Op 6 december is er een Windows Live Meeting over >> meer infoquote:Op woensdag 29 november 2006 21:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vanaf wanneer beginnen ze ?
En zo geaffecteerd en snel dat ik vandaag iemand van de SOS/verz. dienst die belde vanuit Londen een paar keer moest vragen of ze slow down a bit kon pratenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:44 schreef appelsientje het volgende:
In engeland praten ze tenminste echt engels
Jeetje je bent wel de populairste persoon aan de bar he, biertje?quote:
Ik ben niet populairquote:Op woensdag 29 november 2006 21:59 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Jeetje je bent wel de populairste persoon aan de bar he, biertje?![]()
Zo'n grote populariteit is ook maar weinigen gegeven... Je biertje staat trouwens al een tijdje voor je neus warm te wordenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben niet populairmaar een biertje gaat er wel in hoor
Geef je een keer een rondje, pakt niemand z'n bier...quote:
Dat laat ik me geen derde keer zeggen.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:06 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Geef je een keer een rondje, pakt niemand z'n bier...![]()
kijk nog eens, welk bierquote:Op woensdag 29 november 2006 22:05 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Zo'n grote populariteit is ook maar weinigen gegeven... Je biertje staat trouwens al een tijdje voor je neus warm te worden![]()
Kijk eens achter je.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kijk nog eens, welk bierzie alleen een leeg glas
Ach vormen PSV'ers altijd kliekjes dan? Zolang er normaal bier wordt geschonken voel ik me niet snel eenzaam hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 22:09 schreef Bos81 het volgende:
Gollem gaat zich eenzamer en eenzamer voelen tussen al die PSV-ers hier
nee hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 22:11 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ach vormen PSV'ers altijd kliekjes dan?
Nee joh, zielen vreugd je kent dat welquote:Op woensdag 29 november 2006 22:11 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ach vormen PSV'ers altijd kliekjes dan? Zolang er normaal bier wordt geschonken voel ik me niet snel eenzaam hoor
Moet ik toch maar wat vaker richting Brabantquote:Op woensdag 29 november 2006 22:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee joh, zielen vreugd je kent dat wel
Kloptquote:Op woensdag 29 november 2006 22:05 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Zo'n grote populariteit is ook maar weinigen gegeven...
Je bent welkomquote:Op woensdag 29 november 2006 22:16 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Moet ik toch maar wat vaker richting Brabant![]()
Maar jij voetbalt dan ook in Odysseus'91 5quote:
En zo hoort het natuurlijk ookquote:Op woensdag 29 november 2006 22:11 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ach vormen PSV'ers altijd kliekjes dan? Zolang er normaal bier wordt geschonken voel ik me niet snel eenzaam hoor
Dat kunnen ook maar weinig mensen meemaken inderdaadquote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Maar jij voetbalt dan ook in Odysseus'91 5![]()
Jij vindt het ook maar gezellig in TIlburg hè...quote:Op woensdag 29 november 2006 22:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat kunnen ook maar weinig mensen meemaken inderdaad
Zaterdag weer naar Tilburg, een vriend van me heeft Beerfest gedownload, ik weet nu al wat voor een avond dat gaat worden.
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Maar jij voetbalt klaagt/zeurt/moppert/zeikt/zanikt dan ook in Odysseus'91 5![]()
Het is om en om, volgende week donderdag komen ze naar Utrechtquote:Op woensdag 29 november 2006 22:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij vindt het ook maar gezellig in TIlburg hè...
Beetje de vedette uithangenquote:
Ik ook hier, tot morgenochtend 09:07quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hebben ze gvd m'n postbus geplunderd. Er zat zoveel reclamezooi in dat het er waarschijnlijk uit heeft gestoken. Op de grond lagen gescheurde lege enveloppen van Menzis, de SNS bank en de woningbouwstichting. En wie weet wat ze nog meer hebben kunnen lezen. Shitzooi.
Dat is welquote:Op woensdag 29 november 2006 20:12 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben ze opengemaakt en meegenomen. De lege enveloppen hebben ze laten liggen.
Heb je een visum?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:02 schreef DIGGER het volgende:
Ik moet morgen naar Friesland..........![]()
![]()
![]()
........ vraagt iemand uit Limburgquote:
..... en dat wordt gezegd door iemand uit Brabantquote:Op donderdag 30 november 2006 00:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
........ vraagt iemand uit Limburg![]()
Die vraag ik ook altijd aan als ik naar Friesland moet. Ik verlaat de EU dan toch?quote:Op donderdag 30 november 2006 00:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
........ vraagt iemand uit Limburg![]()
Zat er al aan te denken om die aan m'n pa cadeau te doen voor de Kerst ofzoquote:Op donderdag 30 november 2006 00:20 schreef golfer het volgende:
Ik maak niet gauw reclame voor een CD, maar als er nog The Beatles liefhebbers hier zijn:
de nieuwe CD LOVE is echt ongekend goed. Kopen!
Grandioos wat die oude producer en zijn zoon daarvan hebben gemaakt en super 5.1 geluidskwaliteit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |