ik ben goedkoop winkelen gewend en vind het heeeerlijk waarom duur doen als t goekoop kanquote:Op woensdag 29 november 2006 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg goedkoop. Je moet eigenlijk ook wel als op zich zelf wonende studente denk ik.

Zoiets moet je niet tegen Eend zeggen. DIe is nu al op weg naar Zeist.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kom maar maken dan![]()
heb geen digi cam en met mn foon is niks

Precies, dat heb ik ook wel (af en toe). Vooral schoenen koop ik meestal in outletshops.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben goedkoop winkelen gewend en vind het heeeerlijk waarom duur doen als t goekoop kanen ik koop liver 5 keer een broek van 25/30 euro dan 1 van 150
![]()

quote:Op woensdag 29 november 2006 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kom maar maken dan![]()
heb geen digi cam en met mn foon is niks

Dat is erg klote Tong.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hebben ze gvd m'n postbus geplunderd. Er zat zoveel reclamezooi in dat het er waarschijnlijk uit heeft gestoken. Op de grond lagen gescheurde lege enveloppen van Menzis, de SNS bank en de woningbouwstichting. En wie weet wat ze nog meer hebben kunnen lezen. Shitzooi.

quote:Op woensdag 29 november 2006 20:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hebben ze gvd m'n postbus geplunderd. Er zat zoveel reclamezooi in dat het er waarschijnlijk uit heeft gestoken. Op de grond lagen gescheurde lege enveloppen van Menzis, de SNS bank en de woningbouwstichting. En wie weet wat ze nog meer hebben kunnen lezen. Shitzooi.

.......................................quote:

Jij komt zeker nooit achter je pc uit om je brievenbus te legen?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.

Politie al gebeld?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:12 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben ze opengemaakt en meegenomen. De lege enveloppen hebben ze laten liggen.

Zou dat nut hebben ? Ik moet morgen wel de instanties bellen waar de post van was.quote:

stond een maand geleden al een heel stuk in eht AD; flinke investeringquote:Op woensdag 29 november 2006 20:14 schreef Eilanden het volgende:
Marc Overmars is in de puzzels gegaan lees ik net: http://www.ad.nl/sport/article855706.ece

aangifte moet je sowieso doen, misschien doen ze het vaker ofzo.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou dat nut hebben ? Ik moet morgen wel de instanties bellen waar de post van was.

Las het net pas ... Marc schijnt wel een slimme ondernemer te zijnquote:Op woensdag 29 november 2006 20:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stond een maand geleden al een heel stuk in eht AD; flinke investering

Wat ben je daar laat mee.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geen idee...
Vanavond ga ik trouwens maar eens beginnen aan mijn XP 270

Yup helemaal...quote:Op woensdag 29 november 2006 20:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat ben je daar laat mee.
Vraagt men nog steeds om dat overgewaardeerde MCSE/MCSA gedoe?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |