abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43967117
Hé idioot, hé kankerneger, hé!

De droogheid .
pi_43967371
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:38 schreef fathank het volgende:

[..]

Probeer station Arnhem Velperpoort eens, succes gegarandeerd
noh, tuig!
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:51:08 #53
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_43967410
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:49 schreef Cageon het volgende:

[..]

noh, tuig!
Probeer anders een willekeurige bushalte in Dieren
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_43968267
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:51 schreef fathank het volgende:

[..]

De waar?
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
pi_43968500
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:51 schreef fathank het volgende:
Geen probleem meegehad, hoezo?
pi_43970957
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:58 schreef Keltie het volgende:

[..]

Onder ontwikkelde mensen laten anderen niet in hun waarden, dus eigenlijk zoals jij doet.
Maar zoals al eerder gevraagd, kom dan met een alternatief?
Ook zou ik weleens een relevante, duidelijke verklaring willen hebben waarom zoiets voor "onder ontwikkelde mensen" is.
Je kan van alles zeggen. Je bent toch niet te beperkt om wat te verzinnen. Shit, Fuck... you name it en je kan het gebruiken..

Het is blijkbaar zoooooooo moeilijk voor je. Je hebt blijkbaar niet genoeg capaciteit in je om je gevoelens onder controle te houden ha ha
pi_43971111
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee, het is niet normaal, maar de hoeveelheden kanker die je op straat hoort ook niet, maar daar durft niet iets over te zeggen. Maar zodra een voetballer het zegt wordt ie gelijk weer veroordeeld.

Hypocriete normen&waarden bewakers
daar gaat het niet om. Als supporters niet mogen schelden mogen voetballers dat ook niet
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:07:56 #58
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43973825
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:38 schreef draaijer het volgende:

[..]

Je kan van alles zeggen. Je bent toch niet te beperkt om wat te verzinnen. Shit, Fuck... you name it en je kan het gebruiken..

Het is blijkbaar zoooooooo moeilijk voor je. Je hebt blijkbaar niet genoeg capaciteit in je om je gevoelens onder controle te houden ha ha
Nee, inderdaad. Bij Engelse mensen kom je met "Shit" en "Fuck" lekker over (jah, daar heb ik nog weleens mee te maken jah.).
En je hebt gelijk, ik krop het niet op. Ik zet het gelijk van mij af. Niets over gebrek aan capaciteit te maken hoor. ha ha.
pi_43976118
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:07 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. Bij Engelse mensen kom je met "Shit" en "Fuck" lekker over (jah, daar heb ik nog weleens mee te maken jah.).
En je hebt gelijk, ik krop het niet op. Ik zet het gelijk van mij af. Niets over gebrek aan capaciteit te maken hoor. ha ha.
Je hebt werkelijk een IQ van 65. Shit = poep, fuck= neuken. Dat klinkt toch iets anders dan het smijten met dodelijke ziektes.Verder heb je het over gebrek aan capaciteit; dat laat je duidelijk blijken door niet eens een normale zin hierover te kunnen schrijven.
Vraag maar eens aan je pappie en mammie of ze dit normaal vinden, zo ja, dan weet ik uit wat voor milieu je komt.

Ik word op het moment ziek van die onderontwikkelde kinderen die hier zonodig grappig denken te zijn. Zeg het eens tegen iemand die iemand is verloren aan die ziekte, kijken of zij er ook zo om kunnen lachen.
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:22:41 #60
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43976767
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:03 schreef duivelin1 het volgende:

[..]

Je hebt werkelijk een IQ van 65. Shit = poep, fuck= neuken. Dat klinkt toch iets anders dan het smijten met dodelijke ziektes.Verder heb je het over gebrek aan capaciteit; dat laat je duidelijk blijken door niet eens een normale zin hierover te kunnen schrijven.
Vraag maar eens aan je pappie en mammie of ze dit normaal vinden, zo ja, dan weet ik uit wat voor milieu je komt.

Ik word op het moment ziek van die onderontwikkelde kinderen die hier zonodig grappig denken te zijn. Zeg het eens tegen iemand die iemand is verloren aan die ziekte, kijken of zij er ook zo om kunnen lachen.
Je bent werkelijk te simpel voor woorden, maar dit even buiten beschouwing gelaten.
Gossie, het heeft ook Engels gehad. Neemt niet weg dat je er asociaal mee over komt. Dat noemen ze nou het verschil in taal en/of cultuur.
Persoonlijk gezegd heb ik, op dit gebied, vrij weinig meer met m'n "pappie en mammie" te maken en het opmaken uit welk milieu iemand komt, op basis van taalgebruik is al helemaal te triest voor woorden.

Het gebruik van "kanker" is, voor mij, geen manier om 'grappig' te doen. En het zeggen tegen iemand die iemand verloren is aan die ziekte? Dat ben ikzelf in mijn geval.
O.a. een opa aan kanker verloren en m'n vader heeft, een goedaardige vorm van, huidkanker.. Eigenlijk had, want het is weggesneden (maargoed, kanker komt altijd terug.).
Neemt niet weg dat ik het verschil zie tussen "kanker" als ziekte en het gebruik van "kanker" als krachtterm.

De simpele zieltjes die vaak het hardste huilen omdat "kanker" weer eens gebruikt is, hebben vaak niet door welke andere (dodelijke) ziektes ze gebruiken in uitdrukkingen (Pest bijvoorbeeld?) en met welke alternatieven ze iemand anders weer kwetsen.
pi_43977194
ach, sorry hoor, is t 22 jarige junior systeembeheerdertje beledigd? Jouw reactie is juist erg asociaal, maar waarschijnlijk ben je te simpel om dit te begrijpen.

In jouw geval kan men maar een ding zeggen: zalig zijn de armen van geest
pi_43977268
quote:
Op maandag 27 november 2006 08:10 schreef Keltie het volgende:

[..]

Kom jij maar met een alternatief wat "even lekker bekt" als kanker.
"Mensenkindertjes, wat ben jij een ordinaire, nare vrouw", nou als ik echt kwaad ben lucht dat niet zo op als "Godverdomme, wat ben jij een kutkankerteringteef".
Wat eigenlijk punt 2 tevoorschijn laat komen.
Iedereen die zielig loopt te doen over het gebruik van een ziekte als krachtterm, loopt vaak wel gewoon mee te "godverdommen" terwijl je daar ook hele groeperingen mee kwetst
en speciaal voor jou nog even een andere zeer domme niet-respectvolle reactie gequote, waar inderdaad al duidelijk is uit wat voor milieu je komt.
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:47:37 #63
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43977646
Agh gut, krijg je het niet gewonnen dus ga je proberen neerbuigend te doen?
Maargoed, nu zal leeftijd in combinatie met werk en opleidingsniveau wel de oorzaak zijn van m'n "asociale" taalgebruik.
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:50:59 #64
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43977754
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:37 schreef duivelin1 het volgende:

[..]

en speciaal voor jou nog even een andere zeer domme niet-respectvolle reactie gequote, waar inderdaad al duidelijk is uit wat voor milieu je komt.
Ik begin nu toch wel heel benieuwd te worden naar het milieu waar jij mij in plaatst.
Evenals naar jouw beweegredenen tot deze uitspraken, waar je eigenlijk geen enkel bewijs voor hebt.
pi_43978082
Kun je je eigen postings niet meer lezen? Ik heb nog wel gequote.

Nu heb ik maar even uit je posting gekopieerd, misschien dat je het dan snapt :Godverdomme, wat ben jij een kutkankerteringteef.

Need I say more?
pi_43978210
Ok, genoeg over en weer gebashed.

Er is een verschil tussen kanker als krachtterm en als ziekte. Sommige mensen gebruiken het veelvuldig, anderen moeten er niks van hebben.

Als je verder ruzie wilt zoeken en elkaar de grond in wil trappen, doe je dat maar ergens anders.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  dinsdag 28 november 2006 @ 23:23:12 #67
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43978601
Als je zo bezig blijft ken je er net zo goed een slot op kwakken
pi_43978642
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:23 schreef Keltie het volgende:
Als je zo bezig blijft ken je er net zo goed een slot op kwakken
Nee hoor.
Jullie kunnen ook gewoon ophouden met elkaar te kloten of te gaan msn'en.
  dinsdag 28 november 2006 @ 23:25:26 #69
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43978665
Ik maar denken dat een forum was om een discussie te houden?

Malle ik.
pi_43978794
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:25 schreef Keltie het volgende:
Ik maar denken dat een forum was om een discussie te houden?

Malle ik.
Tuurlijk is dit een forum voor een discussie.
Een normale discussie wel te verstaan. Zeiken op elkaars IQ, sociale afkomst, spelling en elkaar asociaal noemen is niet bevorderlijk voor die 'normale discussie', of vind je van wel?

Reacties hierop mogen overigens in KLB feedback:
[FB] Lekker zeiken over je slotje..

[ Bericht 1% gewijzigd door Janetje op 28-11-2006 23:34:59 ]
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:33:58 #71
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44077817
TS is een moraalridder
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_44088276
Met ziekten smijten is gewoon NOT DONE
pi_44099267
Wat je ook meemaakt is dat halfbloeden een zuivere allochtoon uitscheld en voor zwarte. Ik neem aan dat TS dat bedoeld. Het is wel wat raar in de ogen van een blonde blanke Hollander.
Karate
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')