spotje kan toch ook zonder gezang op de achtergrond.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:22 schreef Snakey het volgende:
Wat wil je dan voor muziek? Stukkie Death metal ofzo?
Men heeft berijkt wat men wil, dat jij er over praat.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:27 schreef Corelli het volgende:
[..]
spotje kan toch ook zonder gezang op de achtergrond.
Stel je niet zo aan, je hebt een mute knop als je het niet wilt horen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:21 schreef Corelli het volgende:
anneheeejjjaaaaaa
[afbeelding]
Ik word knettergek van al dat afrikaanse kindergezang dat ze onder zo'n beetje elk goededoelenreclamespotje stoppen. Subtiel inspelen op de menselijke hulpbehoefte met een eenvoudig truukje. Bah
ja maar dan moet je wel je afstandsbediening binnen handbereik hebbenquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:29 schreef Votz het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, je hebt een mute knop als je het niet wilt horen.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Men heeft berijkt wat men wil, dat jij er over praat.
wat natuurlijk allemaal in de studio in NL is opgenomenquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:54 schreef speedfreakssj het volgende:
rj,a men denkt dat je eerder geneigd bent om geld te geven waneer je een aap met een vliegje op zijn lip ziet zitten met een stel kreupele leeftijdsgenooitjes.
Wat ze er echter niet bij vertellen is dat het kreupele groepje net een oud omaatje heeft beroofd en nu door de politie in elkaar is gemept zoals het hoort.
Dan weet je het vanaf nu dat je de remote in de buurt moeten bouwen, pfffffffquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:48 schreef Reemster het volgende:
[..]
ja maar dan moet je wel je afstandsbediening binnen handbereik hebben
"Heb je even voor mij" is dan weer toepasselijkquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:22 schreef JackHerrer het volgende:
Dat ze er Frans Bauer onder stoppen ofzo!
'Heb je eten voor mij'...quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:41 schreef Schlumberger het volgende:
"Heb je even voor mij" is dan weer toepasselijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |