Zeker weten, maar vandaag kwam ik weer een paar heerlijke voorbeelden tegenquote:Op woensdag 29 november 2006 16:03 schreef Chronicle het volgende:
[..]
Zet het dan ook niet in de OP!Maar goed, ze zijn best geil om te zien, ja.
![]()
Alleen moeten sommigen wat fashion advies krijgen, want er zijn ook heel wat lelijke combinaties met laarzen.
Een MILFquote:Op woensdag 29 november 2006 16:03 schreef Jett het volgende:
Van die lelijke dikke oude vrouwen van in de 40 die al 3 kinderen hebben gebaard en hun haar kort en rood hebben met een afschuwelijke rok en laarzen
Boeit mij het HOE ze die dingen dragenquote:Op woensdag 29 november 2006 16:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Je bedoelt van die vrouwen met laarzen over hun broek? Daar knap ik persoonlijk namelijk meteen op af.
kijk op sugababes, daar zijn zat meiden met laarzen.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:11 schreef BttD het volgende:
[..]
Vrolijk jij het topique dan eens even op door er de juiste plaatjes bij te zoeken. Ik wacht in spanning (en geilheid) af
Ja. Voor straf krijg je nooit een relatiequote:
Je doet nu net alsof alleen BrEeZaH's laarzen dragenquote:Op woensdag 29 november 2006 16:12 schreef Plums het volgende:
[..]
kijk op sugababes, daar zijn zat meiden met laarzen.
Oehquote:
Ik geloof het nietquote:Op woensdag 29 november 2006 16:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Voor straf krijg je nooit een relatie
En nu braaf in de hoek gaan zitten
En dat geloof ík niet.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:14 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Ik ben goed bezig
![]()
Dankzij jullie tips
![]()
Heaumeauquote:
welk dom wijf gaat er nou met haar laarzen aan in bad?quote:
gay opmerkingquote:Op woensdag 29 november 2006 16:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
welk dom wijf gaat er nou met haar laarzen aan in bad?
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:06 schreef Maikuuul het volgende:
Je geilt niet op die laarzen.
Maar op de gedachte dat een lekker wijf haar kutje scheert ! godverdomme
Dat vind ik ook lelijk. Hoge laarzen onder een kort rokje daarentegenquote:Op woensdag 29 november 2006 16:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Je bedoelt van die vrouwen met laarzen over hun broek? Daar knap ik persoonlijk namelijk meteen op af.
Open er een topic overquote:Op woensdag 29 november 2006 17:06 schreef Maikuuul het volgende:
Je geilt niet op die laarzen.
Maar op de gedachte dat een lekker wijf haar kutje scheert ! godverdomme
Dat is zekers welquote:Op woensdag 29 november 2006 17:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat vind ik ook lelijk. Hoge laarzen onder een kort rokje daarentegen![]()
Die laarzen wel maar wat ze verder aan heeftquote:
Als ik de mode zo zie dan zijn er maar weinig laarzen die geen hak hebben...quote:Op woensdag 29 november 2006 18:28 schreef nlboy het volgende:
Laarzen zijn idd beter!In iedergeval beter kan die klikkende/klakkende hakken.
Ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 29 november 2006 21:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vrouwen met laarzen. Kan er uren naar kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |