Ik las in het Beatlestopic in MUZ dat ie momenteel bij de MediaMarkt voor 11,99 te koop is.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:22 schreef Ambrosius het volgende:
Zat er al aan te denken om die aan m'n pa cadeau te doen voor de Kerst ofzo.
Wij zitten ernstig te denken aan een DVD-recorder, zodat onze 2 trouwe, bijna dagelijks werkende, video-recorders eens met pensioen kunnen.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:53 schreef dndiek het volgende:
Mediamarkt heeft ook voor mij nog wat mooie acties als cadeau's voor de kerst
quote:Op donderdag 30 november 2006 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik las in het Beatlestopic in MUZ dat ie momenteel bij de MediaMarkt voor 11,99 te koop is.
Doen dus!
Waar moet dat heen met jouquote:Op donderdag 30 november 2006 01:00 schreef rubbereend het volgende:oi
ga je ergens zaal voetballen kijke eindig je weer ergens op de bank bier drinken en ouwehoren
Heb je de weg naar Memento-Mori dus kunnen vinden?quote:Op donderdag 30 november 2006 01:00 schreef rubbereend het volgende:oi
ga je ergens zaal voetballen kijke eindig je weer ergens op de bank bier drinken en ouwehoren
naar de koelkast voor nieuw bier. Hebben we ook nog eens de biervoorraad daar opgedronken netquote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je de weg naar Memento-Mori dus kunnen vinden?![]()
Ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 30 november 2006 01:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
naar de koelkast voor nieuw bier. Hebben we ook nog eens de biervoorraad daar opgedronken net
Zo groot is Zeist nou ook weer niet.quote:
60.000 inwonersquote:Op donderdag 30 november 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo groot is Zeist nou ook weer niet.![]()
quote:
Uhuh.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:11 schreef rubbereend het volgende:
maar grote kans dat ze in de Warande woont, daar zitten veel studenten
quote:Op donderdag 30 november 2006 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Uhuh.![]()
Daar heb ik, toen ik ooit nog eens in Zeist werkte, wel wat uitgehaald.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 01:16 schreef rubbereend het volgende:
maar volgens mij heb ik het adres al kunnen achterhalende wondere wereld van internet biedt zoveel informatie
ik denk al waar blijft het mesquote:Op donderdag 30 november 2006 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Messen al geslepen in de aanslag?![]()
Trusteh tong.quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 04:31 schreef tong80 het volgende:
Waarom zijn er niet meer mensen met een slaapprobleem. Zo saai zo.
Mjaquote:Op donderdag 30 november 2006 05:10 schreef tong80 het volgende:
Dit is toch leuk ? : New York Yankees betaalt 26 miljoen dollar om te praten.
quote:
Trustequote:
Grou.quote:
Dat sletje net op de radio was pas 14, afblijven he!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |