ja dan kan je net zo goed een tvp neerzettenquote:
Hij mocht het ook van mij, moest even opschonen.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:15 schreef borisz het volgende:
Bos als jij het niet doet doet eilanden het maar![]()
Ik wilde nog editten met van : "En terug van de kapper". Ben je me wéér voor.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dan kan je net zo goed een tvp neerzetten
heb je weer een schoon broekje aan?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij mocht het ook van mij, moest even opschonen.
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik wilde nog editten met van : "En terug van de kapper". Ben je me wéér voor.
wat een mods in VBL ze willen allemaal graag dingen opschonen en editten en slotjes op topics zettenquote:Op woensdag 29 november 2006 17:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik wilde nog editten met van : "En terug van de kapper". Ben je me wéér voor.
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je weer een schoon broekje aan?
en de GM wil vooral lekkenquote:Op woensdag 29 november 2006 17:19 schreef borisz het volgende:
[..]
wat een mods in VBL ze willen allemaal graag dingen opschonen en editten![]()
Het is een multifunctioneel gebouwquote:Op woensdag 29 november 2006 17:34 schreef Ambrosius het volgende:
Geen Toko meer?
eenmalig blijkbaarquote:Op woensdag 29 november 2006 17:34 schreef Ambrosius het volgende:
Geen Toko meer?
Da's wel heel erg ver voor 18:00 !quote:Op woensdag 29 november 2006 17:36 schreef methodmich het volgende:
Ga ook eens wat eten maken.
Fijne avond allen!
Hij moet vandaag koken, dus moet hij nu koken anders is het niet om 18.00 uur klaarquote:Op woensdag 29 november 2006 17:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's wel heel erg ver voor 18:00 !
StarGazer heeft toch nog enigzins smaakquote:
StarGayzer.quote:
Iron Maiden is een bandje voor (latente) homo's.quote:
Haha wat grappigquote:Op woensdag 29 november 2006 17:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Iron Maiden is een bandje voor (latente) homo's.![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:53 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Ze net handtekening gezet onder het koopcontract
Ik weet het, erg triest, heb ik er nu ook wat van gezegdquote:Op woensdag 29 november 2006 17:54 schreef Eilanden het volgende:
Ik vind het ongelooflijk dat sommige users het toch weer voor elkaar krijgen om in het DiTo-topic toch weer te gaan schelden en onzinnige discussies aan te gaan
Ik moest anders wel glimlachenquote:
Geen idee...quote:Op woensdag 29 november 2006 18:00 schreef Eilanden het volgende:
Waar komt ineens die Hools-obsessie voor gays vandaan
11 DAGENquote:Op woensdag 29 november 2006 18:01 schreef lookinforyou het volgende:
Hoolsjes
Wat heb ik jullie gemist!! 11 dagen zonder internet, wat een ellende.
Zelfstudie?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geen idee...
Vanavond ga ik trouwens maar eens beginnen aan mijn XP 270
nu echt gefeliciteerd !quote:Op woensdag 29 november 2006 17:53 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Ze net handtekening gezet onder het koopcontract
Ik weet niet hoe ik het heb overleefd.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
11 DAGEN
Hoe heb je dat overleeft? En wat was er aan de hand?
Welkom terugquote:Op woensdag 29 november 2006 18:01 schreef lookinforyou het volgende:
Hoolsjes
heeft Justin nou ook al de computer aangestoken?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:04 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het heb overleefd.
Ik heb een virus in mijn moederbord. Dus da's vrij ernstig.
ha meid je leeft nogquote:Op woensdag 29 november 2006 18:01 schreef lookinforyou het volgende:
Hoolsjes
Welkom terugquote:Op woensdag 29 november 2006 18:01 schreef lookinforyou het volgende:
Hoolsjes
quote:
Yup... heb al wel wat cd's bekeken met video's .. maar ga vanavond met testking aan de slagquote:
Hmmm lekker is dat.. maar goed nu werkt alles weerquote:Op woensdag 29 november 2006 18:04 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het heb overleefd.
Ik heb een virus in mijn moederbord. Dus da's vrij ernstig.
Schijnt dat ie er afgelopen zomer er al in is geslopen, dat virus dan.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heeft Justin nou ook al de computer aangestoken?
Een virusscanner heb ik al heel lang, schijnt dus dat die niet alles kunnen opsporen.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmmm lekker is dat.. maar goed nu werkt alles weer
meteen een virusscanner gekocht?
Hoi, dacht al dat je zolang op de wc zat.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:01 schreef lookinforyou het volgende:
Hoolsjes
Dat hebben we gemerktquote:Op woensdag 29 november 2006 18:08 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Een virusscanner heb ik al heel lang, schijnt dus dat die niet alles kunnen opsporen.
quote:Op woensdag 29 november 2006 18:09 schreef maril het volgende:
[..]
Hoi, dacht al dat je zolang op de wc zat.![]()
Raymania is tegenwoordig Gaymaniaquote:Op woensdag 29 november 2006 18:12 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg.
Verder nog wat gebeurd hier?? Ik ga geen 11 dagen bijlezen.
Tsjernobyl virus?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:07 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Schijnt dat ie er afgelopen zomer er al in is geslopen, dat virus dan.
Dus ik ben op zoek naar een nieuwe computer. Heb tijdelijk een laptop te leen.
En ik ben zooooo blij dat ik weer kan internetten![]()
Er zijn wat Hoolers opeens overgeschakeld naar de herenliefde de laatste dagen, verder niets schokkends gebeurd.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:12 schreef lookinforyou het volgende:
Verder nog wat gebeurd hier?? Ik ga geen 11 dagen bijlezen.
Ik heb geen idee wat voor virus, in elk geval een trojan horse.quote:
En welke Hoolers zijn dat dan??quote:Op woensdag 29 november 2006 18:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zijn wat Hoolers opeens overgeschakeld naar de herenliefde de laatste dagen, verder niets schokkends gebeurd.![]()
ja een vbl meetquote:Op woensdag 29 november 2006 18:32 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor virus, in elk geval een trojan horse.
Maar verder geen schokkende dingen of leuke dingen dus.
Degene die Iron Maiden goed vindenquote:Op woensdag 29 november 2006 18:35 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En welke Hoolers zijn dat dan??
Toen was ik nog net online.quote:
ja, volgende keer kom je ook?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:41 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Toen was ik nog net online.
Maar heb jou sindsdien niet weer gesproken.
Was het gezellig trouwens?
Beter dan groentequote:Op woensdag 29 november 2006 18:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Whoah, over gezond gesproken .... zo even lekker patat halen
Wie weet, neem ik Justin ook meequote:Op woensdag 29 november 2006 18:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja, volgende keer kom je ook?![]()
ja en dan worden we ook allemaal ziek zeker?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:56 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Wie weet, neem ik Justin ook mee
quote:Op woensdag 29 november 2006 18:00 schreef Eilanden het volgende:
Waar komt ineens die Hools-obsessie voor gays vandaan
Laat je mama het maar niet horenquote:
Ik heb braaf sperzieboontjes gegeten vandaagquote:Op woensdag 29 november 2006 19:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Laat je mama het maar niet horen
Ik ook al.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb braaf sperzieboontjes gegeten vandaag
Okee. Verstandig om dat voor de drukke feestdagen te doen. Ik deed dat ook altijd vrijwel meteen nadat het afhaalbewijs bij de post zatquote:Op woensdag 29 november 2006 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja hoor lekker wezen winkelen vandaagen mn nieuwe ov gehaald
ik moet m dus afhalen in het postkantoor in zeist maar ik kom echt nooit in het centrum hier, altijd in utrecht, dusja ik had nu tijd dus meteen maar even gedaan wil m wel hebben voordat die ingaatquote:Op woensdag 29 november 2006 19:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Verstandig om dat voor de drukke feestdagen te doen. Ik deed dat ook altijd vrijwel meteen nadat het afhaalbewijs bij de post zat
Vanzelfsprekendquote:Op woensdag 29 november 2006 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moet m dus afhalen in het postkantoor in zeist maar ik kom echt nooit in het centrum hier, altijd in utrecht, dusja ik had nu tijd dus meteen maar even gedaan wil m wel hebben voordat die ingaat![]()
quote:
wat heb je allemaal gekocht?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja hoor lekker wezen winkelen vandaagen mn nieuwe ov gehaald
nou..... ik neem dat je snapt dat we een foto van die lingeriesetjes verwachten.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]verder een tafel gekocht bij ikea en wat keukenzooi en onderzetters en kleedjesactige dingen voor op t tafeltje en 2 nieuwe lingeriesetjes en dat allemaal voor nog geen 50euro
ik hou van goedkoop winkelen
Dat is inderdaad erg goedkoop. Je moet eigenlijk ook wel als op zich zelf wonende studente denk ik.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]verder een tafel gekocht bij ikea en wat keukenzooi en onderzetters en kleedjesactige dingen voor op t tafeltje en 2 nieuwe lingeriesetjes en dat allemaal voor nog geen 50euro
ik hou van goedkoop winkelen
kom maar maken danquote:Op woensdag 29 november 2006 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou..... ik neem dat je snapt dat we een foto van die lingeriesetjes verwachten.
ik ben goedkoop winkelen gewend en vind het heeeerlijk waarom duur doen als t goekoop kanquote:Op woensdag 29 november 2006 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg goedkoop. Je moet eigenlijk ook wel als op zich zelf wonende studente denk ik.
Zoiets moet je niet tegen Eend zeggen. DIe is nu al op weg naar Zeist.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kom maar maken dan![]()
heb geen digi cam en met mn foon is niks
Precies, dat heb ik ook wel (af en toe). Vooral schoenen koop ik meestal in outletshops.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben goedkoop winkelen gewend en vind het heeeerlijk waarom duur doen als t goekoop kanen ik koop liver 5 keer een broek van 25/30 euro dan 1 van 150
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kom maar maken dan![]()
heb geen digi cam en met mn foon is niks
Dat is erg klote Tong.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hebben ze gvd m'n postbus geplunderd. Er zat zoveel reclamezooi in dat het er waarschijnlijk uit heeft gestoken. Op de grond lagen gescheurde lege enveloppen van Menzis, de SNS bank en de woningbouwstichting. En wie weet wat ze nog meer hebben kunnen lezen. Shitzooi.
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hebben ze gvd m'n postbus geplunderd. Er zat zoveel reclamezooi in dat het er waarschijnlijk uit heeft gestoken. Op de grond lagen gescheurde lege enveloppen van Menzis, de SNS bank en de woningbouwstichting. En wie weet wat ze nog meer hebben kunnen lezen. Shitzooi.
.......................................quote:
Jij komt zeker nooit achter je pc uit om je brievenbus te legen?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Politie al gebeld?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:12 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben ze opengemaakt en meegenomen. De lege enveloppen hebben ze laten liggen.
Zou dat nut hebben ? Ik moet morgen wel de instanties bellen waar de post van was.quote:
stond een maand geleden al een heel stuk in eht AD; flinke investeringquote:Op woensdag 29 november 2006 20:14 schreef Eilanden het volgende:
Marc Overmars is in de puzzels gegaan lees ik net: http://www.ad.nl/sport/article855706.ece
aangifte moet je sowieso doen, misschien doen ze het vaker ofzo.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou dat nut hebben ? Ik moet morgen wel de instanties bellen waar de post van was.
Las het net pas ... Marc schijnt wel een slimme ondernemer te zijnquote:Op woensdag 29 november 2006 20:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stond een maand geleden al een heel stuk in eht AD; flinke investering
Wat ben je daar laat mee.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geen idee...
Vanavond ga ik trouwens maar eens beginnen aan mijn XP 270
Yup helemaal...quote:Op woensdag 29 november 2006 20:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat ben je daar laat mee.
Vraagt men nog steeds om dat overgewaardeerde MCSE/MCSA gedoe?
nummer 493 van de Quote500, goed voor 47 miljoen. Diverse bedrijfjes en wat vastgoed.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Las het net pas ... Marc schijnt wel een slimme ondernemer te zijn
Heb je gelijk in.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aangifte moet je sowieso doen, misschien doen ze het vaker ofzo.
Beetje positiever over MCSE en MCSA he???? Da's wel mijn boterhamquote:Op woensdag 29 november 2006 20:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat ben je daar laat mee.
Vraagt men nog steeds om dat overgewaardeerde MCSE/MCSA gedoe?
Ik al m'n diploma's, certificaten en noem maar op laten vertalen naar het Engels voor zover mogelijk (MCSE was al Engels natuurlijk), word ik aangenomen puur op werkervaring.
Cool.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup helemaal...
ach als ik mijn MCSA haal binnen een jaar krijg ik een aardig salaris verhoging..
Geef toe, 't stelt weinig voor.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Beetje positiever over MCSE en MCSA he???? Da's wel mijn boterham
daar ben ik het klein beetje mee eens.. maar toch .. het is toch weer een papiertjequote:Op woensdag 29 november 2006 20:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Geef toe, 't stelt weinig voor.
En sinds examens met antwoorden op het internet te vinden (o.a. TestKing) zijn zie ik de waarde er niet zo van in.Werkervaring is alles.
Ja er is een soort portaaltje, wel in de buitenlucht, met zo'n 10 ijzeren postbussen.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:30 schreef golfer het volgende:
Klote voor je tong.
Is het zo'n complex waarin je woont met allemaal postbussen bij elkaar op 1 lokatie?
Overigens kan je de bezorger van de post ook aanspreken erop. Hij moet namelijk zorgen dat de post helemaal in de bus wordt gedaan door hem en er niet half uitstekend.
Ach ja, 't staat ook zeker niet slecht op je CV.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
daar ben ik het klein beetje mee eens.. maar toch .. het is toch weer een papiertjestukje bewijs. En dat zegt alles tegenwoordig.. tja je kan het er mee eens zijn of niet.
Maar eeuh wat voor een werk doe je daar eigenlijk?
Netjes netjes... dus zijn we een soort van beroepscollega'squote:Op woensdag 29 november 2006 20:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Ach ja, 't staat ook zeker niet slecht op je CV.
Ik doe een beetje van alles met nog 4 man: netwerk- en systeembeheer over geheel Michigan voor een gezondheidszorg bedrijf. Bijna alles remote, zo'n 500 werkplekken en zo'n 40 servers.
Best leuk, ook soms lekker thuiswerken.
Kennis in combinatie met vaardigheden is het belangrijkste inderdaad. We verzorgen ook bootcamps, waarbij mensen in 13 lange dagen ook het papiertje kunnen halen, maar ik denk niet dat dat de beste manier isquote:Op woensdag 29 november 2006 20:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Geef toe, 't stelt weinig voor.
En sinds examens met antwoorden op het internet te vinden (o.a. TestKing) zijn zie ik de waarde er niet zo van in.Werkervaring is alles.
dat lijkt me ook niet.. je zag dat het ook veel gebeurde in India en dat soort landen.. dan hadden ze wel een papiertje.. maar dat stelde dus echt helemaal niks voor..quote:Op woensdag 29 november 2006 20:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kennis in combinatie met vaardigheden is het belangrijkste inderdaad. We verzorgen ook bootcamps, waarbij mensen in 13 lange dagen ook het papiertje kunnen halen, maar ik denk niet dat dat de beste manier is
ach daar in de VS heeft iedereen een accentquote:Op woensdag 29 november 2006 20:43 schreef popolon het volgende:
Ik zit nog wel eens met zo iemand van Microsoft uit India aan de telefoon als ons cluster weer eens kuren heeft.
Ik dacht dat ik een accent had maar dat .....
Yupquote:Op woensdag 29 november 2006 20:44 schreef Eilanden het volgende:
Maar ondanks het feit dat MCSA/MCSE helemaal niet meer zo bijzonder is (minder speciaal bijvoorbeels als Cisco CCIE) is het altijd nog wel populair
Niet met de juiste anodesquote:Op woensdag 29 november 2006 17:17 schreef golfer het volgende:
IJzeren vrouwen roesten na verloop van tijd zo.
Op dit ogenblik is er nog geen MCSE/MCSA Vista certificeringquote:Op woensdag 29 november 2006 20:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yupik wil eigenlijk ook snel aan Vista gaan beginnen..
maar hoe zit dat precies ?? wat windows server blijft voorlopig 2003.. dus hoef ik alleen maar Vista te doen?
De Cisco certificaten leveren een stuk meer geld op.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:44 schreef Eilanden het volgende:
Maar ondanks het feit dat MCSA/MCSE helemaal niet meer zo bijzonder is (minder speciaal bijvoorbeels als Cisco CCIE) is het altijd nog wel populair
Vanaf wanneer beginnen ze ?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Op dit ogenblik is er nog geen MCSE/MCSA Vista certificering
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:02 schreef DIGGER het volgende:
Ik moet morgen naar Friesland..........![]()
![]()
![]()
waarheen in friesland?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:02 schreef DIGGER het volgende:
![]()
![]()
Op 6 december is er een Windows Live Meeting over >> meer infoquote:Op woensdag 29 november 2006 21:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vanaf wanneer beginnen ze ?
En zo geaffecteerd en snel dat ik vandaag iemand van de SOS/verz. dienst die belde vanuit Londen een paar keer moest vragen of ze slow down a bit kon pratenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:44 schreef appelsientje het volgende:
In engeland praten ze tenminste echt engels
Jeetje je bent wel de populairste persoon aan de bar he, biertje?quote:
Ik ben niet populairquote:Op woensdag 29 november 2006 21:59 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Jeetje je bent wel de populairste persoon aan de bar he, biertje?![]()
Zo'n grote populariteit is ook maar weinigen gegeven... Je biertje staat trouwens al een tijdje voor je neus warm te wordenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben niet populairmaar een biertje gaat er wel in hoor
Geef je een keer een rondje, pakt niemand z'n bier...quote:
Dat laat ik me geen derde keer zeggen.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:06 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Geef je een keer een rondje, pakt niemand z'n bier...![]()
kijk nog eens, welk bierquote:Op woensdag 29 november 2006 22:05 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Zo'n grote populariteit is ook maar weinigen gegeven... Je biertje staat trouwens al een tijdje voor je neus warm te worden![]()
Kijk eens achter je.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kijk nog eens, welk bierzie alleen een leeg glas
Ach vormen PSV'ers altijd kliekjes dan? Zolang er normaal bier wordt geschonken voel ik me niet snel eenzaam hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 22:09 schreef Bos81 het volgende:
Gollem gaat zich eenzamer en eenzamer voelen tussen al die PSV-ers hier
nee hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 22:11 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ach vormen PSV'ers altijd kliekjes dan?
Nee joh, zielen vreugd je kent dat welquote:Op woensdag 29 november 2006 22:11 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ach vormen PSV'ers altijd kliekjes dan? Zolang er normaal bier wordt geschonken voel ik me niet snel eenzaam hoor
Moet ik toch maar wat vaker richting Brabantquote:Op woensdag 29 november 2006 22:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee joh, zielen vreugd je kent dat wel
Kloptquote:Op woensdag 29 november 2006 22:05 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Zo'n grote populariteit is ook maar weinigen gegeven...
Je bent welkomquote:Op woensdag 29 november 2006 22:16 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Moet ik toch maar wat vaker richting Brabant![]()
Maar jij voetbalt dan ook in Odysseus'91 5quote:
En zo hoort het natuurlijk ookquote:Op woensdag 29 november 2006 22:11 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ach vormen PSV'ers altijd kliekjes dan? Zolang er normaal bier wordt geschonken voel ik me niet snel eenzaam hoor
Dat kunnen ook maar weinig mensen meemaken inderdaadquote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Maar jij voetbalt dan ook in Odysseus'91 5![]()
Jij vindt het ook maar gezellig in TIlburg hè...quote:Op woensdag 29 november 2006 22:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat kunnen ook maar weinig mensen meemaken inderdaad
Zaterdag weer naar Tilburg, een vriend van me heeft Beerfest gedownload, ik weet nu al wat voor een avond dat gaat worden.
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Maar jij voetbalt klaagt/zeurt/moppert/zeikt/zanikt dan ook in Odysseus'91 5![]()
Het is om en om, volgende week donderdag komen ze naar Utrechtquote:Op woensdag 29 november 2006 22:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij vindt het ook maar gezellig in TIlburg hè...
Beetje de vedette uithangenquote:
Ik ook hier, tot morgenochtend 09:07quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Dat is welquote:Op woensdag 29 november 2006 20:12 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben ze opengemaakt en meegenomen. De lege enveloppen hebben ze laten liggen.
Heb je een visum?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:02 schreef DIGGER het volgende:
![]()
![]()
........ vraagt iemand uit Limburgquote:
..... en dat wordt gezegd door iemand uit Brabantquote:Op donderdag 30 november 2006 00:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
........ vraagt iemand uit Limburg![]()
Die vraag ik ook altijd aan als ik naar Friesland moet. Ik verlaat de EU dan toch?quote:Op donderdag 30 november 2006 00:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
........ vraagt iemand uit Limburg![]()
Zat er al aan te denken om die aan m'n pa cadeau te doen voor de Kerst ofzoquote:Op donderdag 30 november 2006 00:20 schreef golfer het volgende:
Ik maak niet gauw reclame voor een CD, maar als er nog The Beatles liefhebbers hier zijn:
de nieuwe CD LOVE is echt ongekend goed. Kopen!
Grandioos wat die oude producer en zijn zoon daarvan hebben gemaakt en super 5.1 geluidskwaliteit.![]()
Ik las in het Beatlestopic in MUZ dat ie momenteel bij de MediaMarkt voor 11,99 te koop is.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:22 schreef Ambrosius het volgende:
Zat er al aan te denken om die aan m'n pa cadeau te doen voor de Kerst ofzo.
Wij zitten ernstig te denken aan een DVD-recorder, zodat onze 2 trouwe, bijna dagelijks werkende, video-recorders eens met pensioen kunnen.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:53 schreef dndiek het volgende:
Mediamarkt heeft ook voor mij nog wat mooie acties als cadeau's voor de kerst
quote:Op donderdag 30 november 2006 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik las in het Beatlestopic in MUZ dat ie momenteel bij de MediaMarkt voor 11,99 te koop is.
Doen dus!
Waar moet dat heen met jouquote:Op donderdag 30 november 2006 01:00 schreef rubbereend het volgende:oi
ga je ergens zaal voetballen kijke eindig je weer ergens op de bank bier drinken en ouwehoren
Heb je de weg naar Memento-Mori dus kunnen vinden?quote:Op donderdag 30 november 2006 01:00 schreef rubbereend het volgende:oi
ga je ergens zaal voetballen kijke eindig je weer ergens op de bank bier drinken en ouwehoren
naar de koelkast voor nieuw bier. Hebben we ook nog eens de biervoorraad daar opgedronken netquote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je de weg naar Memento-Mori dus kunnen vinden?![]()
Ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 30 november 2006 01:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
naar de koelkast voor nieuw bier. Hebben we ook nog eens de biervoorraad daar opgedronken net
Zo groot is Zeist nou ook weer niet.quote:
60.000 inwonersquote:Op donderdag 30 november 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo groot is Zeist nou ook weer niet.![]()
quote:
Uhuh.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:11 schreef rubbereend het volgende:
maar grote kans dat ze in de Warande woont, daar zitten veel studenten
quote:Op donderdag 30 november 2006 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Uhuh.![]()
Daar heb ik, toen ik ooit nog eens in Zeist werkte, wel wat uitgehaald.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 01:16 schreef rubbereend het volgende:
maar volgens mij heb ik het adres al kunnen achterhalende wondere wereld van internet biedt zoveel informatie
ik denk al waar blijft het mesquote:Op donderdag 30 november 2006 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Messen al geslepen in de aanslag?![]()
Trusteh tong.quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 04:31 schreef tong80 het volgende:
Waarom zijn er niet meer mensen met een slaapprobleem. Zo saai zo.
Mjaquote:Op donderdag 30 november 2006 05:10 schreef tong80 het volgende:
Dit is toch leuk ? : New York Yankees betaalt 26 miljoen dollar om te praten.
quote:
Trustequote:
Grou.quote:
Dat sletje net op de radio was pas 14, afblijven he!quote:
Moggûhquote:Op donderdag 30 november 2006 09:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Morguh!
Congrats.quote:Nieuwe baan geaccepteerd, gisteren ontslag genomen (per 1 jan), en nu vrij tot 11 dec!
Zuip zequote:Op naar Nancy zodadelijk....
Zal wel lukken! *HIPS*quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 09:03 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh hoolsjes![]()
Vandaag maar eens een neiuwe computer aanschaffen.
quote:Op donderdag 30 november 2006 10:40 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Alle instanties gebeld. De bank stelde me gerust. Mensen die een nieuw pasje vragen met meer dan 4 ton op hun rekening worden extra gecheckt.
Ene last van je SCHoudersquote:Op donderdag 30 november 2006 10:40 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Alle instanties gebeld. De bank stelde me gerust. Mensen die een nieuw pasje vragen met meer dan 4 ton op hun rekening worden extra gecheckt.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Morguh!
Nieuwe baan geaccepteerd, gisteren ontslag genomen (per 1 jan), en nu vrij tot 11 dec!
Op naar Nancy zodadelijk....
quote:Op donderdag 30 november 2006 10:36 schreef SCH het volgende:
Had ik me even de goede wedstrijd uitgekozen om naar toe te gaan gisteren
je kloon is jarig joh http://fotoboek.fok.nl/user/DaSandmanquote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:43 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]Heerenveen vak of heb je tussen die paupersupporters gezeten?
Ik zou bijna wat zeggen, maar ik houd me inquote:Op donderdag 30 november 2006 11:43 schreef rubbereend het volgende:Heerenveen vak of heb je tussen die paupersupporters gezeten?
Heerenveenvak natuurlijjk - weer ouderwets gezongen en geSCHreeuwd.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:43 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]Heerenveen vak of heb je tussen die paupersupporters gezeten?
Je SCHtem kwijt?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveenvak natuurlijjk - weer ouderwets gezongen en geSCHreeuwd.
Ben een paar dagen naar Noca-land
quote:
quote:
Ik heb inmiddels een nieuwe en ook nog goed aangesloten zegquote:Op donderdag 30 november 2006 09:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]en dan geen virus meer krijgen
Kom je nog langs dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveenvak natuurlijjk - weer ouderwets gezongen en geSCHreeuwd.
Ben een paar dagen naar Noca-land
quote:Op donderdag 30 november 2006 14:13 schreef Bjoro het volgende:
DIGGER...hoe is het met je schoonvader ?
http://www.nu.nl/news.jsp?n=903120&c=14&rss
Lekkerquote:Op donderdag 30 november 2006 15:10 schreef Bos81 het volgende:
Zo ik ga denk ik maar alvast mijn koffer pakken voor morgen
Pff, ik wil ook vakantie en op vakantie enzo...quote:Op donderdag 30 november 2006 15:10 schreef Bos81 het volgende:
Dan stuur je iets met de express post. Zover is het niet naar Breda vanuit Eindhovenquote:EINDHOVEN, BEST,
NL 30/11/2006 6:03 's morgens OUT FOR DELIVERY
30/11/2006 6:02 's morgens ORIGIN SCAN
UTRECHT,
NL 29/11/2006 4:09 's middags PICKUP SCAN
NL 28/11/2006 2:31 's middags BILLING INFORMATION RECEIVED
dat kut AZquote:Op donderdag 30 november 2006 16:00 schreef Againzender het volgende:
Ik kom duidelijk te weinig in de kroeg. Krijg net via Skype vanuit Tokyo te horen dat twee goede vrienden van ons uit elkaar gaan
ach ja, ze waren pas 12 jaar bij elkaarquote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 15:10 schreef Bos81 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |