Welke welke, fotoooooo!!quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:05 schreef Doodmetaal het volgende:
gibson, that's all.
Moet je een Dean kopen! Meesterlijk geluid, echt waar!quote:Op vrijdag 1 december 2006 04:01 schreef timmeeeh het volgende:
Hoe een gitaar eruit kan me weinig interesseren, het gaat om het geluid dat ermee wordt geproduceerd!
Aightquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
![]()
Het is ook heel vet om piano te kunnen spelen ja
quote:
Hells yeahquote:Op maandag 4 januari 2010 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit vind ik 1 van de vetste gitaren op het moment![]()
[ afbeelding ]
TS is het in ieder geval met me eens
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit vind ik 1 van de vetste gitaren op het moment![]()
[ afbeelding ]
TS is het in ieder geval met me eens
Pics!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:26 schreef Pinkerton het volgende:
Wat zijn die gitaren vreselijk lelijk zeg
Echte bazen spelen gewoon Fender
Ik heb een mooie Candy Apple Red Stratocaster
Niet bij de hand, maar post ik nog wel 'n keerquote:
Dan moet je blij zijn met Dean, een van de weinige merken die nog lelijker gitaren maakt dan Fenderquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:58 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Dean
Ik speel Fender Stratocaster
[ afbeelding ]
Dit dus. Kun je toch geen gitaar meer noemen, lijkt meer op speelgoed.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:33 schreef Biels het volgende:
Dean. Godverdomme, wat lelijk. Alto-gitaren.
Daarom ook, zeikerds hierquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:31 schreef The_Dean het volgende:
Geluid is persoonlijk hè
Ik heb die Dean omdat ik wel vind dat ie vet klinkt, en hij speelt erg lekker. En natuurlijk erg mooi ding. Als er nu een ander merkje op had gezeten dan had ik hem ook wel gekocht.
Ohja, ook niks ten nadele van je oom hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:39 schreef blckbb het volgende:
[..]
Daarom ook, zeikerds hier
In mijn zoektoch naar een nieuwe gitaar raadde mijn oom wat merken af om te kopen, aangezien hij al 40 jaar speelt vertrouw ik zijn adviezen daarin wel!
Ieder zijn meug, ik vind het, onafhankelijk van hoe ze klinken, niet de mooiste gitaren en dat is een understatementquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ohja, ook niks ten nadele van je oom hoor
Maar ik heb gewoon vanalles geprobeerd om uiteindelijk bij die uit te komen.
Nu heb ik ook meerdere Deans gehad, en heb nog een ML staan, en draag Dean zeker een warm hart toe [redelijke fan-boy], maar als ik wat anders zoek kijk ik net zo goed tussen alle andere merken naar modellen wat in mijn stijl/budget past.
In de handen van Brian Setzer?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Ieder zijn meug, ik vind het, onafhankelijk van hoe ze klinken, niet de mooiste gitaren en dat is een understatement
Maar ja, jij zult een Gretsch wel weer niks vinden
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
BC Rich dan, zo mogelijk nog lelijker.
Slechtste merk OOIT!quote:
oke 1 uitzondering danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:43 schreef blckbb het volgende:
[..]
De Mockingbird Heritage gitaren van BC Rich zijn wel mooi:
[ afbeelding ]
De warlocks vind ik niks aan
Nicequote:
Ik wist niet dat Harley Benton kwaliteitsspul maakte?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nicetof ding!
Heeft wat weg van m'n andere LTD alleen die heeft nog een tekening in het hout zelf
[ afbeelding ]
Geen idee dat is neit mijn ding, gewoon foto van internet gepluktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Harley Benton kwaliteitsspul maakte?
Die is ook mooiquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nicetof ding!
Heeft wat weg van m'n andere LTD alleen die heeft nog een tekening in het hout zelf
[ afbeelding ]
Ja dat is een goeie combinatiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die is ook mooi!
Ik heb sowieso wel wat met zwarte gitaren met een witte rand.
nog nooit een emo met bc rich gezien eigenlijkquote:
damm die bugera is ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nicetof ding!
[ afbeelding ]
Dus dat.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
Gibson Explorer FTW
Doet me altijd denken aan de Schecter van Zacky Vengeancequote:
Prince meets... HIM?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:42 schreef Bomil het volgende:
[ afbeelding ]
FAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAP
tering vette gitaar dit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |