nummer 493 van de Quote500, goed voor 47 miljoen. Diverse bedrijfjes en wat vastgoed.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Las het net pas ... Marc schijnt wel een slimme ondernemer te zijn
Heb je gelijk in.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aangifte moet je sowieso doen, misschien doen ze het vaker ofzo.
Beetje positiever over MCSE en MCSA he???? Da's wel mijn boterhamquote:Op woensdag 29 november 2006 20:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat ben je daar laat mee.
Vraagt men nog steeds om dat overgewaardeerde MCSE/MCSA gedoe?
Ik al m'n diploma's, certificaten en noem maar op laten vertalen naar het Engels voor zover mogelijk (MCSE was al Engels natuurlijk), word ik aangenomen puur op werkervaring.
Cool.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup helemaal...
ach als ik mijn MCSA haal binnen een jaar krijg ik een aardig salaris verhoging..
Geef toe, 't stelt weinig voor.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Beetje positiever over MCSE en MCSA he???? Da's wel mijn boterham
daar ben ik het klein beetje mee eens.. maar toch .. het is toch weer een papiertjequote:Op woensdag 29 november 2006 20:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Geef toe, 't stelt weinig voor.
En sinds examens met antwoorden op het internet te vinden (o.a. TestKing) zijn zie ik de waarde er niet zo van in.Werkervaring is alles.
Ja er is een soort portaaltje, wel in de buitenlucht, met zo'n 10 ijzeren postbussen.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:30 schreef golfer het volgende:
Klote voor je tong.
Is het zo'n complex waarin je woont met allemaal postbussen bij elkaar op 1 lokatie?
Overigens kan je de bezorger van de post ook aanspreken erop. Hij moet namelijk zorgen dat de post helemaal in de bus wordt gedaan door hem en er niet half uitstekend.
Ach ja, 't staat ook zeker niet slecht op je CV.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
daar ben ik het klein beetje mee eens.. maar toch .. het is toch weer een papiertjestukje bewijs. En dat zegt alles tegenwoordig.. tja je kan het er mee eens zijn of niet.
Maar eeuh wat voor een werk doe je daar eigenlijk?
Netjes netjes... dus zijn we een soort van beroepscollega'squote:Op woensdag 29 november 2006 20:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Ach ja, 't staat ook zeker niet slecht op je CV.
Ik doe een beetje van alles met nog 4 man: netwerk- en systeembeheer over geheel Michigan voor een gezondheidszorg bedrijf. Bijna alles remote, zo'n 500 werkplekken en zo'n 40 servers.
Best leuk, ook soms lekker thuiswerken.
Kennis in combinatie met vaardigheden is het belangrijkste inderdaad. We verzorgen ook bootcamps, waarbij mensen in 13 lange dagen ook het papiertje kunnen halen, maar ik denk niet dat dat de beste manier isquote:Op woensdag 29 november 2006 20:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Geef toe, 't stelt weinig voor.
En sinds examens met antwoorden op het internet te vinden (o.a. TestKing) zijn zie ik de waarde er niet zo van in.Werkervaring is alles.
dat lijkt me ook niet.. je zag dat het ook veel gebeurde in India en dat soort landen.. dan hadden ze wel een papiertje.. maar dat stelde dus echt helemaal niks voor..quote:Op woensdag 29 november 2006 20:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kennis in combinatie met vaardigheden is het belangrijkste inderdaad. We verzorgen ook bootcamps, waarbij mensen in 13 lange dagen ook het papiertje kunnen halen, maar ik denk niet dat dat de beste manier is
ach daar in de VS heeft iedereen een accentquote:Op woensdag 29 november 2006 20:43 schreef popolon het volgende:
Ik zit nog wel eens met zo iemand van Microsoft uit India aan de telefoon als ons cluster weer eens kuren heeft.
Ik dacht dat ik een accent had maar dat .....
Yupquote:Op woensdag 29 november 2006 20:44 schreef Eilanden het volgende:
Maar ondanks het feit dat MCSA/MCSE helemaal niet meer zo bijzonder is (minder speciaal bijvoorbeels als Cisco CCIE) is het altijd nog wel populair
Niet met de juiste anodesquote:Op woensdag 29 november 2006 17:17 schreef golfer het volgende:
IJzeren vrouwen roesten na verloop van tijd zo.
Op dit ogenblik is er nog geen MCSE/MCSA Vista certificeringquote:Op woensdag 29 november 2006 20:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yupik wil eigenlijk ook snel aan Vista gaan beginnen..
maar hoe zit dat precies ?? wat windows server blijft voorlopig 2003.. dus hoef ik alleen maar Vista te doen?
De Cisco certificaten leveren een stuk meer geld op.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:44 schreef Eilanden het volgende:
Maar ondanks het feit dat MCSA/MCSE helemaal niet meer zo bijzonder is (minder speciaal bijvoorbeels als Cisco CCIE) is het altijd nog wel populair
Vanaf wanneer beginnen ze ?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Op dit ogenblik is er nog geen MCSE/MCSA Vista certificering
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:02 schreef DIGGER het volgende:
Ik moet morgen naar Friesland..........![]()
![]()
![]()
waarheen in friesland?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:02 schreef DIGGER het volgende:
Ik moet morgen naar Friesland..........![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |