Cool, is jouw mening en dat respecteer ik, zolang je maar niet zo iemand bent die gaat roepen: iPodquote:
Het probleem is dat er mensen zijn die denken dat een iPod bashen cool en hip isquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:22 schreef __Saviour__ het volgende:
het probleem zijn juist mensen die denken dat een ipod hebben cool en hip is
indeed... hippe muziek ftwquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:26 schreef -skippybal- het volgende:
Het probleem is dat het mensen niet snappen dat je niet hip word door je mp3speler, maar juist door de hippe muziek die je er op hebt staan
Ja maar je gaat me niet zeggen dat de kwaliteit van je telefoon net zo goed is als van een normale degelijke mp3 speler (of het nou een creative, iRiver of iPod is.)quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:34 schreef Viro het volgende:
Waarom een iPod kopen als ik een mp3 speler in me telefoon heb. Geheugen is uitbreidbaar tot 2 gig maar zoveel liedjes heb ik niet staan op me telefoon. Niet vergeten er is ook radio.
Je zegt het net zelfquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar je gaat me niet zeggen dat de kwaliteit van je telefoon net zo goed is als van een normale degelijke mp3 speler (of het nou een creative, iRiver of iPod is.)
Tenzij je natuurlijk alleen maar 96kbps of vbr mp3's hebt...
Je snapt me verkeerd. Wie gaat nou in hemelsnaam daar naar luisteren.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Luister je naar zulks een zooi![]()
Klagen over mensen die (terecht) bashen op de kwaliteit van een iPod en dan zelf lopen zuigen als iemand niet al te hoge kwali mp3's heeftquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Luister je naar zulks een zooi![]()
Ik schrok al... nee, inderdaad.... wie in gods name....quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Je snapt me verkeerd. Wie gaat nou in hemelsnaam daar naar luisteren.
Ja hallo... kommop, wie in hemelsnaam luister naar die zooi (zoals Viro al zegt)quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Klagen over mensen die (terecht) bashen op de kwaliteit van een iPod en dan zelf lopen zuigen als iemand niet al te hoge kwali mp3's heeft![]()
Kom mij nou niet vertellen dat je het verschil niet hoor tussen 96kbps en 128 of hogerquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Klagen over mensen die (terecht) bashen op de kwaliteit van een iPod en dan zelf lopen zuigen als iemand niet al te hoge kwali mp3's heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |