noh, tuig!quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Probeer station Arnhem Velperpoort eens, succes gegarandeerd![]()
Probeer anders een willekeurige bushalte in Dierenquote:
De waar?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Probeer anders een willekeurige bushalte in Dieren![]()
Geen probleem meegehad, hoezo?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:51 schreef fathank het volgende:
Probeer anders een willekeurige bushalte in Dieren![]()
Je kan van alles zeggen. Je bent toch niet te beperkt om wat te verzinnen. Shit, Fuck... you name it en je kan het gebruiken..quote:Op maandag 27 november 2006 22:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Onder ontwikkelde mensen laten anderen niet in hun waarden, dus eigenlijk zoals jij doet.
Maar zoals al eerder gevraagd, kom dan met een alternatief?
Ook zou ik weleens een relevante, duidelijke verklaring willen hebben waarom zoiets voor "onder ontwikkelde mensen" is.
daar gaat het niet om. Als supporters niet mogen schelden mogen voetballers dat ook nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, het is niet normaal, maar de hoeveelheden kanker die je op straat hoort ook niet, maar daar durft niet iets over te zeggen. Maar zodra een voetballer het zegt wordt ie gelijk weer veroordeeld.
Hypocriete normen&waarden bewakers![]()
![]()
![]()
Nee, inderdaad. Bij Engelse mensen kom je met "Shit" en "Fuck" lekker over (jah, daar heb ik nog weleens mee te maken jah.).quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:38 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je kan van alles zeggen. Je bent toch niet te beperkt om wat te verzinnen. Shit, Fuck... you name it en je kan het gebruiken..
Het is blijkbaar zoooooooo moeilijk voor je. Je hebt blijkbaar niet genoeg capaciteit in je om je gevoelens onder controle te houdenha ha
Je hebt werkelijk een IQ van 65. Shit = poep, fuck= neuken. Dat klinkt toch iets anders dan het smijten met dodelijke ziektes.Verder heb je het over gebrek aan capaciteit; dat laat je duidelijk blijken door niet eens een normale zin hierover te kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Bij Engelse mensen kom je met "Shit" en "Fuck" lekker over (jah, daar heb ik nog weleens mee te maken jah.).
En je hebt gelijk, ik krop het niet op. Ik zet het gelijk van mij af. Niets over gebrek aan capaciteit te maken hoor. ha ha.
Je bent werkelijk te simpel voor woorden, maar dit even buiten beschouwing gelaten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:03 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk een IQ van 65. Shit = poep, fuck= neuken. Dat klinkt toch iets anders dan het smijten met dodelijke ziektes.Verder heb je het over gebrek aan capaciteit; dat laat je duidelijk blijken door niet eens een normale zin hierover te kunnen schrijven.
Vraag maar eens aan je pappie en mammie of ze dit normaal vinden, zo ja, dan weet ik uit wat voor milieu je komt.
Ik word op het moment ziek van die onderontwikkelde kinderen die hier zonodig grappig denken te zijn. Zeg het eens tegen iemand die iemand is verloren aan die ziekte, kijken of zij er ook zo om kunnen lachen.
en speciaal voor jou nog even een andere zeer domme niet-respectvolle reactie gequote, waar inderdaad al duidelijk is uit wat voor milieu je komt.quote:Op maandag 27 november 2006 08:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kom jij maar met een alternatief wat "even lekker bekt" als kanker.
"Mensenkindertjes, wat ben jij een ordinaire, nare vrouw", nou als ik echt kwaad ben lucht dat niet zo op als "Godverdomme, wat ben jij een kutkankerteringteef".
Wat eigenlijk punt 2 tevoorschijn laat komen.
Iedereen die zielig loopt te doen over het gebruik van een ziekte als krachtterm, loopt vaak wel gewoon mee te "godverdommen" terwijl je daar ook hele groeperingen mee kwetst
Ik begin nu toch wel heel benieuwd te worden naar het milieu waar jij mij in plaatst.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:37 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
en speciaal voor jou nog even een andere zeer domme niet-respectvolle reactie gequote, waar inderdaad al duidelijk is uit wat voor milieu je komt.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:23 schreef Keltie het volgende:
Als je zo bezig blijft ken je er net zo goed een slot op kwakken
Tuurlijk is dit een forum voor een discussie.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:25 schreef Keltie het volgende:
Ik maar denken dat een forum was om een discussie te houden?
Malle ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |