach ik ben stiekem wel een beetje streng..quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zie je wel dat je streng bent![]()
Tis maar goed dat je geen mod bent in onzin, want dan had je de hele dag niks anders gedaan dan posts verwijderen![]()
![]()
HEquote:
Hij is nog open. En het was een kut TT.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:30 schreef Corelli het volgende:
[..]
HE
Ik heb denkwerk moeten verichten toen ik dat opschreef en dat wordt door jou in 1 click ongedaan gemaakt
De titel was onderdeel van het komische effect.
Ik wil hem terug
nee hij was leukquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij is nog open. En het was een kut TT.
Nogal.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:50 schreef RedFever007 het volgende:
Klootzakken die kinderen wat aandoen !!
edit waardig gok ik zo
Wie weet, Geerd. Wie weet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:29 schreef Geerd het volgende:
gaan jullie ook nog een keer dood? Deze week dan.....
Aanzetten/opstoken = ban.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:08 schreef postmortum het volgende:
doodsverwensing = ban
Linkje?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:13 schreef postmortum het volgende:
die comment van goasz gaat die niet eigenlijk veel te ver?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |