doe je ze die laarzen uit, opgelost.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:32 schreef BttD het volgende:
Waarom zien ze er zo geil uit. Ik kwam er vandaag ook weer een heleboel tegen
. Bij eentje zat ik toch te twijfelen of ik niet op mijn knieen zou gaan om haar te aanbidden
. Ik heb het niet over laarzen waarmee je door een sloot baggert, maar van die strakke leren laarzen waarbij het niet uitmaakt of ze tot de enkel komen of tot haar knieen
Vrouwen met laarzenZo knap
zo onbereikbaar
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:39 schreef milagro het volgende:
[..]
doe je ze die laarzen uit, opgelost.
Onbereikbaar?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:32 schreef BttD het volgende:
Waarom zien ze er zo geil uit. Ik kwam er vandaag ook weer een heleboel tegen
. Bij eentje zat ik toch te twijfelen of ik niet op mijn knieen zou gaan om haar te aanbidden
. Ik heb het niet over laarzen waarmee je door een sloot baggert, maar van die strakke leren laarzen waarbij het niet uitmaakt of ze tot de enkel komen of tot haar knieen
Vrouwen met laarzenZo knap
zo onbereikbaar
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:38 schreef echt_gaar het volgende:
als je ze nuekt moet je ze ook alles laten uittrekken maar wel de laarzen aanlaten![]()
Onbereikbaar jahquote:
Totally noepquote:Op woensdag 29 november 2006 15:50 schreef BttD het volgende:
[..]
Onbereikbaar jah. Het zijn in mijn ogen onaardige vrouwen die erop uit zijn om je te dumpen bij het minste of geringste
Heeft Heatwave niks meer staan?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:50 schreef Ripley het volgende:
Mijn laarzen zijn stuk
En ik ben al een week naar nieuwe aan het zoeken
Tussen je collectie bedoel je?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:50 schreef Ripley het volgende:
Mijn laarzen zijn stuk
En ik ben al een week naar nieuwe aan het zoeken
Ja, dat doen laarzen met je he?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:50 schreef BttD het volgende:
[..]
Onbereikbaar jah. Het zijn in mijn ogen onaardige vrouwen die erop uit zijn om je te dumpen bij het minste of geringste
Werkt die tegenwoordig in een schoenenwinkel dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heeft Heatwave niks meer staan?
dat willen alle vrouwen a priori al zodra ze jou tegenkomen.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:50 schreef BttD het volgende:
[..]
Hebben ze allemaalquote:Op woensdag 29 november 2006 15:51 schreef BttD het volgende:
[..]
Tussen je collectie bedoel je?
Ik ben gewend dat vrouwen een soort schoenenziek zijn. Ze hebben er veel te veel van
Ik hoorde dat ie op Zaterdag te vinden is in discotheek "La travestito la passione"quote:Op woensdag 29 november 2006 15:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Werkt die tegenwoordig in een schoenenwinkel dan?
N00b.quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:53 schreef milagro het volgende:
[..]
dat willen alle vrouwen a priori al zodra ze jou tegenkomen.
de meest gedumpte man, en dat zonder ooit een relatie gehad te hebben, het is een gave!
Ik heb maat 37, zou ie dat passen?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ie op Zaterdag te vinden is in discotheek "La travestito la passione"![]()
Kickje R&P?quote:
Je hebt helemaal gelijk. Wanneer ze 's morgens die laarzen aandoen verheugen ze zich weer op een dagje mensen kwetsen en pijn doen. Geen één van die vrouwen met laarzen is onzeker, nee hoor. Vrouwen zijn allemaal zó zeker van zichzelf dat je als jongen best geen van hen aanspreekt! De kans dat ze je kwetsen is ongeveer 99,9%!!quote:Op woensdag 29 november 2006 15:50 schreef BttD het volgende:
[..]
Tuuk. Lukt in Afrika en Azie ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb maat 37, zou ie dat passen?
Daar lopen al 27 "Ik ben BttD en vrouwen zijn kut want ze motten me niet" topicsquote:
Ik moest het sarcasme van mijn bureau afvegenquote:Op woensdag 29 november 2006 15:55 schreef Chronicle het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Wanneer ze 's morgens die laarzen aandoen verheugen ze zich weer op een dagje mensen kwetsen en pijn doen. Geen één van die vrouwen met laarzen is onzeker, nee hoor. Vrouwen zijn allemaal zó zeker van zichzelf dat je als jongen best geen van hen aanspreekt! De kans dat ze je kwetsen is ongeveer 99,9%!!
jawel, bij voorbaat, konstant.quote:
Welke relatiedrama's. Ik heb nog nooit een relatie gehadquote:Op woensdag 29 november 2006 15:56 schreef milagro het volgende:
[..]
jawel, bij voorbaat, konstant.
grappig dat je zelfs hier weer je relatiedramaas in weet te verwerken
these boots are made for walking, and that's just what they'll do
one of these days these boots are gonna walk all over you
tadadadadadada....
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar lopen al 27 "Ik ben BttD en vrouwen zijn kut want ze motten me niet" topics
Gut. Goh. Dat is even nieuws zeg. Dat is de eerste keer dat ik dat hoor.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:57 schreef BttD het volgende:
[..]
Welke relatiedrama's. Ik heb nog nooit een relatie gehad
je zeurt.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:57 schreef BttD het volgende:
[..]
Welke relatiedrama's. Ik heb nog nooit een relatie gehad
Er werd gesuggereerd dat dat niet het geval wasquote:Op woensdag 29 november 2006 15:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gut. Goh. Dat is even nieuws zeg. Dat is de eerste keer dat ik dat hoor.![]()
Ik heb geen laarzen..quote:Op woensdag 29 november 2006 15:55 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
![]()
www.relatieplanet.nl
Welke vrouw heeft tegenwoordig geen paar laarzen?
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:59 schreef milagro het volgende:
[..]
je zeurt.
nu ook weer.
woordneuken doe je dan weer wel, dat is dan nog iets![]()
Zet het dan ook niet in de OP!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:01 schreef BttD het volgende:
[..]
Er werd gesuggereerd dat dat niet het geval was
VERDER OVER LAARZEN EN GEILE VROUWEN!! Niet over mijn 'succes' bij de vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |