maar dat is mijn kenmerk, ik post nür mit een humoristische ondertoon, haal je dat weg, ben ik gewoon de zoveelste kutn00b.quote:Op maandag 27 november 2006 23:25 schreef Janetje het volgende:
Oh het slaat zeker ergens op...
Maar ik denk dat je met de verpakking waarin die boodschap gepakt werd, beter in ONZ had kunnen gaan kijken..
quote:Op maandag 27 november 2006 23:29 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ik ben gewoon de zoveelste kutn00b.
jah, zo kan ik 't ook.quote:Op maandag 27 november 2006 23:30 schreef Janetje het volgende:
ik ben gewoon de zoveelste moddereter met grootheidswaan
Knap hoor.quote:
dank jequote:Op maandag 27 november 2006 23:34 schreef Janetje het volgende:
Ik vraag even of de ONZmodjes 'm willen hebben.
nee bioquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:50 schreef Biogarde het volgende:
Ik overleg ff of ze hem in ONZ willen adopteren.
Kan best wat leuks uit komen
Ik zit te denken aan een photosoep/peent-topicquote:
hmm een paint een rolstoel topic? er staan nog 4 paint topics open in ONZ , ook al kan ik een week niet in ONZ, ik hoef niet 30 paint topics als ik terug komquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een photosoep/peent-topic
Ha!quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hmm een paint een rolstoel topic? er staan nog 4 paint topics open in ONZ
quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ha!
Wat toevallig, dat is je leeftijd!
Dat is een duidelijk iPod-bash topic, ik probeer alleen wat tegengewicht aan te bieden...quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:50 schreef Nosh het volgende:
Ipod Hype # 2
Daar schijnt men er nog steeds niet over uit te zijn of de iPod kut is, of niet.
Dubbel, dus dicht.
Er lopen genoeg iPod-fans daar rond, die ook tegenwicht bieden aan het gebash.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is een duidelijk iPod-bash topic, ik probeer alleen wat tegengewicht aan te bieden...
Oke, is coolquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
Er lopen genoeg iPod-fans daar rond.
Discussie kan prima verder gaan in dat topic.
Tof.quote:
Goede reden, nette moderatie, valt weinig te zuigen... hahahaquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:02 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tof. [afbeelding]
Voel je vrij om nog verder te zuigen hoor, want dit is héél erg bizar en ongewoon.![]()
WTF wil je dat mensen op zo'n topic gaan zeggen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:53 schreef capibar het volgende:
Waarom is dit kwaliteitstopic gesloten? Vrouwen die schaamteloos in het openbaar schijten. . Het is echt gebeurt, en ik wil er echt over klagen. De enige toelichting die ik in de sluitpost krijg is "hihi"![]()
Ik vind het gewoon gaar dat mensen buiten vol in het zicht gaan lopen (quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
WTF wil je dat mensen op zo'n topic gaan zeggen?![]()
Het is bagger (letterlijk en figuurlijk) en niet topicwaardig men.
Wil je je ei (of stront) kwijt, dan kan dat hier: [CENTRAAL] Kleine ergernissen
Had het idee dat je ff kwam kloten en niet zo heel serieus was. My bad.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:12 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon gaar dat mensen buiten vol in het zicht gaan lopen () schijten. Maar toch bedankt voor de uitleg, had je beter in de sluitpost kunnen doen imho.
Mjah, komt misschien omdat ik mij totaal niet aangevallen voelde (komt ook omdat ze niet met echt harde argumenten kwam)quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tuurlijk is dit een forum voor een discussie.
Een normale discussie wel te verstaan. Zeiken op elkaars IQ, sociale afkomst, spelling en elkaar asociaal noeme is niet bevorderlijk voor die 'normale discussie', of vind je van wel?
Reacties hierop mogen overigens in KLB feedback:
[FB] Lekker zeiken over je slotje..
Ok, ze komt ook niet met harde argumenten, maar zo'n 'discussie' kan een heel topic verkloten. Als ik dit laat gaan geef ik een vrijbrief om alle topics te gaan verpesten met persoonlijke aanvallen en geziek. Dat moeten we proberen te voorkomen, willen we niet alle topics bij voorbaat op slot te hoeven gooien.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, komt misschien omdat ik mij totaal niet aangevallen voelde (komt ook omdat ze niet met echt harde argumenten kwam)![]()
Verder denk ik dat zulke topics toch al rap in zulk soort gebrabbel vervallen (ongeveer hetzelfde als de "tattoos zijn voor aso's" topics.)..
Om maar even m'n mening te geven
Kan ik er zo eentje kopen?quote:
Geil.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:33 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Tuurlijk...3 stuks!
[FOK! voor FOK] crew veiling
Ik betwijfel het..quote:Op woensdag 29 november 2006 00:36 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik kan ook best geil zijn in een strak broekje op jou bedje
Waarom sluit je mijn topics steeds? Het zijn toch goede klaag topicsquote:Op woensdag 29 november 2006 00:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik betwijfel het..
Maar nu weer ontopic.
Ik ben geen homo, ik val niet op meisjes.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Waarom sluit je mijn topics steeds? Het zijn toch goede klaag topics
nou en..quote:Op woensdag 29 november 2006 00:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben geen homo, ik val niet op meisjes.
Dat andere was een topic om me te helpen![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:44 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Gay is an adjective meaning "carefree", "happy", or "bright and showy"; however, in modern usage, gay usually refers to homosexual men or women.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Gay
Topic open!
Nu! [afbeelding]
JETZT!! [afbeelding]
alsjeblieft?![]()
Nou en..quote:Op woensdag 29 november 2006 00:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gay is een mooie vertaling van homo.
Alleen betekent homo niet 'blij, vrij van zorgen of helder".
Dichtmaken..quote:Op woensdag 29 november 2006 17:13 schreef postmortum het volgende:
werknemer van het jaar mijn topic wat doe je en voor janetje ik heet geen -sandstorm-![]()
Ik sla niet door hoor..quote:Op woensdag 29 november 2006 19:40 schreef VeX- het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten? Het ONZ gehalte valt mee. En het is nog gebaseerd op een waar gebeurd verhaal ook. Nu hoeft het niet weer open, maar ik vind dat je doorslaat.
Personeel die je grap verpesten
Ga de straat op, klamp willekeurige mensen aan..quote:Op woensdag 29 november 2006 19:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb zin om de polonaise te doen.
Die klacht had prima gepast in het kleine ergernissen-topic..quote:Op woensdag 29 november 2006 19:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zeg janetje.....
Ik kan je wel schieten met dat steeds dichtgooien van een topic. Dat restjes in pakken topic is dus gewoon serieus en goed onderbouwd.
Kap toch eens met dat gekut in mijn topics
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die klacht had prima gepast in het kleine ergernissen-topic..
En hey... verrek! Het staat er echt prima tussen!
Heb je gezien wat voor reacties erop kwamen:![]()
Zolang je het zelf maar opruimt.quote:
Het was een prima topic, en persoonlijk heb ik absoluut geen problemen met de kant waar het topic op ging.quote:
En waarom is dat dan niet lief?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |